יפים ומזוהמים: ארטיקים ממקורות המים המזוהמים בעולם

יפים ומזוהמים: ארטיקים ממקורות המים המזוהמים בעולם

הארטיקים האלה אומנם יראו לכם במבט ראשון יפים עם טעמים ייחודיים, אבל במציאות ביס אחד מהם עלול לגרום למחלות או למוות מהסיבה שהם עשויים ממקורות המים המזוהמים בעולם והסיבה לייצורם חשובה במיוחד • צפו עכשיו

author-image
יפים ומזוהמים: הארטיקים שעלולים לגרום למוות

הקיץ כבר כאן ועונת הארטיקים החלה בשיאה, עם לא מעט צורות וטעמים חדשים שמקווים להפוך לפייבוריט לצינון החום. לאחרונה הרשת התמלאה בתמונות ארטיקים שקופים ומשונים שבמבט ראשון יראו לכם יפים עם טעמים ייחודיים, אבל במציאות ביס אחד מהם עלול לגרום למחלות או למוות מהסיבה שהם עשויים ממקורות המים המזוהמים בעולם.

את הארטיקים המזוהמים הללו יצרו שלושה סטודנטים לעיצוב מטייוואן עבור פרויקט הגמר "אורות מים מזוהמים", שמטרתו להעלות את המודעות בנוגע לזיהום המים בעולם העולה בעקבות צמיחה תעשייתית מהירה ועיור.

יפים אך מזוהמים (צילום מסך)

המים המזוהמים נלקחו מ -100 מקורות מים שונים בטייוואן, אותם הפכו הסטודנטים לארטיקים באמצעות שרף פוליאסטר שקוף. לארטיקים אפילו ייצרו עטיפות המייצגות את האזורים השונים שמהם נלקחו דגימות המים המזוהמות.

כ -90% מהאשפה שהכילו המים המזוהמים היו מפלסטיק, בניהם היו החל מפיסות בקבוקים ושקיות ניילון ועד עטיפות ומקלות של ארטיקים. הארטיקים בימים אלה מוצגים בתערוכה מיוחדת שאולי תצליח לגרום לכמה אנשים בעולם לחשוב על זיהום מים מנקודת מבט קצת שונה ורלוונטית במיוחד לימי הקיץ החמים.

מקור 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו