איילת מתייסרת בידי הליכוד | לאן מועדות פניה? - סרוגים

איילת מתייסרת בידי הליכוד | לאן מועדות פניה?

דשדוש התמיכה בימינה מתסכל את חברי המפלגה. זה נראה כמו דרך ללא מוצא. וסבלנות בפוליטיקה זו תכונה נדירה. בליכוד קורצים לאיילת שקד, והפיתוי לחזור לחיק החמים של המחנה הלאומי הוא חזק

איילת מתייסרת בידי הליכוד  | לאן מועדות פניה?
  איילת שקד (צילום: גיל יערי/ פלאש 90)

איילת שקד חשודה מיידית. נראה שהפיתויים מצד האופוזיציה יכולים ללכוד אותה ברשת. על אף ההכחשות שלה, מי יתקע לידנו כף שהיא לא תמשך כמו פרפר לאור הניאון ותפרק את ממשלת בנט-לפיד בעבור חופן מחיאות כפיים מינון מגל, שי מימון ועמיחי שיקלי?

עוד באותו נושא

"הפקדנו את עתיד עולם התורה באשליות של נתניהו"


24

בליכוד מתנהגים כמו השוטר הטוב והשוטר הרע. בבוקר שלמה קרעי, הדובר הבלתי רשמי של מחנה נתניהו בליכוד, אומר כי אם היא תפיל את הממשלה היא תתקבל בזרועות פתוחות, ובצהרים של אותו יום נתניהו מזלזל בה הלוך וזלזול וקורא לה: "איילת מתייסרת". גם סמוטריץ' לא חסך ממנה ביקורת. מבחינתו מה שבנט ושקד עשו גרוע מאוסלו, ההתנתקות וחורבן בית שני גם יחד. הרי מאז הקמת הממשלה אנחנו כפסע מגלות שלישית (למי שטרם ארז את מטלטליו לקראת הגלות הארוכה).

יש הרבה סיבות לחשוד בשקד. המפגש המצולם שלה עם איש התקשורת יעקב ברדוגו ועורך ישראל היום בעז ביסמוט היו תמרור בוהק. שקד מאז ומתמיד קשורה בחבל הטבור לבייס הימני. ברדוגו לאחר המפגש הטיח כי "אם אנשי ימין יסמכו על מישהו מאנשי 'ימינה', כולל איילת שקד, שיעשו עבורם את העבודה הם טועים טעות חמורה".

האם זו פרשנות לגיטימית של המצב, או ניסיון לזרוע מיסוך בשירות חפירת המנהרה של שקד אל לב המקום הטבעי ממנו הגיעה? גם הכפשות נתניהו נראו כאילו נועדו להרחיק ספקולציות לגבי מניעיה של שקד. זאב אלקין, השר שערק מהליכוד לתקוה חדשה, גילה פעם איך זה עובד אצל נתניהו. הוא הסביר שאם יש מגעים עם מישהו לעריקה הם אף פעם הם לא נאמרים בחוץ. המעבר קורה לפתע פתאום ומותיר את כולם מופתעים.

ממתיק סוד? יעקב ברדוגו בראיון בסרוגים

רק תזכרו בגדי יברקן שיום אחד תקף את הליכוד ונתניהו מתוך כחול לבן היריבה המרה דאז, לא זו שעכשיו, אלה זו של גנץ שהיה שמאל חלש, לא אפוי, מי יש לו בטלפון? ושאר התוויות שהדביקו לו נתניהו ונאמניו. ואז באחת יברקן עבר צד והתחיל לסנוט בגוש המרכז שמאל כפעיל כהנא חי.

מאז כמובן גם גנץ הפך ליקיר הליכוד ואפילו הוצע לו הכיסא. נתניהו מוכן להציע גם לאלכס קושניר או אעידה תומה סלימאן להיות היום ראש הממשלה, לו יחזירו אותו מחיק האופוזיציה. איך זה מסתדר עם מס עבאס וכסף שהולך לערבים? אל תדאגו לתרץ תמיד אפשר, אם זה מסתדר עם המהלך הכולל. תזכרו רק בקמפיין הריקלינומגלי בעד ישיבה עם עבאס שהתהפך לפתע כמו שניצל במחבת ל-"הצילו ממשלה עם ערבים".

בימינה נגמרה הסבלנות?

נראה שבימינה אין תקוה חדשה. על פי הדיווח בגל"צ, יו"ר הקואליציה סילמן כבר מגששת את דרכה לתחנה הבאה, כי אם אין תקוה אולי 'יש עתיד'. אם איילת תארוז את חפציה ותעבור לגוש נתניהו, היא לא תשבור אף קו או כלל. בפוליטיקה שלנו בשנתיים האחרונות כבר ראינו הכל. ארבע מערכות בחירות. ממשלת חילופים שניתנת עם ערבות פוליטית של דרעי והבטחה של נתניהו: "בלי שטיקים ובלי טריקים", שמופלת על שטיקים וטריקים. ראש ממשלה עם שישה מנדטים. מה זה כבר עוד עריקה של שקד וטריפת כל הקלפים הפליטיים שוב? סתם עוד פרק במחזה הבלתי נגמר, שכנראה ימכר יום אחד לנטפליקס.

עוד באותו נושא

אחרי התקציב: פירוק של הקואליציה או האופוזיציה?


51

שקד על אף ההטחות מימין ומשמאל, פועלת נאמנה לטובת הגוש שמיוצג בידי יותר אנשים מאשר כוחו הפוליטי בממשלה. הרי גוש הימין מחזיק במרבית המנדטים של הבוחרים בכנסת. אך בגלל סוגיית נתניהו ובקוניוקטורה הפוליטית הנוכחית, הוא זוכה לפחות יצוג בממשלה ובקואליציה. שקד מביאה את הצד הזה בממשלה הפריטטית הזו.

תקבל את שקד בזרועות פתוחות? (צילום: אולביה פיטוסי/ פלאש 90)

ברור שהיא רוצה לזכות במחיאות כפיים ובהכרת טובה מאנשי המחנה שלה, אולם, כרגע המחנה נחטף על ידי נתניהו שמטווח את הקואליציה הזו מיום הקמתה כאילו מוסוליני, המן הרשע ופרנקו קמו יחד להקים כאן ממשלה. הפיתוי של שקד, שיש לה תכניות להיות ראשת ממשלה, גדול. היא בוודאי תחכה אחרי התקציב. ואז מי יודע איך תיתפתח הדינמיקה?

רק עליה לזכור, שאם תפרק את הקואליציה כמו חניבעל את צבא רומא, היא אולי תתקבל בטריומף מכובד כמו זה שזכו לו המצביעים ברומא העתיקה, אך מהר מאוד כשתישכח תרועת הפסטיבלים, הכרישים בליכוד יתעוררו למראה הדם.

כולם שם דחוקים ומחכים לשדרוג מעמדם. לצחי הנגבי ולניר ברקת מזכירים את ההרפתקה עם קדימה, מיקי זוהר מושמץ בגלל דיבורו על הסגנון ואפילו אמיר אוחנה זכה לשטיפה מדוד ביטן. שקד זוכרת מה חושבת עליה שרה נתניהו. היא זוכרת את הטיסה הממשלתית ההיא כשהיא נאלצה לקחת מטוס לבד.

אחרי שישתמשו בה, המחנה הלאומי ידרוך על גופתה הפוליטית אל עבר היעד הבא: ביצור שלטונו של נתניהו לעד ולנצח נצחים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
69 תגובות - 56 דיונים מיין לפי
1
כתב אהבל לגמרי
איש | 26-10-2021 23:27
באמת לא הבנתי
כתבה יוצאת דופן אמיתית.שקד אינה אלא פילגש ש
חד | 28-10-2021 13:06
שקד אינה אלא פילגש שחושבת שהיא תהפוך גבירה אצל ביבי אם רק תערוק. אבל כל מה שהיא תשיג זה רק לאבד את אדונה הטוב בנט ותו לא.
2
כתבה המטומטמת כזאת...
יוסי | 26-10-2021 23:31
כתבה המטומטמת כזאת הרבה זמן לא קראתי ,פשוט בושה לאינטלגנציה
3
אני מקווה שהכתב...
יהודי | 26-10-2021 23:39
אני מקווה שהכתב הבנטיסט השטוף מח הזה מבין על מה הוא מדבר....מה אתה רוצה ששקד תמשיך לבגוד לנצח ולא תחזור לבייס הרגיל שלה ולא רק ב4 שנים האחרונות שכתבת ..... תתעורר !!!!!
4
אור עזריאלי ממה...
דן | 26-10-2021 23:59
אור עזריאלי ממה נפשך .לפיד שנסע לקבל תידרוכים מביידן באמריקה לפני שמשך את הילד שחלם על הכיסא והולך לעשות לאתרוג שלך ולתושבי י'וש זה כלום לאומת מה שניסן קורן נשלח לעשות לנתניהו מביידן
5
אז אתה לא...
נראה לי | 27-10-2021 0:33
אז אתה לא מסמפט את נתניהו?
6
לא לבנות על שקרלת
ראיינו את חוק ההגירה | 27-10-2021 0:38
ערכים זה לחלשים אצלה ואצל חבריה
7
יזרעלי שקרן בנתים אמרו על ביבי שהוא ארדואן
שופר מגן על נוכל בנט | 27-10-2021 0:43
ציטוט מהכתבה: כרגע המחנה נחטף על ידי נתניהו שמטווח את הקואליציה הזו מיום הקמתה כאילו מוסוליני, המן הרשע ופרנקו קמו יחד להקים כאן ממשלה.עד כאן. לא היה ולא נברא ביבי מטווח טענות אמיתיות אבל כשלשקרן אין מה לענות הוא גם ממציא את הטענות של היריב.. אבל מה יש לצפות משופרות של נוכלים ושקרנים כבנט ושקד שגם השופרות יהיו נוכלים ושקרנים..
8
פרשן השקל.. ...
רחל | 27-10-2021 1:04
פרשן השקל..
9
איילת מיותרת. בבחירות הבאות...
רמי | 27-10-2021 1:18
איילת מיותרת. בבחירות הבאות איילת ובנט וראש ארגון הפשע דוברמן שחי בסרט שהוא שולט במדינה, יימחקו.
10
קרדיט הימניות שהכתב מייחס לשקד - פתטי!..
א | 27-10-2021 1:26
והשאלה היא מה בדיוק בכל מעשיה של שקד בכל הנוגע לממשלת השמאל שהקימה, מעיד על הימנייות כביכול שלה??? האם העובדה שלאחר ששקד הבוגדת הצביעה עם בנט, הבוגד הרקוב בעד ביטול חוק איחוד משפחות שהינה הפעלת זכות השיבה, מכרה ביחד עם הבוגד את הנגב לרעמ ועכשיו הרקובה והרקוב עושים אותו דבר בגליל... בימים אלה ממש, שקד ובנט הרקובים אישרו 50 תוכניות מתאר כוללניות ועוד עשרות תוכניות מפורטות , במימון המדינה למגזר הערבי!! שקד, הבוגדת הרקובה, העומדת בראשות המועצה הארצות לתכנון ובנייה, אישרה תוכנית להרחבת העיר סכנין־ערבה ל־250 אלף תושבים, וכפר כנא, מ־20 אלף תושבים ל־76 אלף!! ועוד ועוד!!
11
לא להאמין לה...
יעקב | 27-10-2021 1:28
לא להאמין לה לא ישרה לא לתת לה שום במה .
12
שתוק פרשן קטן...
אודי | 27-10-2021 1:42
שתוק פרשן קטן
13
אוי הכותב מהבודדים...
יהודה | 27-10-2021 1:45
אוי הכותב מהבודדים שתומכים בבנט הציונות הדתית...
14
איילת שקדה אן...
פופר | 27-10-2021 3:30
איילת שקדה אן לך מי שרוצה אותא אשיפחה איילת שקד עבס יבנה לאה בית הצלו בכפר ואיה תאיה אשיפחה של אכפר שם זה איה אמעמד אחש של אשיפחה איילת שקד סוף של בוגדת איה לאיות שיפחה בכפר של עבס,
להזמין לך...
רון | 27-10-2021 16:15
להזמין לך אמבולנס? לפי שטף השגיאות שאתה מקליד אתה כנראה חווה שבץ
???????.מה בילבולי...
אמילי | 27-10-2021 13:14
???????.מה בילבולי המוח האלה??לך ולמד.
15
טפו עליך וחרה...
עלי | 27-10-2021 3:38
טפו עליך וחרה על פניך
16
למה שנתניהו יציע לסולימאן להיות ראש ממשלה ?
יוסי | 27-10-2021 4:02
זה לא שהוא יהפוך להיות שר ( היה לו כתב אישום). חוץ מזה הרעיון היה שגנץ יהי ראש ממשלה אבחל היא תהיה ממשלה ימנית. זה לא היה הולך עם מישהוא אחר. הליכוד מלכתחילה היה יכול להכשיר את כל המשותפת אבל לא עשה זאת אלא רק את רעמ. אבל השמאל הכשיר גם את המשותפת . סתם דמיונות של הכותב.
17
יש הבדל בין ממשלת שמאל עם ערבים מאשר ימין עמם
יוסי | 27-10-2021 4:07
מלכתחילה זאת הייתה התלבטות קשה. ולמזלנו סמוטריץ' הכריע בחכמה נגד. עם השמאל זאין מה לחשוב בכלל. יש לזכור שהטענות מופנות אל נפתלי בנט ולא לשאר השמאלנים מהם אין ציפיות בכלל
18
נייס! ניתוח טוב...
אני | 27-10-2021 4:14
נייס! ניתוח טוב שמנוסח היטב!!!
19
כתב פוליטי שמקשקש...
עמי | 27-10-2021 4:19
כתב פוליטי שמקשקש בלי דעת, בנטיסת עלוב
20
למה זה לא במדור דעות??
פובליציסט | 27-10-2021 5:06
הכתב הנכבד יודע לחשב את כל החישובים הפוליטיים הכדאיים לאיילת שקד, וכבר יודע את העתיד, מכח נבואה או משהו, לגבי מה יקרה בכל אחד מהמהלכים שלה, אבל החישובים הפוליטיים של נתניהו הם מוקצה מחמת מיאוס. אז הנה החישובים הפוליטיים של הבוחרים: אנחנו רוצים ממשלת ימין, וכרגע נתניהו הוא עם רוב מוחלט בימין. כל עוד שאין מישהו אחר שאתם מביאים, ורק מנסים לנקום בו, אתם מזיקים לכל הימין!!!
21
שקד תעשה פרצוף...
ראי | 27-10-2021 5:25
שקד תעשה פרצוף של תמימה תרדים את כולם ואז תפתיע אדיוט מי שמאמין לנוכלת
22
"תכניות לראשות ממשלה". חחחחחחחחחחחחחחחחח
יצחק | 27-10-2021 5:50
הצמד בנט-שקד מעולם לא עברו 12 מנדטים, אחרי הפעם הראשונה 8. למרות שגעון גדול שלהם ומצביעים כמו הכותב, הם לא פופולריים. לבנט עוד יוזמה ושפל מוסרי כדי לסחוט ראשות ממשלה עם 6 מנדטים. לה אין יכולת מנהיגות. ןכשנכנסה לממשלה הזו- קברה כל עתיד פוליטי בימין.
23
נראה שהכצב הוא...
הכתב תומך בממשלת עקירת היהדות | 27-10-2021 5:53
נראה שהכצב הוא איש חצר של בנט שעושה שעות נוספות כדי לשכנע שהממשלה הזאת היא החלום הציוני לדורות בשעה שמדובר בממשלת בלהות שנשלטת לחלוטין עי השמאל הקיצוני עבודה מרץ ורעמ צעבירה מליארדים כשוחד לאחים המוסלמים מפקירה את הגליל והנגב נכנעת לכל גחמה של הערבים ועוקרת את היהדות מלב עם ישראל ופוגעת בלומדי תורה. כל המפיל ממשלה זאת יש לו חלק לעולם הבא וכל התומך בממשלה זו מי לאובדן היהדות ולריסוקה של מדינת ישראל כמדינה יהודית
גם הדתיים מהנדסים...
יואב | 27-10-2021 8:23
גם הדתיים מהנדסים את התודעה חביבי!!!
24
כאילו שמישהו שמקבל...
קורא נדהם מעליבות הכתב | 27-10-2021 6:07
כאילו שמישהו שמקבל 35 מנדטים פלוס עוד למעלה מ20 מנדטים שאומרים בפירוש שהם רוצים אותו, הוא זה שחוטף את הימין, אבל זה שמקבל בקושי 6 מנדטים וגם זה בגניבת הדעת לאור יום, הוא הימין האמיתי?!?! נו באמת? אתה כתב מופרך חביבי. Common sense please?
25
מזה אור היקר...
צבי | 27-10-2021 6:24
מזה אור היקר כתבה להרחיק את איילת מהליכוד?מה המדינה בסכנה .היא צריכה לעשות מעשה והיא תשנה את הלבבות משנאה לאהבה.תמיד ישארו לה אופציות אחרות.
26
איילת אלה גנבים...
משה קרמונה | 27-10-2021 7:34
איילת אלה גנבים ורמאים ביבי נחשב סוס מת הליכוד רגע לפני פרוק .קצת סבלנות והמנדטים יעלו
27
איילת הביאה את...
יעל | 27-10-2021 7:40
איילת הביאה את זה על עצמה, בשתי ידיה, אז נא לא להתבכיין
28
תמשיכו ללטף את...
יוסי ביין | 27-10-2021 7:47
תמשיכו ללטף את הנוכלת שבנתיים מחסלת את המדינה לידי האחים המוסלמים עבריינות אלימות ופשיעה
29
זה לא קשור...
סא"ל מיל. | 27-10-2021 7:52
זה לא קשור לליכוד ולא לפרפר שנמשך לנאון. מדובר כנראה בהתייסרות אמיתית. הדשדוש בסקרים מוכיח לימינה שהם הלכו נגד בוחריהם. לשקד יש ייסורי מצפון אמיתיים של נבחרת הציבור. בנט אופורטוניסט חסר מצפון. זה ההבדל היחידי ביניהם. ולגבי הליכוד, ייתכן שאבן הנגף נמצאת באמת במשפחת נתניהו, אלא שביבי לא מסוגל להתגבר עליה. זה אולי עקב אכילס שלו.
30
עוד איזה כותב...
ביסמוט | 27-10-2021 8:02
עוד איזה כותב מהשמאל של בנט , כותב עלוב חסר עמוד שידרה .
31
נער הייתי וגם...
יואב | 27-10-2021 8:13
נער הייתי וגם זקנתי.כל ימי חיי הצבעתי ליכוד .אם יקבלו את המטונפת הזאת בליכוד , אעבור ללא היסוס לסמוטריץ. שכרם ההפסדים הרבה יעזבו אותם.
32
צודק בכל מילה
אלעד | 27-10-2021 8:17
הסיבה היחידה שאין ממשלת ימין היא שביב לא הולך הביתה. שקד מייצגת את הימין האמיתי לא את הביביסטים חסרי השכל
33
שקד היא הימנית האידיאולוגית היחידה בכל הכנסת
אזרח יהודי | 27-10-2021 8:35
שקד היא הימנית האמיתית בוהיחידה בכנסת הנוכחית לא נתניהו שהסכים למדינה לפלשתינים בבר אילן והקפיא ללא מצמוץ את ההתנחלויות כולל ירושלים והחזיר את חברון כולה לעראפתץ בטח לא מירי מדבררת הגירוש מקטיף וגם לא הליצנים בן גביר וסמוטריץ שיודעים רק לעשות גימיקים
34
כבר הרבה זמן לא קראתי כזו כתבה מבולבלת....
נל | 27-10-2021 8:46
חזרת על עצמך מספר פעמים, בוורסיות שונות. חשבת על זה שאולי האשה באת חושבת שטעתה שמכרה את עצמה לשמאל הקשה ולמפלגה האיסלאמית? כל כך שקוף שמה שסער, ליברמן, לפיד ובנט עושים מונע מנקמה אישית. טובת העם בטח אין פה. הלוואי והממשלה תיפול ותקום ממשלה של ליכוד ומפלגות מרכז ראויות בלי שמאל קיצוני ובלי חרדים שיושבים על הקופה הציבורית.
נשמע שאתה...
נעמה | 29-10-2021 0:31
נשמע שאתה רק רוצה לשנוא
לפיד וליברמן...
נעמה | 29-10-2021 0:30
לפיד וליברמן הם אלו שמנסים למנוע מהילדים לשבת על הקופה הציבורית,כהגדרתך.אתה לא יודע מה אותה אומר כבר,או שאתה שוכח אחרי כמה מילים.
35
איילת שקד אם...
עמי שמוע | 27-10-2021 9:12
איילת שקד אם את חכמה מספיק ויש לך קצת מנת משכל במוח הקטן שלך תעברי לליכוד את יכולה להיות ראש ממשלת ישראל השנייה בתולדות המדינה
36
אייכלר ביבי לא טוב תתחבר ללפיד וליברמן
'מאיר | 27-10-2021 9:14
אייכלר ביבי רע ליהודים תתחבר ללפיד וליברמן ואז תוכל למכור כשר גם בשבת בטיב טעם.
37
שנים לא היה כאן כתבה טיפשית כזאת
אורי | 27-10-2021 9:22
גם לליטוף יש גבול
38
מה ההבדל בין...
אליעד | 27-10-2021 9:30
מה ההבדל בין האתר שלכם לעיתון הארץ? תתעוררו אנחנו בגלות והארץ נשדדת
39
בנתיים שקד נכנסה...
שקד הנוכלת והשקרנית ובוגדת | 27-10-2021 10:21
בנתיים שקד נכנסה לזרועות עם האוייב עבאס סוחט חזק ומפורר ביטחונית את ארצנו
הוא לא...
נעמה | 29-10-2021 0:28
הוא לא מפורר ביטחונית.איזה שטויות ישראל חזקה אבל צריכה להישמר ולא להיות שאננה
40
איילת אני איש...
שבי | 27-10-2021 10:51
איילת אני איש ימין וחש בחילה מהליכוד. כל מי שימין תרבותי אין לו מקום בליכוד . מי שהשתלט על הליכוד זו מירי רגב והבן זוג התרבותי שלה אמסלם . מייצגים את בבוחרים בפרחיות וערסיות כאילו תרבות לא שייכת לבני עדות המזרח .הם אלה שמשחירים את בני עדות המזרח כי מי שמכיר את התרבות המזרחית מבפנים אין יותר נעים וחמים ואוהב ממנה. כל מזרחי יביט במראה וישאל האם תרבות רגב אמסלם מייצגת אותו
כל...
רחל פישמן | 27-10-2021 18:42
כל הכבוד לך, סוף כל סוף קם בן אדם אמיץ ואומר את האמת, רק חבל שאין הרבה כמוך...
41
ניתוח גועלי וממש...
דון | 27-10-2021 11:14
ניתוח גועלי וממש לא יהודי של המציאות. אין אמת אין יושרה הכל אינטרסים - זה רק בצד של ימינה. תשאירו את הטינופת שלכם אצלכם ואל תפרשו את המחנה הלאומי בצבעים האינטרסנטים האלה.
42
אם איילת לא...
ט | 27-10-2021 11:18
אם איילת לא תפרק את הממשלה, המדינה שלה ושלנו תלך לאבדון , מה זה כיסא בכנסת לעומת מדינה שלמה????
43
אם הליכוד יסכים...
אורי | 27-10-2021 11:52
אם הליכוד יסכים לקבל את שקד, הוא יפסיד מייד עשרות אלפי תומכים- אסור לאפשר לה זאת לעולם.
44
נשמע שהכתב מפחד...
אילת מטילת | 27-10-2021 12:24
נשמע שהכתב מפחד מחזרת בנימין נתניהו לשלטון לפחות כמו הפצצה הגרעינית האיראנית
45
איילת שמעה את...
נח | 27-10-2021 12:27
איילת שמעה את ביבי ואני מקווה שירד לה האסימון כל זמן שביבי בליכוד אין לה מה לחפש שם. בלי להיות נביא אני משוכנע שהיא תגיע לראשות הממשלה אחרי עידן ביבי ובתנאי שתשחק נכון.כרגע היא צריכה להצמד לבנט.
ביבי מיתדרדר...
נעמה | 29-10-2021 0:27
ביבי מיתדרדר מדוע אל דחי.אבל שום דבר לא מפריע לאלו הם מעריצים את שול הנעל שלו
אני...
רחל | 27-10-2021 18:38
אני מקווה שהיא גם שמע שביבי אמר שהיא מתמסרת על זה היא צריכה להגיש תביעת לשון הרע נגד ביבי... מה שהכי מעניין שאף אחד מיפי הנפש או הפמיניסטיות לא פצה פה וזה עבר חלק בתקשורת...
46
איילת-חיילת של השמאל....
אמילי | 27-10-2021 13:12
איילת-חיילת של השמאל.
שטויות במיץ...
נעמה | 29-10-2021 0:26
שטויות במיץ עגבניות.היא לא עובדת בשביל אף אחד
47
שקד
א | 27-10-2021 14:12
השקרנית של המדינה בבחירות הבאות היא תשב בבית אף אחד לא ירצה שקרנית במפלגתו חלאה קטנה
48
היא עוד תתייסר...
ט | 27-10-2021 16:39
היא עוד תתייסר כל חייה על הנזקים שתגרום הממשלה הזו ליהודים.
49
שתלך לכל הרוחות...
רננה | 27-10-2021 17:44
שתלך לכל הרוחות שם מקומה
50
''גם יחד''
אחד שיודע | 28-10-2021 3:40
גם אני הצבעתי ימינה ומתחרט אין צורך להשקיט את המצפון בהסברים שאיילת נותרה איתנה בדעתה ...
51
נכון מאד. נזכור...
שמאי | 28-10-2021 8:38
נכון מאד. נזכור לאיילת הבוגדת את כניסתה לממשלת המן הרשע. אתה צודק עתונאי קטן שלי. עבאס הוא בהחלט המן הרשע. הם רצחו בלוד וביפו. ואיילת היא תזכר לדראון עולם עם נפתלי ,שתי אנשים שמכרו את עולמם בגלל שנאת נתניהו. ולא יעזור לך ולכל המלינים. נתניהו עם כל הבעיתיות האנושית שלו . הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שיכול ליהיות לישראל היום. הוא הטוב ביותר מאז קום המדינה ,למרות חסרונתיו הרבים. כבר אמר מי שאמר. תהיה חכם ואל תהיה צודק.
הם לא...
נעמה | 29-10-2021 0:25
הם לא שונאים את נתניהו.זה ממש שקר.שניהם מעריצים את האדמה שהוא דורך עליה
52
את מי זה...
מושחתים | 28-10-2021 12:31
את מי זה כבר מעניין כל הזמן הם עסוקים לדאוג לעצמם והציבור מסכים ושותק.מה קורה למדינה הזאת
אפילו אי...
נעמה | 29-10-2021 0:23
אפילו אי אפשר להבין מה הם רוצים כבר
53
איילת איבדה כיוון.מתבכיינת...
נעמה | 29-10-2021 0:16
איילת איבדה כיוון.מתבכיינת שאיבדה משילות על הנגב.מה מפריע לך ליישב את הנגב יה דפוקה.רוצה לבלוע יותר משיכולה להכיל
54
שפתה אותה כבר...
נעמה | 29-10-2021 0:17
שפתה אותה כבר האופוזיציה ותחזל אותה סופית
55
בנט בונה על...
נעמה | 29-10-2021 0:21
בנט בונה על כך שביבי לא יהיה יותר והוא יוכל עם שקד להצטרף לליכוד,.אולי הוא לא יהיה ראש ממשלה,אחרי הכל הוא ושקד הוכיחו שהם חוזרים גדולים,אבל בטח ימצאו להם מקום.הימלר וגבלס ,הפאשיסטית עם ראש הדלעת הרי הוא ראש הממשלה
56
הם חייבים לפרק...
נעמה | 29-10-2021 0:22
הם חייבים לפרק את הליכוד כדי לפרק את הקואליציה