הבית היהודי נגד קמפיין הוואטסאפ: 'מכפישים אותנו' - סרוגים

הבית היהודי נגד קמפיין הוואטסאפ: 'מכפישים אותנו'

חברי הכנסת של הבית היהודי תוקפים את קמפיין הוואטסאפ המכפיש את עשייתם בכל הנוגע לפקודת השירות המשותף: "אין לנו יכולת להתמודד עם פייק ניוז"

הבית היהודי נגד קמפיין הוואטסאפ: 'מכפישים אותנו'

חברי הכנסת של הבית היהודי, תוקפים את קמפיין הוואטסאפ שהופץ בשבוע האחרון באתרים המגזריים, המותח עליהם בקורת אודות אוזלת ידה של המפלגה בכל הנוגע להתנהלותה בסערה שהתעוררה בעקבות פקודת השירות המשותף, ואומרים כי מדובר בהמצאות המנותקות מהשטח המוכיחות כי מפרסמי הקמפיין אינם בקיאים בנתונים ובפעילותם של חברי הכנסת של המפלגה.

מעלימים עין

הקמפיין שתוקף את חברי הבית היהודי מדמה התכתבות בוואטסאפ בין חברי המפלגה בקבוצה הנקראת "הבית היהודי שולטים!!!". "ההתכתבות" מציגה את חברי המפלגה ואף את העומד בראשה, השר נפתלי בנט, כמי שמעלימים עין מהנזק שנגרם לחיילים ולחיילות בעקבות פקודת השירות המשותף.

הכל בטיפול

כך למשל באחת ההודעות המופיעות בקמפיין נכתב: "ומה יהיה עם השירותים המשותפים?", כאשר הכוונה היא לתאי השירותים עליהם מופיע שלט של גברים ושל נשים. בתגובה להודעה הזו מוצגת הודעה ש"נשלחת" על ידי הרב אלי בן דהן לפיה "אל דאגה! הכל בטיפול", כאשר הכוונה היא לתגובה צינית מצידו של בן דהן.

בהודעה אחרת הנשלחת בקבוצה נשאלת השאלה: "כיצד אתם מגיבים כלפי הפגיעה הפיזית הקיימת בבנות המתגייסות לקרבי?". לשאלה הזו עונה חברת הכנסת שולי מועלם, הבולטת בעשייתה למען הנשים, באימוג'י המציג פרצוף תמוה שאינו יודע להתמודד עם הבעיה.

מה עם מגמת שירות הנשים בטנק?

שאלה נוספת שהועלתה בקבוצת הוואטסאפ עליה "השיב" נפתלי בנט היא: "מה עושים עם מגמת שירות הנשים בטנק?". בתגובה עונה בנט באימוג'י של שלוש הקופים שאחד מהם אינו רואה, אחד אינו שומע ואחד אינו מדבר, כביטוי להתעלמותו מהבעיה.

תגובות:

מלשכתו של שר החינוך נפתלי בנט בחרו שלא להגיב לקמפיין.

מלשכתו של סגן שר הבטחון, הרב אלי בן דהן, נמסר ל'סרוגים' כי "התשובות המפוברקות בשמי הם חלק מקמפיין הכפשה פרי דמיונם של קופירייטרים. המציאות היא שביוזמתי נערכה פגישה של הרמטכ"ל עם רבני הציונות הדתית בה הרמטכ"ל הבהיר שלא זו בלבד שהצבא הכיר בכך שקרו תקלות אלא שהן מתוקנות".

מלשכתה של חברת הכנסת שולי מועלם נמסר ל'סרוגים': חברת הכנסת שולי מועלם יצאה נגד תפיסת העולם הקיצונית של היול"מ שמחלחלת לצבא ודיברה על הבעייתיות של השירות הקרבי המעורב בישיבת סיעה שערכה בנושא". עוד נמסר כי "צר לנו, אבל עם פייק ניוז אין לנו שום יכולת להתמודד".

מלשכתו של חבר הכנסת מוטי יוגב נמסר כי טענת 'סרוגים' לפיה הקמפיין מכוון נגד חבר הכנסת מוטי יוגב היא טענה שגויה ולכן אין ברצונם להגיב על כך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו