בנט על דברי הרב סדן: לא נכנס להסטריה ולא מגנה - סרוגים

בנט על דברי הרב סדן: לא נכנס להסטריה ולא מגנה

יו"ר הבית היהודי מסרב להתרגש מ"הסערה" החדשה סביב הרב אלי סדן ודוחה בתוקף את הקריאות לשלול ממנו את פרס ישראל: "מדינת ישראל חבה לו חוב ענק"

author-image
בנט על דברי הרב סדן: לא נכנס להסטריה ולא מגנה
  (צילום: פלאש90)

יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, מסרב להתרגש מ"הסערה" החדשה סביב ראש המכינה הקדם צבאית בעלי, הרב אלי סדן, ודוחה בכל תוקף את האמירות לפיהן יש לשלול ממנו את פרס ישראל.

"שלילת הפרס אינה על הפרק", אמר בנט בראיון ל'כאן רשת ב' והוסיף כי הוא "מסרב לקחת חלק במסכת הגינויים".

לדברי בנט, "אם צריך ליטול פרס ישראל ממי שאומר אמירות שנויות במחלוקת אז צריך ליטול בערך רבע מפרסי ישראל מכל מיני דמויות היסטוריות שקיבלו פרס והתבטאו בצורה מאוד חריפה. זה לא על הפרק".

בנט ביקש להתעכב על תרומתה של המכינה בעלי לצבא ולמדינה ואמר: "עלי היא מכינה קדם צבאית נפלאה עם מערכת ערכית מאוד בריאה שהולידה מתוכה גיבורים אמיתיים כמו עמנואל מורנו ז"ל, רועי קליין ז"ל ועוד רבים טובים".

על ההתבטאויות האחרונות שיצאו מבית המדרש של המכינה, אמר בנט: "יש התבטאויות שלא תמיד מוצאות חן בעיניי וזה בסדר, זה טבעו של עולם. יש עכשיו מי שיושב על האינטרנט כל יום ומחפש את הנפילה של כל רב, אני מצפה שיפעילו שכל ישר בעלי אבל מסרב להיכנס להיסטריה הכוללת שכל פעם שמוצאים איזה ציטוט אז צריך להתחיל מסכת גינויים ולעלות על מוקד".

"הרב אלי סדן הוא בעל זכויות גדולות מאוד במדינת ישראל, הוא אבי המכינות הקדם צבאיות, החילוניות והדתית", אמר בנט והדגיש כי "מדינת ישראל חבה לו חוב גדול, גם אם אני לא מסכים עם כל דבר שהוא אומר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מעניין אם בנט הייה מגן כך על חתן פרס מאסמול
מומו | 14-03-2018 9:41
כנראה שלא