נפתח שבוע ההוקרה השנתי למתנדבי השירות הלאומי-אזרחי - סרוגים

נפתח שבוע ההוקרה השנתי למתנדבי השירות הלאומי-אזרחי

הבוקר נפתח שבוע ההוקרה השנתי למתנדבי השירות הלאומי-אזרחי, הפועלים למען החברה והמדינה בשלל מסגרות ההתנדבות, ומגיעים מכלל המגזרים בחברה הישראלית

נפתח שבוע ההוקרה השנתי למתנדבי השירות הלאומי-אזרחי
  (צילום: שלומי אמסלם)

הבוקר (ראשון) נפתח שבוע ההוקרה השנתי למתנדבי השירות הלאומי-אזרחי, הפועלים למען החברה והמדינה בשלל מסגרות ההתנדבות, ומגיעים מכלל המגזרים בחברה הישראלית.

בטקס חגיגי ומרגש שהתקיים לראשונה בבית הנשיא, קיבלו 56 מתנדבים מצטיינים אותות הצטיינות, באירוע שהתקיים במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין.

אותות ההצטיינות ניתנו על פועלם למען החברה והמדינה ועל תרומתם והתנדבותם המשמעותית. הנשיא ריבלין, השר הממונה על השירות הלאומי-אזרחי, אורי אריאל, ומנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי, עברו בין המתנדבים, המגיעים מכלל פלחי החברה הישראלית, והעניקו להם את תעודות ההוקרה: מתנדבים יהודים ושאינם יהודים; חילוניים, דתיים וחרדים; צעירים מרקע של סיכון ומצוקה וצעירים עם צרכים מיוחדים.

לצד האירוע המרכזי בבית הנשיא, יתקיימו לאורך השבוע אירועי שיא נוספים, ביניהם יריד תעסוקה ולימודים למתנדבים עם צרכים מיוחדים (16.05), יום עיון לאוכלוסייה החרדית המשרתת (17.05) ויום עיון למגזר המיעוטים (15.05).

שבוע זה מהווה את שיאה של שנת הפעילות, בה מתנדבים מדי שנה מעל 17,000 בנים ובנות. השבוע מבטא את ההוקרה מהמדינה והחברה לפועלם של מתנדבי השירות הלאומי-אזרחי, אשר בחרו להתנדב ולתרום לחברה הישראלית.

נשיא המדינה ראובן ריבלין, בירך את המתנדבים במהלך הטקס במשכנו: "העשייה שלכם היא חלק מבניין החברה, הארץ ומהחובה האזרחית שכל אחד ואחת מאתנו צריך ליטול על עצמו- רק כך, ביחד, נבטיח את המשך שגשוגה של ישראל. במדינות אחרות צעירים וצעירות בגילכם לא חייבים לחשוב על החברה, על המדינה שלהם. במדינה שלנו, צעירים וצעירות בגיל שלכם נדרשים לצאת מחוץ לבועה שלהם, להטות כתף. העשייה החשובה שלכם במסגרת השירות האזרחי-לאומי היא חלק מבניין החברה, בניין הארץ. היא חלק מהחובה האזרחית שכל אחד ואחת מאיתנו צריך ליטול על עצמו. רק כך, ביחד, נבטיח את המשך שגשוגה של ישראל. תודה לכם"

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי אמר כי "העלייה המשמעותית במודעות הציבורית לחשיבות שירותם של המתנדבים, יחד עם העלאת מעמדם בחברה הישראלית, הביאה להגדלה משמעותית של אלפי מתנדבים הנוטלים חלק בשירות הלאומי, בכלל המגזרים בחברה הישראלית. אני מודה לנשיא המדינה ראובן ריבלין על קיום הטקס ולשר הממונה על השירות הלאומי-אזרחי אורי אריאל, על התמיכה והדאגה למפעל השירות הלאומי-אזרחי, ומקווה כי טקס זה יהפוך למסורת קבועה במשכן נשיאי ישראל, ע"מ להוקיר את פועלם של מעל 17,000 המתנדבים התורמים תרומה משמעותית למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה".

השר הממונה על השירות הלאומי-אזרחי, אורי אריאל: "מתנדבי ומתנדבות השירות הלאומי עובדים קשה כדי להביא את החברה הישראלית כולה למקום טוב יותר. הם עומדים בחזית העשייה החברתית של מדינת ישראל, והיום אנחנו מוקירים להם תודה ומקיימים לראשונה טקס למצטייני ומצטיינות השרות הלאומי-אזרחי בבית הנשיא. 56 מצטיינים מקבלים היום תעודות הוקרה על פועלם למען חברה טובה יותר במדינת ישראל. השירות הלאומי-אזרחי הוא הסיירת החברתית של מדינת ישראל ואנחנו נמשיך לפעול על מנת להיטיב עם המתנדבים והמתנדבות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל הסרוגים קיצוניים.רק בעד יוש.נגד להטב והשלום
רק גילה קליין איבגי | 15-05-2017 9:38