הלם בעקבות מאמר המערכת ב'ישראל היום' - סרוגים

הלם בעקבות מאמר המערכת ב'ישראל היום'

החינמון היומי 'ישראל היום', המזוהה מאז הקמתו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם מאמר מערכת תוקפני ולוחמני נגד נתניהו, דבר אשר לא זכור מאז הקמתו

הלם בעקבות מאמר המערכת ב'ישראל היום'
  (צילום מסך)

החינמון היומי 'ישראל היום', המזוהה מאז הקמתו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם הבוקר (רביעי) מאמר מערכת תוקפני ולוחמני נגד נתניהו, דבר אשר לא זכור מאז הקמתו.

תחת הכותרת "הסרת המגנומטרים- מפגן חוסר האונים של נתניהו", תקף העיתונאי מתי טוכפלד את נתניהו, ובין היתר כתב כי "נתניהו הוא לא ראש הממשלה הראשון שמוביל קו של חוסר אונים ישראלי אל מול הזרמים האיסלאמיים החזקים השולטים במקום הקדוש ליהודים ביד רמה".

בהמשך נכתב כי "ראשי ממשלות קודמים עמדו קפואים נוכח איומים רפים מצד טורקיה, ירדן וסעודיה כאשר רק החלו לשפץ את גשר המוגרבים המט ליפול, או כאשר אנשי הוואקף עמלו במרץ בהוצאת שרידי מקדשנו בחפירות האינטנסיביות שערכו על ההר באין מפריע. היה זה אהוד אולמרט שנכנע לטורקים והעניק להם מעמד של משקיפי־על כאשר ישראל ביקשה לחזק את יסודות הגשר היחידי המוביל להר המשמש לכניסת יהודים".

בסוף מאמרו כתב טוכפלד כי "חז"ל הפליגו רבות על הצורך בשמירה על "גאון יעקב", כלומר זקיפות הקומה של עם ישראל, כתנאי להישרדות בקרב העמים חורשי רעתו. אתמול היא שוב נסדקה לעיני מצלמות האבטחה".

מי שבירך את טוכפלד, הוא עיתונאי 'הארץ', דן מרגלית, שפוטר מ'ישראל היום' לפני מספר שבועות לאחר שמתח בקורת על נתניהו: "ברכה למתי טוכפלד שמתח סוף סוף ביקורת (מימין) על כישלונו המונומנטלי של ביבי בהר הבית ב״ישראל היום״. מוטב מאוחר מאשר בכלל לא. נצפה לבאות", כתב מרגלית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
סקר קהל הראה ש88% חושבים שביבי נסוג שלא בצדק
| 26-07-2017 13:14
אם הבן שלך היה מאבטח עצור
מאיר | 26-07-2017 15:50
בשגרירות ירדן לאחר הריגת 2 מחבלים גם אתה היית מוציא את המגנומטרים למענו. כל מה שצריך עכשיו זה לפעול ביד קשה עבור המחבלים והמפגינים בדרך לא דמוקרטית. ואם זה היה תלוי בי הייתי מוריד קליל את המסגד ושהעולם יעמוד דום.
2
ביבי סמרטוט
| 26-07-2017 13:15
ומפגין זאת בראש חוצות
3
כל הכבוד ל'ישראל היום' היום' על זקיפות הקומה העיתונאית נגד ההתקפלות המנומנטלית של ראש הממשלה המגלה לאחרונה רפיסות קלוסונאלית מול המחבלים על הר המוריה
| 26-07-2017 13:29
4
הגיע הזמן למנהיגות אמיתית
| 26-07-2017 14:53
נתניה מאסנו במנהיגות מזויפת מפלסטיק. עם ישראל זקוק לנחישות מתוך אמונה שלמה שארץ ישראל שייכת לעם ישראל. תודה על הכל, הגיע זמן להיפרד.
5
וואו, מתי טוכפלד הוציא את הלשון מהכיסא של ביבי?
רמי | 26-07-2017 16:58
יימות המשיח בהחלט..
6
כל הכבוד
| 26-07-2017 23:14