קניתם אייפון 7 בחו"ל? כדאי שתבדקו את המכשיר - סרוגים

קניתם אייפון 7 בחו"ל? כדאי שתבדקו את המכשיר

אפל חשפה כי קיימת תקלה בחלק ממכשירי אייפון 7 שנמכרו במדינות שונות בעולם, ביניהם ארה"ב וסין, המונעת מהמכשירים להוציא או לקבל שיחות. החברה תתקן את התקלה בחינם- אך רק במדינות שבהם מכרו את המכשירים הפגומים

author-image
קניתם אייפון 7 בחו"ל? כדאי שתבדקו את המכשיר
  תקלה שעלולה לעלות ביוקר. מכשיר האייפון 7 של אפל (צילום: שאטרסטוק)

רציתם לחסוך כסף ולקנות אייפון בחו"ל? ייתכן ועכשיו ההחלטה הזו תעלה לכם ביוקר: חברת אפל הודיעה בסוף השבוע כי קיימת תקלה בחלק ממכשירי אייפון 7 שנמכרו בארה"ב, יפן, סין, מקאו והונג קונג. התקלה גורמת למכשיר להודיע בקביעות כי אין קליטה, גם אם מד הקליטה מראה בבירור שזהו לא המצב, וכתוצאה מונעת מהמכשירים להוציא או לקבל שיחות וסמסים.

לדברי החברה, מדובר בתקלה שהתגלתה בשלושה דגמי אייפון 7 שונים. כדי לדעת האם המכשיר שלכם סובל מהתקלה, תצטרכו לבדוק את מספר הדגם, המופיע בגב המכשיר מתחת ללוגו של אפל. במידה ומספר הדגם המוצג הוא A1660, A1780  או A1779- יש לכם מכשיר פגום שנדרש להחליף.

מיקום מספר הדגם בגב המכשיר. כך תדעו עם ברשותכם סמארטפון פגום (צילום: עמוד הטוויטר של רשת iMod)

באפל הבטיחו כי כל מי שמחזיק באחד הדגמים התקולים יוכל להגיע לחנות או מרכז שירות רשמי של אפל ולהחליף אותו בחינם- אך שירות ההחלפה יוצע רק במדינות שבהם המכשירים הפגומים נמכרו במקור. כלומר, אם הזמנתם מכשיר מחו"ל באמצעות אתר קניות ברשת, תצטרכו עכשיו לטוס למדינה שממנה הזמנתם את המכשיר כדי לתקן אותו- או לחלופין לקנות מכשיר חדש בכדי לערוך שיחות.

ברשת iDigital, המשמשת כמשווקת הרשמית של אפל בישראל ואחת החברות המוסמכות לתקן מכשירי אייפון באופן רשמי, אישרו כי שירות התיקונים שעליה הודיעה אפל לא יהיה זמין בישראל. "הדגמים שפורטו על ידי אפל הם דגמים שאינם מאושרים לייבוא בישראל, ולכן לא ניתן לקבל עליהם שירות בארץ- אלא רק בארץ הקנייה" אמרו בהנהלת החברה. "כל הדגמים שנמכרים בארץ הם תקינים, ולא כלולים ברשימת הדגמים הפגומים שפרסמה אפל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מי שקונה
מי | 06-02-2018 5:52
תפוח רקוב