התגעגע למטבח: כשמגורש מעמונה מגיע למאסטר שף - סרוגים

התגעגע למטבח: כשמגורש מעמונה מגיע למאסטר שף

בלי מטבח להתכונן בו, הגיע יהוידע ניזרי, ממגורשי עמונה שמתגורר כיום עם משפחתו באכסניית נוער בעפרה לנסות את מזלו בעונה החדשה של מאסטר שף- האם יצליח בזכות לשבות את לב השופטים? צפו עכשיו

התגעגע למטבח: כשמגורש מעמונה מגיע למאסטר שף

בזמן שרוב המתמודדים שמגיעים להתמודד בתכנית הבישולים "מאסטר שף", מתאמנים במטבח הביתי שלהם על המנה אותה יכינו לשופטים הקשוחים. המתמודד יהוידע ניזרי, ממגורשי עמונה נאלץ להגיע לתכנית בלי יותר מידי הכנות ועם המון תקווה לקבל את הסינר המיוחל.

לאחר שסיפר על ביתו הגדול בעמונה, שם היה מכין לשמונת ילדיו שלל ארוחות מושקעות, חשף לשופטים כי כיום אין לא מטבח באכסניית הנוער בעופרה בו מתגורר כרגע עם משפחתו מאז הפינוי. "האמת שזה היה לי מאוד כיף לחזור כאן למטבח" סיפר ניזרי באודישן שישודר במלואו הערב "יש לנו איזה כיור שבו מצחצחים שיניים, ושם גם מכינים את הסנדביצ'ים".

(הסרטון באדיבות קשת)

לעונה החדשה של "מאסטר שף", שמשודרת בערוץ 2 ובקרוב ב12. הצטרף השף ישראל אהרוני במקומו של השף יונתן רושפלד ויחד עם צוות השופטים המוכר: אייל שני, חיים כהן ומיכל אנסקי יקבעו הערב האם יהוידע יזכה לקבל את הסינר וימשיך את דרכו בתכנית.

פתיחת העונה תשודר הערב ב21:00 אחרי החדשות, מערכת סרוגים מחזיקה אצבעות ליהוידע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הלחמניות
לוסי. ממן | 23-10-2017 0:04
האוכל. היה. ניראה. יפה. וטעים. אפשר. לקבל. מתקון
2
שוב שעמום
דודו | 23-10-2017 18:53
עוד פעם תוכניות אוכל בהן ינסו לשעמם אותנו שעות עם העגבניות והבטטה . תעזבו אותנו בשקט מכל המאכלים הללו . זה לא מעניין ומשעמם מאוד .חוץ מים של פרסומות ודמעות על מצבו של המתמודד אין בזה שום חידוש הכל ידוע וכל אחד בבית יודע לבשל יותר טוב . רק השפים ההמומים מכל שניצל מתפעלים .