כצל'ה על שדרני גל"צ: אחרוני הדיקטטורים במזרח התיכון - סרוגים

כצל'ה על שדרני גל"צ: אחרוני הדיקטטורים במזרח התיכון

בדיון בועדת החינוך של הכנסת על ביטול הופעותיהם של אמנים מחו"ל בישראל, האשים יו"ר האיחוד הלאומי את שדרני הרדיו בישראל כי הם האחראיים להשחרת פניה של ישראל בעולם: "אפילו ארצות ערב הבינו שיש להשתחרר מן העול הכבד של דיקטטורים המטילים חיתתם על האוכלוסייה".

author-image
כצל'ה על שדרני גל"צ: אחרוני הדיקטטורים במזרח התיכון
  דיקטטור? רזי ברקאי (פלאש90)

הבוקר (ג') התקיים בועדת החינוך של הכנסת דיון בנושא ביטולי הופעות של אמנים מחו"ל בישראל. יוזמת הדיון היא ח"כ רונית תירוש מקדימה, שבעבר הייתה מנכ"לית משרד החינוך.

בתקופה האחרונה אמנים רבים מחו"ל מבטלים את הופעותיהם בארץ בשל סיבות "טכניות", כשהסיבה האמיתית נעוצה בלחץ כבד מצד ארגונים אנטי ישראליים ופרו פלסטינים.

בין האומנים שביטלו את הופעותיהם בשנתיים האחרונות, ניתן למנות את הזמרת הצרפתייה ונסה פאראדי (ובעלה ג'וני דאפ), הזמר הספרדי אלביס קוסטלו, להקת הפיקסיז, גיל סקוט הרון, דבנדרה בנהארט, גורילז סאונד סיסטם, , קרלוס סנטנה ועוד.

 

הזמרת הצרפתייה, ונסה פאראדי, שהיתה אמורה להגיע ארצה בפברואר יחד עם בעלה ג'וני דפ, ביטלה את הופעתה בישראל בעקבות לחץ מארגונים בינ"ל.

ח"כ רונית תירוש התייחסה לנושא באומרה: "אני רואה בחומרה רבה את התופעה לפיה מנסים למנוע תרבות מאזרחי ישראל. מי שמעוניין להשחיר את פניה של המדינה ולפגוע באזרחיה- מקומו אינו איתנו."

תירוש גם מבקשת למצוא פתרון להפסד הכספי מפיקי המופעים המובטלים "יש למצוא דרכים לפצות את מפיקי המופעים שנפגעים פעם אחר פעם כתוצאה מביטולים של הופעות לאחר שהחל תהליך שיווק ההופעה."

שדרני הרדיו אשמים

במהלך הדיון האשים חבר הוועדה, יו"ר האיחוד הלאומי חה"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה) את שדרני הרדיו בישראל כי הם אחראים על ביטולי המופעים:

"אנשים שלהבנתי הינם פוסט ציוניים כדוגמת רזי ברקאי, אריה גולן, ענת דוידוב ומשה נגבי, במשך עשרות שנים יושבים על הווריד הלאומי של מדינת ישראל. אלו למיטב הכרתי עושים כל שלאל ידם להביא דיבת ישראל וצה"ל בעולם, בנותנם במה, כח ועוצמה לארגונים אנטי ציוניים, אנטי ישראליים ואנטי צה"ל."

"כל עוד מי שמפעיל את המיקרופון הישראלי מייצג אחוז אחד באוכלוסייה ומזדהה עם חרמות על סלתה ושמנה של האומה בישראל כמתנחלים, חרדים, צה"ל ואנשי חינוך והתיישבות, אך טבעי הוא שלא יהיה כח לנציגי ישראל לעמוד איתנים מול חרמות חיצוניים."

כצל'ה הוסיף עקיצה בהקשר של המהומות במצרים, ואמר כי אותה ברנז'ה תקשורתית היא בגדר הדיקטטורים האחרונים שנותרו במזרח התיכון. "אפילו ארצות ערב הבינו שיש להשתחרר מן העול הכבד של דיקטטורים המטילים חיתתם על האוכלוסייה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מתרבים כמו שפנים, ה"אשמים" האלה.
ששש | 01-02-2011 14:52
כל יום נמצא אשם חדש בכל צרות המדינה.