'ביט-כהן': הכירו את המטבע הדיגיטלי הראשון ליהודים

'ביט-כהן': הכירו את המטבע הדיגיטלי הראשון ליהודים

לראשונה בעולם: היזם הרוסי ויאצ'סלב סמנצ'וק, בתכנית חדשה שמטרתה ליצור מטבע דיגיטלי 'כשר' שישמש את חברי הקהילות היהודיות ברחבי העולם ויקרא על שם המטבע הפופלרי 'ביטקוין' ושילוב הכהן

'ביט-כהן': הכירו את המטבע הדיגיטלי הראשון ליהודים
  (צילום: שטארסטוק)

לראשונה בעולם היזם הרוסי ויאצ'סלב סמנצ'וק, פרסם תכנית חדשה ומפתיעה שמטרתה להעניק ליהודים ברחבי העולם מטבע שייחד אותם ויעזור לביצוע התשלומים בתוך הקהילה.

על פי הדיווח של אתר החדשות הרוסי RT, המטבע החדש יקרא "ביטכהן" – היוצר חיבור בין שם המטבע הדיגיטלי 'ביטקוין' ושל המילה כהן. עם זאת שמטרתו להיות המטבע הדיגיטלי הרשמי של היהודים, הדגיש סמנצ'וק שהמטבע יימכר לכל דורש, ולא רק ליהודים.

עבור תכנית פיתוח המטבע הדיגיטלי, שיהיה שווה בהתחלה כ1.5 דולר גוייסו כבר מספר משקיעים וסכום של כ500 אלף דולר. המטבע יהיה מבוסס על טכנולוגיית בלוקצ'יין שפותחה באופן נפרד ותאפשר לבצע העברות כספים אחד לשני בלי צורך נוסף בבנק מרכזי או בנק מסחרי.

לדבריו של סמנצ'וק, ההנפקה המרכזית של ביטכהן מתוכננת לספטמבר ויתכן כי לאחר ההנפקה הראשית יתחיל ביטכהן להיסחר בבורסות של מטבעות דיגיטליים. סמנצ'וק מקווה להגדיל את שווי השוק של המטבע הדיגיטלי ובכך להפוך את המטבע הדיגיטלי 'ביט כהן' להיות השביעי בגודלו בעולם במונחי השוק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו