נתניהו בלבל את תומכיו וחשף עוול במחנה הימין - סרוגים

נתניהו בלבל את תומכיו וחשף עוול במחנה הימין

עסקת הטיעון של נתניהו מטריפה את הקואליציה אך גם את תומכיו המובהקים שמרגישים נבגדים. עסקת הטיעון חושפת עוול גדול שנעשה במחנה הימין לכל מי שביקר את נתניהו במהלך השנים

נתניהו בלבל את תומכיו וחשף עוול במחנה הימין
  צילום: יונתן זינדל,פלאש 90

יו"ר האופוזיציה נתניהו הצליח בימים האחרונים, להטריף את המערכת הפוליטית, כפי שהוא תמיד ידע לעשות. נתניהו דוהר לעסקת טיעון אשר צפויה לכלול עזיבה של החיים הציבוריים למס' שנים, מהלך שיחולל מפץ פוליטי שלא נראה פה הרבה שנים.

עוד באותו נושא

מאחורי הקלעים: המחלוקת בממשלה על פרשת הצוללות


28

עם זאת, עסקת טיעון של נתניהו לא מערערת רק את המערכת הפוליטית אלא גם את תומכיו המסורים של יו"ר האופוזיציה. גם אם בית המשפט יתחמק מהעול לברר את ההאשמות עד הסוף – עסקת טיעון תגרור אחריה גזר דין ציבורי משמעותי בשני מישורים:

  1. תומכי נתניהו המובהקים מרגישים בימים האחרונים כי נתניהו תוקע להם סכין בגב. האיש שגייס מחנה שלם למאבק מול מערכת המשפט, לכאורה בשם האידאולוגיה על ריסון האקטיבזם השיפוטי, מלחמה בתפירת התיקים פורש לפני ההסתערות האחרונה ועוד מבקש סיוע מהשופט שלעבר אהרון ברק, האדם שחולל את המהפכה השיפוטית ונחשב האב הרוחני של הפרקליטות ומערכת המשפט כדי לקבל עסקת טיעון ממנדלבליט.

אם נתניהו יחתום על עסקת טיעון, הוא ינסה לחמוק מהביקורת ולהסביר לתומכיו שהוא עשה זאת כדי להציל את המדינה ממשלת בנט-לפיד ולאפשר הקמת ממשלת ימין.

אותם אלה שתמכו בנתניהו, לא היססו לזרות הרס ורעל כלפיי כל איש ימין שהעיז למתוח ביקורת על התנהלותו של המנהיג. כעת מתברר שנתניהו דואג בעיקר לעצמו. נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרון ברק אמר אמש: "נתניהו הוא מגדולי מגיני מערכת המשפט", אך מי שהעז במהלך השנים לבקר את נתניהו על חוסר פעולותיו בתחום תיקון מערכת המשפט, או אפילו הציע עסקת טיעון דומה לזו שכעת נתניהו מבקש – ספג מתומכיו הנאמנים של יו"ר האופוזיציה קיתונות של שנאה.

חלק מחברי כנסת בליכוד טוענים כי חתימה של נתניהו על עסקת טיעון תמוטט את מחנה הימין. תפיסה זאת חושפת את העיוות בעיצוב אידאולוגיה סביב אדם אחד שלבסוף מתגלה כמי שפועל נגדה. הימים האחרונים צריכים לגמול את מחנה הימין מהסתכלות על המציאות במשקפיים של כן ביבי/ לא ביבי.

2. מלבד הגזר דין הציבורי לנתניהו, עסק טיעון תפגע אנושות באמון במערכת המשפט. לאחר שמנדלבליט והפרקליטות פתחו את משפט נתניהו בקול תרועה רמה עם האשמות חמורות בסעיפי שוחד, כעת היועמ"ש מוכן ליסוג מכל סעיפי השוחד ולסיים את הפרשה במס' חודשי עבודות שירות בלבד. כמו כן, הסדר הטיעון המקל שמציע מנדלבליט לצד ההתעקשות על קלון והרחקת נתניהו מהזירה הפוליטית למשך 7 שנים, מחזק בעיני הציבור כי הפרקליטות והיועמ"ש ביצעו סיכול פוליטי בכלים משפטיים.

לסיום נציין כי למרות האמור,  חתימה על עסקת טיעון היא זכותו המלאה של נתניהו שמתמודד בעצמו עם ההליכים המשפטיים והסיכונים הנלווים לכך.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
220 תגובות - 112 דיונים מיין לפי
1
אם העיסקה תצא...
לא ביביסט | 16-01-2022 10:17
אם העיסקה תצא לפועל, תושג מטרה חשובה אחת : הרחקת אדם מושחת מהגה השילטון. השבר במחנה הביביסטים מובן, מאחר והם פיתחו תלות מוחלטת בנתניהו ואמונה עיוורת בהיותו מלך המשיח, זך, נקי וישר - ומתברר פתאום שהוא ממש לא. מתברר לביביסטים שהיו רק כלי שרת בידי פוליטיקאי מושחת וציני ושהם בעיניו רק חיילים להשגת מטרותיו. יהיו כאלה שיתפכחו. יהיו כאלה שהשבר עבורם יהיה גדול מדי והם ינסו למצוא הצדקות לצעדו של ביבי : ביבי מקריב את עצמו כדי לפורר את ממשלת בנט, ביבי נאלץ לחתום על העיסקה כי בית המשפט שמאלני ולא ייתן לו משפט צדק, ביבי חותם כי ...ימצאו כבר איזו הצדקה קונספירטיבית. רק לא יסתכלו למציאות בעיניים ולאמת בפנים. יתחמקו מעימות עם האמת כדי לא לשבור את עולמם הפנימי. כמו בכל כת.
טפשון קטן ורפה שכל
שי | 16-01-2022 19:45
מי שמתיימר לדבר על כת הביביסטים שיביט במראה ויבין כמה הוא שקוע עמוק בתוך כת עבאס
איך...
מסדר זיהוי | 16-01-2022 17:17
איך אתה מזהה אי צדק כשאתה רואה אותו ? אתה גם יודע לזהות סרטן כשאתה רואה אותו ? כמו שלזיהוי סרטן צריך לעשות בדיקות שרופאים יפענחו, כך כדי לזהות אי צדק צריך לקרוא את כל חומר הראיות ולאפשר לעורכי דין מקצועיים לפענח אותו. סניגוריו של נתניהו מקצועיים. אם הם דוחפים לעיסקה ומייעצים לנתניהו להודות באשמה לאחר תיקון כתב האישום - הם יודעים למה. הם אנשי המקצוע. הם חשופים לכל החומר הרלבנטי. לא תחושת הבטן שלך.
המשפט הוכיח שנתניהו צודק לחלוטין...
צבועים נמאסתם | 16-01-2022 16:28
את נתניהו חקרו בביזבוז משווע של עשרות מיליונים. ומאידך אסרו עליו להיעזר בקרוביו... את יריביו הפולטיים שכיכבו בעדות אילן ישועה, בכלל לא שאלו ולא חקרו. איפה הצדק? איפה מראית הצדק? כבר אמרה כלת פרס ישראל המשפטנית רות גביזון שאין לנתניהו סיכוי למשפט צדק. והפרופסור גביזון הייתה מראשי השמאל הישראלי. בינתיים המשפט רק גילה וחשף ברבים את חרפתה של הפרקליטות... כל יום של עדות של עדי התביעה (!) היה בזיון וחרפה לפרקליטות. אבל כמה בן אדם אחד יכול לשאת בנטל חשיפת הצדק על גבו?
טיפש. אני מעולם לא הייתי ביביסט. לא הצבעתי
שאול | 16-01-2022 13:18
ליכוד מעולם. אפילו הצבעתי לבנט כשרץ עם הימין החדש. לא ראיתי מעולם צורך לעגל פינות. אני פשוט יודע לזהות חוסר צדק כשאני רואה אותו ויודע שהמלחמה בביבי היא מלחמה במצביעיו שאני והם חלק מאותו אורגניזם. והרי הפרת אמונים זו עבירה לא מוגדרת שאי אפשר להוכיח אותה ושכבר בית משפט מרשיע בה למרות שלא עוברים עליה כמו במקרה תיזת ההצטברות המופרכת. באמת אם אין שוחד אין פה כלום.
, אף...
לא ביביסט | 16-01-2022 12:44
, אף אחד לא חשב שהוא זך ונקי ??? או, הנה חידוש...כבר מתחילים לעגל פינות, לחפש תירוצים והסברים. נפלאות דרכי החשיבה של ביביסטים.
טיפש שכמוך...
שאול | 16-01-2022 11:32
טיפש שכמוך אף אחד לא חשב שהוא זך ונקי אלא שהוא לא פחות טוב משום פוליטיקאי אחר. רק שאצלו מחילים סטנדרטים כפולים.
הוא לא...
שמואל | 16-01-2022 11:25
הוא לא עושה את זה בשביל לפרק אלא בגלל שיודע, כמו כולנו, שלא יזכה למשפט צדק בעניין הפרת אמונים שזה הרי לא מוגדר ובכלל לא צריכה להיות עבירה פלילית. הציבור אמור להחליט מי הפר את אמונו ומי לא
אבל אתה...
אין אבל, יש חיפוש הצדקה כדי להשקיט את הכאב... | 16-01-2022 11:04
אבל אתה לא ביביסט. הם מחפשים להצדיק את התנהגותו כדי לא להתאבד פנימית. הם לא מחפשים הגיון. אל תכאיב להם בעת צרתם. גם כך הכאב הוא בלתי נסבל והבלבול הורג אותם.
בשביל לפרק...
אבל | 16-01-2022 10:34
בשביל לפרק את ממשלת בנט לפיד, ביבי לא היה צריך להודות ולהסכים להרשעות אלא היה מספיק שיתפטר כדי להוכיח חפותו...
2
כרגיל סרוגים אתר...
דוד | 16-01-2022 10:24
כרגיל סרוגים אתר פרוגרסיבי שמאלני קיצוני ומגעיל שמחפש תמיד לזרוע רוע וגועל ולא משנה מה יעשה נתניהו הם ינסו לצבוע אותו בשחור האדם שנתן חייו למדינה והנהיג אותה בכבוד אם לצערנו הוא ילך לעסקת טיעון כדי לחיות את חייו סרוגים כמו שמגיע לו היחידים שיפסידו מהלך יהו אנחנו זה יהיה מצער אבל מגיע לו גם נחת וכול טוב ואמן שיזכה בזה לאורך ימים שנים
דווקא סרוגים הכי פחות פרוגרסיבי
אני | 16-01-2022 21:34
בהשוואה למתחרים, שמקדמים את רפורמת הגיור/כשרות.
לאיש התמים או הצבוע...
מירי | 16-01-2022 16:33
מי החזיק את מי בגרון? מי כינה את מי בשם מ...? מי אמרה שוב ושוב אין לי מושג? מי אמרה למי תראו מופתעים?
אתה מגבש...
חשיבה ביביסטית שטופת מוח. אופייני. | 16-01-2022 13:45
אתה מגבש דיעה על אנשים אפילו מבלי להכיר אותם, מבלי לדעת מי הם ומה דיעותיהם. לא מרגיש לך קצת מוזר ?
אני בוגר ישיבה בעצמי . אפילו גושניק
שאול | 16-01-2022 13:23
ןאמר לך שכל הדתיים שנמצאים בפרקליטות הם הכי גרועים שיש. הם מן הסתם בוגרי הגוש או דומים במנטליות . לדתיים כאלו יש רגשי נחיתות עמוקים לחילונים אשכנזים ובמיוחד לשמאלנים והם להיפך ינסו להראות לאדוניהם שהם עולים עליהם. זה נכון במיוחד לשי ניצן שהדבר האחרון שיש לומר עליו שהוא ימין. אין כזה דבר ימני שתומך במערכת משפט אקטיביסטית ופרוגרסיבית. הוא פשוט לא ימני אלא שמאלני קיצוני. ואלשיך הוא גם דתי מתחנף. אלו הכי גרועים שיש . כמו היהודים המומרים
ודוד...
על עיוורון וראיה מפוכחת | 16-01-2022 13:08
ודוד היה גם מבין שימני לא חייב להאמין בנתניהו בצורה עיוורת.
חמוד ותמים...
אביטן | 16-01-2022 12:33
חמוד ותמים שלי. האתר מזוהה עם הימין, לא עם ביבי. האתר מזוהה עם דרך, לא עם שקרים. אם היית ימני ולא ביביסט, היית מבין מזמן שהליכוד אינו ימני.
, המלחמה...
דמיון מול מציאות | 16-01-2022 12:17
, המלחמה בנתניהו היא מלחמה בשחיתות. אתה טיפש כשאתה מנסה לשכנע את עצמך ולתרץ לעצמך כל מיני תירוצים. למרות שהלב נשבר לך, הגיע הזמן להתמודד עם המציאות. רוני אלשייך, המפכל הימני שביבי מינה - לא תפר תיקים. מנדלבליט היועץ המשפטי הימני שביבי מינה - לא תפר תיקים. שי ניצן פרקליט המדינה הימני שביבי מינה - לא תפר תיקים. הצוות הבכיר שעסק בגיבוש תיקי נתניהו, היה בהובלת בכירי הפרקליטות שכולם אנשי ימין מובהקים, בוגרי ישיבות : רז נזרי, אבי ליכט, מומי למברגר. תבדוק את העובדות ותיווכח לדעת. מספיק לאכול את הפייק ששקרניהו מאכיל את כת חסידיו. עם כל הצער שבדבר ולמרות שעולמך הפנימי מתפרק - אל תחפש אליבי לביבי. תתמודד עם המציאות.
טיפש אף...
יוסי | 16-01-2022 11:24
טיפש אף אחד לא חושב שהוא המשיח . פשוט המלחמה בו היא מלחמה המצביעים מתוך שנאת ישראל ורצום להחליש את הימין. לך תעבוד על מישהוא אחר. אולי לעזוב את הארץ. אין לך מה לחפש פה
, סרוגים...
מה לא ברור ? | 16-01-2022 11:00
, סרוגים הוא אתר של חדשות ופרשנויות. הוא לא פראבדה ולא יתד נאמן.
לצערי לפי...
מנחם כהן | 16-01-2022 10:43
לצערי לפי הכתבות המתפרסמות תדיר באתר אתה מוצא בילבול וחוסר בהירות האם סרוגים לצרינו או לצערינו!!!!
, רני...
משתתף בצערך | 16-01-2022 10:34
, רני מבין שקשה לך. סוף סוף יש איזה סדק באמונה הדתית שלך בזה שביבי הוא מלך המשיח. אתה מתחיל להבין שמדובר שאדם מושחת - וזה קשה. זה שובר לב. זה מערער את עולמך הפנימי. זה הופך אותך לטמבל שביבי השתמש בו לצרכיו. ממש כאב לב
3
מה עם עירעור המערכת
אילה | 16-01-2022 10:35
המשפטית?
ניקוי אורוות דחוף!!!
מאלף סוסים | 17-01-2022 17:29
בדבר אחד אין ספק. צריכים ניקוי אורוות דחוף!!! לא יהיו יותר אנשים המחזיקים בגרון... לא יהיו עוד מוחזקים בגרון... לא יהיו מדקלמות: אין לי מושג...
4
בקיצור ביבי עושה...
ביבי עובר ללמד עבירות | 16-01-2022 10:37
בקיצור ביבי עושה בית ספר לכולנו מעכשיו יכול ללמד בפקולטה מרמה שוחד והפרת אמונים האיש אשף בזה
5
האמת היא שבתור...
ח | 16-01-2022 10:39
האמת היא שבתור תומך ביבי נראלי שכדאי לו לפרוש, גם שיפסיקו לרדוף אותו , וגם שכנראה בעה הממשלה תיפול , במקום שהוא ימשיך והערבים יקבלו שטחים ועשרות מילארדים
גם אני ביביסט
יצחק | 16-01-2022 11:21
אבל לא חושב שהוא לגמרי חף מפשע. טוב שחותם.
, רחמנות...
רחמנות על התמימים | 16-01-2022 11:07
, רחמנות עליך. עולמך מתפרק. אתה כבר מנסה לשכנע את עצמך למה טוב שביבי ילך לעיסקה...אחרי שקודם לכן היית בטוח שהוא חף מפשע ויילחם על חפותו כאריה עד הסוף.
6
כתבה מכוערת ...
חיליק | 16-01-2022 10:44
כתבה מכוערת
אתה יכול...
זאב | 16-01-2022 11:23
אתה יכול להמשיך לנסות להסית אותנו עד מחר. לא יעזור לך . ברור שבעניין הפרת אמונים אין סיכוי שביבי יישפט בצדק. מלכתחילה אנשים היו עם נתניהו בגלל שהם הבינו שהמלחמה בו היא בעצם מלחמה בהם. ביבי לא זרק אף אחד טרנדים מבינים את השיקולים פה. אי אפשר לבוא אליו בטענות שייכנס לכלא בשבילנו בשביל למוטט את מערכת המשפט הפרוגרסיבית וגרוש השמאלנים מהארץ שזו הרי מטרתנו האמיתית
הסבר...
הלב נשבר | 16-01-2022 10:58
הסבר פרט ונמק. אמירת אמת היא דבר מכוער ? עד לרגע זה הביביסטים לא מאמינים שנתניהו משתמשש בהם ואחר כך זורק. הם לא מעניינים את האיש המושחת, הציני וחסר היושרה הזה.
7
העוול הגדול שהפילו ראש ממשלה על שוחד סתם
יעקב | 16-01-2022 10:50
כל השאר רכילות
8
הפרשנות שלך מוטעית ומנסה להטעות
אילה | 16-01-2022 10:53
תומכי נתניהו יתמכו בעסקת הטיעון כי הם אוהבים את האיש ולא היו רוצים לראות אותו בכלא משלם מחיר על כלום. דבר שנ, האמון במערכת המשפט כבר בשפל ודווקא עסקת הטיעון תגשר בינם לבין הציבור.
דווקא אסור...
זאב | 16-01-2022 11:31
דווקא אסור לוותר למערכת המשפט. למרות שמבינים את נתניהו והוא לא צריך ליפול על חרבו בשבילנו וגם זה לא משרת אותנו. אין פהעל מה לגשר. זו מערכת דיקטטורית של רשע וצריך עכשיו ביתר שאת למוטט אותה
9
נתניהו צודק לגמרי...
שלום | 16-01-2022 10:55
נתניהו צודק לגמרי להסכים ךעסקת טיעון. מחנה נימין מבקש ממנו ךשלם מחיר אישי אולי של ישיבה בכלא בכדי לעזור לימין. אין לצעירנו אימון בבתי המשפט בכדי שישפטו את נתניהו באופן עמייני ואין גם ספק שמפגיני בלפור מתכננים להפגין מול בתי השופטים בכדי שיאשימו אותו למרות כל מה שאנו שומעים בחקירת העדים על תפירת התיקים. במידה ונתניהו יקבל אפילו שנה של קלון עליו להסכים ןבכך ךהפיל מיידית ממשלת בנט לפיד רעם. ןבתוך שנה יתקיימו בחירות ונתניהו יוכל להתמודד שוב. כרגע, ללא יציאתו מהכנסת בעקבות הסכם טיעון ממשלה רעה זו עלולה להחזיק ארבעה שנים חלילה. די בחשיבה על האגו שמתן בוקס למערכת המשפט על גבו של נתניהו. מי שבאמת מעריך נתניהו חייבל בין שהוא פועל נכון ללכת לעסקת טיעון כל עוד והקלון לכל היותר לשנה. ואני בין מעריכיו מבלי להיות לבק ליכוד או פעילפותיטי
10
ת
יהודי | 16-01-2022 11:19
אתה איש רע ומושחת. ראשית, אל תדבר בשמם כי הם מספיק בוגרים בכדי להביע את מחשבותיהם ורגשותיהם.....שנית, כל טמבל מבין שנתניהו עבר ועובר ועדיין יעבור ייסורי טופת סורקים אותו במסרקות של ברזל לאורך שנים והוא עומד בגבורה....האיש אדם מבוגר וסביר שהמשפט יימשך עד גיל 80 עם כל הרשעות של הכתבים וכו וגם אז לא בטוח שיוציאו אותו נקי ברשעותם....וכן אל תשכח שהוא מוציא הון תועפות של כסף....עם כל זאת שהנהיג את המדינה יתכן שהצער היה שווה בנזק המלך....אך עכשיו לך תדע מה יהיה....אז קצת ענווה לא תזיק לך.........בושה.
11
בקריסת בנט ננוחם
יצחק | 16-01-2022 11:19
לך נוכל! הוא הבוגד האמיתי במחנה הימין.
12
אמיר, או שהאתה מזייף, או שאתה טיפש
אורן | 16-01-2022 11:21
התיקים תפורים ומתפוריים - זאת עובדה. אבל המשפט יכול להימשך עוד שנים, ובסוף גם לא יהיה צודק (כפי שאמרה בצדק רות גביזון זל). עסקת טיעון ממחישה רק עד כמה שתיקים חסרי בסיס (לו היה בסיס - לא היו מוותרים על שוחד, וגם לא סוגרים 2000!). אז נשארו הסיגריות! באם שלטון אמור להילקח ממנהיג דגול בגלל סיגריות ושמפניה (שגם זה עדיין לא הוכח)? תומכי ביבי ממש לא מרגישים נבגדים! מם מרגישים שהם וביבי צדקו לאורך כל הדרך.
לא היה...
איציק | 16-01-2022 13:10
לא היה כלום כי אין כלום הולך להודות בשני אישומים חמורים כדי להינצל מכלא ויודע שהוא נותר עם קלון ויוצא מהחיים הפוליטיים. אז אתה טוען שביבי, המנהיג הדגול והחזק, בסך הכל פראייר?
13
אמיר אטינגר. תכתוב בקיצור...
מחמוד עבאס | 16-01-2022 11:33
אמיר אטינגר. תכתוב בקיצור במקום כל הדברת שלך. אין כמו נפתלי הנוכל אין כמו איילת המשלשלת ואין כמו ניר הפחדן. הכל מובן...
14
כתבה שבאה מכיוון...
האפסים | 16-01-2022 11:34
כתבה שבאה מכיוון האפסים בנט ושקד מה רוצים מהאיש רדפו משלם מכיסו בגיל 71 שהמשפט הולך לקחת יותר מ8 שנים
15
לכל האספסוף הביביסתי...
יורם | 16-01-2022 11:47
לכל האספסוף הביביסתי ,משרתיו הנאמנים והכנועים של הנוכל ,בקשתם ,קבלתם!! נוכלות במיטבה .
הנדסת תודעה שמאלנית טיפוסית
זאב | 16-01-2022 13:07
אנשים הסבירו פה היטב למה הוא עושה את זה. אפילו בן גביר תומך בו. ואם אין שוחד אין כלום
יזבל תסתכל...
שורדת | 16-01-2022 12:31
יזבל תסתכל במראה יכיעור שמור על הפה טמבל
16
שטויות במיץ.הלכוד מיפלגה...
מאזוז שלום | 16-01-2022 12:01
שטויות במיץ.הלכוד מיפלגה יציבה ולא בנויה על נתניהו בילבד.כיום עים כול הצער נתניהו מזיק יותר מימועיל ולכן פרישה שלו מהפוליטיקה תועיל יותר לליכול מאשר הישארותו.היתה הפיכה שולטונית מכוערת וקשה ומקווה שביום החזרה לשילטון יבוצעו חקיקות רבות מאוד בכול הנידרש להוקיע את השמאל מהפוליטיקה לתמיד. אמן כן יהי רצון
השמאלנים היום לא חלק מעם ישראל. והם בעלי לשון
זאב | 16-01-2022 13:09
שצריך להפריש ראותם מחברת עם ישראל. אל תהיה בחברתם ואל תדבר איתם בכלל
17
חבל שהוא לא...
ישראלי | 16-01-2022 12:02
חבל שהוא לא גבר ועומד למשפט עד הסוף.. והוא יודע למה.. פחדן ובורח בדרך הקלה ביותר.. שהעולם לא יראה אותו הולך לכלא..
18
דיי כבר לשנאה...
ויקו | 16-01-2022 12:13
דיי כבר לשנאה ולפילוג,בניי אותו עם אנחנו,וכל מה שיחליט נתניהו,זה שלו ורק שלו,
אבל הוא...
אביטן | 16-01-2022 12:28
אבל הוא הבטיח לי גו׳בים לילדים ולקרובים. גרר אותי הרבה זמן לצאת החוצה בשבילו. עבד עלינו וחרב עלינו עולמנו אם הוא עוזב את הפוליטיקה. ניכנס בו חזק
19
אתם שם ברוכים,צרכיו...
צביאלה | 16-01-2022 12:21
אתם שם ברוכים,צרכיו נתניהו לא בנה את המדינה ,הוא רק הרס אותה ואם הוא ייעלם איש לא יזיל דימעה. הוא הפך למיטרד ציבורי מס' אחת והגיע הזמן שיעוף לנו מהחייםחר
???????????????? ...
יפה | 16-01-2022 15:44
????????????????
האיש שאתה...
ש.נ. | 16-01-2022 15:13
האיש שאתה מעריץ כל כך גם הוא וגם אשתו אשכנזים, אז גם לו אתה מאחל את כל מה שכתבת?
שמישהו יאשפז...
א | 16-01-2022 14:14
שמישהו יאשפז אותך מתוך רחמים
תחיליטי,צבי או...
עובד | 16-01-2022 13:22
תחיליטי,צבי או אלה,זבל שמאלנית מי שהרס את המדינה ושדדו את הקופה הם הזבלים הלבנים אשכנזיפטים מסריחים כמוך,את ומי שעשו אותך וכל הטינופת הלבנה,היו צריכים להיות במחנות עד הסוף ולא להגיע לכאן,ולרוקן את כל כספי האזרחים,גניבות ללר הרף,וגם 80% מאדמות המדינה נתנו לזבלים בקיבוצים שמאלנים ארורים,ואנחנו נאנקים בלחפש מקום להניח את הראש, חולת נפש,לבנבנה ארורה,
20
ביבי עבד עלינו....
אביטן | 16-01-2022 12:26
ביבי עבד עלינו. זהו. היינו כל כך עיוורים.
מה...
אשרי המאמין | 16-01-2022 13:41
מה שלא גילו לנו זה שביבי עבריין מושחת ורמאי מדופלם שעבד גם על הביביסטים.
לא בדיוק ,...
בוריס | 16-01-2022 13:24
לא בדיוק , חברה יש הרבה דברים שלא מגלים לנו , הרי התיקים התפרקו , זה לחץ של בגץ וכל המערכת המשפטית , אל תראו את זה כפי שזה נשמע ,
הוא לא עבד עלינו. השוחד נפל והפרת אמונים
שמואל | 16-01-2022 13:04
זה משהוא לא מוגדר. אפשר להציג כל משהוא כהפרת אמונים. לך תלמד על תיזת ההצטברות. והוא לא יזכה בזה במשפט הוגן וצודק מבית המשפט שמשוחד. השמאלנים מנסים להפיל את רוחך . אל תתן להם
21
אין נתיהו אין...
דוד | 16-01-2022 12:39
אין נתיהו אין ליכוד
אתה צודק!!!...
יפה | 16-01-2022 15:43
אתה צודק!!! אין מושחת אין ליכוד מושחת. יהיה ליכוד של ז'בוטינסקי ולא של אמסלם ודיסטל וקרעי
לא צריך ...
צבי | 16-01-2022 13:35
לא צריך
22
עו"ד וינרוט ז"ל הציע לעשות עסקה
ליצחק /5 | 16-01-2022 12:50
וביבי לא הסכים. לא משנה מה תכתבו באתר, האדם לא אמין משתמש בחבריו וזורק, שלא נדבר יל מה שקרה בענין הצוללות - רחוק מיושר !!!!!!!
איל ווינרוט קשור לשאלה. הנדסת תודעה
זאב | 16-01-2022 14:13
מימה אתה בכלל מבין במה שקורה בליבו של נתניהו. אתמ יהוא זרק פה? זו שאלה מסובכת וקשה. המלחמה בו היא המלחמה בימין כולו אבל רק הוא ישלם את המחיר.
אתה עוד...
עובד | 16-01-2022 13:19
אתה עוד זבל שניזרק לרחוב כמו כל הטינופות השמאלנים ממזרים,והומואים שלא מוצאים את עצמם,יש ליד פחי האשפה הומלסים תיצטרפו לחבורת הזבל, כי זה מה שאתה והם מיצרים,
23
אשריך אמיר אטינגר - דברים מדוייקים וחדים!
דוד | 16-01-2022 12:53
השחיתות במדינה חושפת את עצמה במלוא כיעורה
עוד אחד שלא מודע לעצמו
זאב | 16-01-2022 14:15
אם היית מבין את המין האנשוי היית יודע שחוץ ממתי מעט ( הרב קוק) כל המין האנשי הוא שקר.. ואם אשקר היא אמת המידה בעינך לשחיתות אז לפי זה כל בני האדם כמעט הם מושחתים מה שהופך את המילה הזו לכמעט ריקה
24
אכזבת אותי ביבי,....
ביביסט מאוכזב | 16-01-2022 12:54
אכזבת אותי ביבי,. אמרת לא היה כלום אז למה משכת את המשפט עוד ועוד ואתה מפחד לסיים אותו? אכזבה גדולה וענקית
וכמה עלה...
דניאל | 17-01-2022 6:38
וכמה עלה האולפן שהגאון הקים על חשבוננו בליכוד? וכמה עלה לנו לממן את משפחתו המיוחדת וכמה עלה לנו לתחזק את אורח חייו? וכמה יעלה לנו לחשוף אותו בפניו עדת מעריציו?
עצוב שרק...
מודאגת | 16-01-2022 16:10
עצוב שרק עכשיו הבנת, ביבי זה בלופ אחד גדול, ואתם כמו עדר, חיילים שלו, עושים מה שהוא אומר לכם.
באמת אין כלום. הפרת אמונים זה לא מוגדר
זאב | 16-01-2022 14:11
זה תלוי בקריז של השופט . כל התנהגות שלא תמצא חן בעיניו הוא יוכל להגדיר אותה בתור הפרת אמונים. אפילו אם זו נורמה מקובלת אצל הפוליטיקאים. ואכיפה בררנית. וכשהשופטים משוחדים נגדו אז לא יהיה משפט צדק. אמרה את זה רות גביזון
אחרי שבזבזו...
ארצישראלי! | 16-01-2022 13:50
אחרי שבזבזו כרבע מיליארד שקלים... יזכו אותו???
עוד שמאלן...
עובד | 16-01-2022 13:17
עוד שמאלן זבל כמו הפרשנים של האתר המצחין,כתב זבל,ועוד פרשנים חסרי מעוף כולם מובלים על ידי הזבל חראבנט הנבלה,ימח שמו ושמם ביחד איתך זבל,
25
הפתרון של נתניהו...
דוד | 16-01-2022 13:09
הפתרון של נתניהו הוא תביעה שכנגד. הרי עתה יש לו מספיק ראיות לתביעת הגורמים שמונעים ממנו את המשך דרכו הפוליטית, ועילה להפיכה שלטונית ובראשם התבטאות מנדלבליט כי הציל את הדמוקרטיה מידיו
תשמע - איך אני אגיד לך את זה בעדינות
דוד | 16-01-2022 17:26
ביבי לא מעוניין לפגוע בקליקה הזאת של מערכת המשפט, להפיך! אפילו אהרון ברק אמר עליו: נתניהו הוא מגדולי מגיני מערכת המשפט, אז למה אתה בורח מהמציאות? המדינה היום במצב הכי גרוע שהיא היתה בו מאז הקמתה, ויש מישהו אחד שאחראי לזה. אז לא - הוא ימני, הוא לא המשיח ובטח שלא צדיק. תבלע את זה עם כפית סוכר שיהיה יותר קל
26
ביבי הפך את...
ליכודניק לשעבר | 16-01-2022 13:16
ביבי הפך את הליכוד לכת חנפנים
לכי חזרה...
רון | 16-01-2022 17:08
לכי חזרה להיתנחלויות שלך אתן סתם נהנתנים והאשכנזיפטים הסרוגים יהודים הם לא,ואת בטוח אשכנזיפטית מהסרוגים,תני חזרה לאירופה,ותחפשי לך עבד משוחרר לבן זוג,
כי אתה...
רון | 16-01-2022 16:15
כי אתה מוצץ ומי שמוצץ יש לו בעיה של אטימה של המוח שאין לך
איזו עדינות...
יפה | 16-01-2022 15:40
איזו עדינות נפש ושפה אתה מפגין!!! מי נותן הדוגמא שלך? אמסלם או דיסטל? האם כך אתה מדבר לילדיך ולהוריך????? מתפלא למה האלימות הפיזית והמילולית חוגגים במדינה? אפשר לדבר כמו קיש, למה כמו אמסלם???
לא מבינים...
ש.נ. | 16-01-2022 15:08
לא מבינים מה אתה כותב, עברית בבקשה.
שמאלני מוצץ...
רון | 16-01-2022 13:54
שמאלני מוצץ עדיין,אתה ליכודניקים אן לנו מוצצים מיקצועיים כמוך,אז תחזור לאובייקטים שלך ותן מנוחה,זבל מסריח,
בלי ביבי...
יעל | 16-01-2022 13:49
בלי ביבי הליכוד שווה אולי 20 מנדטים והייתי נדיבה...
27
מה??? נתניהו שיקר...
משה | 16-01-2022 13:24
מה??? נתניהו שיקר למאמיניו?!?! לא יכול להיות. מי ששישקר לכל מי שמסביבו במשך עשרים שנה, משקר גם בשנה העשרים ואחת? מאוד מאוד מפתיע.
28
ביבי עכשיו מוציא...
שלום | 16-01-2022 13:30
ביבי עכשיו מוציא את העוקץ ההרסני שלו וגם הוא חשוף את ביבי האמתי
29
עכשיו ביבי חושף...
שלום | 16-01-2022 13:32
עכשיו ביבי חושף את העוקץ ההרסני שבו וגם את הפרצוף האמיתי
ולפני שנתיים...
איציק | 16-01-2022 15:06
ולפני שנתיים כשהוגש כתב האישום היה לו אמון? מה השתנה? מנדלבליט שמסיים קדנציה וזה חלון הזדמנויות האחרון. ביבי פשוט דואג לביבי יותר קל לקרוא לילד בשמו. ביביסטים מסכנים, אל תהפכו את המנהיג החזק שלכם לאדם חלש שאתם צריכים להגן עליו. אתם פשוט מעליבים אותו כשאתם מחפשים תרוצים בשמו על זה שעבד עליכם במשך 3 שנים עם לא היה כלום כי אין כלום.
בלבולי מוח
זאב | 16-01-2022 14:19
לביבי אין אמון במערכת המשפט כמו לכלונו. והפרת אמונים היא לא מוגדרת זה משהוא שהציבור צריך להחליט עליו. אין לו אמון שהשופטים יתנו לו משפט צדק פה כמו שארה רות גביזון וגם לי אין אמון בהם
30
בשום אופן אל...
צביה | 16-01-2022 13:36
בשום אופן אל תלך על עיסקת טיעון זאת תהיה טעות חייך תמשיך עם המשפט כרגיל
זו החלטה קשה ומסובכת. אין אמון בבתי המשפט
זאב | 16-01-2022 14:20
והוא זה שצריך לשלם את המחיר.
31
ביבי היה ונשאר: שקרן,...
מודאגת | 16-01-2022 13:53
ביבי היה ונשאר: שקרן, נוכל, רמאי, דיקטטור, עריץ, נהנתן, מגלומן. אין כלום, כי לא היה כלום הכי עצוב ש הביביסטים חושבים ובטוחים שתפרו לו תיקים, כמו עיוורים ממשיכים לתמוך בו. זה אומר 30 מנדטים של שחיתות, זו האמת.
נכון. בעיקר...
דניאל | 17-01-2022 6:32
נכון. בעיקר הקטע על הפולני. בניגוד מוחלט לנתניהו כפרה על הנעלים שלו. נולד במרכש וגדל במעברה. למרות המחסור שהיה מנת חלקו הצליח להתעלות מעל הכל ולהגיע למעמדו הנוכחי. בזכות הקמנו מדינה ובזכותו הגענו עד הלום. חצופים. ישראל הראשונה. נהנתנים שלא ידעו יום אחד של דאגה לפרנסה. איך אני? מוצלח?
אתה מיתפלל...
רון | 16-01-2022 17:05
אתה מיתפלל שתקבל את הנגיף עם התוספות מיתחזה ארור בן של כלבה לבנה פולניה זבל
32
עלוביהו זוחל על גחונו ומתחנן לעסקת טיעון
בניה | 16-01-2022 13:55
עלוביהו זוחל על גחונו ומתחנן לעסקת טיעון כי בניגוד למה שהוא מוכר ברשתות לחסידיו האווילים הוא יודע שהוא אשם ועוד איך. פנה בתחנונים לעזרתו של אהרון ברק נגדו הסית. היש עוד מטומטמים שתומכים בעלוביהו????
33
לביבי אין הרבה...
מי שחושב שביבי ישב בשקט 7 שנות קלון, לא מבין את האיש ואת יצר הרע ששולט בו. ההשפעה של דבריו עצומה על קהל מעריצים, שלא מבחין בין מילים למעשים. נקווה שעזיבתו תהיה לא הפיכה, ובא גואל לישראל | 16-01-2022 14:00
לביבי אין הרבה ברירה, כי אין לו אופק פוליטי ולא אופק מדיני...והליכוד עצמו הוא לבה רותחת. ביבי מציל עצמו עם תשלום נמוך על פשעיו, וגם את הרצון הוא ינסה למחוק בהמשך. אולמרט שילם הרבה יותר, על עבירות קלות בהרבה
34
ביבי קורבן לעלילת...
רחל | 16-01-2022 14:06
ביבי קורבן לעלילת דם. איך אתם לא רואים את זה? בושו והיכלמו!!!
35
יש מלא מטומטמים...
לא שפן | 16-01-2022 14:07
יש מלא מטומטמים שעדיין תומכים בו כן והם גם כן חשוכים עכברי מעבדה שפני ניסיון רובוטים עדר של כבשים
36
טיפש מי שהאמין...
בן דב צילה | 16-01-2022 14:11
טיפש מי שהאמין לו. אני עזבתי את הליכוד בגללו
37
עכשיו מבינים שנתניהו...
ח.ד | 16-01-2022 14:23
עכשיו מבינים שנתניהו נהנתניהו דואג לעצמו ?! רק עכשיו מבינים זאת ??? הרי נתניהו התנהג במשך כל שנות שלטונו בנהנתנות, במגלומניות ובנרקיסיזם מוגזם, אז נתניהו התגלה רק עכשיו כאגואיסט הדואג אך ורק לאינטרסים האישיים שלו ?! העיניים לכם ולא תראו? אוזניים לכם ולא תשמעו? שכל לכם ולא תבינו ? עד מתי תנהגו כ''שלושת הקופים'' ? אדם נרקיסיסט מגלומן - לא משתנה כך פתאום !!! זה אופי טבוע. היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו?
אתה ממש...
דניאל. | 17-01-2022 6:28
אתה ממש חמוד כשאתה כועס. וזה שהצלחת לחבר משפט מבלי (כמעט) לנבל את הפה… מרשים. נדמה לי שאתה שר לשעבר. רגב/אוחנה/סייבר נכון?
אתה והזבל...
רון | 16-01-2022 16:13
אתה והזבל מעליך לפידיסטים מוצצים,ולפי התגובות שלכם אתם בני זוג מיתרוממים,,ארורים בני כלבים אתה ובן זוגך,
גם עכשיו...
רכז מודיעין | 16-01-2022 14:55
גם עכשיו הביביסטים לא משתכנעים. מתרצים את רצונו בעיסקה בכל מיני תירוצים - רק לא באמת הפשוטה : האיש עבריין שמחפש לצאת הכי בזול. נקודה. עדת חסידיו ושברון לבם לא ממש מעניינים אותו. הוא כבר ישווק להם את הודאתו באשמה כנצחון על מערכת שמאלנית שתופרת לו תיק.
38
הפרקליטות הצליחו להפיל ראש ממשלה שיודה בפשעים
יוסי | 16-01-2022 14:52
שלא עשה, מה יהייה איתנו ? האזרחים הקטנים? הפרקליטות תוכל להפיל כל אחד שלא ימצא חן בעינייה. מפחיד.
מה היא הפילה,...
סמי | 16-01-2022 17:32
מה היא הפילה, האיש קיבל סחורה מבעלי הון כמו סיגרים זהב אלכוהול וכו מקומו בכלא
39
שפרו את העברית...
קורא | 16-01-2022 14:53
שפרו את העברית שלכם ואת הקשר ההגיוני בין משפט למשפט בכתיבתכם
40
נתניהו כינה את...
רק בנט | 16-01-2022 14:56
נתניהו כינה את הבוחרים שלו חמורים מתחלפים - אל תאפשרו לו לזלזל ולבזות אתכם עוד
נבלה, מאיפה...
יוספוס | 16-01-2022 20:47
נבלה, מאיפה אתה מביא את השקר הזה? תביא את הציטוט בצילום. כרגיל, שמאל בזוי ושקרן.
דמגוג קטן...
רון | 16-01-2022 17:01
דמגוג קטן ועלוב,תנסה לחפש בן זוג פחות רדיקלי,
אתה...
אלהים לא יעניש אותך אם לא תקלל ואם תדבר אמת. לא יקרה לך דבר. תנסה. | 16-01-2022 16:23
אתה צודק. ובזמן מבצע שומר החומות היה ביבי ראש ממשלה ולא רק שלא נסעת בנגב - אלא גם בגליל, בעכו, ביפו, ברמלה, בלוד, בחיפה ובעוד עשרות מקומות. בתור תוספת קיבלנו טילי חמאס והרוגים בכל הארץ, כולל ילדים. רק שאתה עיוור ובעל זכרון של יתוש.
גם אם...
אל תיתן לבניטו שיעלה עלייך | 16-01-2022 16:17
גם אם בנט יזין אותך זה בסדר העיקר בנט מציל את השמאל מאשפה
מטורללי הנוכל,...
יוכי | 16-01-2022 16:03
מטורללי הנוכל, גנב המנדטים, הרמאי והשקרן התחילו להגיב? לך ספור את חבריך התומכים ההזויים בשקרן.
-...
טיף טיף טפו | 16-01-2022 16:02
- כשאמרת טפו, שיכנעת אותי. זהו. מעכשיו אני ביביסט שרוף. טפו.
אתה ובנט...
טפו עלייך ועל בנט החמור בשקרן | 16-01-2022 15:54
אתה ובנט בגהנום אמן החמור בנט מכר את הנגב לערבים ואני לא יכול לנסוע חופשי בכביש של הנגב בלי לקבל אבנים וסלעים
ואתה חמור...
שמאלני מושטן | 16-01-2022 15:43
ואתה חמור של בנט ולפיד עיתון במחנה אתה זבל של שני ליצנים
41
יש הבנה בקרב...
מירי | 16-01-2022 14:59
יש הבנה בקרב תומכיו ברמה האישית
42
בנט מכר את...
דניאל | 16-01-2022 15:12
בנט מכר את אדמות הנגב תמורת הכסא שיושב עליו
43
העלילה המשפטית מסתבר...
אזרחית מודאגת. | 16-01-2022 15:16
העלילה המשפטית מסתבר הביאה להפיכה שלטונית, וזה רק בישראל. השמאל השיג את מבוקשו בדרך נלוזה.
...
דניאל | 17-01-2022 6:24
אתה כנראה מבין את דרך הזנות.
לאזרחית המודאגת קצת...
עמי | 16-01-2022 17:31
לאזרחית המודאגת קצת עובדות השמאל הקים את המדינה את השבכ הממוסד הצבא מערכת החינוך הרפואה המוביל הארצי להמשיך והישגו הגדול של הימין הסכם השלום עם מצריים וחזרה לגבולות 67 ועקירת כל הישובים. עכשיו אני מקווה שאת מפסיקה לדאוג
כל מילה...
זבלים | 16-01-2022 16:47
כל מילה בסלע השמאל השיג את מבוקשו בדרך של זנות
ביבי שיקר...
מוטי | 16-01-2022 16:11
ביבי שיקר גם אותך ואת עדין מאמינה לשקרים שלו. וזה נכון לכל תומכי ביבי העבריין.
44
שלום לאזרחות המודאגת. מה...
זווית חדשה | 16-01-2022 15:41
שלום לאזרחות המודאגת. מה שאת אומרת שזה קורה רק בישראל זה ממש לא נכון. הדבר הזה שהשמאל משתלט על מערכת המשפט זה דבר שקורה בכל המקומות באירופה ואילו בארצות הברית. ההיסטוריה מראה שהכל כמו גלגל. דוג' בהתחלה היה פה במדינה ממשלת שמאל אח''כ ב96 הימין עלה לעכשיו השמאל חזר בסוף כן אנחנו נחזור ושום דבר רע לא יקרה. בשורה התחתונה נתניהו לא יכול לסמוך על מערכת המשפט שתהיה צודקת כלפיו אז הוא מנסה לצאת מזה עם עסקת טיעון. תודה רבה
, רות...
משפטן מומחה | 16-01-2022 21:57
, רות גביזון לא הייתה שופטת ולא ראתה את בית המשפט מבפנים. היא הייתה מרצה באוניברסיטה וללא נסיון וידע אמיתי בהתנהלות בתי המשפט. הייתה לרות גביזון דיעה משלה, רוב המומחים ממש לא מסכימים עם דעתה, שהייתה יחידה ובודדת.
היתה צדיקה...
יוספוס | 16-01-2022 20:43
היתה צדיקה אחת, השופטת שהיתה אז בדימוס, רות גביזון עה שאמרה שנתניהו לא יקבל משפט צדק. והיא לכל מי שלא יודע, היתה ממקימי השמאל הקיצוני שלום עכשיו. ועד היום אין שלום ואין בטיח.
45
לא מאמינים למערכת...
מערכת המישפט והפרקליטות חייבים לפרק לרסיסים ולבנות מחדש שהציבור יאמין | 16-01-2022 15:47
לא מאמינים למערכת המישפט ולא לפרקליטות הם צבועים שקרנים תופסים אותם בגרון ואומרים למנדבליט מניק כניראה כולם שם מנקים וגרון שבור
46
ירדו לחיים של...
ציוני מובהק! | 16-01-2022 15:51
ירדו לחיים של ביבי!!!!!!!!! מכל הכיוונים!!!!! הוא כל כך מדינת ישראל!!!!! ולא יעזור כלום,לכל המלעיזים!!!!!! גם אם יחליט לעזוב, צריך לבקש ממנו שייעץ ,הוא מאוד חשוב,יש לו ראש טוב!!!!!
נכון!!!!! צודק!!!!!!...
דניאל | 17-01-2022 6:20
נכון!!!!! צודק!!!!!! רק מה?? טועה!!!!!!!!
רק טיפש...
איכפת לי | 16-01-2022 19:52
רק טיפש עוד מאמין לו
פקה פקה,...
אורח | 16-01-2022 17:57
פקה פקה, אם הוא מדינת ישראל, אז ככה אנחינו נראים: מושחתים, נהנתים, רודפי כבוד וכסף, קמצנים, שקרנים ותוקעי סכין בגב. יופי של פרצוף
ציוני אמיתי לא...
עמי | 16-01-2022 17:28
ציוני אמיתי לא רוצה מנהיג בסגנון מרכז אפריקה, אגב כל מי שהצטלם איתו בבית המשפט רקוב כמוהו
/ ועל...
אני 2- צאצאית ר' ברוך כהנא דיין- הישוב הישן צפת. | 16-01-2022 16:15
/ ועל זה נאמר כפני הדור פני מנהיגיו. אם הציבור לכאורה ציוני, מסוגל להתרגל לשוחד/ הפרת אמונים/ מרמה/ אצל מנהיגיו - אז הוא ראוי להם. עצוב לראות מנהיגים מושחתים שגורמים לשחיתות להיהפך לנורמה.
47
מה שביבי אומר...
מוטי | 16-01-2022 16:09
מה שביבי אומר דרך העסקה אני עבריין עם קבלות ושקרן מדופלם אין לי גבולות וכל מי שעומד מאחורי מלפניי ומצדדיי חוטף מימני רקושטים.
48
נתניהו כמו תמיד,...
נילי גל. | 16-01-2022 16:14
נתניהו כמו תמיד, דואג רק לעצמו.
מי רוצה...
חבצלת | 16-01-2022 16:50
מי רוצה שיישאר ? מי רוצה להילחם עבור עבריין מושחת וציני שרק עובד על תומכיו ומשתמש בהם ?
אתם גיבורים...
סיגל | 16-01-2022 16:44
אתם גיבורים אחרי המקלדת. אבל אים תצאו בהמוניכם לרחובות ולעשות הפיכה של העם להקים צבא העם. תאמינו הוא ישאר. תצאו בהמוניכם קדימה לא לישון..
49
לצערנו כבר...
ליאת רונן | 16-01-2022 16:22
לצערנו כבר לא מאמינים לשום פוליטיקאי.
50
הרעיון על עסקת...
לירון | 16-01-2022 16:36
הרעיון על עסקת הטיעון של נתניהו מטריפה אותנו, האזרחים. שיואיל נתניהו ויעמוד למשפטו ולגורלו
51
ממה הם מופתעים?...
מיכאל | 16-01-2022 16:42
ממה הם מופתעים? הרי היה ברור להם מאז ומתמיד שהוא אכן חטא ופשע והוא משקר אותם ואת העם והמדינה, אך הם מטעמים של שנאת האחר העדיפו להאמין לשקריו. מה הם לא שמעו ולא מכירים את הביטוי לשקר אין רגליים?
52
אסור בתכלית האיסור...
הדמוקרט | 16-01-2022 16:51
אסור בתכלית האיסור לתת לאיש הזה נתניהו שוב לגרור אותנו למערכת בחירות חמישית. ובבקשה בלי שום הילכות חדשות(פנחסי דרעי)למצות את הדיןוהעונש המרבי עם החשוד עד תום.
53
מי שעדיין מאמין...
ברדוגו מפלג אותנו | 16-01-2022 16:52
מי שעדיין מאמין למילה אחת שיוצאת לביבי מהפה הוא פשוט מפגר
54
כתבי האשפה של...
רון | 16-01-2022 17:05
כתבי האשפה של את הצחנה שופרות של בן הזונה חראבנט הארור גוי בן של שפחה כנענית,אתה ורובין הזבל,עזרא האשפה,אור שיהיה לו חושך,וכל הזבל באתר של הטינופת אתם חוץ מלהיות שופרו של בן הזונה חראבנט, לא עושים כלום,היום שלכם מיתקרב,האתר יסגר,וכולם שם ברשימה השחורה,ממתין לכם,
עם הפה...
אורח פורח | 16-01-2022 17:54
עם הפה המסריח הזה אתה מנשק את אימא שלך? עם המוח המעוות הזה אתה לומד תורה? להקיא ממך זבל אשפתות.
55
בינתיים מי שמכר...
ישראל | 16-01-2022 17:08
בינתיים מי שמכר ובגד בעקרונותיו זה הסרוג הבוגד הנכלוחי עם יתר הסרוגים נפתלי בנט , כהנא , אוברך , אלקין שבשביל כבוד בגדו בבוחריהם באמנותיהם ומוכרים את הארץ לתומכי טרור . הסרוגים הלחו נשלטים בידי הבוס עבאס . נתהיהו בקלות יכל חמוק מכתב אישום ולעשות מעשה אריק שרון אבל עמד נחוש ונאמן לעקרונותיו ועל כך יש להודות לו ולהצדיע לו . משפט הוא מזמן כבר לא נגדו אלא נגד כל הימין שאותו השמאל רוצה והצליח להפיל .
ואני חשבתי...
דניאל | 17-01-2022 6:18
ואני חשבתי שכבוד וכוח וכסף מגיעים מבית היוצר של האדון שלך!
56
מתבייש
בן העם | 16-01-2022 17:11
מתבייש בכותב ובאכסניה שלו
57
אני חושב שאני...
המעורר | 16-01-2022 17:13
אני חושב שאני אמרתי כל הזמן שנתניהו דואג לעצמו עכשיו את מבינה ואני נחשב אחד שתמך בנתניהו
58
ושוב הוכחה שהביביסטים...
הדולפין | 16-01-2022 17:19
ושוב הוכחה שהביביסטים עם מנת מישכל של תרנגולת
59
ביבי דואג ודאג...
רצון | 16-01-2022 17:24
ביבי דואג ודאג רק לעצמו. חכ שתמכו בו נראים מטופשים לחלוטין לאור עיסקת הטיעון.
60
כבר נאמר על...
סמי | 16-01-2022 17:25
כבר נאמר על נתניהו שמכל ראשי הממשלה ברגע האמת הוא היחידי שהעדיף את עצמו ולא את המדינה
61
מה אתם...
רובי | 16-01-2022 17:28
מה אתם מופתעים,היחיד שיודע את האמת זה רק ביבי בעצמו ומי שהולך להסדר טיעון יודע בתוך תוכו שהוא עבר עבירה ,כל הפרשניות הן נחמדות לערוצי התיקשורת כולל כל היועצים המישפטיים וביבי טיפש הוא לא,אדם שעבר עבירה עושה חשבון נפש עם עצמו ומבין את סופו
נתניהו יודע...
חנן | 17-01-2022 0:26
נתניהו יודע שדין צדק הוא לא יקבל מהמערכת הרקובה.
...
אביגדור 10 | 16-01-2022 18:26
ומה אתה, שמשתמש בשני חצאי המוח, אומר ? שביבי צדיק וישר ? חלק כמו ישבן של תינוק ? אותנו מעניין מה המחשבה של ביבי. כיצד הוא, שטען שאין כלום כי לא היה כלום, מסביר את זה שהוא רוצה הסדר טיעון. אותנו מעניין מה מרגישים אוהדי ביבי שהתפתו להאמין לו - כשעכשיו מתברר להם שהוא רימה אותם. זה מה שמעניין אותנו כרגע.
לא הבנתי כלום...
קובי | 16-01-2022 18:17
לא הבנתי כלום מימה שכתבתה ,רק שכחת שהוא מודה המירמה והפרת אמונים,פאינה קירשנבאום קיבלה על אותה עבירה 10 שנים בכלא,אז מה עדיף לו לא ללכת לעיסקת טיעון
אתה כנראה...
אביגדור 1 | 16-01-2022 17:51
אתה כנראה אדם שחושב החצי מוח, רואה בעיין אחת את המציאות - כשמה שבונה טותך כאן זו שנאה או טימטום. אתה מייחס לביבי את רצונו בעיסקת טיעון. כאילו הוא ורק הוא, קובע. זה חצי מוח. יש עוד חצי, שמסיבותיו שלו מעוניין בעיסקת טיעון. הטיפשות שלך היא לא להבין את זה ולא להתייחס לזה. רק שתדע - אם שני החצאים לא ירצו - לא תהיה עסקת טיעון שתעזור לשני. לשני. לשני הצדדים להגיע לעמק השווה. לשני הצדדים. לשני הצדדים. לכן - אדון יקר - חצי מוח לא מספיק. לא התייחסת לצד השני כי יש חצי מוח. תשתדל לקנות את החצי השנה באיזה חנות, ולקנות לא מספיק... תלמד להשתמש בחצי השני, כי השנאה מפריעה לך להשתמש בכל 2 חלקי המוח. עובדה שלא השתמשת... לבריאות ובהצלחה.
62
הוא לא בוגד...
איציק | 16-01-2022 17:29
הוא לא בוגד באף אחד אם אפשר לצאת מהתיקים האלה שתפרו לו אז שיצא
גם לך,...
מחיר האמונה העיוורת | 16-01-2022 18:16
גם לך, כמו לביבי, חשיבה של עבריין. ביבי יצא בהכרזות שהוא חף מפשע ותפרו לו תיק. קהל חסידיו האמין לו, נלחם עבורו - ועכשיו הם מרגישים שהוא עבד עליהם. חסידיו עוברים תקופה קשה של שברון לב והרגשה שיצאו טמבלים. אבל לאנשים צינים כמוך וכמו ביבי הדבר לא נוגע לקצה השפיץ. העיקר לצאת מהתיק בזול.
טמבל ...
אורח פורח | 16-01-2022 17:51
טמבל
, הוא...
שפיציק | 16-01-2022 17:39
, הוא לא יוצא מהתיקים. הוא מודה במסגרת עיסקה, מקבל עונש וגם קלון - מה שלא מאפשר לו לחזור לפוליטיקה 7 שנים. רק שביבי יודע, בעצת סניגוריו, שיש נגדו חומר ראיות למכביר ועדיף למזער נזקים במסגרת הסדר טיעון.
63
מתוך פחד שהכל...
ערן | 16-01-2022 17:35
מתוך פחד שהכל יתעגלה מעדיף לחתום עעל עסקת טיעון
64
אים. נתניהו הולך...
סעידייאן | 16-01-2022 17:47
אים. נתניהו הולך הביתה חייו של בנט ומשפחתו בסכנת חיים. הנוכל שיתף פעולה סופו ידוע יתלו אותו בכיכר
65
התמונה שכולם עומדים...
לחיכג | 16-01-2022 17:50
התמונה שכולם עומדים מאחוריו מוכיחה שהם כולם פחדנים, וכולם מחכים לקידום, וכעת כאדר הוא יפרוש הוא לא רואה אותם מימטר
מי...
את נתניהו מעניין רק ביבי... | 16-01-2022 18:17
מי שמכיר את ביבי מקרוב יודע שהוא לא רואה איש ממטר. אין כאן כל הפתעה.
66
מנדפליץ גזר...
עובר אורח | 16-01-2022 18:03
מנדפליץ גזר את דינו תקע לו סכין בגב. המיסכן לצאת כולם לרחובות רק ביבי המלך
... סוגדי המלך...
דאהר | 16-01-2022 19:27
... סוגדי המלך העוורים אתם.... הוא אף פעם לא דאג לאחרים רק לעצמו, אם יגיד עשיתי על מנת להחליף את הממשלה אז למה לא עשה קודם..די לשקרים ישראל מעל כווווווולם...הוא מתנן עכשיו על חייו..למנדבליט וברק..יש שופטים בירושליים שהוא הכפיש ויש צדק ומערכת משפט..ישראל מעל כווווווווולם
67
ביבי מסמם את...
ערן | 16-01-2022 18:09
ביבי מסמם את אוחנה,מירי ושות' ולאחר מכן בעיטה בת...
68
הבגידה של הסרוגים...
לייזר | 16-01-2022 18:15
הבגידה של הסרוגים תחזור אליהם כמו בומרנג.
, איך...
הסקרן | 16-01-2022 18:45
, איך ובמי הסרוגים בגדו ? מי הם הבוגדים ? בבקשה פרט קצת יותר...
69
טרלללה ..13 שנים...
בייביי | 16-01-2022 18:37
טרלללה ..13 שנים
70
ביבי נוכל אבל...
אליק | 16-01-2022 18:50
ביבי נוכל אבל כול קאלב ביג'י יומו. עדיף שישב בכלא תנוח ממפגרת שלו
71
קחו בחשבון שכל...
שקריהו | 16-01-2022 19:50
קחו בחשבון שכל מה שביבי אומר זה שקר. בכירי הליכוד לא מאמינים לו, מנהיגי העולם לא מאמינים לו, אפילו טראמפ השקרן יודע שביבי שקרן גדול ממנו. האיש לא מסוגל שלא לשקר בכל מעשה ומשפט שהוא מוציא מהפה. חוץ ממיעוט של 10% במדינה שהם עדת משרתיו, הרופסים, והכנועים אין אף אחד במדינה שמאמין לו.
72
ביבי עובד על...
איכפתית | 16-01-2022 19:57
ביבי עובד על כולם מה שאיכפת לו זה על עצמו.אם ישיג עיסקת טיעון הוא יקח בשתי ידיים .הוא יודע שלא תפרו לו תיקים היועמש הזה הכי נוח לביבי לעיסקה אם לא עכשו זה כלא.לדעתי עם ההשמצות על בתי משפט ומשטרה והכאוס שגרם שילך להוכיח את חפותו עד הסוף שבית משפט יעשה צדק
73
שיילך כבר.די ...
רון | 16-01-2022 20:14
שיילך כבר.די
74
ממש מכעיס.....אם הוא...
צפונית | 16-01-2022 20:26
ממש מכעיס.....אם הוא עם פשעיו יקבל עסקת טיעון....אז למה לא מגיעה עסקת טיעון לכל פושע במדינה.....למה לו מגיע ולפושעים אחרים לא? צריך למנוע ממנו אפשרות לעסקת טיעון ולו רק בגלל שלעם מגיע שיעשה צדק....למקימי המדינה ולכל חללי צהל מגיע שייעשה צדק....שהמדינה שלמענה עמלו נלחמו ונהרגו ואשר ביבי הרס בשתי ידיו.....למען צרכיו האישיים....שיקבל את עונשו כנדרש לפי החוק!!
שלום. תחשבי...
דניאל | 17-01-2022 6:12
שלום. תחשבי בבקשה על כל מי שעיני פקוחות. כמוך ואני מקווה גם כמוני. את הרי יודעת כמה ספגנו במשך שנים. חרקנו שיניים וראינו בעיניים כלות כיצד מי שבינו לבין המדינה האהובה שלנו אין כלום קובע את עתיד ילדינו נכדינו והדורות הבאים. כיצד ממנים פושעים לעמדות מפתח. כיצד ממנים חוטאים לשלוט על עשיית הצדק. ובכן מהיותך עדה לכל מה שהיה ולצערנו עוד מתרחש כעת, תנסי להבין שיכולת הספיגה שלנו עלתה על גדותיה. את ואני וכל מי שרואה את המציאות הישרה לא נוכל לעמוד בהצגת העובדות לעיני כל. ולכן מאחר וזירת הפשע ידועה וכך גם הקורבנות ומבצעי העבירה אין יכולת לעכל עוד מראות חדשים של רוע טהור. להבנתי זו הסיבה.
מטומטמת בריבוע...
חנן | 17-01-2022 0:22
מטומטמת בריבוע
שהפושעים גנץ...
מוטי | 16-01-2022 21:06
שהפושעים גנץ לפיד ואלה שבשמאל השקרנים שלא נחקרים שיעופו כבר
75
תומכיו הנאמנים?!!! עושי דברו...
י.מ | 16-01-2022 20:57
תומכיו הנאמנים?!!! עושי דברו הנרצעים!!!
76
דינו נגזר... נתניהו...
אביקול | 16-01-2022 21:04
דינו נגזר... נתניהו לא יזכה למשפט צדק... גם אם המשפט ימשך והוא יזוכה ברוב הסעיפים כולל שוחד ימצאו משהו כדי להאשים אותו... עצם הדרישה לקלון... סיבתה להרחיק אותו מהפוליטיקה וזו הייתה מטרת כתיבת כתבי האשום מראש על ידי החונטה המשטרתית, הפרקליטות והיועץ המשםטי בלחץ השמאל על היועץ והפרקליטות... כל המשםט הוא משםט פוליטי... שנאת ביבי כאדם על ידי השמאל והתקשורת מאז רצח רבין זל.
כולם? לדורותיהם?...
דניאל | 17-01-2022 6:41
כולם? לדורותיהם? כולם חברו נגדו? וזה בגלל שהוא….. אתיופי? מזרחי? חרדי? יהודי פשוט וגאה? פשוט בושה. נכון? איך הצלחנו לרדוף איש כל כך מיוחד. אכן מיוחד. ונקווה שגם יחיד!
הכתב לכאורה מנסה...
תרצה | 16-01-2022 21:55
הכתב לכאורה מנסה להציג את נתניהו כאחד שויתר על בוחריו ההפך הוא הנכון עפ שהימין הינו רוב מובהק ולמשוא הכתבה שנתניהו אשם? ההפך היכן בוחריו למה לא יצאו בהמוניהם לרחובות כפי שעשו המיעוט השמלאני
, אתה...
בת קול | 16-01-2022 21:41
, אתה כבר מכין לעצמך הסבר, סוג של אליבי, לרצון של נתניהו להגיע לעיסקה. אתה לעולם לא תיקח את ההסבר הפשוט וההגיוני : ביבי שמכיר את כל חומר הראיות ויודע מה עשה - מבין שאין מצב שיזוכה. סניגוריו שנחשפו לכל החומר מבינים שהוא עבריין מושחת. לכן מנסים להשיג עיסקה שתמזער את עונשו. כן, העיסקה כוללת קלון כדי להרחיקו מהנהגת המדינה. בהנהגת המדינה אין מקום לאדם מושחת. מספיק נזק הוא גרם, הן בשחיתותו והן בשסע בעם שהוא גרם. חובה להרחיקו מכל עמדת כוח.
77
נתניהו לא היה...
יצחק 11 | 16-01-2022 22:09
נתניהו לא היה צריך לחתום על עיסקת טיעון .הוא היה צריך להילחם בבית המשפט על. חפותו ואים השופטים יעשו עוול .אנחנו נרמוס את בית המשפט ברגלינו בזקנינו ובנערינו.ונשרוף את סמלי השלטון...ביבי זכאי והעדויות עד היום הוכיחו שהפרקליטות. והיועמש.רקמו מזימות
78
סוף טוב הכל...
יצחק 11 | 16-01-2022 22:14
סוף טוב הכל טוב.אים זה גורם לתומכיו הנרצעים של לפיד להזיע ולמחיקת הנוכל מרעננה.וגדעון האנס .זה כבר שווה את זה . צריך לזמבר את הבוגדים שנתנו את המדינה לעבאס ולמחוק אותם כמו את עמלק מתחת השמים לא תשכח
ממה...
עליזה | 16-01-2022 23:43
ממה שכתבת רק אפשר להבין איזו תת רמה אתה וכמה התומכים של נהניהו אפסים. תתביש לך שאצה מדבר על שרים מצויינים בצורה זו.
79
סיכול ממוקד. אם...
האדם הסביר | 16-01-2022 23:17
סיכול ממוקד. אם יחתום על עסקת טיעון זה ממש מפחיד. איזה כוח יש לפקידים
80
כל ילד קטן...
עליזה | 16-01-2022 23:45
כל ילד קטן כבר הבין ולמד שנתניהו חתיכת אפס אשר דואג רק לעצמו. כולם כבר הבינו מזמן שהוא עבריין ושקרן ופוליטקאים מהליכוד לא הבינו?? צחוק לרש.
81
נתניהו לא בילבל...
עליזה | 16-01-2022 23:49
נתניהו לא בילבל לצערי הלכודניקים מבולבלים וסתומים. כי אם כבר עשרים שנה המשיכו לתמוך בו ולהאמין בו ולו אז מגיע להם סכין בגב.
שטויות במיץ.אם...
רחלי מטמון | 17-01-2022 9:59
שטויות במיץ.אם ימשיכו את המשפט נתניהו יצא זכאי .אלא אם תקעו לו מראש אישום .חצופה
82
הימין להתנהג באחריות...
נמרוד | 17-01-2022 0:19
הימין להתנהג באחריות להפסיק את ההתקטשויות ולאפשר לנתניהו מעט שלווה. במשך שנים רבות השמיצו אותו מכל הכיוונים, מערכת המשפט עם הדלפות שיקריות כך גם המשטרה, הגדילו הרישעות אנשי התקשורת הלעומתיים. אני מעריך את העוצמה של נתניהו בהתמודדות אבל הוא יודע בוודאות שדין צדק הוא לא יקבל במדינת ישראל. תניחו לו לנוח ותתמכו בו והוא יחזור בכוחות מחודשים.
83
אל תהיו גיבורים על הגב של נתניהו
ריאלי | 17-01-2022 1:08
הבנאדם בן 72, לא צעיר לכל הדעות, הוא יודע שגם אם הוא צח כשלג אין לו סיכוי לקבל זיכוי במערכת משפטית שחרצה את דינו מראש. אז מה האלטרנטיבה? ללכת לכלא??? עם כל הכבוד למלחמה במערכת המשפט, לפעמים צריך להיות חכם, ולא צודק.
גם אם חלילה....
דניאל | 17-01-2022 6:03
גם אם חלילה. ואני מדגיש: חלילה. יוכח לך מעל כל צל של ספק שאכן עשה את מה שטוענים, המשמעות של הודעה בכך שהלכת שולל אחר נוכל שגנב אותך ואת נשמתך ביחד עם התקווה לעתיד טוב יותר לילדיך, ובכן זו תהיה הודעה בלתי אפשרית. שכן הליכה עיוורת ברמה שכזו משמעה שאבדת יכולת לחשוב בעצמך. רוצה לומר, נפלת בפח והפלת את כל מי שלוקח ממך דוגמא. הפשע הנורא שהאיש הזה פשע כנגד הכלל והפרט טרם התגלה במלואו. אבל אם את האמת הישרה אתה מחפש, תתחיל בבסיס. אנו יודעים שגאוותה ותאוות הבצע הם אם כל חטאת. לצערך הוא לא רואה אותך. ברשותו מספיק נכסים לשכן אותך ואת כל משפחתך לדורות. ועדיין אין בו את הצניעות המינימלית לשלם עבור מותרות שלעולם לא תבין מה משמעם. וטוב שכך מאחר ומקורן של הנאות אלה נמצא בחטא היוהרה. בשורות טובות מתחילות בחיפוש האמת.
84
כתב מטעם מהיכן...
בנץ | 17-01-2022 6:43
כתב מטעם מהיכן שאבת את האימרה המטופשת שנתניהו תקע סכין בגב תומכיו??? הוא לא תקע סכין ולא נעליים זכותו המלאה לחתום על עסקת טיעון ובטח ובטח כשמדובר בגוף רקוב ומושחת תשאל את עצמך מדוע מערכת המשפט מוכנה להגיע להסכם כזה?? כתב מטומטם
85
ביבי עושה צעד...
רוני | 17-01-2022 6:53
ביבי עושה צעד נכון כי הפרקליטות והית המשפט לא יתנו משפט צדק
86
ביביסטים משובטים מטומטמים,...
עלי ביבה | 17-01-2022 7:11
ביביסטים משובטים מטומטמים, הוא משתין עליכם ,יורק עליכם, משפיל אתכם ואתם מבסוטים
87
כיף לקרוא ממורמרים...
שלום. | 17-01-2022 7:31
כיף לקרוא ממורמרים קנאים כמוך... הרי בחיים לא תצליחו להעמיד מנהיג בסדר גודל כזה בראש המחנה שלכם.
88
זה סופו של כל בלון????
אבו מאזן | 17-01-2022 9:07
חיכיתי לזה שנים ברוך השם ???? שנתניהו יעוף
89
משפט ידוע נתניהו דואג...
האינטרסנטים | 17-01-2022 9:14
משפט ידוע נתניהו דואג דבר ראשון לנתניהו( נכון לכל איחד כמעט )
90
נהנתניהו ופרקליטיו רועדים מפחד
אביהו | 17-01-2022 9:24
נהנתניהו ופרקליטיו רועדים מפחד
91
הטוקבקים הם מחקר מרתק בהטיות קוגנטיביות
יובל | 17-01-2022 9:32
מי שחושב שלא יכול להיות שביבי אשם, ימצא כל כך הרבה 'עובדות' והתפתלויות להראות שלא משנה מה קורה, הכל קונספירציה של השמאל. אז חברים, המציאות היא מורכבת וכן, יכול להיות שאדם רב יכולות וזכויות שתרם הרבה הוא גם מושחת ומלא חסרונות כרימון. לא כל דבר צריך לעוות דרך משקפיים אידיאולוגיות.
92
מתי בימין יבינו....
נועם | 17-01-2022 9:47
מתי בימין יבינו. את ביבי מעניין רק ביבי. מצידו שהמדינה תשרף. כל מי שעוזר לו הוא רק כלי בשירותו וימכור אותו בעבור נזיד עדשים
93
מאיפה אתם ממציאים...
דניאלה | 17-01-2022 9:51
מאיפה אתם ממציאים את השטויות האלה..תראו את התרומות של תומכי הימין להמשך ניהול המשפט..ים דל אהבה..הערכה..אמונה ... אתם פשוט בנטיסטים
94
אתם הרי בטוח...
רחלי לפיד | 17-01-2022 9:53
אתם הרי בטוח יודעים לפי מה שמתנהל בבית המשפט שביבי חף מכל פשע .אבל הוא מבין שלא יוציאו אותו זכאי.כי זה יפגע בפרקליטות. לכן חושב פעמיים .ואולי נמאס לו. וזה מה שמנדבליט רצה .שיעזוב לבד.אם המשפט ימשך הפרקליטות תהיה ללעג וקלס.
95
אם התיקים קורסים למה ביבי מתחנן לעסקן טיעון?
צוריאל | 17-01-2022 11:38
אם התיקים קורסים (כמו שביביהו מוכר לחסידיו האווילים) - למה הוא מתחנן לעסקת טיעון????
96
לכול אנשי ...
עופר | 17-01-2022 12:07
לכול אנשי הימין הצבועים למניינם כאשר נתניהו נזקק לכם הפכתם יפי נפש, עכשיו לאחר ששברתם את רוחו של העומד בראש המחנה , אתם אורים שהו תקע סכין בגב איך הפלניות אומרות צה,צה, צה בציק וק הלשון. מי שטוען שישראל היום היא דמוקרטיה חי בסרט אולי יש לו קולנוע בראש. ישראל נשלטת היום בידי דיקטטורים עלובים שטרם פרסו את כוחם במלואו. הימים האלו צגיעים במהרה.
97
למי שמכנה עצמו...
נסים כהן | 17-01-2022 12:55
למי שמכנה עצמו מחנה ביבי, או מחנה הימין. ימין אמת היה בישראל כשהיו מנהיגי אמת. הימין של ביבי נועד לביבי בלבד..זניחת הזירה היום היא המעשה היחיד שיכול להציל את ביבי, לכן הוא זורק את האדיאולוגיה, את תומכיו, את ההסתה ואת ההמרדה ופוסע ישירות לחיק מערכת המשפט. זו, רחמנית ורואה את טובת העם מעל הכל. מערכת המשפט מוכנה בצדק לאפשר לו לקבל עליו אישומי זוטות ובלבד שיסתלק מהזירה. כך לא נתבזה בעוד ראהמ בכלא, כך תיפסק ההסתה והעם יתפנה סוף סוף ללקק את פצעיו ולהתקדם הלאה, עם פחות מושחת מתוחכם שביבב חצי עם על האצבע.
98
העזרה מכיוון אהרון...
שמוליק | 17-01-2022 14:13
העזרה מכיוון אהרון ברק מוכיחה שביבי נשאר שייך לאליטה מרחביה ומזלזל בחבורת המזרחים שהגנה עליו. צא ולמד דר' בן חיים.
בדיוק ...
אורנה | 18-01-2022 0:51
בדיוק
99
רדפו אותו ורודפים אותו כל כך הרבה למרות
חנן | 17-01-2022 17:13
ההישגים האדירים שהביא למדינת ישראל ולכך שהשקיע את כל כולו במשך שנים למען טובת המדינה. אפשר להבין אותו על רקע זה, במיוחד כשהוצאות המשפט עולות לו עשרות מיליונים, מול תובעים שאין להם מגבלת תקציב ושמאפשרים להם לעבור על החוקים.
100
ביבי מדגים למה צריך חוק הגבלת כהונה
נתנאל | 17-01-2022 17:16
הסיפור של ביבי מדגים למה צריך חוק להגבלת כהונה. ביבי מתבזה ומבייש את עצמו על בסיס קבוע. בארהב הבינו את זה ולכן יש שם הגבלת כהונה לפני שהנשיא יבזה עצמו בגלל שהשתן עלוה לו לראש וחוסר יכולת לסיים בכבוד.
אתה כזה...
יונתן. | 17-01-2022 23:16
אתה כזה אדיוט ארהב זה משטר נשיאותי ולא פרלמנטרי וזה שונה בתכלית. ביבי בנתיים משתין על כולם וכול מי שיצא נגדו התבזה בגדול זה לא חוק הגבלת כהונה זה חוק הגבלת הצבעה
101
ארוך מדי ...
אוף | 17-01-2022 17:55
ארוך מדי השתעממתי אחרי דקה
102
ימח שמם וזכרם של הליכודניקים החדשים
עיין לעיל | 17-01-2022 21:47
אלחייאני נכלל בקללה האמורה
103
בנימין נתניהו ,יקר...
אורית | 18-01-2022 1:15
בנימין נתניהו ,יקר שלנו מעריכים וגאים בכל דבר שתעשה ,ברכת ה' תהיה איתך תמיד הדאגה למדינה בראש ובראשונה תמיד ייחדה אותך תבורךךךך ותצליח בכל
104
מה באמת האמנתם...
אוראל. | 18-01-2022 1:29
מה באמת האמנתם שכולם משקרים רק נתניהו דובר אמת?
105
מתסיסים? אולי תכתבו על...
גילי | 18-01-2022 6:23
מתסיסים? אולי תכתבו על הנוכלים מבגץ שיעשו הכל להכניס אותו לכלא? הרי אף אחד לא יכול עליהם נכון להיום. המשטרה בכיס שלהם, הם דאגו להעביר את כל קצינה החולים במחלת ימין , שטיפת מוח בארהב בקרן וקסנר ואז הם מתיישרים לשמאל. והמדינה בידיים שלהם!!!!!!! אז כן אם הוא צריך להחליט בין עיסקת טיעון שתציל אותו מכלא שיתפרו לו לבין אהדת התומכים , הוא יבחר את עיסקת הטיעון. כי אנחנו במשטר דיקטטורי של בתי המשפט. אל תבלבלו לנו את הבלבול. הם מנסים למחוק את הליכוד.
106
איזה שטויות הוא...
אבי | 18-01-2022 11:12
איזה שטויות הוא צריך לדאוג לאינטרסים שלו . ואני חושב שגם נמאס לו לחיות בצל הסיפור הזה . זה מובן מאליו שאם הוא יכול להניח את הסיפור הזה שתפרו לו ולהתחיל לחיות אז מי ישפוט אותו על זה
107
ביבי תפר לרבין תיק הכי קשה
רחל | 18-01-2022 11:45
מישהו חושב על זה?
108
שרה רוצה לנסוע לקריבים, אחרת לא היתה מסכימה
רחל | 18-01-2022 11:47
שתשרף המדינה
109
פולחן אישיות הוא...
יחי ה' | 18-01-2022 16:19
פולחן אישיות הוא כל כך מסוכן ובעיקר זר לתורה ועם ישראל. ובעיקר בימינו בשימוש ברשתות החברתיות ובתקשורת המונים, השליטה על התודעה של רבים בידי רב אומן, שגם נתמך על ידי מליארדרים בעולם, הביאה את הימין לשפל מוסרי. פתאום מסתבר שהוא שנתיים מחפש עסקת טיעון. וכל הסומים שהלכו אחריו רק יכולים להתבייש, אבל אפילו את זה הם לא מעזים לעשות. עצוב מאוד מי ייתן וה'יושיע אותנו מהעוול הגדול שנגרם כאן.
110
המנהיג היחיד שיקבל...
אנטוניו | 18-01-2022 18:53
המנהיג היחיד שיקבל את הקול שלי זה אותו אחד שיציע חוק עונש מוות לסמולנים מסריחים
111
פייק ניוז כמה...
מזל שושנה דמארי | 23-01-2022 1:28
פייק ניוז כמה שקרים אתם מוציאים על נתניהו ? רק לסכסך בתוך מחנה הליכוד !!! נתניהו עוד לא אמר דבר והפייק מחליטים לסכסך.הלו? העם לא מתייחס לתיקשורת ה0מלאנית כדאי שתתעסקו עם ממששת המושחתים ב0מאל !!
112
בעקבות צפייה בראיונות...
מירי | 23-01-2022 15:46
בעקבות צפייה בראיונות עם דני ביביסטים סומים, הגעתי למסקנה שמתפתחת פה דת חדשה עם אליל חדש שכל מה שיעשה, מעריציו הסומים יכרעו ברך לפניו. בדומה מאוד לחבדניקים שממשיכים להעריץ רב, אפילו שמת ומאמינים שהוא המשיח.