דודי אמסלם: "אם לא הייתי מזרחי, הם לא היו מרשים לעצמם"

דודי אמסלם: "אם לא הייתי מזרחי, הם לא היו מרשים לעצמם"

חבר הכנסת דודי אמסלם סבור שההחלטה להציג אותו ואת דוד ביטן נובעת ממוצאם של השניים: "כתבים מנסים להכפיש את שמי כדי שישמש לסטריאוטיפ הגזעני שלהם"

"אם לא הייתי מזרחי, הם לא היו מעיזים לעשות לי את זה"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

חבר הכנסת דודי אמסלם, מחברי הכנסת הבולטים של הליכוד בקדנציה הנוכחית, מסרב להיבהל מסערת השבת, במסגרתה הודיע שר הבריאות יעקב ליצמן על התפטרותו מהממשלה, ודוחה את כל הקונסיפירציות לפיהן השר חיים כץ הוא זה שגרם לסכסוך בין נתניהו לחרדים על ידי אישור עבודות הרכבת בשבת.

"אני חושב שזו הממשלה כי טובה שהייתה לעם ישראל ואני מקווה שהמשבר עם השר ליצמן שהתפטר הבוקר ייפתר בקרוב", אמר אמסלם בראיון לרדיו 103FM. "השבת חשובה לליכוד לא פחות מאשר לחרדים, אני יהודי מסורתי והשבת חשובה לי בדיוק כמו שהיא חשובה לחרדים, אני מניח שבסופו של דבר נמצא את הכלים להביא את הנושא למקום הנכון. יש סטאטוס קוו במדינת ישראל וצריך לשמור עליו, לשבת יש ערך סוציאלי וערך יהודי. אם אנחנו לא רוצים להיות מדינה יהודית אז יש להצביע על כך, הסממנים היהודים של מדינת ישראל הולכים ונעלמים. ברמה ההלכתית עדיף לבצע עבודות בשבת לא על ידי יהודים, אין סיבה שזה לא יהיה כך ואין סיבה שלא יימצא פתרון בנושא".

על ההאשמות של ח"כ ישראל אייכלר וח"כ לשעבר יגאל גואטה כי הליכודניקים הם אלו שמחרחרים את המלחמה טען ח"כ אמסלם: "נדמה לי שהם קראו הרבה ספרים של מדע בדיוני, זה על גבול הבדיחה. אני לא מעלה על דעתי שהשר חיים כץ ירצה להפיל את הממשלה".


עוד התייחס ח"כ אמסלם לטענות כנגדו כי איים על ח"כ בני בגין וטען: "נעלבתי שבכלל חשבו שאיימתי עליו. התייחסו לשפת הגוף שלי והעליבו אותי, זוהי שפת הגוף שלי ואני לא מתכוון לשנות אותה, אני חושב שזו חוצפה להכפיש אותי כך. אתם באמת חושבים שאם הייתי מאיים עליו הייתי עושה זאת מול המצלמות של הטלוויזיה? זה מתאים לסטריאוטיפים הגזעניים בכל פרמטר, זה מגעיל אותי ואני בז למי שמנסה להכפיש אותי".

על הכרזות בפתח תקווה שציירו אותו ואת ח"כ ביטן בדמות קופים קרא ח"כ אמסלם: "נראה לך שהיו מציירים את אמנון אברמוביץ' ולפיד כשני קופים? ברור שלא. אני בז לאנשים הללו, לכתבים שמנסים להכפיש את שמי כדי שישמש לסטריאוטיפ הגזעני שלהם, אנחנו נמשיך לעשות את העבודה שלנו ולשרת את עם ישראל, שיתפוצצו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו