מוטי יוגב נגד בנט: "יש צדק בדברי הליכוד" - סרוגים

מוטי יוגב נגד בנט: "יש צדק בדברי הליכוד"

חבר הכנסת מהבית היהודי משגר עקיצה לעבר יו"ר מפלגתו, טוען שיש צדק בדברי הביקורת של הליכוד כלפי בנט ומגלה כי יתמוך בבנט למרות שיסודות המפלגות צריכים להיות בתורה

מוטי יוגב נגד בנט: "יש צדק בדברי הליכוד"
  (צילום: פלאש90)

חבר הכנסת מוטי יוגב מהבית היהודי, התייחס הבוקר (שני) לעימות בין יו"ר מפלגתו השר נפתלי בנט, לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומתח בקורת מרומזת על בנט ואף אמר כי יש צדק בביקורת של הליכוד כלפי בנט.

בראיון שהעניק הבוקר למרדכי לביא ברדיו 'קול חי', התייחס יוגב להאשמת הליכוד כי בחסות משרד החינוך בראשות בנט יש הסתה נגד היהודים בבתי ספר במזרחי ירושלים: "סיפור ההסתה במוסדות החינוך הוא מורכב" אמר.

בדרך כלל לא מדליפים

כשנשאל יוגב מדוע לדעתו השר בנט לא אמר את הערתו בישיבת הקבינט, ענה: "לא הייתי בקבינט. בדרך כלל לא מדליפים משם אז אינני יודע מה אמרו שם. נראה שהשר בנט נצרך להצביע על הניגודיות הזו".

בנוגע לחילופי הדברים, בין בנט שאמר על מדיניות נתניהו "החמצה היסטורית לבין ה'ליכוד' שהגיבו "משעשע" והצביעו על הסתה במערכת החינוך במגזר הערבי, אמר "סיפור ההסתה, בעיקר במזרח ירושלים הוא בעייתי. צריך לעשות חומת מגן חינוכית. יש מקומות שבהן אפשר להכפיף את מוסדות החינוך ואת זה צריך לעשות. אנחנו תובעים ודורשים ממשרד החינוך שיעשה את זה" הוא מצביע על כך שהדבר אינו תלוי רק במשרד החינוך "זה צריך לעשות במקביל בשיתוף כמה גופים במדינה. זה מורכב מאד. המציאות מורכבת" אמר.

יש צדק בדברי מי שהשיב בליכוד

"צריך לעשות יותר. יש צדק בדברי מי שהשיב בליכוד. יש צורך גם ביהודה ושומרון לטפל במערכת החינוך של הערבים, אותם מסרים שהיו אצל הנאצים. המסרים הללו צריכים להיעקר" אמר.

לשאלה במי יתמוך לראשות מפלגתו כשכרגע מתמודדים לתפקיד מספר מתמודדים, השיב "הבעתי את תמיכתי בבנט אבל יש מה לתקן. יש הרבה מה לתקן. צריך לדעת שהיסודות של המפלגה הן בתורת ישראל. אני מקווה שנתקן" אמר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
טירוף השנאה לבנט
ישראל | 04-04-2017 0:10
במקום להודות לבנט על ההשקעה והמסירות לא מפסיק המגזר לחפש אותו. עכשיו ברור למה המפד"ל נעלמה , אנו משקיעים את כל הכוחות בלאכול כל אדם מצליח ועיקר לשמור על "טהרת" המחנה שלנו.
הטרוף הוא אתה והדומים לך, אתה לא מהציונות הדתית
אתה בנט ושקד נטע זר בבית היהודי | 05-04-2017 7:59
נוכלים רמאים גנבים זה אתה ואנשים מסוגך, לך תקים מפלגה אחרת ונראה כמה יצביעו לאחד כמוך בנט ושקד, אוי אוי זאת שדגמנה לסטודנט בשנקר צייר אותה והציג את עבודתו כעבודת גמר, היא אפילו לא התנגדה לכך אם פירסום הכתבה והתמונות המבישות איך לא באתר ynet שחשבו לקדם את יופיה הזויף ויצא ההפך, למה הסטודנט הזה לא צייר את שולי מועלם בערום למה דווקא את שקד, אתה והדומים לך בנט שקד קומץ האנשים הללו חושבים שאפשר בלי סוף לעבוד על כולם, חפשו בגוגל ותראו, אחרים מחו על ציור הערום לא שקד, או אז על אחד הציורים נמרחו קווים שחורים או הדבקו סרטי איזולירבנט, תראו מי המייצגת אותם זה הרי מחליא הדבר הזה, אפילו נשות מר"צ לא הולכות לדגמן בערום, זאת המחללת שבת בפרהסיה בראיונות אין ספור לתקשורת בלילות שבת למרות הפטחותה לציבור הדתי שתשמור שבת בפרהסיה ומצפצפת עלו שרק בזכותו היא והחילוני אם כי לא בפרהסיה אבל בחייו הפרטיים מחלל ועוד איך מחלל את השבת עם הכיפולה על הקרחת שלו שני צבועים נוכלים מדוע הם צירים לייצג את הבית היהודי? אין מספיק אנשים טובים בציונות הדתית?
2
גועל נפש הבנט הזה, יושב בישיבת קבינט, חותם על ההחלטות
ומיד יוצא לעיתונות נגד נתניהו. | 05-04-2017 8:03
זה חלאה של בן אדם, לא טוב לו למה לא התפטר מיד הנוכל הזה, בנט ושקד חיילים של נוני מוזס מדליפים לו באופן קבוע לקבל כתבות אוהדות כלפיהם, הביאו נזק גדול לנתניהו נזק לימין כולו ונזק חמור ביותר לבית היהודי. בתקוה בע"ה בפרימריס לבית היהודי שידחו אותם ממקומם, הביאו רק בושות לציונות הדתית.