רועי לחמנוביץ': "דתיים, צאו לחילונים מהסלון ומחדר השינה"

רועי לחמנוביץ': "דתיים, צאו לחילונים מהסלון ומחדר השינה"

יועץ התקשורת והאסטרטגיה הסרוג, רועי לחמנוביץ', לא מצליח להבין את הבעתה שאחזה בחובשי הכיפות מעצם האפשרות שערוצי ה-VOD יהיו פתוחים ביום הכיפורים למי שיחפוץ לצפות בסרטים ביום הקדוש בשנה וקורא לדתיים לצאת מהסלון של החילוניים

היועץ הסרוג: "VOD בכיפור? צאו לחילונים מהסלון"
  (צילום: שאטרסטוק)

יועץ התקשורת והאסטרטגיה הסרוג, רועי לחמנוביץ', לא מצליח להבין את הבעתה שאחזה בחובשי הכיפות מעצם האפשרות שערוצי ה-VOD יהיו פתוחים ביום הכיפורים למי שיחפוץ לצפות בסרטים ביום הקדוש בשנה וקורא לדתיים לצאת מהסליון של החילוניים.

"כמעט באופן פבלובי עלתה סוגיית השידורים במהלך יום הכיפורים. יש שיגידו מהלך יחסי ציבור ויש שיגידו דיון מהותי.
אצו רצו קברניטי הממלכה והחליטו בחרוף נפש להגן על הפרהסייא. תמוה. מוזר. הזוי", כתב לחמנוביץ'.

לדבריו, "אני מחפש את הדתי הראשון שיגיד לי שמפריע לו לקדושת יום הכיפורים שהשכן שלו מזמין סרט ב VOD. ברור שעדיף לו פקד השכן את בית הכנסת במהלך כל תפילות היום. אבל שנכנס לו לסלון או לחדר השינה?".

לחמנוביץ' מדגיש כי היה שמח לו היה רואה את אותן אנרגיות מושקעות בנושאים חשובים לא פחות: "הייתי שמח לראות את האנרגיות הללו בשאלת הסדרת מקומה של השבת (אמנת גביזון-מדן), מניעת המסחר בשבת, פתרון מקובל על כל הצדדים (ויש כזה) בעניין תחבורה ציבורית, ובעיקר מדוע המפלגות הדתיות והחרדיות לא פועלות בעניין.

"תעזבו את השלט.  אתם הולכים לבדוק מה יש בתנור האפייה?", תהה לחמנוביץ' והוסיף: "בואו נתעסק בבעיות האמיתיות של רשות הרבים בשאלות דת ומדינה. הזמנת סרטים ביום הכיפורים היא לא אחת מהן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
דין ה-VOD כדין המסחר בשבת (שכן מפריע ללחמנוביץ')
שאול | 29-09-2017 13:46
מטרת היהודים הנאמנים לה' היא למנוע, ככל האפשר, חילול שבת המוני. אז נכון, די ברור שמי שירצה לראות סרטים, יפתח את המחשב, ומי שירצה לאכול חמץ בפסח, יקנה פיתות ביפו. אבל עדיין, המצוי לא מבטל את הרצוי.
2
צריך להתחיל בבית פנימה
נאה דורש | 30-09-2017 19:57
קודם ששרה במפלפה לא תחלל שבת בפרהסייה. שאר הציבור אחר כך.
3
צודק.לא עניינו מה עושה החילוני בביתו
| 30-09-2017 22:14
מי שכן מעניין אותו כנראה שהבית שלו עצמו ריק.לדאוג לפרהסיה כי זו המצווה שמחייבת אותנו לפעול.החילוני יתן את הדין לפני שוכן מרומים .תודה לאל והודו לזכר קודשו.קצת מנוחת הנפש לא תזיק.
4
זו גישה חרדית למהדרין, מה שלא פוגע ברגשות שלי זה בסדר
אחד תם | 30-09-2017 23:06
הממלכתיות אומרת שמדינת היהודים צריכה להתנהל כמדינת היהודים לכן זה חשוב מאוד מאוד. כמו שחשוב מאוד שלא תהיה תחבורה ציבורית גם במקומות שאין בהם אפילו דתי אחד. אמנת גביזון מידן לא שווה את האויר שאומרים אותה. גביזון מיצגת אולי את עצמה, והבג"ץ (שזרק אותה) כבר מוכן לבטל את זה.
5
שתולים של ynet
אב | 01-10-2017 10:56
הכתבות שלכם מזעזעות כל אדם דתי באשר הוא אתם שתולים של השמאל במחנה הימין