יאיר נתניהו מסעיר את הרשת בגלל הכלבה קאיה - סרוגים

יאיר נתניהו מסעיר את הרשת בגלל הכלבה קאיה

שכנה של משפחת נתניהו החליטה לפרסם פוסט זועם בחשבון הפייסבוק שלה, בו טוענת שבנו של ראש הממשלה- יאיר נתניהו הגיב בצורה בוטה לאחר שביקשה ממנו לפנות את צרכיה של הכלבה קאיה. הפוסט שגרר אלפי לייקים ותגובות ועורר סערה, גרם ליאיר להוציא תגובה רשמית על המקרה

author-image
יאיר נתניהו מסעיר את הרשת בגלל הכלבה קאיה
  קאיה בתמונה משפחתית (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של בנימין נתניהו)

הכלבה קאיה שוב עושה כותרות- והפעם: שכנה של משפחת נתניהו, פרסמה פוסט זועם בחשבון הפייסבוק שלה: "זאת הצואה של הכלבה קאיה, (כן, של ראש הממשלה ומשפחתו)" כתבה לצד תמונה של צואה וסיפרה כי כאשר בקשה מהבן הבכור, יאיר נתניהו להרים את צרכיה של קאיה, כי בגינה מקפידים על נקיון ואפילו אוספים כסף לטובת כך. "הוא עשה לי אצבע משולשת, סובב את גבו ויצא" כתבה.

הפוסט הזועם זכה ליותר מ-5,000 לייקים ולמעלה מ3,000 שיתופים בפייסבוק. גם יאיר לא נשאר חייב לפוסט הזועם ופרסם תגובה רשמית מטעמו: "מדובר באישה שכדרך קבע – בכל פעם שהיא רואה את יאיר נתניהו או בן משפחה אחר מטיילים עם הכלבה קאיה – פונה אליהם ללא כל סיבה, מטרידה, מעירה הערות פוגעניות ונוהגת באגרסיביות ללא כל אינטראקציה מצידם. יאיר כלל אינו יודע אם קאיה עשתה את צרכיה כטענת האישה, או לאו, שכן היה עסוק בשיחת טלפון במכשיר הסלולרי כאשר היא פנתה אליו באגרסיביות כהרגלה. לאור נסיונו המר איתה, יאיר מיד ניתק מגע ועזב את המקום".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מדהים איך יש אנשים קטנים
| 30-07-2017 16:46
שמה שהם עושים בחיים שלהם זה לשלם לאנשים שקרובים לביבי נתניהו כדי שיפילו אותו על שטויות