עימות בין פרקליטת המתלוננת לכתב חדשות 2 - סרוגים

עימות בין פרקליטת המתלוננת לכתב חדשות 2

חילופי האשמות חמורים בין פרקליטת המתלוננת המרכזית נגד בוכריס לעיתונאי חדשות 2, גיא פלג. "שלח הודעות וכתב שאני שקרנית". פלג: "חוזר וקורא לה שקרנית"

עימות בין פרקליטת המתלוננת לכתב חדשות 2
  (צילום: אביהו שפירא, ynet)

פרשת אופק בוכריס אמנם הגיעה לסיומה, אך העימותים בין הנוגעים בדבר נמשכים גם היום.

פרקליטתה של המתלוננת המרכזית נגד תא"ל אופק בוכריס, אביטל בן נון, תקפה היום (ראשון) בחריפות את עיתונאי חדשות 2, גיא פלג, וטענה כי הוא כינה אותה "שקרנית".

בראיון לגל"צ התייחסה בן נון בתחילה להודאתו של בוכריס שנמסרה במסגרת עסקת הטיעון שנחתמה עימו ואמרה: "זה נוסח לקוני ומעליב. הוא לוקח אחריות והוא מודה במעשים. זה שהוא איש קטן שלא מסוגל לגלות גדלות נפש ואמפתיה, זה כבר מעבר להסדר הטיעון".

לאחר מכן עברה בן נון למתוח בקורת חריפה על התנהלותם של חלק מאנשי התקשורת בהם נתקלה במהלך המשפט: "יש הרבה דברים תמוהים בהתנהלות של הרבה אנשים בתקשורת שזכיתי להכיר בתשעת החודשים האחרונים". בן נון חשפה כי "ספגתי קללות ממספר אנשי תקשורת ואישומים בכך ששיקרתי. איש תקשורת פנה לאביה של המתלוננת בווטסאפ והכפיש את שמי בפניו".

מיד לאחר מכן חשפה בן נון כי מדובר בעיתונאי חדשות 2, גיא פלג וטענה כי "הוא שלח לי הודעות SMS שבהן הוא כתב לי שאני שקרנית קטנה ועלובה, משום שהם החליטו ששיקרתי אותם כשהודעתי בשלב מסוים שלא ניתן ראיונות והמשפחה שינתה את דעתה לאחר מכן ויצאתי לראיון והעזתי לא להודיע להם – אז אני שקרנית קטנה ועלובה".

לאחר דבריה של בן נון עלה גיא פלג עצמו לשידור ותקף בחריפות את בן נון: "אני ואת באותו תחום", אמר ליעל דן, "אני לא מבין ממה את כל כך נסערת. אביטל בן-נון מדייקת לגמרי במה שהיא אמרה. אכן קראתי לה שקרנית ואני חוזר וקורא לה שקרנית".

פלג הוסיף כי "לי ולמערכת הייתה תחושה שלאורך כל היום היתלו בנו, כאילו שמדובר באיזה הישג עיתונאי – להביא תגובה מעורכת דין".

https://soundcloud.com/glz-radio/w9fshazyoshe

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו