תיעוד דרמטי: חילופי ירי בין החיילים למחבל שחוסל. צפו - סרוגים

תיעוד דרמטי: חילופי ירי בין החיילים למחבל שחוסל. צפו

תכנן פיגועים, רכש אמל"ח ונהרג הלילה במסגרת פעילות של לוחמי הימ"מ של משמר הגבול ושל משטרת ישראל במסגרת קרב יריות שהתנהל כאשר פתח באש לעבר הכוח. צפו בתיעוד

תיעוד דרמטי: חילופי ירי בין החיילים למחבל שחוסל. צפו
  (צילום מסך)

במסגרת פעילות של יחידת הימ"מ (היחידה ללוחמה בטרור) של משמר הגבול בשת"פ צה"ל, ועל פי מידע והכוונה של שירות הביטחון הכללי הגיעו הלילה (בין ראשון לשני) הכוחות לביתו של מבוקש ברמאללה.

כפי שנראה בתיעוד, סרקו לוחמי הימ"מ את הבית של המבוקש וכאשר הגיעו לסרוק את הבוידעם (תא קטן מתחת לתקרה המשמש לאחסון חפצים) נפתחה לעברם אש ע"י המחבל שהתחבא במקום, ירי אותו ביצע מנשק הקרלו שהיה בידו. בסיומו של קרב היריות המחבל נהרג. בביתו של המחבל נמצא נשק נוסף מסוג m-16. לכוחותינו שלום.

(צילום: דוברות המשטרה)

כפי שפרסמנו הבוקר ועל פי המידע של שירות הביטחון הכללי המחבל הוא בבאסל אל ארג, כבן 31, במוצאו מבית לחם אשר עמד בראש חוליית טרור שתכננה לבצעה פעילות טרור אל מול יעדים ישראליים. באסל אל ארג עצמו היה מאכוון החולייה ואחראי על רכישת האמל"ח.

יחידת הימ"מ כמי שעומדת בחזית העשייה הביטחונית במשטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד כל מי שיבקש לפגוע בביטחון אזרחי ישראל וזאת תוך שיתוף פעולה עם כל גופי הביטחון במדינה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו