המאסטר של המגזר: יהוידע ניזרי מרגיש ניצחון באוויר

המאסטר של המגזר: יהוידע ניזרי מרגיש ניצחון באוויר

לאחר שהצליח להגיע אל המקום השלישי והמכובד ב'מאסטר שף', יהוידע ניזרי מספר לסרוגים על התחושות של הבוקר שאחרי, התגובות ועל התוכניות להמשך • "חולם לקרב בין מדינת תל אביב למדינת יו"ש"

יהוידע ניזרי: "לא זכיתי מקום ראשון, אבל ניצחתי"

יהוידע ניזרי ממגורשי עמונה, הצליח להגיע בגמר 'מאסטר שף' ששודר אמש(ב') אל המקום השלישי והמכובד. בתואר "המאסטר שף של ישראל" זכה יהודה עמר, אחריו הגיע אל המקום השני עמיחי שרפשטיין.

"לא זכיתי מקום ראשון אבל ניצחתי", סיפר הבוקר ניזרי לסרוגים "להגיע לגמר ולהיות בבמה הזו, זה מבחינתי הניצחון שלי. ניצחתי מקום שלישי זה לא רע בכלל".

איך התחושות של הבוקר שאחרי? 

"מצד אחד התחושה מאוד משמחת, אבל בסופו של דבר מדובר בתחרות- אז יש מצד שני קצת צביטה בלב אולי לא הייתי מספיק מפוקס, לא התכוננתי מספיק וכו', לא ישן בלילה מזה".

.(באדיבות: קשת 12)

חולם להיות גשר בין תל אביב ליו"ש

יהוידע (41) הגיע אל התכנית לאחר שגורש מביתו בעמונה, שם התגורר כ20 שנה. לאורך כל העונה לא הסתיר את סיפורו האישי ואת דעותיו על אדמת ארץ ישראל, יחס עם הפלסטינים ועוד. הוא נולד בירושלים למשפחה חוזרת בתשובה, התגורר בין היתר באלון מורה, בצרפת ובמצפה יריחו שם למד בישיבה התיכונית. לאחר מכן המשיך למכינת עלי ועבר להתגורר עם משפחתו בעמונה, זאת לאחר שליחות עם אשתו בהודו. כיום מתגורר באכסניית הנוער בעפרה וחולם להמשיך את קירוב הלבבות.

"כל הזמן ובמיוחד בשבועות האחרונים של התכנית, אני מקבל תגובות מאוד מפרגנות ומחבקות, לא רק מהמגזר" מספר ניזרי לסרוגים "זה נותן לי הרבה כוח לרצות לקדם את קירוב הלבבות ולאחד"

יש כבר תוכניות להמשך הדרך?

"בגדול אני מאוד רוצה לעסוק בתחום שיאפשר לי לקרב ולגשר בין העולמות. חולם ליצור משהו שיקרב בין מדינת תל אביב למדינת שומרון.

אני הולך בעז"ה לפתוח בקרוב בעפרה יחד עם החתן שלי, סוג של מרכז מבקרים של יין ויהיה בזה גם קצת אוכל. מעבר לזה אני רוצה לעשות משהו גדול יותר, אני לא יודע באיזה אופן זה יבוא, יכול להיות דרך אוכל, יכול להיות איזה שהוא תפקיד ציבורי משהו שיעזור לי ליצור את השיח את החיבור ולהדגיש את המכנה המשותף בנינו בלי להתכחש לדברים המפרידים בנינו".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יהוידע ניזרי
רחל | 06-03-2018 11:17
כבוד למגזר ? לאו דוקא יש לשבח את יהוידע על נעם הליכותיו, נעים לבריות, רגוע וחביב, איש משפחה חביב, כנראה גם מבשל טעים. אבל מה עם הכשרות המינימלית ??????????? איך הוא - המוצג כשומר מצוות, חובש כיפה, יכול לבשל ולאכול מכלים טריפה - רוב המתמודדים אינם שומרים על כשרות מינימלית ומערבבים הכל. כל המטבח הזה טרף למהדרין !!! עם כל הכבוד - זה היה מחפיר. בשוליים: למה פוליטיקה בתחרות בישול ??? זה נתן לגיטימציה למתחרה הערבית [שמה לא זכור לי] מפסגת זאב, לומר את כל מה שבליבה עלינו . מיותר. יש במות אחרות לפוליטיקה.
אם היית קוראת היית יודעת
לרחל המרחלת | 06-03-2018 15:34
שהיה לו סט של כלים כשרים, וכי הכלים הוכשרו לפני כל תכנית. אבל בטח יש לך כיסוי ראש גדול כדי שתוכלי ללכלך....
את פשוט מקנאה!
דור | 06-03-2018 12:47
תתביישי בתגובה שלך
2
מי יודע, אולי ביבי וליברמן יחזרו בתשובה ויימנעו מהריסת בתיהם של נתיב האבות
י | 06-03-2018 14:21
כמו שנמנעו מרחבת בתי בדואים