בנט לנתניהו: "או ריבונות, או דאעש על כביש 6" - סרוגים

בנט לנתניהו: "או ריבונות, או דאעש על כביש 6"

יו"ר הבית היהודי דורש מראש הממשלה לפעול במישור המדיני להחלת ריבונות במעלה אדומים. "יש תפיסה שאומרת שצריך להמשיך לתמרן ולהתגונן. אנו סבורים שיש ליזום ולפעול"

בנט לנתניהו: "או ריבונות, או דאעש על כביש 6"
  (צילום: הדס פרוש/פלאש90)

למרות ההבטחות, חוק ההסדרה לא יעלה גם היום להצבעה בקריאה שניה ושלישית, וזאת לאור הסכמות בקואליציה.

בינתיים תוקף במרומז יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט את מדיניות ראש הממשלה שלא פועלת במישור המדיני, וזאת למרות חילופי השלטון בארה"ב.

בפתח ישיבת הסיעה אמר בנט: "״ארצות הברית נכנסה לעידן חדש, וגם מדינת ישראל נכנסה השבוע לעידן מדיני–בטחוני חדש. בפני ראש הממשלה נתניהו ניצבת החלטה היסטורית: או ריבונות, או פלסטין. או ריבונות, או דאעש על כביש שש. אנו קוראים לראש הממשלה נתניהו: אל תחמיץ הזדמנות של פעם בחמישים שנה."

"אנו נעניק לראש הממשלה גיבוי מוחלט לפעול באומץ ובנחישות. יש תפיסה שאומרת שצריך להמשיך לתמרן ולהתגונן. אנו סבורים שיש ליזום ולפעול. ב-1981 בגין אזר עוז והחיל את החוק הישראלי על רמת הגולן, היום כולנו מבינים שצָדַק. איש לא ידאג לביטחון ישראל אם אנחנו לא נעשה זאת. זו העת למעשים ולא לתירוצים."

בנושא דו"ח מבקר המדינה על מחדל המנהרות במבצע צוק איתן, הצטרף בנט לח"כ לפיד ודרש גם הוא את פרסומו.

"דו"ח מבקר המדינה בנושא "צוק איתן" עומד להתפרסם בימים הקרובים. אסור לנו להדחיק את דו"ח צוק איתן או למל אותו לעריפת ראשים, עלינו ללמוד ממנו ולשנות את תפיסתנו הבטחונית מהכלה – להכרעה. מדשדוש של 50 ימים – לניצחון ב-5 ימים. הגיע הזמן שמדינת ישראל תחזור לנצח.

רק חשיפה של מרכיביו הלא חסויים ולמידה של פרטיו תאפשר לנו להתקדם. הייתי שם, יש לקבינט מה לשפר״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
נתניהו נותר מוג לב - היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו?
רמץ | 23-01-2017 16:00
גם כעת בעידן טראמפ נתניהו ממשיך להפגין פחדנות ומשתמש באותם התירוצים שהוא השתמש בעידן אובמה ואפילו כעת ברנסנס שקורה עם ממשל ארה"ב נתניהו אפילו לא מעיז לתת הצהרות על תמיכתו בהחלת ריבונות, חוק גירוש מחבלים, חוק ההסדרה ועמונה. לא היה בהיסטוריה של עם ישראל פחדן מוג לב כנתניהו בכול הנוגע ליהודה ושומרון, חבלי המולדת של עם ישראל ומורשתו מזה 3500 שנה. רק ראש ממשלה פחדן ומוג לב אינו מעיז במשך 10 שנים לספח את שטח C ואת בקעת הירדן למדינת ישראל, חבלי מולדתנו ששוחררו לפני 49 שנים ובהם מתגוררים כ-חצי מיליון יהודים. רק ראש ממשלה פחדן ומוג לב לא העיז להסיר את קללת בג"צ מעל עמונה ומעל יישובים נוספים ביו"ש בחקיקה על מנת למנוע גירוש ועקירה של אזרחים ישראלים ויהודים טובים מבתיהם. רק ראש ממשלה פחדן ומוג מעיז להפר ולדרוס ברגל גסה את חוק חופש הפולחן שאינו מאפשר ליהודים להתפלל בהר הבית שאמור להיות תחת ריבונות ישראל אבל מוכן להתבשם בחופש הפולחן בכול אירוע בינלאומי. רק ראש ממשלה פחדן ומוג לב משתמש בלאיים באמצעות בית הדין הבינלאומי בהאג על עצמאותו של בית המחוקקים הישראלי ועל סמכותו לחוקק לטובת אזרחי המדינה. ראש הממשלה הולך להעיף את המתיישבים בעמונה ועופרה כפי שעשה בגבעת האולפנה וכפי שלמד מקודמיו בפינוי גוש קטיף. האם לאדם מוג לב ופחדן שכזה תצביעו שוב בבחירות הבאות? ראש ממשלה שמיצה עצמו ואינו משמש יותר כמגינה של ארצו ואזרחיו, ראוי שיילך הביתה כמה שיותר מהר.
2
חשבתי שמחנכים לא מפחידים
שלום | 23-01-2017 19:59
אל תפחיד את ילדי מר בנט והגיע הזמן שתחשוב חינוך ולא חקיקה שבשיעור אזרחות יתבישו ללמד
3
על עמונה בנט כבר ויתר ועבר לספין הבא...
יערה | 23-01-2017 22:05
זאת השיטה שלו. הוא יודע שבעוד שבועיים כולם ישכחו גם מהספין הנוכחי
4
חוק ההצלחה כיש הזדמנות קופצים עליה
| 23-01-2017 23:24
ולא מחמיצים.לא להחמיץ את קול דודי דופק.הנס מתחיל מהארץ והקב"ה גומר עלינו. דיוק פרשות ניסי יציאת מצריים.
5
בנט לא מבין אם נתניהו יפול בעיקר בגללו הראשונים להפסיד
בנט ושקד והציונות הדתית | 24-01-2017 6:52
מתי בנט ושקד האנשים הרדודיים ביחד עם מועלם ילמדו לעבוד בשקט, כל היום שליפות מהמותן, השמאל רק מחכה בנט שתפיל את נתניהו , בנט אתה זוק קטן על יד נתניהו, בוודאי עבור השמאל, ברגע שנתניהו יפול אתה בנט ושקד גמורים פוליטית וכל הימין יחד איתו ואתה בנט ושקד בראשם, והאשמים העיקריים בכך, שני שמאלנים מחפשי ימין כל התכלית של בנט ושקד להחליף את נתניהו מה שבכל מקרה לא יביא את בנט להיות ראש ממשלה, אולי באתר בשבע וסרוגים יהיה ראש ממשלה, יאלה תתחילו להתפכח, בעת הזו אין תחליף לנתניהו, שבו בשקט ותנו לעבוד. לא פלא שרק 28 אלף מתפקדים התפקדו לבית היהודי ואני בתוכם.