ברנז'ה: יאיר שרקי מצטרף לרדיו גלי ישראל - סרוגים

ברנז'ה: יאיר שרקי מצטרף לרדיו גלי ישראל

ברנז'ה: כתב ערוץ 2 יאיר שרקי מצטרף לגלי ישראל, ויחל לשדר את רצועת הבוקר של התחנה במקום קלמן ליבסקינד שעבר לתאגיד השידור הציבורי

author-image
ברנז'ה: יאיר שרקי מצטרף לרדיו גלי ישראל
  צילום ארכיון: (יונתן זינדל/פלאש90)

ברדיו גלי ישראל מצאו את המחליף לקלמן ליבסקינד.

כתב הדתות של חדשות ערוץ 2 יאיר שרקי, מצטרף לרדיו גלי ישראל וישדר את רצועת הבוקר המרכזית של התחנה. שרקי יגיש את התוכנית שמשודרת בין 8:00-10:00 במשך 3 ימים בשבוע ובמקביל ימשיך לשמש בתפקידו בחדשות 2.

ליבסקינד ושרקי עושים ביניהם הצרחה, כששרקי כבר התקבל לתאגיד השידור הציבורי ככתב הכנסת, אך לאחר זמן קצר הודיע על עזיבתו וחזר לערוץ 2. ליבסקינד עזב את התחנה לאחר שנים ארוכות, כדי לשדר תוכנית יומית ברשת ב' של התאגיד לאחר שזה יעלה לאוויר, ככל הנראה ב-30 אפריל.

שרקי (23), בנו של הרב אורי שרקי, בוגר הישיבה התיכונית במקור חיים, שרת בגלי צה"ל ומאז שחרורו מהצבא משמש ככתב הדתות של ערוץ 2.

יאיר שרקי מסר: "לצד עבודתי בחדשות 2, אני שמח ונרגש לחזור לעשות גם רדיו, בבמה המכובדת של רדיו גלי ישראל. אני רוצה להודות לבעלים צביקה שלום, יוסי סבן והמנכ"ל ישראל פריד על האמון, ובטוח שיהיה כיף ומעניין מאוד".

ישראל פריד, מנכ"ל רדיו גלי ישראל מסר: "אני שמח על הצטרפותו של יאיר שרקי למשפחת גלי ישראל, ואין לי ספק כי הוא האיש הנכון במקום הנכון. יחד עם יאיר נמשיך לטפל באופן מקצועי ומאוזן בסוגיות אקטואליות ולהביא למאזינים תוכן מוקפד ואיכותי. אני מבטיח הפתעות נוספות בקרוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא ניקלט בצפון
בני | 12-01-2017 17:11