ילדי משפחת שבח לראש הממשלה: "אשר את חוות גלעד. שלא נצטרך לפחד שיפרקו לנו את הבית"

ילדי משפחת שבח לראש הממשלה: "אשר את חוות גלעד. שלא נצטרך לפחד שיפרקו לנו את הבית"

בתו של רזיאל שבח שנרצח בפיגוע ירי סמוך לחוות גלעד, פנתה לראש הממשלה בבקשה לאשר ל"בנות בית בישוב" ולהקים במקום תחנת אוטובוס. "אני יודעת שאתה איש עסוק, אבל מבקשת שתתחשב בבקשתנו"

ילדי הרב שבח במכתב מרגש לנתניהו
  פנייה לנתניהו. רננה שבח (ללא קרדיט)

ילדי משפחת שבח שאביהם הרב רזיאל שבח הי"ד נרצח בפיגוע ירי סמוך לביתם בחוות גלעד, שלחו הבוקר (שלישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הם מבקשים ממנו להתחשב בבקשת אמם ובבקשתם ולאשר את חוות גלעד.

כזכור, עוד בשבעה על שבח הי"ד, ביקשה אלמנתו, יעל שבח מראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים את צוואתו של בעלה, ולסייע במאבק להביא לאישור חוות גלעד. בעקבות זאת התגייס ראש מועצת שומרון יוסי דגן ושרים נוספים שהביעו את תמיכתם באישור חוות גלעד.

 

לאחר שגם הילדים נחשפו למאבק. כתבה הבת הבכורה רננה בשמה ובשם אחיה מכתב לראש הממשלה בו היא מציינת בין השאר: "אני מבקשת שתאשר לנו לבנות בית בישוב ושלא נצטרך לפחד מזה שיפרקו לנו אותו… שיבנו לנו תחנת אוטובוס. כדי שלא נצטרך לחכות יותר מדי זמן בגשם ובחום".

עוד הוסיפה וביקשה, "שייבנו לתנו תחנת אוטובוס עם אוטובוסים כדי שלא נצטרך אנחנו הילדים לחכות יותר מדי זמן בגשם ובחום. אשמח אם תענה לבקשתי החשובה לנו ולחוות גלעד". לסיום כתבו הילדים: "אני יודעת שאתה איש עסוק. אבל מבקשת שתתחשב בבקשתנו. כי זה חשוב לנו מאוד".

ראש מועצת שומרון דגן ציין: "זהו העיתוי הנכון לאשר את חוות גלעד. יש רוב בקרב שרי הממשלה ואין מניעה משפטית. זו התשובה הציונית ההולמת לרצח הנפשע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו