עיתונאית התאגיד פרסמה ציוץ המהלל מחבל - סרוגים

עיתונאית התאגיד פרסמה ציוץ המהלל מחבל

על פי הדיווח באתר ערוץ 20, עיתונאית 'התאגיד', סמאח וותד, שיתפה בחשבון הטוויטר שלה ציוץ המהלל את מחבל שחוסל בשבוע שעבר בהיתקלות לילית עם כוח ימ"מ ברמאללה

עיתונאית התאגיד פרסמה ציוץ המהלל מחבל
  סמאח וותד. צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של 'כאן'

האם עיתונאית מתאגיד השידור הציבורי החדש 'כאן', היללה מחבל?

על פי הדיווח באתר ערוץ 20, עיתונאית 'התאגיד', סמאח וותד, שיתפה בחשבון הטוויטר שלה ציוץ המהלל את המחבל, באסל אל ערג' (31),שחוסל בשבוע שעבר בהיתקלות לילית עם כוח ימ"מ ברמאללה.

וותד צייצה מחדש ציוץ של עמוד בשם "palestine info center" שבו מופיע ציור של המחבל אל ערג' תחת הכיתוב "האינטלקטואל הוא הראשון להילחם ולעולם לא מוותר".

בתגובה לפניית ערוץ 20 אישרה סמאח וותד את הפרסום והוסיפה חטא על פשע כשאמרה כי "אני תוהה למה אתם אומרים 'מחבל', בעוד שאפילו בחדשות אמרו 'מבוקש', לא 'מחבל'".

מהתאגיד נמסר בתגובה כי "למרות שמדובר בחשבון הטוויטר הפרטי של העובדת, אנו רואים זאת בחומרה רבה והיא זומנה לבירור אצל מנהליה".

הציוץ בחשבון הטוויטר של וותד (צילום מסך מתוך אתר ערוץ 20)

כזכור, בשבוע שעבר, במסגרת פעילות של יחידת הימ"מ (היחידה ללוחמה בטרור) של משמר הגבול בשת"פ צה"ל, ועל פי מידע והכוונה של שירות הביטחון הכללי הגיעו הכוחות לביתו של מחבל ברמאללה.

כפי שנראה בתיעוד, סרקו לוחמי הימ"מ את הבית של המחבל וכאשר הגיעו לסרוק את הבוידעם (תא קטן מתחת לתקרה המשמש לאחסון חפצים) נפתחה לעברם אש ע"י המחבל שהתחבא במקום, ירי אותו ביצע מנשק הקרלו שהיה בידו. בסיומו של קרב היריות המחבל נהרג. בביתו של המחבל נמצא נשק נוסף מסוג m-16. לכוחותינו שלום.

(צילום: דוברות המשטרה)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו