"אמצי כלבי פרא": אבוטבול בעקיצה לשרה נתניהו - סרוגים

"אמצי כלבי פרא": אבוטבול בעקיצה לשרה נתניהו

ראש עיריית בית שמש מתייחס לפוסט שפרסמה רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בו מתחה בקורת על ההחלטה לירות בכלבים משוטטים בעיר בית שמש המסכנים את תושבי העיר

author-image
"אמצי כלבי פרא": אבוטבול בעקיצה לשרה נתניהו
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, מתייחס לפוסט שפרסמה רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בו מתחה בקורת על ההחלטה לירות בכלבים משוטטים בעיר בית שמש המסכנים את תושבי העיר.

כזכור, שלשום פורסמה בדף הפייסבוק של ראש הממשלה, פנייה פומבית מרעייתו שרה לשר החקלאות כדי שיעצור את הירי בכלבים בבית שמש.

"לכבוד השר אורי אריאל, אני מבקשת ממך לעשות כל שביכולתך כדי למנוע את הירי בכלבים שמתוכנן להתבצע בבית שמש. אני משוכנעת שבמאמץ המשלב רגישות ומקצועיות ניתן למצוא דרכים אחרות לשמור על בריאות הציבור." על הפנייה הפומבית חתמה: "שרה נתניהו. רעיית ראש הממשלה"

בעקבות הפנייה של שרה נתניהו פרסם אבוטבול סרטון משלו בו הוא קורא לה לחזור בו מאמירותיה או לחילופין לאמץ כלב פרא:"לא מדובר כאן בכלבתך המבויתת קאיה, אלה בכלבי פרא שאני לא מציע לאף אחד להתקרב אליהם".

אבוטבול הוסיף ועקץ את הגברת נתניהו ואמר: "אלה יפי הנפש שמעדיפים את חיי הכלבים על חיי בני האדם, מוזמנים לבוא ולאמץ את אחד הכלבים שנמצאים כאן בבחינת אמץ כלב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
פרענק כי ימלוך
| 13-07-2017 9:43