מתיחות מול ארה"ב? שר האנרגיה וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, אלי כהן, התראיין היום (רביעי) בוועידת השלטון המקומי "Muni Expo 2026", כשבדבריו הבהיר כי ישראל תמשיך לפעול נגד חיזבאללה ותישאר בדרום לבנון. עוד קרא לממשלה להתנגד לדרישה אפשרית של ארה"ב לסגת מלבנון.
"אם יהיה ירי שיחצה את הקו הכחול של ישראל מכיוון לבנון, אנחנו נפגע בכל מקום, גם בביירות" אמר כהן. "אם יהיה ירי מאיראן לישראל, אנחנו נגיב. כל עוד אין פירוק של חיזבאללה, אנחנו נשאר בלבנון״.
עוד באותו נושא
תקיפה נוספת: צה"ל ירו לעבר מחבלי חיזבאללה בדרום לבנוןחדשות סרוגים

עוד הוסיף ואמר כי "אם יהיה תכתיב מארה"ב לסגת מלבנון, אנחנו צריכים לומר להם Don't. אנחנו נשמור את רצועת הביטחון בלבנון, מכיוון שיש לנו מחויבות להגן על תושבי הצפון".
תגובות
מישהו באמת קונה את הפוזה של "דונט" כשבפועל ביבי לא זז מילימטר בלי אישור מיועץ בבית הלבן?