טראמפ תוקף: "הכסף של אובמה משמש לטרור" - סרוגים

טראמפ תוקף: "הכסף של אובמה משמש לטרור"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ המשיך להביע את תמיכתו במפגינים נגד השלטון באיראן. בציוץ שפרסם בטוויטר קרא להנהגה האיראנית מושחתת ואלימה, ותקף את הנשיא הקודם ברק אובמה: "הכסף שנתן לאיראן משמש לטרור"

טראמפ תוקף: "הכסף של אובמה משמש לטרור"
  תוקף את איראן ואת אובמה. נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ (צילום: אבי לוי\פלאש 90)

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ממשיך לעודד את גל ההפגנות באיראן, ובציוץ האחרון שלו בנושא תקף גם את הנשיא האמריקני הקודם ברק אובמה.

"תושבי איראן סוף סוף פועלים נגד המשטר האכזרי והמושחת שלהם" כתב בטוויטר. "כל הכסף שהנשיא אובמה העביר לאיראן בטיפשותו משמש לטרור ונכנס לכיסיהם. לאנשים נותר מעט מזון, אינפלציה גדולה, ואפס זכויות אדם. ארה"ב צופה בכם".

בעקבות הציוץ מנהיגי איראן הגיבו לתמיכה הפומבית החוזרת של הנשיא האמריקני. "טראמפ צריך להתמקד בעניינים הפנימיים של ארה"ב, במקום לבזבז את הזמן שלו בכתיבת ציוצים פוגעניים בטוויטר לעבר עמים אחרים" אמר דובר משרד החוץ האיראני בראיון לערוץ הטלוויזיה הממלכתית. גם המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי האשים את טראמפ ואת בכירי ממשלתו בכך שעודדו את תושבי המדינה להפגין באמצעות התקשורת והרשתות החברתיות.

כזכור, בימים האחרונים הנשיא מרבה להביע את תמיכתו בהפגנות נגד השלטון באיראן. מאז תחילת המחאות בשבוע שעבר הנשיא התבטא בנושא בסדרה של ציוצים, כאשר בין השאר קרא לאיראן "המדינה המובילה בתמיכה בטרור", וטען כי ארה"ב תעקוב אחר פגיעות פוטנציאליות בזכויות אדם במדינה.

במקביל לסכסוך עם איראן, חשבון הטוויטר של הנשיא טראמפ גרם בימים האחרונים לסכסוך נוסף- הפעם עם פקיסטן. אמש טראמפ איים בטוויטר כי יפסיק להעביר לפקיסטן כספי סיוע, והאשים את ממשלת פקיסטן בתמיכה בארגוני טרור במדינה.

"ארה"ב העבירה בטיפשותה הרבה יותר מ-33 מיליארד דולר בכספי סיוע לפקיסטן ב-15 השנים האחרונות, והם לא נתנו לנו דבר מלבד שקרים ורמאויות" כתב. "הם נתנו מקום מקלט לטרוריסטים שאנחנו צדים באפגניסטן, וסיפקו מעט מאד עזרה. לא עוד!". בעקבות האירוע משרד החוץ של פקיסטן זימן לפגישה את שגריר ארה"ב במדינה דייויד הייל, שהתבקש להסביר את פשר הציוץ.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו