מכה לגלי ישראל: קלמן ליבסקינד עובר לרשת ב' - סרוגים

מכה לגלי ישראל: קלמן ליבסקינד עובר לרשת ב'

העיתונאי ואיש התקשורת קלמן ליבסקינד, הודיע לפני זמן קצר כי הוא חתם חוזה בתאגיד הציבורי 'כאן', מהלך אשר ייאלץ אותו לעזוב את רדיו 'גלי ישראל

author-image
מכה לגלי ישראל: קלמן ליבסקינד עובר לרשת ב'
  (יח"צ, גלי ישראל)

העיתונאי ואיש התקשורת קלמן ליבסקינד, הודיע לפני זמן קצר (רביעי) כי הוא חתם חוזה בתאגיד הציבורי 'כאן'. משמעות המהלך של ליבסקינד הוא שהוא יעזוב את רדיו 'גלי ישראל' בו הוא הגיש תכנית אקטואליה פופולרית בשנים האחרונות.

בהודעה שפרסם, כתב ליבסקינד: "חתמתי בתאגיד. בעזרת השם אשדר מדי בוקר תכנית אקטואליה ברדיו. הכתיבה ב"מעריב" וההופעה ב"פטריוטים" ללא שינוי. להתראות ברשת ב'. שמח להיות כאן".

ראוי לציין כי מדובר במכה לא פשוטה לרדיו 'גלי ישראל', לאחר עזיבתו של המגיש אראל סג"ל לגל"צ.

ליבסקינד, עיתונאי ותיק ומוערך, הוא חושף הפרשה שהובילה לביטול מינויו של גלנט לרמטכ"ל. כמו כן חשף בעבר, בין היתר, את פרשת העמותות של אהוד ברק, וכן אי סדרים באגף הגביה של רשות השידור. בשנת 2009 קיבל את אות אביר איכות השלטון. בנימוקי השופטים נכתב כי ליבסקינד ראוי לשמש אות ומופת של איכות ותעוזה לעיתונאים החוקרים בישראל. לצד התפקיד החדש ימשיך ליבסקינד לכתוב בעיתון מעריב.

מנהל רשת ב' בתאגיד, עומר בן-רובי: "קלמן, עיתונאי מצוין ואיש רדיו מעולה, היה אחד מהשמות הראשונים שחשבנו עליהם לחיזוקה של רשת ב', ואני שמח וגאה שהרעיון הבשיל לכדי מימוש. אנחנו בטוחים שתרומתו לרוח העיתונאית של רשת ב', יחד עם המגישים הותיקים בתחנה – תהיה מכרעת".

מרדיו "גלי ישראל" נמסר: "אנחנו גאים להיות הראשונים שפתחו בפני קלמן ליבסקינד את העולם הרדיופוני, מודים לו על השנים המשותפות ומאחלים לו המון בהצלחה. אנחנו שמחים שכלי התקשורת הארציים מתעניינים ורוצים את התכניות שאנחנו מייצרים. אנחנו מעריכים שגם המוצר הבא, עליו אנחנו שוקדים במקום התכנית של קלמן, יתקבל באהבה על ידי המאזינים".   
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הגיע הזמן ליותר שירים ופחות קשקשת, תחנה של 90 % קשקשת
jerry | 26-10-2016 14:32
העם רוצה יותר שירים בפרט בערבי שבתות וחגים, ובמוצ"שים, רק יוצאת שבת אחרי חצי שעה של שירים כבר תוכניות קשקשת