בליכוד מגיבים: 5 הערות על מה שלפיד אמר ולא אמר - סרוגים

בליכוד מגיבים: 5 הערות על מה שלפיד אמר ולא אמר

בליכוד מנו חמישה דברים שאמר או שכח לומר ראש הממשלה הנכנס לפיד: ממחירי הדלק ועד תמיכתו בהסכם הגרעין עם איראן

בליכוד מגיבים: 5 הערות על מה שלפיד אמר ולא אמר
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

מפלגת הליכוד מיהרה להגיב הערב (מוצ"ש) על נאומו הראשון של ראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד, וציינו חמש הערות על מה שאמר ולא אמר "ראש המעבר יאיר לפיד".

עוד באותו נושא

לפיד בנאום ראשון: אלה האתגרים של מדינת ישראל


29

1 – לפיד לא אמר מילה על ההתמודדות של כל אזרחי ישראל בשנה האחרונה – עליית מחירים מטורפת תחת הממשלה בהנהגתו, שהוא לא עשה דבר כדי לעצור אותה.

בשנה האחרונה מחיר הדלק זינק ב-26%, מחירי הדירות ב-16%, מחירי המזון ב-15%, מחיר החלב ב-5%, מחיר החשמל ב-6%. המשכנתאות עלו במאות שקלים לחודש לכל משפחה.

המחירים מזנקים (צילום: ג'מאל עווד\ פלאש90)

"סכנה אמיתית לביטחון ישראל"

2 – גם הערב לפיד ניסה להסתיר את העובדה שהממשלה היחידה שהוא יכול להקים היא עם האחים המוסלמים והרשימה המשותפת של אחמד טיבי ואיימן עודה. רק ביום שישי האחרון נחשף שהוא שלח את מנכ״לית משרדו נעמה שולץ למועצת השורא עם צ׳ק פתוח. ממשלה כזו היא סכנה אמיתית לביטחון ישראל. הברירה בבחירות הקרובות היא ממשלה לאומית חזקה בראשות הליכוד שתדאג לכל אזרחי ישראל, או ממשלה נסחטת של לפיד עם האחים המוסלמים והמשותפת.

חברי הרשימה המשותפת, ארכיון (צילום: דוברות הכנסת)

3 – לפיד דיבר על ארבעת הסכמי השלום ההיסטוריים שראש הממשלה לשעבר נתניהו הביא, אך שכח לציין שהליכוד ונתניהו הם אלה שהביאו אותם ושלפיד לא הצביע בעדם.

4 – לפיד דיבר גבוהה-גבוהה על המאבק נגד איראן. הוא שוב שכח לציין שהוא תמך בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן ותקף את ראש הממשלה לשעבר נתניהו שהתייצב נגד הנשיא אובמה נגד ההסכם הזה. בשנה האחרונה איראן דהרה לארסנל של פצצות גרעין ויאיר לפיד, כשר חוץ וכראש ממשלה חליפי, שמר על שתיקה רועמת ולא אמר או עשה דבר נגד איראן מעל שום במה בינלאומית חשובה.

5 – לפיד דיבר על אחדות אך רק לפני ימים אחדים הוא התייחס למצביעי הליכוד כאל ״כוחות האופל״ והקים ממשלה שהדירה את מיליוני אזרחי ישראל לטובת תומכי טרור ושוללי הציונות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
103 תגובות - 63 דיונים מיין לפי
1
באירן ובעזה מחלקים...
גדליה | 02-07-2022 22:52
באירן ובעזה מחלקים סוכריות ובקלאוות ברחובות , המנהיג הרופס , הפחדן , הנקניק עומד לחזור ואיתו כול הנעלולים הביביסיטים עובדי האלילים שסוגדים לעגל הזהב !! איזה כיף ... תתעוררו כבר ליכודניכים נעלולים!!!!!
בטח אתה...
החזירו את הלוזר | 03-07-2022 7:16
בטח אתה מעדיף את ביבי הפחדן שהביא שריפות תמיד, שנים של טילים מעזה אין תקציב מלחמה במשטרה ומלחמות בתוך הערים המעורבות
אתה בוט כי...
מה זה משנה | 02-07-2022 23:57
אתה בוט כי אין לך מה להגיד אלא להקניט. אתה מטומטם ברמות
ובישראל ישנה...
דוד רענני | 02-07-2022 23:16
ובישראל ישנה חרדה גדולה מה עוד נותר להרוס שלא נהרס על ידי הבנט. הכישלון מהדהד מהחיבור ההרסני של ממשלת התערובת הרעילה.
2
בליכוד ממשיכים לשקר,...
אביאל פרץ | 02-07-2022 23:00
בליכוד ממשיכים לשקר, ממשיכים להפריע לממשלה בלי להציע שום אלטרנטיבה... לא נשכח נתניהו איך לא העברת תקציב בשיא משבר הקורונה. לא נשכח איך הצבעתם נגד מילגות ללוחמי צה''ל בלי כאבי בטן רק כי זה שירת אתכם... ניפגש בקלפי ביבי ותםסיד גם בפעם החמישית
לביבי אין...
משה | 03-07-2022 5:46
לביבי אין 61
לא מפריע...
רוני | 02-07-2022 23:24
לא מפריע לנו איך אתם בשמאל תחלקו את הקולות. הרווחנו שכל הפייק ימין יראה את הכנסת מבחוץ .עכשיו זה ראש בראש ימין ונתניהו מול שמאל ערבים
3
מה שהכי נכון...
גד | 02-07-2022 23:38
מה שהכי נכון זה שלפיד יצטרך את המשותפת וגם אז לא בטוח שיש לו ממשלה ממש לא בטוח
נכון לפיד...
מירי | 03-07-2022 5:45
נכון לפיד לא יהיה ראש ממשלה אבל בני גנץ כן בני ראש הממשלה הבא לביבי אין 61 ולא יהיה
קשקוש החרדים...
ביבי וטיבי צמד חמד | 03-07-2022 0:24
קשקוש החרדים לא פוסלים אותו ולכן לא צריך אף את רעמ המשותפת יחד עם ביבי הפילה את הממשלה הקודמת. לא רצו אותה ובטח שלא ישתפו אותה. ביבי אולי יכניס אותם אבל לפיד לא. הפעם גם לפיד וגם סער יביאו יותר מנדטים. למי שאין ממשלה בלי המשותפת זה ביבי
4
הליכוד שקרים בעמ. ככה...
הליכוד משקר לנו | 02-07-2022 23:55
הליכוד שקרים בעמ. ככה 1. יוקר המחיה ביבי בעצמו אמר מספר פעמים שהממשלה לא שולטת במחירי בשום צורה במחירי הדלק היחידים שהורידו מהמס השולי היה ליברמן. בנוסף אמר שההשפעה בנדלן קטנה. וידוע שזה תהליך של שנים. 2. לשני הצדדים אין ממשלה כרגע. אבל היחיד שבכלל יכול להקים זה לפיד. מאחר והחרדים כבר לא פוסלים אותו הוא יצליח גם בלי רעם. המשותפת שהפילה את ממשלת האחדות איתם שיתף פעולה ביבי ולא אתפלא אם הציע להם להצטרף לממשלתו. 3. ההפך אמר שהם הסכמים מצויינים והוא מפרגן לביבי ארוכות על ההצלחה שהוא וטראמפ הצליחו להביא. יש עתיד הצביעו בעד. 4. יציאה חד צדדית מהסכם הגרעין הקודם שהיה סביר במקום לדרוש שיפורים זה מה שהביא לכך שאיראן כבר כמעט לפני שנה קרובים מאוד לפצצה גרעינית. לא עשה פעולה צבאית שתגבה את הפרישה הזו. ולכן היום צריך מאוד לה כעת הרבה יותר קשה והם לא מוכנים לחזור להסכם שהיה. גילו שבלי הסכם יותר קל לתקדם. לכן מי שעוקב ראה כעת פעולות חריפות באיראן. בקיצור יש גוגל שלא יעבדו עליכם ותצביאו למי שלא מפיץ פייק.
5
לפיד חסר השכלה...
גד | 03-07-2022 0:00
לפיד חסר השכלה זה ראש הממשלה בושה וחרפה
, חסר...
השכלה היא דבר חשוב. אישיות חשובה יותר. | 03-07-2022 6:53
, חסר ההשכלה הזה כתב ספרים ושירים, כתב טורים בעיתונות, הגיש תוכניות בטלויזיה שמחייבות ידע רב ומחשבה חדה ומהירה. השכלה היא דבר חשוב, אבל איננה תנאי בל יעבור. לעומת זאת, יש מי שרכשו השכלה אבל הם טיפשים ובורים. בעשר שנותיו בפוליטיקה הוכיח לפיד שיש לו תכונות ראויות וטובות. מי שהצליח להקים ממשלה בתנאים כל כך קשים - מוכיח שהוא מבין דבר או שניים.
ביבי סוחר רהיטים...
משה | 03-07-2022 5:44
ביבי סוחר רהיטים ברים
@בדיחה.לפיד ראש ממשלה.מה...
ימנית | 03-07-2022 5:26
@בדיחה.לפיד ראש ממשלה.מה הפלא נוכל עם 5מנדטים היה ראש ממשלה והבא בתור לפיד שאין לו מושג בכלום. רק הסתה ושינאה.
6
רק נתניהו לפיד...
רון מלכה | 03-07-2022 0:03
רק נתניהו לפיד זה אומר חיסול מדינה יהודית לטעמי
7
כל מילה של...
אילנה ויוסי תדהר | 03-07-2022 0:04
כל מילה של הליכוד וביבי בסלע הפלדה! בתקופת ביבי המצב הכלכלי היה סופר מצויין ומשובח לאזרחי ישראל!! בימי ביבי,מעולם לא תמך בהסכם והלך ראש בראש בגבורה עוצמה ואחריות מנהיגותית נגד אובמה ובידן ועמד בתוקף על עמדת ישראל והאינטרס הבטחוני שלה בראש ובראשונה!! יש עוד אנציקלופדיה מיהלומים להקריא!! העולם היום מעריך ורוכש כבוד ויחס למנהיג חזק, אמיתי,אמיץ,חכם,פיקח,עוצמתי,פוליטיקאי מנוסה ביותר ומה לא בעצם כמו ביבי,ולא פודל כלב שעשועים בפעוטון תינוקות כמו לפיד בנט וגנץ!!!! עם ישראל תתעוררו ואל תרשמו.אלה ימים גורליים לכם,לכולנו ולמדינת ישראל.תפתחו את העיניים,תראו ותבינו איזה נזק אדיר עשו לפיד בנט וגנץ בשילוב ידיים מאחורי הקלעים וגם מלפנים!!! אל תהיו נאיביים,ואל תאמרו צאנס והזדמנויות לטירון בגן ילדים,כי לא צריך בכלל ומהם חייבים לברוח ולהעיף אותם וכמה שיותר מהררררררר.תקראו את המפה מול עיניכם מוארת בענקקקקקקק
בתקופת ביבי...
משה | 03-07-2022 5:44
בתקופת ביבי מחירי בנדלן עלו הוא אחראי למשבר הנדלן הוא הטיל מס בלו ענק ומעמ על הדלק אולי לך היה טוב ולחרדים שהזרים להם כספים ביבי הביתה קנה חעצמו מטוס יקר מכספי המיסים שלנו
עכשו אני...
אנכורדי | 03-07-2022 5:05
עכשו אני לא גוזם את העצים מסביב לבית כשחניטריהו יעלה כל העלים יהפכו לדולרים יה חמיר
8
מכירה פומבית ...
יוסף | 03-07-2022 0:08
מכירה פומבית
9
מה שנכון נכון...
יוסי | 03-07-2022 0:27
מה שנכון נכון אבל הוא הדיוט מושלם.
10
חידון על מי נאמר אין הנחתום מעיד על גיסתו?
עבודה בעיניים | 03-07-2022 0:34
האיש שהכי אחראי להסתה ופילוג בשנאה תהומית על נתניהו ללא עוול בכפו.. שקרא לימין כוחות האופל זה מה שאמר לפיד בבחירות הקודמות שביבי הוא ארדואן ועבריין.. כשהוא ניסה לקדם חוק הנאשם לחסום את יריבו הפוליטי.. נוסח איראני ובאבואה ארדואני. ציטוט ממאקו: מה עם השלט שמשווה אותו לארדואן? בשנת 2014 בטורקיה הייתה עוד דמוקרטיה, ואז ארדואן משנה את כללי המשחק ואין כבר דמוקרטיה, וזה מה שביבי רוצה. הוא מבין שאם תהיה פה דמוקרטיה הוא הולך לבית סוהר. אם הוא ינצח זאת סופה של מדינת ישראל כמו שאנחנו מכירים אותה. מה שקורה עכשיו זה מסוכן, זה שאחרי 14 שנים הוא בראשות ממשלה זאת השחתה בלתי נמנעתלא נמאס לך מכל החרא הזה? לא. אני אומר לעצמי כל הזמן דבר אחד, אנחנו משאירים את העולם לחארות? אלה שמביאים את הגועל ינצחו? אני לא אתן להם לנצח כי יש לי ילדים כאן. כמו שאני לא מתעייף להיות האבא של הילדים שלי ככה אני לא מתעייף מהמלחמה בשביל הילדים שלי. אני לא אתן למגעילים האלה לא לנהל לי את החיים ולא את המדינה. ציטוט מסרוגים:ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד היה הבא לנאום, ונשא נאום תקיף. יש קו ברור בין רצח רבין לשנה האחרונה, שניהם חלק מהמאבק הישראלי הגדול, הוא לא בין ימין לשמאל, אלא בין אנשים שמאמינים בדמוקרטיה לבין אנשים שמנסים להרוס אותה. רבין לא נרצח בידי הימין, ימין אמיתי הוא דמוקרטי, אלא בידי מי שלא מוכן לקבל את הדמוקרטיה הישראלית. אם מישהו אומר לעצמו שהרוב לא קובע, הוא לא באמת במחנה הלאומי - הוא לאומן קיצוני ומסוכן. במקום לאהוב את המדינה הוא שונא את מי שלא חושב כמוהו, אמר לפיד. לפיד אמר כי צאצאיו האידיאלוגים של יגאל עמיר יושבים היום בכנסת ישראל. אלמלא חוללנו את הנס של ממשלת השינוי הם היו יושבים בממשלה. דבריו הופרעו על ידי חכים מהאופוזיציה. אתה מתכוון לרשימה המשותפת? אתה לא מתבייש?, קרא לעבור חכ בצלאל סמוטריץ', שיצא מהמליאה במחאה לצד כמה חכים של שס והליכוד. בנוסף שקרן ונוכל הבטיח 18 שרים לא נורווגי לא סגני שרים ולא כספים יחודיים.. מיותר לציין שלא עמד בכלום.. ולקינוח ניסה למנות את בני משפ'.. אמר שתלוי במשרדו תמונה של בן גוריון ותמונה של בגין.. אלא שלא שכחנו שגיא זוהר חשף בתוכניתו מהצד השני שללפיד לא היה בכלל זכות בחירה בתקופת בגין.. וכמובן לא יכל אף פעם להצביע עבורו..
11
מלאך החבלה שאישר...
עדיף שיסתום | 03-07-2022 0:38
מלאך החבלה שאישר והסתיר לאחים המוסלמים צוללות גרעיניות ותשלומים לחמאס, עדיף שיסתום.
12
מלאך החבלה שסגר...
עדיף שיסתום | 03-07-2022 0:40
מלאך החבלה שסגר עם עבאס ונמנע על ידי סמוטריץ, עדיף סיסתום את הפה.
13
מצידי גם חיזבאללה...
חוני | 03-07-2022 1:04
מצידי גם חיזבאללה יכול להצטרף לממשלה אבל תורידו את המחירים זה מה שחשוב. לא מוסלמים ולא בטיח זה לא מזיז לי
וגם...
מירי | 03-07-2022 5:41
וגם 12 שנה משלמים לחרדים שלא עובדים אז אין הכנסות ממיסים החרדים נטל 12 שנה ביבי קונה מהם שלטון
ברגע שמשלמים מיליארדים...
משה שלום | 03-07-2022 1:25
ברגע שמשלמים מיליארדים למוסלמים, צריך לגייס כסף בעזרת מיסים וזה מעלה את יוקר המחייה.
14
אין לכם זכות...
ראובן שלמה | 03-07-2022 3:49
אין לכם זכות מוסרית לדבר בנושא אירן המשיח שלכם נתניהו חוץ מלברבר וטלוויזיות ופוזות באמריקה לא עשה כלום בנושא האירני. לפיד ובנט בשנה אחת עשו פי מאה מנתניהו העם כבר לא קונה את השקרים ההסתה של נתניהו
בינתיים הטיפש...
מירי | 03-07-2022 5:40
בינתיים הטיפש זה אתה
עצם התגובה...
ראובן שלמה | 03-07-2022 5:08
עצם התגובה מראה מי מבין שנינו טיפש ולא חכם אני הסברתי דיי ברור את עמדתי וביססתי אותה על עובדות. ועתה עצם היותך מוסט ונירצע של נתניהו. רק קיללת ולא ענית לי תשובה ענינית. כי כמו המשיח שלכם אין לכם תשובות. אלה רק הסתה ושנאה
. .אתה...
פפ | 03-07-2022 4:07
. .אתה תישאר טיפש!
15
המת החי.אולמרט.צמח מהלך.. חולה...
דנײַאל | 03-07-2022 3:55
המת החי.אולמרט.צמח מהלך.. חולה ירח תמידי. מדבר.מתוך תהום שינה.מהעבר.מנותק.מהמציאות
16
זה טרפה וזה...
עיוחע כגי | 03-07-2022 4:08
זה טרפה וזה נבלה. שום חיר לאזרח הנורמטיבי לא יצא מ 2 הטייקונים האלה. פתק לבן !!!דיי נמאסתם עם אותו ניתוק ועיסוק עצמי
17
ימח שמו וזכר...
מוסקוביץ | 03-07-2022 4:31
ימח שמו וזכר זכרו של השטן בנט ואיילת השקר.פי כפליים ימח שמו וזכר זכרו השטן בן השטן השטן יאיר לפיד וטומי לפיד השונאי של עם ישראל.איך נותנים לבן כלב ימח שמו וזכר זיכרו של יאיר לפידלהיות ראש ממשלה של ישראל.הלא בן אדם מטומטם שנאוי עוכר עם ישראל .שאפילו בגרות לא סיים.יש לזרוק את יאיר לפיד ומיד.הוא הלא בן אדםהמוגי לב רשע ומרושע בן נעות המרדות.לזרוק אותם לכלא ומיד
, אתה...
המורה ציפי | 03-07-2022 6:55
, אתה לא מרגיש שיש איזה פער בין תגובות מנומקות של אנשים נורמלים - ובין התגובות שלך שכל מה שיש בהן זה קללות וניבולי פה ?
פה טינופת...
אני | 03-07-2022 6:10
פה טינופת
אני מיחל שלפיד...
אלי | 03-07-2022 5:17
אני מיחל שלפיד ימשיך להאיר והליכוד ימשיך להעיר
18
רק שס ...
ברוך | 03-07-2022 4:55
רק שס
19
אתה מוסקוביץ אם...
נורמלי | 03-07-2022 5:32
אתה מוסקוביץ אם היית מוסקוביץ לא היית כותב ככה רואים כמה רגשי נחיתות יש לך מיסכן.
20
תשובה לליכוד ...
מירי | 03-07-2022 5:35
תשובה לליכוד כולנו יודעים שמחירי הדלק עלו בכל העולם בגלל המלחמה באוקראינה ואת הבלו הגבוהה על הדלק העלו בתקופת שלטון הליכוד והמחיר היקר עכשיו גם בגלל שפוטין משבש את האספקה לגבי מנסור עבאס מי שפתח לו את הדלת זה בנימין נתניהו שנפגש עמו בבלפור ואמר למנסור מה שהם יתנו לך אני אתן לך יותרלדעתי מנסור שומר את ההודעות וההקלטות כי הוא יודע שאחרי הבחירות ביבי יפנה אליו יבקש תמיכה מבחוץ תמורת הרבה כסף וגם האצבע ה61 לחוק צרפתי תהיה האצבע של רעמ לגבי הסכמי אברהם זה לא ביבי ולא לפיד ולא בנט זה טראמפ עשה ביבי לא יכל בכלל ליזום כזה רעיון לגבי הסכם הגרעין זה שביבי וטראמפ ביטלו אותו מבלי למצוא חלופה רק עזר לאירנים להאיץ את הפצצה דרך אגב לגבי הישענות על רעם תזכרו מה אמר השבוע אמסלם שבליכוד הורידו אותו למחתרת עכשיו יחד עם מירי רגב וגילה גמליאל ואורלי לוי כל הטמבלים של הליכוד עכשיו במשמעת שקט חל עליהם איסור לפתוח את הפה
21
ממשלה לאומית בראשות...
משה | 03-07-2022 5:37
ממשלה לאומית בראשות החיכוד שתדאג לאסרחי ישראל חה חה 12 שנה דאגתם רק לחרדים משבר הנדלן רשום על שמכם הרי רציתם להקים עיר רק לחרדים עיר בשם חריש זוכרים????? טוב שלא נתנו לכם ליכוד מפלגת שקרנים 12 שנה לא עשיתם כלום עולם תחתון חוגג בנגב אז לנץמה שעכשיו תעשו? חיכוד כבר אין יש מפלגת ביבי
22
ואתם מדברים על...
חה חה | 03-07-2022 5:39
ואתם מדברים על אחדות??? ראש ממשלה שקורא לחצי עם חמוצים ונפגש עם רב ואמר לו שהחילונים לא יודעים מה זה יהדות וכולם גויים זוכרים?????? המדינה פה קימת בזכות החילונים שעובדמם משלמים מיסים מתגייסים לצבא לא בסכות שס ודגל התורה ובני ברק
חמוצים ששכחו...
רמי מלכה | 03-07-2022 6:18
חמוצים ששכחו להיות מה זה יהודים זה אסור. אבל תתי אדם מחלה ממארת מגעילים וחארות מכוחות האופל זה מותר
23
ביבי קורא לחצי...
מירי | 03-07-2022 5:42
ביבי קורא לחצי עם חמוצים אומר שהשמאל סכנה ביבי המסית הלאומי סמוטריץ זה החושך
, כדרכו...
הערות להערות | 03-07-2022 6:42
, כדרכו הליכוד בראשות נתניהו מעוות ומשקר. העלייה במחירים היא כלל עולמית בגלל הקורונה, מחירי התובלה והמלחמה באוקראינה. מחירי הדיור נגזרים בעיקר מהתחלות הבנייה לפני שלוש שנים ( הזמן להשלמת בניין בישראל ), ולכן המחירים היום תלויים במספר התחלות הבנייה בזמן שביבי היה ראש ממשלה. לעומת זאת בשנה האחרונה היו יותר התחלות בנייה מאשר בכל אחת מחמש השנים שקדמו לה. בעניין איראן - הממשלה הנוכחית פעלה ופועלת בכל מישור אפשרי כדי למנוע את הגרעין האיראני. ביבי דיבר הרבה ועשה מעט. הממשלה הזו דיברה פחות, אבל העבירה את המלחמה לאדמת איראן, כאשר בכירים איראנים מתים, מפעלים מתפוצצים ומחסנים מותקפים עם מלטים. ההסכם עם איראן טורפד בחוכמה לאחר שישראל פעלה שלא להוציא את משמרות המהפכה מרשימת הטרור - דרישה איראנית שמנעה את החתימה. כוחות האופל - עוד עיוות של הליכוד. לפיד לא התייחס לליכוד או לבוחריו. דיבר בגדול שצריך למנוע השתלטות של כוחות האופל על המדינה. מי דיבר על הליכוד ?
אז חמוצים...
רמי מלכא | 03-07-2022 6:16
אז חמוצים אסור וכוחות האופל והחארות המגעילים זה מותר.
24
בני כלב0ים ...
מלכא | 03-07-2022 6:21
בני כלב0ים
25
לפיד לא שווה...
יעקב | 03-07-2022 6:25
לפיד לא שווה יותר מגהץ סתם אדם שמנגן לפי התקשורת
... ומה...
. | 03-07-2022 6:38
... ומה בדיוק היה מושחתיהו ? מלאך חבלה שרוקד לצלילי מוזיקה של השטן ... תראה לאן הביא את מחירי הדיור , והאוכל ותבין הכל ...
26
כרגיל ... הטינופת...
מושחתיהו = שקרן בלתי נלאה | 03-07-2022 6:31
כרגיל ... הטינופת וחבורת הזבל שהם האחראיים על יוקר המחיה , מחירי הדלק , מחירי הדיור , והמצב הכלכלי של המדינה ... ממשיכים עם השקרים ...
איזה שטוף...
אזרחית ישרה | 03-07-2022 6:56
איזה שטוף מוח אתה. נתניהו הבריא את הכלכלה ,הוציא את הגז מהים,בתקופתו,במשך שנים,המדד היה יציב ונמוך,ו-3 פעמים הציל את הכלכלה גם כאשר היו נפילות בכל העולם. נתניהו גאון כלכלי.לפיד,בשנה אחת,לא ידע להתמודד עם משבר עולמי. לפיד מסוכן לישראל. היו זה או ביבי או לפיד וטיבי .תפנים.
27
הייתי קובע חוק...
עופר סער | 03-07-2022 6:35
הייתי קובע חוק ,שעיתונאי לא יוכל להיות פוליטיקאי .להבנתי כלב שמירה ששומר על השמנת למחר לא יכל לבצע את עבודתו כראוי ..אם מישהוא רוצה להתווכח על העניין אשמח להסביר ..
הייתי מחוקק חוק...
שוטה הכפר | 03-07-2022 7:43
הייתי מחוקק חוק שמוכר רהיטים לשעבר לא יכול להיות ראש ממשלה. אחד שעסק במכירת רהיטים לא יכול לשנת על כיסא ראש ממשלה כי יכול להיות שהוא מכר את הכיסא הזה...
ומוכר רהיטים...
חחח | 03-07-2022 7:07
ומוכר רהיטים כושל?לוזר שאשתו ובנו מחליטים עליו?
28
ביבי הנוכל והשקרן...
ציון | 03-07-2022 6:37
ביבי הנוכל והשקרן באדם , וחברי הכנסת של הליכוד הולכים לחטוף את זה בפנים היו שפנים יוכלו גזר.
בנטל שלך...
דנה וייס | 03-07-2022 7:12
בנטל שלך אמר לביבי זוז חמוד רמאות??? תראה אותי ככה עושים את זה נכון אצלך ביבי זה פייק אצלי זה אמת ציון צביעות בתיפארתה זה אתם
29
די כבר עם...
מ | 03-07-2022 7:09
די כבר עם מופעי הסטנדאפ של ביבי תשנה אסטרטגיה או שלא נשאר לך במחסנית
30
לפיד נותן חופשי...
אילי | 03-07-2022 7:25
לפיד נותן חופשי כסף לערבים הוא דאג שמדינת ישראל תתבטל ושלטון אמריקאי יקבע כאן את המדיניות מכרו את המדינה אבא באמריקה ידאג לכספים זהו זה מדינת ישראל הגיע סופך כמו שאמר קיסינגר ב2009 שמדינת ישראל תחדל להתקיים ב2022 הכל מתוכנן מראש סדר עולמי חדש
מה זה...
ליכוד לשעבר | 03-07-2022 10:25
מה זה כסף חופשי לערבים? ולתת כסף חופשי לחמאס בעזה והם ירו על עוטף עזה שנים רבות זה כן מקובל עליך? ולתת כסף חופשי לחרדים שלא עובדים,לא תורמים והמדינה לא מעניינת אותם, עבור פתק בקלפי, זה בסדר? לפיד לא שונא אף אחד להיפך, מנסה לאחד ולחבר את השסעים והקרעים שביבי קרע בעם.
תשמע את...
מוטי | 03-07-2022 8:12
תשמע את הנאום של ביבי שנתן לערבים מיליארדים יותר מכל ממשלות ישראל בעבר. וחוץ מזה ערביי ישראל הם חלק מהמדינה ומגיע גם להם. ומי שאומר לא כמוך הוא בדיוק כמו שאמרו על יהודים בגולה ואני אמרנו עליהם אנטישמים ואתה הליכוד גם אנטישמים. אם אתה לא יודע הערבים הם שמים כמונו.
31
מכונת השקר וההסתה...
מוטי | 03-07-2022 7:27
מכונת השקר וההסתה ממשיכה לעבוד ביתר מרץ אחרי נאום לפיד. הם שוכחים שבשנים עשרה שנה הרסו את החינוך הביטחון מול אירן השוחד והגנבה מתקופת המדינה והארצה לדיקטטור.
קשה מאד...
יניב | 03-07-2022 7:49
קשה מאד לשמוע את האמת, אל מול השקרים,הצביעות,חוסר המעש והשנאה החולנית של לפיד למליוני אזרחי ישראל שלא חושבים כמוהו!!!!
32
כל הליכוד כן...
חי חי | 03-07-2022 7:31
כל הליכוד כן כל הליכוד צריך להתחלף לרענן במי לבחור אמסלם רגב מי גולן קטי שיטרית קרעי אוחנה ובראש הנוכל הראשי ביבי לכן אסור להצביע לחברות הזבל
33
מי ששמע או...
מיכאל | 03-07-2022 7:38
מי ששמע או ראה את ביבי או מי ממקורביו אמר משפט אחד או מילה אחת למען קירוב לבבות ואיחוי הקרע בעשר השנים האחרונות, שיקום! מי ששמע או ראה את בנט ולפיד מסיתים ומשסים ומפלגים, שיקום! מי ששמע או ראה את בנט ולפיד קוראים לאיחוי הקרעים ולשלום בחברה הישראלית, אין צורך לקום, כולם ראו ושמעו.
כוחות האופל,...
סאשה | 03-07-2022 8:07
כוחות האופל, אחרות, מריצות, פרזיטים, רשימה ממש חלקית. את זה ביבי אמר או חברי ממשלת השיסוי?
34
קנאים. תאכלו את...
שוטה הכפר | 03-07-2022 7:39
קנאים. תאכלו את הלב
35
לפיד לא מושלם....
טרובדור | 03-07-2022 7:40
לפיד לא מושלם. אין אנשים מושלמים. רק שלעומת ביבי הוא מטיל זהב מול צפיע פרות.
36
רק נכנס לתפקיד...
יעל | 03-07-2022 7:43
רק נכנס לתפקיד וכבר מנסים להחליש ולפגוע. מדאיג!!
37
ביבי השקרן יוקר...
מיכאל שונא שקרנים | 03-07-2022 7:44
ביבי השקרן יוקר המחיה הוא עולמי אתה היית ראש ממשלה ולא עשית מאומה נגד אירן אתה ויוסי כהן דיברתם ואפס מעשה מנחם בגין ואולמטר לא דיברו מאומה והרסו את הכורים הגרעיניים בעירק ובסוריה וגם לאחר מעשה שתקום אתה רק מדבר ולא עושה תגיד בבקשה ביביבוז איך זה שיש שקט בעורף עזה ובשורות בשנה הזו של ממשלת השינוי כשאתה היית בשלטון גם העברת מזודות דולרים לחמס וגם הפגיזו את המדינה פשוט הם גילו שאתה סחיט וגם החרדים יודעים שאתה סחיט אבל אתה סחטן לגבי העשירים
דייי מלכתוב...
מענה לשרון | 03-07-2022 10:16
דייי מלכתוב מדף מסרים של ביביסטים מצויים חוזרים על אותה מנטרה ושוכחים כי בראש מפלגתם עומד איש עם שלושה כתבי אישום,האישה השלישית הורשעה,הראשונה היתה גויה. בושה וחרפה שחלק מהעם מוכן לו!!!!הוא עושה הכל מהכל כדי להימלט מאימת הדין. מנהיג נאמן למדינתו ולבוחריו היה משאיר המפתחות ויוצא אך ורק להוכיח כי אין כלום ולא היה כלום,זו דוגמה ומופת של מנהיג,אבל הוא לא. אזרח מן השורה היה מושעה מידית מעבודתו מעבירה פחות משמעותית. שום דבר בערך היהודי לא נפגע.צדיק באמונתו יחיה...אף אחד לא מפריע לך ואל תכפה על האחרים.לגבי המבצר - תעבור ותראה המבצר בקיסריה...ברחוב הפורצים וברחוב עזה בירושלים...ואז תדבר.
מי השקרן...
שרון | 03-07-2022 9:24
מי השקרן הראשון הוא אתה, בנט גנב מנדטים של הימין, עשה מבצר על חשבון משלם המסים, מכר את המדינה לערבים, קלקל כל דבר נגד הדת, הדתיים, הכשרות נהרסה,
38
כש לפיד וליברמן...
פפפ | 03-07-2022 7:45
כש לפיד וליברמן יריבו ליברמן יספר כמה כסף ליפיד העביר לשונאי ישראל ולמה בנוי לבנט את המיבצר וכי חשוב למה לא עברו לבלפור
39
ביבי שוב שכח...
יוקר המחייה - הדיור! | 03-07-2022 7:51
ביבי שוב שכח לציין שמחירי הדיור לא תהפכים מהיום למחר. אי אפשר לחלק דירות שלא קיימות. ביבי שכח לציין שבשנה אחת בנט הביא יותר התחלות בניה של דירות בישראל מזה 15 שנה. בשנה של בנט יתחלות בניה מכל השנים של ביבי
ביבי שוכח...
שולי | 03-07-2022 10:03
ביבי שוכח להזכיר כי הוא צריך להגיע לבית משפט פעם בגללו ופעם בגלל בנו התובע והנתבע.מתי יעבוד עבורנו?
40
ביבי ניסה להסתיר...
הנוכל | 03-07-2022 7:52
ביבי ניסה להסתיר שבשנים שלו הדרום בער כל הזמן ועפו אלפי רקטות כל שנה על ישראל
41
יהדות של תיעוב- הביתה
חגי מגוש דן | 03-07-2022 8:04
חרדלים הביתה,ְנמאסתם.ְלכו להר המור ותישארו שם בחור.ְאינכם ראויים להיכנס לכל ממשלה שתקום.
42
הנוכל הנאשם בפלילים...
Dd | 03-07-2022 8:09
הנוכל הנאשם בפלילים מכונת השנאה מספר אחד במדינה
43
מה שמדהים הוא...
קרן | 03-07-2022 8:35
מה שמדהים הוא שלא משנה כמה המצב במדינה מתדרדר אף אחד בממשלה לא אשם. אם ביבי היה בשלטון - רק ביבי אשם. מהתגובות פה ניתן להבין שממשלת ישראל אינה יכולה להשפיע על יוקר המחיה, כי זה תהליך עולמי, זה טיעון שנכון חלקית, כלומר יש עליית מחירים עולמית אבל ישראל נמצאת עם עודפי גביה (בעיקר בגלל מתווה הגז שהשמאל היה בעדו) , וגם זמן המתנה ממוצע של אוניה לפירוק בנמל הוא מעל חודש מה שמעלה אוטומטית הכל, וגם המיסים לא ירדו אלה רק עלו. כלומר בהחלט במצב הנתון יש מה לעשות. לכל ה מושחתיהו למיניהם, אם אחרי 20 של חיפושים, 600 חוקרים, 33 פרקליטים והפיכת אנשים חפים מפשע לעדי מדינה התקבל תיק 4000, ניתן להסיק שביבי מלאך
בגל התגובות...
ישרראל | 03-07-2022 12:43
בגל התגובות אין התיחסות לשני משברים אחת המלחמה באוקרינה והשניה מחיר ההובלות הימיות שעלו במאות אחוזים בשל הקורונה. ואת ההשלחות האילו אנחנו רואים בשנה האחרונה.
ביבי דאג...
שלומי | 03-07-2022 10:01
ביבי דאג להגדיל את חשבון הבנק הפרטי שלו ולהימלט מאימת הדין .
ביבי לא...
ביבי מלך הסתומות | 03-07-2022 9:00
ביבי לא עשה כלום בכלכלה
44
הליכוד חבורת עבריינים...
הומלס | 03-07-2022 8:45
הליכוד חבורת עבריינים מה יש להוסיף לכו.....
45
מאסתי בשקרי הליכוד...
סמדי סיל | 03-07-2022 8:57
מאסתי בשקרי הליכוד
46
המסית הלאומי פיצל...
ליאור | 03-07-2022 9:01
המסית הלאומי פיצל אותנו חתך אותנו לחצי הפך אותנו מי שנגדו ימי שמאל מרכז לשונאי ישראלי לבוגדים , מקווה שהציבור ישלח אותו סופית הבית
47
כמו תוכי, הליכוד...
הג | 03-07-2022 9:07
כמו תוכי, הליכוד חוזר על השקרים של עצמם. חוסר אמינות מדרגה ראשונה, סעיף פר סעיף. ביבי הכשירנאת עבאס ומפלגת רעם, הליכוד אשם בעיקר המחייה אחרי 22 שמים מבוזבזות בשלטון... כל השקרים האחרים לא ראויים להתייחסות.
48
שומו שמים והארץ.ללפיד...
ברוך | 03-07-2022 9:15
שומו שמים והארץ.ללפיד איןתעודת בגרות,כיוון שלא למד באף מוסד חינוכי.בושה,חרפה.ברוך,ליכודניק ותיק.
49
לכל האנטי ביבי,...
שרון | 03-07-2022 9:16
לכל האנטי ביבי, אנחנו שומעים את התרוצצות העכברים שלכם, את השיק הפתוח לערבים, למורים ונהגים עושים משא ומתן? יש לכם העדפות ערבים שלא משרתים בצבא על פני משרתים בצבא, למה? כדי שתחממו את הכסאות של ראש הממשלה והשרים ומי ראש הממשלה הזאת עבס, שמושך אותנו באף,
רק להזכיר...
אזרחוש | 03-07-2022 9:51
רק להזכיר לך ללא הערבים העובדים במשלח יד שאף לא יהודי אחד עובד בהן ובמקרה גם משלמים מיסים ,אילו ישבתו יום אחד אתה יכול לסגור את המדינה.להבדיל,מהחרדים החיים משוררי,לא עובדים ולא משרתים גם אם ישבתו, אף אחד לא יסבול. לגבי הצ'ק הפתוח זו המצאה שקרית כדי להסית ולהנדס תודעה.פתי מאמין לכל שטות של מפרסם. ומי ראש הממשלה,עם שלושה כתבי אישום אשר יהיה עסוק בלהעיד בבית משפט ואישתו שהורשעה? בושה וחרפה!!!!!
50
הסכם אירן .....
יורם | 03-07-2022 9:19
הסכם אירן .. ביבי. הבלה בלה דיבורים ריקים מהשפעה . כל ההצגה של ביבי היתה לצורכי פנים בלבד..הוא לא השיג כלום פרט מלהיות המוקיאון של אובמה !!!
51
לא יאמן. התגובות...
ג. ל., תל-אביב | 03-07-2022 9:29
לא יאמן. התגובות של הליכוד ממשיכות בקו המשסה והמפלג. אשיב במקום לפיד לחמשת הנקודות הללו: 1. עליית המחירים היא כלל עולמית ולא ייחודית רק לישראל. זו תוצאה של היציאה ממשבר הקורונה. בואו נדגיש משהו חשוב - עליית מחירי הדירות התגברה ולא נבלמה בתקופת נתניהו. העיר תל אביבזכתה להיכלל בין הערים היקרות בעולם בתקופת נתניהו. 2. כל הדיבור על האחים המוסלמים נועד להוליך איימים על ציבור הבוחרים. להבהיל אותנו, פשוטו כמשמעו. לעומת זאת, אני שמעתי בין השורות, שלפיד קרץ גם לחרדים. רוצה לומר, שלא יפסול הקמת ממשלה עם החרדים. 3. מי שהקשיב היטב יכול היה לשמוע את הכרת התודה לממשלת נתניהו, גם מבלי להזכיר במפורש. מה שכן, לפיד לא התרברב ואמר שהוא זה שהביא את ההסכמים הללו... והמבין יבין. 4. באשר לאיראן, הממשלה הנוכחית גרמה לשינוי תפיסתי עמוק אצל ביידן (ממשיך דרכו של אובמה). עתה ביידן פועל כנגד ההסכם ולא מאמין בו. שינוי תפיסתי שנתניהו לא הצליח להשיג אצל אובמה. ובאשר לפעולות כנגד איראן, הכתבות התכופות בחדשות בעולם כולו מוכיחות שישראל אף הגבירה את פעולותיה כנגד איראן. לפעמים עדיף לעשות במקום לדבר. 5. לפיד לא קרא למצביעי הליכוד 'כוחות האופל' אלא רק לאלו שניסו לחבל ולפגוע בממשלה הנוכחית וברור לכול שמדובר בחברי כנסת מסוימים. כמובן שהמסיתים ואלו העוסקים בשנאה ובפילוג דאגו להכריז בקולי קולות שלפיד כינה כך את מצביעי הליכוד. כל מי שבינה בקודקודו מבין אחרת.
52
טכלס.נכון.אבל בבקשה אל...
מיקי אמיתי | 03-07-2022 9:50
טכלס.נכון.אבל בבקשה אל תכניסו אותנו עד הבחירות לתקופה מלאה בלשון ורכילות ושנאת חינם ואז אחרי שתנצחו תקראו לאחדות.די.העם עייף מימכם כבר.תעשו את העבודה שלכם בשקט וזהו
53
איזה אנשים מאוסים...
יוסי | 03-07-2022 10:22
איזה אנשים מאוסים הליכודניקים כל הזמן משסים ומשקרים ומסיתים חבל שהגמל לא רואה את הדבשת שלו הכל קורה היום בגלל מדיניות ביבי וחבורתו שדאגו לכיסא שלהם וכוח וכסף שלהם כמו שעכשיו נלחמים להגדיל מימון לבחירות על חשבון אישור חוקים לאזרחי המדינה!!בושה!!!
54
סרוגים, אפשר לקמות...
אורי | 03-07-2022 10:36
סרוגים, אפשר לקמות חלק מהאזרחים חלק מהזמן. לא ניתן לקמות את כל האזרחים כל הזמן. לא נמאס לכם? כמעט כל בעיה שהזכרתם בכתבה עם דגש על עליית יוקר המחייה התחילה בתקופת כהונתו של מושחתיהו. האיש דמגוג בלתי נלאה ולצידו מיס פיגי שמשוכנעת שהיא לכל הפחות נסיכה. די, מספיק עם כל זיוני המוח שלכם.
55
זאת רק שאלה...
אורי | 03-07-2022 10:38
זאת רק שאלה של זמן שרוב מצביעיו של ראש הממשלה המושחת ביותר שהיה אי פעם בישראל ( נכון הכוונה לביבי) יתעוררו ואז הוא ישלם על כל מעלליו ובגדול.
56
כן יוסי,...
קלייר | 03-07-2022 10:43
כן יוסי, אלופי ההסתה כפי שאתם עוד לא ברא השטן. עכשיו הוא מדבר על האחדות ? עכשיו? איפה צאצאי יגאל אמיר חארות כוחות האופל אלה משפטים של ראש ממשלה מכובד ואציל וראוי? פשוט אין לך מה להגיד. ואתה חוזר על המנטרה של ההסתה. ומאוסים תקרא לחברים שלך. יש לך הרבה לעבור עד שתגיע לטוב הלב של הליכוד. לעולם, איש ליכוד לא יעשה תרגיל רמיה והונאה כפי שלפיד עשה. תתחוב את הראש לאדמה, כדי שלא תראה ולא תדע.
, איך...
יש גבול לכל תעלול | 03-07-2022 15:26
, איך יש לך את עזות המצח לדבר על רמייה והונאה - כשביבי אשכרה רימה את גנץ, והוליך אותנו לבחירות חוזרות ונשנות רק בגלל אינטרס אישי ? ולפיד ? מתי ואת מי הוא רימה ?
57
יאיר לפיד הוא...
משה | 03-07-2022 12:09
יאיר לפיד הוא ראש הממשלה שלנו של העם.ביבי ודוד ביטן מסתובבים ורצים מאולפן לאולפן. כאילו אין משפט על שוחד חחחחח
58
חחחח ביבי חושב,שאנו...
מצחיק | 03-07-2022 12:28
חחחח ביבי חושב,שאנו טמבלים.. ביבי, מחירי דירות לא עולים ככה סתם אלא כאשר יש פער בין היצע לביקוש או שמא שכחת כלכלה? מאחר וההיצע נמוך והביקוש גובר ... אך היצע נמוך נובע מחוסר תכנון כמה שנים לפני... כלומר ביבי לא תכנן וקידם מספיק... והיתרי בנייה לוקח גם יותר משנה... שוב מתקופת ביבי... ויוקר המחייה גבוהה כבר שנים וביבי 12 שנה! כשל בלטפל בזה.... ומחירי הדלק כבר היו גבוהיםברמה הזאת בתקופת ביבי... אז מה ביבי מבלבל לנו במח על מחירים וטיפול בהם אחרי שכשל לטפל בהם תקופה כלכך ארוכה ואז הוא שופט ממשלה על שנה,אחת שבה עשתה יותר מאשר ממשלותיו ב 5 שנים?
59
הליכוד שכח ש...
ישראל | 03-07-2022 12:29
הליכוד שכח ש 2012 הדלק עלה 8.20 ₪ ולא היתה מלחמה באוקרינה. הלכוד שכח שמי 2009 מחירי הדירות רק עולה באחוזים גבוהים. והליכוד שכח את כל כליות המים הארנונה והחשמל בתקופתו ואז לא עשה כלום. הליכוד שכח גם שכמעט בכל שנה המורים שובתים בשל שכרם. הליכוד גם שכח את הנכים והזקנים. נחמד לשבת ביציע ולצעוק. יש הבדל קטן בן שנה אחת בשלטון ל 12 שנים של דגירה על הביצים. כל מערכת בחירות קיבלנו הבטחות וכלום לא עשיתם ממה שהבטחתם.
60
יש בליכוד מי...
אריק | 03-07-2022 13:31
יש בליכוד מי שמבין מה לפיד אמר ?
61
יש בליכוד מישהו...
חומר למחשבה | 03-07-2022 14:16
יש בליכוד מישהו מבין אחרת מביבי??
62
נתניהו והליכוד לא...
דותן פוקס | 03-07-2022 14:57
נתניהו והליכוד לא עשו כלום חוץ מלדבר ולבזבז כספי ציבור על בחירות בשתי הקדנציות הקודמות כך שאין להם זכות להגיד מה לפיד עשה או לא עשה או אמר או לא אמר
63
עדיין , הוא...
יורם ברק | 03-07-2022 15:26
עדיין , הוא ראש הממשלה , אם היינו צריכים לכתוב מה ביבי לא עשה ב-15 השנים האחרונות , לא היו מספיק עצים לכרות ולעשות דפים כדי להחיל את הפאשלות שלהם!!