אברי גלעד:"לא קיבלתי מועמדות, בגלל שאני ימני?"

אברי גלעד:"לא קיבלתי מועמדות, בגלל שאני ימני?"

לאחר שגילה כי התכנית שלו 'העולם הבוקר' לא נכנסה למעומדים לפרס האקדמיה לטלוויזיה, אברי גלעד החליט לפרסם את דעתו בעניין. "זה בגלל שאני 'ימני' או בגלל ש'קשת' לא רוצים שנזכה?"

author-image
אברי גלעד זועם: 'לא קיבלתי מועמדות, בגלל שאני ימני?'
  (צילום מסך /יוטיוב)

לאחר שגילה כי התכנית 'העולם הבוקר' אותה מגיש לצד הילה קורח, לא נכנסה כמועמדת לפרס האקדמיה לטלוויזיה. אברי גלעד החליט הבוקר(חמישי) לשתף את תחושותיו וצייץ:

"תכנית הבוקר שלנו, העולם הבוקר, המובילה כבר 12 שנה את טבלאות הרייטינג בבוקר לא נכנסה כמועמדת לפרס האקדמיה לטלויזיה. אורלי וגיא כן, גם אסייג וברקו כן. אני כבר לא מדבר על פרס, רק על מועמדות. זה בגלל שאני 'ימני' או בגלל ש'קשת' לא רוצים שנזכה? סתם תמיהה".

הטקס חלוקת הפרסים של האקדמיה לטלוויזיה, שישודר השנה בקשת 12. בקטגוריית "תוכנית האקטואליה הטובה ביותר" את התכניות: המגזין עם אושרת קוטלר, התכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', תוכנית הבוקר של אורלי וגיא, לונדון וקירשנבאום, תיק תקשורת ורואים עולם. בעוד שהתכנית של אברי והילה המשודרת במתחרה רשת 13 נעדרת מהרשימה.

(צילום מסך מטוויטר)

"האקדמיה להתנשאות, יוהרה וניתוק מהעם"

אברי גלעד לא לבד בעניין, גם מני אסייג יוצר סדרת הטלוויזיה 'שנות ה-80' המשודרת גם היא ברשת 13. החליט לתקוף בחריפות את האקדמיה לטלוויזיה לאחר שגילה כי תוכניתו לא מועמדת לפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר. אסייג כתב בחשבון הפייסבוק שלו אמש: "הגיעה לידיי רשימת 5 המועמדות לפרס הסדרה הקומית של שנת 2017. ומי לא מופיעה שם? נכון…רשת המליצה כמובן על שנות ה80 בכל הקטגוריות אבל 'האקדמיה להתנשאות, יוהרה וניתוק מהעם' התעלמה כמובן מהרייטינג המטורף ומהניצחונות הסוחפים בכל המשאלים והסקרים האובייקטיביים שבהם הצופים בחרו בשנות ה80 כסדרה הטובה בכל הזמנים, וכסדרה שעשתה להם את השנה".

בהמשך דבריו הוסיף: "בטח היה לנו סיכוי אצלכם אם היה בסדרה לעג למדינה, לצה״ל או למרוקאים.. תחלמו אידיוטים!" וסיכם: "אני בז לכם חברי האקדמיה! אתם חבורה של בינוניים, מתנשאים וקנאים! אף פעם לא כיבדתי אתכם, לא ספרתי אתכם ולא דפקתי לכם חשבון, וככה אמשיך לנהוג.

עם ישראל קובע! והוא קבע שאכתוב עוד שתי עונות רצופות בנות 22 פרקים כל אחת, שיפציצו ברייטינג ויקרעו את המסך, והכל כמובן בעזרת השם יתברך, שאתם בטח לא מאמינים בו.. "

מני אסייג (מצד שמאל)בסט של 'שנות ה-80' (צילום פרטי)

בתגובה לפוסט של אסייג הגיב מוש דנון, ראש האקדמיה לטלוויזיה: "מדובר בפוסט כואב ולבי עם מני וכל מה שהוא מייצג. אין לי מה לומר מעבר לזה".

תגובתו של דנון על הציוץ של אברי גלעד טרם נמסרה.

מני אסייג הגיב לדבריו של אברי ופרסם: "כן, זו כנראה הסיבה אברי אחי המוכשר. שום דבר שקשור באומנות, צדק, אמת או טעם הרוב לא מנחה את חבורת החייזרים מהאקדמיה. מה שמנחה אותם הם דעות קדומות, גזענות, חשבונות אישיים, אינטרסים אפלים ורצון לקידום עצמי. ואתה אברי, מאנשי התקשורת החשובים והרהוטים בתולדות המדינה צריך להבין משהו: השמאל איבד לאחרונה שני ענקי תקשורת שעברו לימין: אותך ואת עירית לינור. תכף הם נשארים רק עם גבי גזית, והוא בכלל לא בסביבה, הם הולכים להשתגע וזו דרכם לנקום ברור שהם יפסידו, הם תמיד מפסידים.. "

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אל תיכנס לזה. אוהבים אותך ככה
מאיר | 01-02-2018 16:29
אתה איש נהדר ודוגמה גדולה לכולם
2
בגלל שאתה הרבה פחות חכם ממה שאתה חושב
לא בגלל זה | 01-02-2018 19:28
תכנית פח
3
גם שרה לא קיבלה ויש לה BA ו MA!
לא לבד | 01-02-2018 19:56
והיא גם פסיכולוגית ילדים מומחה בשירות הציבורי. בזמן שאין לה התקפות זעם היא עורת לניצולי שואה!!!!!!
4
תוכנית הבוקר הטובה ביותר !! פרס מעם ישראל
רמבו | 03-02-2018 16:53
לאברי היקר.כל בוקר אני ובני משפחתו נהנים לפתוח את הבוקר עם התוכנית המיוחדת שלך אתה לא מאיים על הצופים ולא מתנשא כלפיהם הבגובה העיניים מספר לנו את סיפור היום באופטימיות רבה את החדשות.אני מעניק לך כאזרח את פרס עם ישראל !!! עזוב את כל ארגוני התיקשורת המתנשאים המאכילים אותנו כמו בבונים חסרי דעת !!!
5
אין על אברי
אוריאנה | 04-02-2018 14:13
תוכנית בוקר הכי הכי...אברי גלעד מעניין רהוט ושואל שאלות נכונות..בשבילי אצה מס 1
6
אברי האהוב של הבוקר
רון | 04-02-2018 15:01
אני רוצה לראות אותך בכנסת אתה אדם ראוי להיות איש ציבור.אף פעם לא עירבבת את העבודה שלך עם פוליטיקה .הייתי מרוצה מאוד לבחור בך כנציג אמיתי ..דוגמא טובה לנאמנות