בעלה של אלרעי פרייס: זו המשמעות היחידה של התו הירוק - סרוגים

בעלה של אלרעי פרייס: זו המשמעות היחידה של התו הירוק

לאחר שחטפה אש, בעלה של ד"ר שרון אלרעי פרייס יוצא להגנתה בציוץ בטוויטר: ""להתחסן או לא להתחסן היא החלטה אישית לגמרי", פתח והוסיף על האחריות האישית בלבד של האזרחים להתחסן

בעלה של אלרעי פרייס: זו המשמעות היחידה של התו הירוק
  (צילום: יונתן זינדל\ פלאש90)

בעלה של ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי הבריאות ובין המובילות במאבק בנגיף קורונה, לעיתים חוטפת ביקורות על התנהלותה והנחיות משרד הבריאות. הפעם, מאיר פרייס, בעלה, יוצא להגנתה בשרשור ציוצים.

מידע שיקרי וחצאי אמיתות

"להתחסן או לא להתחסן היא החלטה אישית לגמרי. לא פוליטית ולא מפלגתית וגם לא חברתית. לכן סנקציות ולחץ חברתי מיותרות לגמרי. אף אחד לא הפסיק לעשן כי אסרו עישון במסעדות. יש מקום לדרוש אחריות מגופי שידור שנתמכים על ידי המדינה באופן ישיר או עקיף להפסיק לשדר מידע שקרי, וחצאי אמיתות", פתח בביקורת חריפה.

מחלקת הקורונה בשערי צדק (צילום: חיים גולדברג)

עוד הסביר: "אבל לכל אחד מאיתנו יש אחריות כלפי הסביבה וכלפי אילו ביננו שעלולים לחלות קשה ולמות. וזו המשמעות היחידה של התו הירוק. להגן על הסביבה. מי שלא רוצה להתחסן שלא יתחסן אבל הוא צריך להבין שאם הוא מגיע למקום עם עוד אנשים הוא יצטרך להיבדק כדי לוודא שהוא אינו מסכן אחרים. צריך להבין שהמחלה הזו הורגת לא מעט אנשים ביסורים קשים וסבל רב".

עוד באותו נושא

עימות סוער בין ערד ניר לאלרעי פרייס. צפו


126

גם הצווחנים מאמינים לנתונים של משרד הבריאות

"רובנו מדחיקים את זה אבל לא המשפחות של החולים ולא הצוותים שמטפלים בהם. הצווחנים למינהם, מפיצי השקרים וחצאי האמיתות מזמן התחסנו כדי לשמור על עצמם. הם עצמם מאמינים לנתונים של משרד הבריאות. הם לא יהיו שם לעזור לכם כשתחלו".

לכו להתחסן ושמרו על עצמכם והיקרים לכם. חג שמח", חתם

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
121 תגובות - 59 דיונים מיין לפי
1
הכל טוב, אבל...
סתם אחד שמחפש אמת | 20-09-2021 16:03
הכל טוב, אבל איך האדון הנכבד מסתדר עם זה שאין שום קביעה שאומרת שמי שמחוסן לא מדביק? אדרבה, שהוא או רעייתו יציגו מחקרים כאלה. המציאות (בינתיים) היא שכולם מדביקים אבל פסיכולוגית בממוצע אלה שלא מחוסנים נזהרים יותר. אשמח לקבל על דבריי תגובה עניינית כי לתלות את עצמי כבר תליתי לבד. ולסיום - טריק הסכסוך, שמפיצי תיאוריות הקונספירציה התחסנו - היה חמוד. אבל לא ממש מכבד את כותבו.
2
קשקשן ושקרן, או...
דייויד | 20-09-2021 18:45
קשקשן ושקרן, או שהדר' מסתירה כן ממנו נתונים. מחוסנים מדביקים בדיוק כמו לא מחוסנים.
3
אם מי שלא...
התחסנתי פעם, פעמיים, שלוש או ארבע. | 20-09-2021 19:09
אם מי שלא התחסן מסכן אחרים (בהם כאלו שהתחסנו), מה צריך להסיק מכך על מידת ההגנה שמעניקים החיסונים ?
4
דברים חשובים שכדאי...
אורח | 20-09-2021 19:18
דברים חשובים שכדאי שישמיעו יותר.
5
המשמעות היחידה של...
אני | 20-09-2021 19:20
המשמעות היחידה של התו הירוק היא כפייה עקיפה של התחסנות, שכן ממשלת ישראל חוששת, אולי בצדק, כי כפייה ברוטלית ישירה לא תשרוד עתירה לבגצ.
נעמה את תמימה
אבי רון | 21-09-2021 12:28
אין כאן אינטרס? מדוע צריך לנקוט בכזו אגרסיביות?
ההתחממות הזו...
נעמה | 21-09-2021 2:12
ההתחממות הזו שלך מטופשת ומיותרת לחלוטין.בשורה התחתונה החיסונים מצילי חיים.את/ תה או כל אחד אחר שיוצא כנגד החיסונים עם כל תיאוריות הקונספירציה של ממשלה ערמומית,מטעים את האנשים לחינם.ברור שהממשלה עושה מניפולציות כדי שאנשים יתחסנו,רוצים שלא תינזקו מקורונה.מה יכול להיות יותר פשוט מזה?
6
התו הירוק זה...
אחד שהתחסן | 20-09-2021 19:21
התו הירוק זה בלוף. צריך תו סגול כדי למנוע התקהלויות וצפיפות וחוץ מזה כולם צריכים להיבדק לפני כניסה להופעות או ארועים. גם מחוסנים וגם לא מחוסנים כי כל אחד יכול להדביק אחרים...
נכון...
. | 21-09-2021 22:12
נכון מאוד!! רק תו סגול. למנוע צפיפות והתקהלות. חייבים לבטל חתונות גדולות והופעות גדולות
7
כל הכבוד לשרון...
טורינה | 20-09-2021 20:35
כל הכבוד לשרון אישה משיכמה ןמעלה מעריכה אותה מאד מחזיקה לה אצבעות יש לך אשת חייל ונכון זוהי אחריות אישית וערבות הדדית .
פשוט מאוד...
האמת יוצאת לאור | 22-09-2021 0:24
פשוט מאוד להוכיח שיצחק צודק ואתה טועה. ברגע שיסירו את החלקים המושחרים מחוזה פייזר תוכל לראות את האמת. וגם כשתוכל לצפות בשיחות דיוני קבינט הקורונה, שאמורים משום מה להיות חסויים מעיני הציבור, משלם המיסים. אז תדע את האמת שאנחנו כבר יודעים.
חולה נפש.דפוק....
תתבייש לך | 21-09-2021 13:12
חולה נפש.דפוק.
כמה שטחי...
יום טוב | 21-09-2021 12:31
כמה שטחי ורדוד אתה יכול להיות?איך אתה מעז להכתים אנשים כאילה או אחרים בלי שיש לך בדל הוכחה לכך ואם יש לך אחת כזאת אני אשמח לראות,ברור שפייזר לא עובדת לשם שמיים כמו כל חברה אחרת ובטח כמו כל פיתוח רפואי אחר. חג שמח
דר פרייס...
יצחק | 20-09-2021 23:17
דר פרייס כמו דר רגב כמו דר אחרים ממומנים על ידי פייזר באופן כזה או אחר (שהיא חברה כלכלית למטרות רווח) הם נהנים מכתיבת מאמרים ומחקרים אודות שפני הניסוי הישראלים ומקבלים תהודה עולמית לרשימותיהם. דר פרייס שיקרה במצח נחושה כשענתה שלפייזר אין בלעדיות בישראל. חבורת אינטרסנטים שמסתירים כל ישיבת צטמ ואת הפרוטוקולים ל-30 שנים. אז להיות גאה בדר פרייס אני לא יכול להיות. הייתי גאה בה אם היתה נזכרת מהי שבועת הרופא ופחות מתעסקת בהנחיות פוליטיות ואינטרסים אישיים
8
האם אתה ופרופסור...
ירון | 20-09-2021 23:04
האם אתה ופרופסור רוע פרייס מחוסנים. אני מאמין שלא כי אתם לא בקבוצת סיכון אתם שייכים לאנשים שלא בקבוצת סיכון כמו מנכל פייזר בורלא שאמר שהוא לא צריך להתחסן כי הוא לא בקבוצת סיכון אז למה הרוע פרייס מנסה בכל דרך לדחוף לכל האוכלוסיה חיסון שעדיין נמצא בניסוי אשתך רוצחת אזרחים ויום אחד היא תעמוד לדין
כל מילה...
מיה | 21-09-2021 18:08
כל מילה של ירון נכונה.
אשתו עוד...
שכן שלהם בתשבי | 21-09-2021 10:59
אשתו עוד תשפט ותוצא להורג בגין פשעיה נגד האנושות.
איך מפרסמים...
בת שלמה | 21-09-2021 7:33
איך מפרסמים את תגובתך המטורללת , ממש לא ברור לי. אתה סמל הבורות והרוע.
9
WTF? מפיצי השקרים וחצאי...
גלצ | 20-09-2021 23:21
WTF? מפיצי השקרים וחצאי האמיתות מזמן התחסנו כדי לשמור על עצמם. הם עצמם מאמינים לנתונים... איזה נסיון מיינסטרימי ממסדי מניפולטיבי
10
כל הכבוד על...
יצחק | 20-09-2021 23:31
כל הכבוד על הניסיון להגן על אשתך, אבל אם היה לאשתך אינטגריטי אז היא היתה דואגת להעברת נתונים על כמה נדבקים בקורונה מחוסנים פעם שלישית, פעם שניה, פעם אחת ובכלל לא. תוך התפלגות לגילאים ואז היית רואה שאין צורך בתו ירוק וסיכוני ההידבקות והדבקה הם זהים - כלומר החיסון לא משפיע. אם היה לאשתך אינטגריטי היינו מקבלים ממנה הסבר איך זה שלאחר 3,000,000 מחוסנים בוסטר קצב ההדבקה לא נרגע והאם כל הנדבקים לא מחוסנים? אם היה לאשתך אינטגריטי היא היתה עונה לשאלה מדוע מחוסן צריך להיזהר מלא מחוסן (זו בכלל שאלה לוגית) ולכן תו ירוק הוא מיותר. כשהמתמטיקה והלוגיקה לא מסתדרים למדענים הם מתחילים לדבר שטויות ולגמגם. אז להגן על האשה זה מעשה הירואי ואני משבח אותך על כך אבל אשתך ומשרד הבריאות קיבלו כרטיס אדום מה-fda ולמרות כל יועצי התקשורת ויועצי התדמית של משרד הבריאות שהחלו לעבוד בבקרת הנזקים זה עדיין 'יום כיפור' של משרד הבריאות עם הקונספציה השגויה. ובשיא החוצפה הם שוקלים היום לחסן ילדים מגיל 5 שהסיכוי שלהם להינזק מקורונה ללא מחלות רקע - אינו קיים או ברמת זניח לחלוטין מול הנזקים שיכול לגרום להם חיסון. אלה הם רופאיך? זו היושרה והאמינות? דבר אחד נכון אמרת ואת זה עשית כדי למשוך את העין - במדינה דמוקרטית מי שרוצה מתחסן ומי שלא לא במיוחד שהיום ברור שאנחנו בכלל עכברי מעבדה של פייזר.
11
רופאה מעולה ועוד...
האדם הסביר | 20-09-2021 23:52
רופאה מעולה ועוד יותר אישה מדהימה. יחיו הקנאים ויתפוצצו לעזאזל
עובד בפייזר?...
שפני נסיון של פייזר | 21-09-2021 10:38
עובד בפייזר?
12
שני נהנתנים שממומנים...
קובי | 21-09-2021 0:41
שני נהנתנים שממומנים על ידי חברת פייזר על חשבון הגב שלנו
13
ספרו את האמת,...
יו | 21-09-2021 1:07
ספרו את האמת, שבחיסון יש את המחלה הקשה, שכל החולים מחוסנים, ואחרי חצי שנה של חיסון מקבלים את המחלה ומחוסנים בשני מנות לא מספקים אתכם, ובבדיקות גם יש את המחלה
14
קובי ברור...
גילת | 21-09-2021 1:17
קובי ברור לא צריך אדיוט בשביל להבין
15
צודק! תפחדו- מהקורונה ולא...
איה | 21-09-2021 5:57
צודק! תפחדו- מהקורונה ולא - מהחיסון!!
צר לי...
למחות את עמלק | 22-09-2021 0:17
צר לי לשמוע על האובדן. משתתפת בצערך. מן הסתם גם הלכת לנחם מי שנהרג בתאונת דרכים. אנשים מתים. זו דרך העולם. הגיע זמנה של הנשמה לסיים תפקידה, כשאדם בריא לחלוטין נוסע ונהרג. אז מה? בגלל זה נפסיק לחיות נורמלי? נחיה עם סמרטוט על הפנים כל חיינו, ועם זריקה שתכתיב לנו כל חצי שנה אם נוכל להיכנס לבנק או לא? שוללים זכויות בגלל שאחוז אחד מהאוכלוסייה נפטר? די כבר! תפקח את העיניים ותראה ש-99 אחוז מהאוכלוסיה חיה וקיימת בלי קורונה. מספיק להיות המן הרשע שראה רק נקודה שחורה והגדיל אותה: יש לי עושר וכבוד (משתחווים לו) , יש לי עשרה בנים, אסתר המלכה הזמינה רק אותי והמלך למשתה, ואף מחר אני קרוא לה = 99% של הצלחה. וכל זה איננו שווה לי בראותי את מרדכי היהודי שלא נע ולא משתחווה אליי = 1%. זהו בסך הכול רק אדם אחד שלא משתחווה. זוהי דרכו של עמלק! לוקח נקודה אחת ומגדיל אותה. אז אל תתנהג כמו עמלק!!!! תראה את הטוב בעולם שרובו הגדול לא נפגע מהקורונה. כך תחיה באמונה, כאדם דתי, שהקבה הוא טוב. ותפסיק לקחת נקודה אחת ולהגדיל אותה. אגב, אני אחות שכולה, שאחותי נרצחה בפיגוע טרור!!! ועם זאת, אני רואה את טובו של הקבה, שלא כולם עכשיו הורגים בנו יום יום. ה' רחמן. הגיע הזמן שתתעורר מהנקודה הקטנה שהגדלת אותה.
לא צריך...
יש תרופות | 22-09-2021 0:06
לא צריך לפחד מהקורונה. זה פחות מסוכן משפעת. משפעת את מפחדת? התחסנת נגד שפעת בכלל? תקשיבי למייקל יידון, פרופ' מדען, האיש הכי בכיר בתפקידו, מעל 32 שנים בתחום החיסונים בחברת פייזר, סגן נשיא לשעבר, בעל מומחיות של 16 שנים במחלות בדרכי הנשימה והאלרגיה. הוא הכי מבין מכולם. הוא אומר שאם אינך בן 70 אתה יכול להירגע. וגם אם אתה בן 70 יש לפחות 5 תרופות קיימות בשוק כבר שנים שמטפלות במקרים קשים. אנשים כמו הרב ליצמן שר הבריאות לשעבר, בן 70 ואשתו, חלו בקורונה, טופלו בתרופה (!!!!) והבריאו. כך שהגיע הזמן לשמוע חוות דעת רפואית נכונה.
בדקת את...
החיסון עובד | 21-09-2021 13:11
בדקת את העובדות?ממש לא כדאי לך. בפעם האחרונה ששמעתי על מישהי שבדקה את העובדות ,הלכתי לנחם את הבת שלה בשיבעה
הגיע הזמן...
יוסף | 21-09-2021 10:57
הגיע הזמן שתפסיקי לפחוד לא מהקורונה ולא מהחיסון...הפחד גורם לך לעשות שטויות ולהאמין להפחדות....תתחילי ללמוד ולבדוק עובדות ותצילי את עצמך ומשפחתך בכל צורה שתבחרי (כן, גם אם תחליטי להתחסן...תעשי את זה ממקום של ידע ולא של פחד).
16
ערד ניר כרגיל...
דרום | 21-09-2021 6:08
ערד ניר כרגיל משקר, כל הכבוד לפרייס,
האמת תצא...
כנסו לקרוא | 22-09-2021 0:02
האמת תצא לאור. מי שמשקרת זו שרון אלרועי פרייס. לעומתה, ערד ניר הוא איש של אמת. הוא אמר שלדרוש בדיקות קורונה יומיומיות זו כפייה. וזה נכון. מי שמבקש בדיקות כאלה הוא פשוט אדם חולה בנפשו, שטוף מוח, מלא חרדה. אתם יודעים שגם לנסוע ברכב יום יום אפשר למות מתאונת דרכים, רכב שסוטה מהנתיב ומתנגש בך, משאית שהנהג שלה עייף ונכנס ברכב שלך, בלמים שלא עובדים והרכב נופל לתהום. לא ראינו שאנשים הפסיקו לנהוג ברכב. אז תתחילו לחיות. תורידו מסכות. אין מגפה, הכול בראש שלכם, ותתנתקו מהחדשות. רק אחוז אחד נפטר. ו-99 אחוזים לא נפטרים מקורונה. וזה דרך העולם מתי הגיע זמנו של אדם למות. לא חסרות מחלות אחרות בעולם. כן? פרופ' רוני גמזו, לשעבר פרויקטור קורונה, ומנהל בית חולים איכילוב בתל אביב אמר שמספיק. יש להתייחס לקורונה כמו לכל מחלה אחרת. אין צורך לעשות בדיקות קורונה ולא בידודים ולא לעטות מסכה. 99 אחוז מהאוכלוסייה חיה כרגיל.
מעניין כמה...
מדינת ישראל הפכה לשפני ניסוי של פייזר | 21-09-2021 10:37
מעניין כמה פייזר משלמים לך
ערד ניר...
סיגל סדצקי | 21-09-2021 8:11
ערד ניר הוא העתונאי היחידי שלא בולע את השקרים של משרד הבריאות, ומפיץ הלאה לציבור תמים.
17
המחוסנים מדביקים יותר
מוריה | 21-09-2021 6:28
מפרסמים שהמחוסנים נדבקים ומדביקים כלומר החיסון זה פארש אז מה הועילו חכמים??
18
עיוות של מציאות....
אורית דגן | 21-09-2021 6:41
עיוות של מציאות. זה הפוך על הפוך. אכן כול אחד לוקח אחריות על עצמו. מי שהתחסן כדי לחוש מוגן- אף אחד לא מסכן אותו. מי שהחליט לא להתחסן לקח את האחריות על עצמו במידה ויידבק. לילדים עצמם אמרו מההתחלה שאין סכנה. יש תרופות יעילות לקורונה וויטמינים שלא מחלקים לציבור. רק כי הממשלה רוצה לחסן את כולם בפייזר לא אומר שזה נכון.
19
גבר!!! כל מילה!
יעקב | 21-09-2021 6:53
גבר!!! כל מילה!
20
גם בעלה יודע...
למה לא עושים בדיקות לשפעת בחורף? שפעת מסוכנת מאד לזקנים וילדים | 21-09-2021 8:06
גם בעלה יודע לשקר בלי למצמץ. אנשים בריאים הם לא מפיצי מחלות מסוכנים. הבדיקות מיותרות לאנשים בלי תסמינים כי הם לא מדבקים.
היא והוא...
11 | 21-09-2021 8:53
היא והוא צמד שקרנים בלי קשר לשום קורונה.
21
שקרנית, שה FDA...
פינוקיו | 21-09-2021 8:08
שקרנית, שה FDA זרק מכל המדרגות, יחד עם נתוני השקר שהביאה. זו עובדה
מה אתה...
11 | 21-09-2021 8:54
מה אתה קורא לעצמך פינוקיו....היא ובעלה הפינוקיו בסיפור
22
גם את הילדים...
אף מתארך | 21-09-2021 8:09
גם את הילדים אתם מלמדים לקשר בלי למצמץ?
23
העם היהודי הלך...
גבריאל | 21-09-2021 8:11
העם היהודי הלך כצאן לטבח בשואה, נכנס למיקלחות גזים ורגיל שנערכים בו ניסויים. פעם זה היה בחינם. היום צחוק הגורל אנחנו משלמים על השמדתנו ועוד מודים על כך. תתעוררו.
, שמעת...
אחד שיודע | 24-09-2021 11:26
, שמעת על וורה שרב, בוגרת שואה לצערה. היא משווה לשואה, ונלחמת בתו הירוק. היא. מי אתה שתשתמש בשואה לסתום פיות. אתה חלאה מזוקקת.
ממש לא...
תתעוררו מהר | 21-09-2021 23:53
ממש לא נכון. רוב האוכלוסייה לא נדבקת. עובדה! בשנה וחצי נמצאו רק 800,000 חולים מאומתים, שרובם המוחלט היה ללא תסמינים בשל תשובה חיובית כוזבת false positive, לפי דברי פרופ' איתמר גרוטו אחד מתוך עשרה היה באמת חולה אמיתי !!!! הוא היה סגן מנכל משרד הבריאות. כלומר רק 80,000 חולים בשנה וחצי מתוך אוכלוסיה של 9.2 מיליון תושבים. זה פחות מאחוז אחד!!! אז ברור שגם בלי חיסון האוכלוסייה לא נדבקת. אבל עכשיו הבעיה היא שמחוסנים חולים בקורונה, לא בגלל שהם נדבקים מאחרים, אלא פשוט חולים מחלבון הספייק הרעלן שהוכנס להם לגוף. זה כמו מי שחוסן לשפעת, הכניסו לו את וירוס השפעת לגופו, ואז הוא חולה בזה שבועיים. המחוסנים לא נדבקים מאף אחד, הם פשוט חולים מהזריקה עצמה עם החומר הרעיל שלה. מקווה שתתעוררו!!
זה לא...
מעניין | 21-09-2021 23:40
זה לא השוואה זו האמת. מי שמושך בחוטים אצל ראשי המדינות זה בעלי הון שלטון עם משנה נאצית שמעוניינת לדלל את האוכלוסייה. אל תטמון את ראשך בחול. תרשום בגוגל דילול האוכלוסייה. בין השאר תמצא את ביל גייטס בעסק הזה שאומר שניתן לדלל את האוכלוסייה באמצעות משרד הבריאות, הפלות וחיסונים.
השתגעת? מה...
מיכל | 21-09-2021 14:45
השתגעת? מה הן ההשוואות הנוראיות הללו? החיסונים מונעים בתשעים ותשע אחוז את ההדבקה פלוס מסיכות ואחריות אישית ,לא טוב לך,לך אתה מכאן
צודק גבריאל...
גל | 21-09-2021 14:30
צודק גבריאל
נראה אותך...
החיסון עובד | 21-09-2021 13:09
נראה אותך מדבר עם מכונת הנשמה על הפרצוף שלך.אדיוט
צודק אבל...
דור 2 לשואה | 21-09-2021 10:56
צודק אבל הכבשים עוד לא קולטים שאנחנו בשואה. אני כדור שני לשואה רואה הרבה הקבלות לשואה במה שקורה היום בעולם.
גבריאל אתה...
סיסי | 21-09-2021 9:44
גבריאל אתה חולה .צריך טיפול רפואי
תתבייש על...
זיגי | 21-09-2021 8:21
תתבייש על ההשוואה אתה חלאה
24
מאוד מעריך את...
שוקי | 21-09-2021 9:04
מאוד מעריך את דוקטור פרייס רק דבר אחד לא ברור לי. באמצע אוגוסט הייתה נגד מתן הבוסטר לכלל האוכלוסיה. מה גרם לה לשנות את דעתה תוך ימים ספורים?
ענין של...
הסוחר מבגדד | 24-09-2021 8:11
ענין של כסף.היה לה משא ומתן קיבחה את הסכום שרצתה, והכל הסתדר.מה לא ברור,
כנראה סכום...
מיה | 21-09-2021 18:02
כנראה סכום כסף ענק
25
ברוך השם לא...
אלי | 21-09-2021 10:58
ברוך השם לא צופה בערוץ שהוא משקר את צופיו אין לו זכות קיום כל הכבוד לגברת פרייס שאמרה להם אמת
26
מענישים את מי...
עירית בר | 21-09-2021 11:32
מענישים את מי שלא מתחסן. למה??? החיסון לא מחסן אף אחד ולא מונע הדבקה ותחלואה!!! נמאס כבר מהשקרים ומהבולשיט הזה!!!!
27
קודם כל מחוסנים...
Chris moltisanti | 21-09-2021 11:35
קודם כל מחוסנים נדבקים ומדבקים כמעט באותה מידה. דבר שני גם איילת שקד, גם אשתך וגם ערן סגל אמרו שהתו הירוק לא יוריד תחלואה אלא מטרתו להביא עוד מתחסנים. דבר שלישי - אשתך *בהכרח* נהנית מהסיטואציה והיא זו שייצגה את פייזר מול הFDA
28
בואו נתעורר ונתחיל...
רינה | 21-09-2021 11:44
בואו נתעורר ונתחיל למחות ונגיב על חוסראפשרות להחלטה עצמית.אין שקיפות.דימוקרטיה זה שם המשחק.שכחנו את המילה.
29
בעל יקר של...
ארז מלכי | 21-09-2021 11:49
בעל יקר של אלרואי פרייס ראש מחלקת בריאות הציבור:די עם השקרים.החיסון לא עובד .יש מלא חולים שמחוסנים פעמיים וגם שלוש בוסטר והם פשוט חלו במחלה .תביאו חיסון אמיתי שבאמת עובד וכולם יתחסנו.
אין לך...
ניר ספיר | 22-09-2021 1:53
אין לך מושג על עבודה מדעית. תביאו חיסון זה ניסוח של כתה ג
30
זה נקרא הפליה...
שומי | 21-09-2021 12:06
זה נקרא הפליה חברים, תפנימו, כמו שעשו לעם היהודי לפני השואה, כמו שעושים ועשו לשחורים, וכמו שעשו לנשים בעבר, או עדיין במדינות ערביות.. ה פ ל י ה בשם הממשלה, כמו תמיד. תתעוררו כבשים חמודות
חביבי החיסון...
אבי | 21-09-2021 23:35
חביבי החיסון עובד אצלך, כי לא קיבלת חיסון / חיסול אלא את הפלצסבו. לכן אין לך תופעות לוואי. אתה עצמך בטח בריא, לא בסיכון, אבל פוחד פחד מוות להידבק ממי שלא מחוסן. זה רק מוכיח כמה שאתה שטוף מוח. למה, אתה שואל? פשוט מאוד. מי שמחוסן בחיסון בטוח ויעיל לא אמור לפחד ממי שלא חוסן. כי מי שמחוסן אמור להיות מחוסן באופן בטוח ויעיל. אבל אם אתה כן מפחד מהלא מחוסנים, זה סימן שאתה לא בטוח שהחיסון אכן מחסן אותך. חחחחח
ועוד אפלייה...
תירוש | 21-09-2021 22:57
ועוד אפלייה - החכ''ים לא מחוייבים בהצגץ תו ירוק!!!
מי שיש...
החיסון עובד | 21-09-2021 13:07
מי שיש לו שכל של כבשה זה אתה
31
מחוסנים נדבקים ומדביקים...
נפגעת חיסונים | 21-09-2021 12:40
מחוסנים נדבקים ומדביקים בדיוק כמו אלה שלא התחסנו. החיסון בפירוש לא עובד!! מי שטוען אחרת הוא הוא שקרן!!! וההוכחה לכך שהיא שהמדינה הכי מחוסנת בעולם מככבת באופן קבע בחמישיה הפותחת של טבלת התחלואה העולמית!!! לעומת זאת, לחיסונים יש תופעות לוואי קשות, הרבה מחוסנים, ואני ביניהם, סובלים חודשים ארוכים מתופעות לוואי קרדיולוגיות ונוירולוגיות חריפות. ואין אף גורם במערכת הבריאות שגב' פרייס הפושעת, שעומדת בראשה, שלוקח אחריות. למחלימי קורונה יש מרפאות יעודיות. אבל נפגעי החיסונים, ויש המון כאלה, נזרקים ונעזבים, ונאלצים להתמודד לבד עם התחלואה שנכפתה עליהם בעקבות החיסונים. למה??? כי מערכת הבריאות (אולי ראוי להגיד מעכרת הבריאות), מתחמקת ככה מתביעות פוטנציאליות!!! אין שום דיווח בעיתונות על תופעות הלוואי של החיסון, הורו לרופאים לשתוק, והתעלמות זה שם המשחק. אני מתערבת שגב' פרייס ובעלה לא התחסנו ברעל הזה. אבל עלינו מאיימים בשלילת זכויות. אז לכו לעזאזל!!! תעבדו על מישהו אחר!!!
לצערי את...
ת | 22-09-2021 0:36
לצערי את צודקת החיסון גרם להמון בעיות והכי גרוע שהוא גם לא עוזר ובכל זאת ניתן להידבק ולהדביק ואפילו לחלות במחלה קשה ואף למות .לא ברור כל עניין הכפייה והתו הירוק
סמרטוט אתה...
דיאבלו | 21-09-2021 20:52
סמרטוט אתה
מבינה שיש...
נפגעת חיסונים | 21-09-2021 20:22
מבינה שיש לך גישה לגיליון הרפואי שלי?? על סמך מה את קובעת/או קובע שאני פגומה ??? וכן אנסו אותי, אותך ואת כולנו להתחסן!! שוללים זכויות ממי שלא מתחסן, ומחייבים אותו להציג בדיקה שלילית כל 72 שעות בעבודה! כאילו שמי שהתחסן לא יכול להידבק ולהדביק באותה מידה!! אבל בעניין הרפואי, אני כן אענה ברצינות, כי זה חשוב!! חשוב לי שכמה שיותר אנשים יידעו שהחיסונים כן פוגעים!! אני לא מתעסקת בקונספירציות, ולא מעניינת אותי פוליטיקה!! כמו שכתבתי קודם, לפני החיסון הייתי בריאה לחלוטין, לא סבלתי מרגישות, לא מאלרגיות, לא משום מחלת רקע, אני עושה פעילות גופנית מאוזנת, לא סובלת מעודף משקל, לא מחוסר ברזל ולא מעודף סוכר או יתר לחץ דם. לא לוקחת תרופות, אפילו לא ויטמינים ואני לא מעשנת!!! לא עברתי ניתוחים. בקיצור בריאה לחלוטין! המקרה שלי זה חד משמעית פגיעה ישירה של החיסון. כתבתי מייל למשרד הבריאות, פירטתי את כל הבעיות הבריאותיות החריפות שמהן אני סובלת מאז החיסון השני שלי, וקיבלתי תשובה מזלזלת ואטומה. שמשרד הבריאות לא מפצה על חולי או על אובדן ימי מחלה. ואם אני לא מרגישה טוב שאני אפנה לקופת חולים. זהו!! במילים אחרות, הם מתנערים מכל אחריות ולא איכפת להם!!! ואני למערכת שמתנהגת בצורה כזאת כזאת, לא מאמינה יותר!!!
כי את...
און קרני | 21-09-2021 18:53
כי את פגומה מלפני זה במחלות ובעיות שונות.חילוף חומרים ורגישות להשד יודע מה.לא אנסו אותך להתחסן.די לבחור כל פעם רק את הצד המרוח של הלחם.אתם מביכים את עצמכם אבל למזלכם,אינכם מודעים לכך.תראו מה קרה לרצף לוי,אח של רשף לוי,הוא על הרצף של המתנגדים וצמחו לו אוזניים של דמבו הפיל המעופף.סרט חובה לילדים קטנים.
אני סובלת...
מיה | 21-09-2021 18:01
אני סובלת כבר חודשים מאז החיסון השני. אין בדיקה שלא עשיתי, אין רופא שלא עברתי, בחלקם על חשבוני, הגעתי למיון, קבלתי אין סוף תרופות ועירויים לוריד במשך חודשים וכלום לא עוזר לי. האם מישהו בכלל מעלה על דעתו שאתחסן שוב? כן ובגלל שאני סובלת, לא מטופלת ולא אתחסן, מיום ראשון הבא אעבד גם את מקום עבודתי ממנו אני מתקיימת בגילי המופלג. בלי משכורת לא אוכל לשלם שכירות ואגור ברחובות בגיל 63. בושה למדינת דיקטטורה.
. כן!!! נפגעתי...
נפגעת חיסונים | 21-09-2021 14:44
. כן!!! נפגעתי במוח! בדיוק!!! אבל במקום לקרוא לך מפגר על התגובה הילדותית שלך. אני אספר לך שיש לי פגיעה עצבית קשה מאוד מאז החיסון השני שלי, אני סובלת מנימול בצד אחד של הפנים, בשתי הידיים וברגליים, חולשה קיצונית, לחץ חזק בעיניים סחרחורות קשות ואיבוד שיווי משקל. שהתחילו כמה שעות אחרי החיסון השני שלי, ונמשכים עד היום!! חמישה חודשים שלמים!! הייתי בריאה לגמרי קודם, ספורטאית, לא מעשנת, חזקה. היום אני בקושי מסוגלת לעמוד על הרגליים בלי תמיכה, וגם זה רק לכמה דקות כל פעם. אושפזתי פעמיים ועברתי סדרה ארוכה של בדיקות MRI, CT, EMG. אינספור בדיקות דם, ועוד הרבה בדיקות אחרות.. הייתי בחופשת מחלה ארוכה, ואני במעקב רפואי צמוד ברובו על חשבוני!! הייתי צריכה להלחם בכוחות המועטים שנותרו לי אחרי החיסון כדי לקבל טופסי 17, כדי לקבל לפחות את הזכות לטפל בעצמי. ונתקלתי בחומות של אטומות מצד קופת חולים ומשרד הבריאות. עד היום מדא רודפים אחריי שאני אשלם מאות שקלים על כל פינוי שלי באמבולנס לבית חולים, וקופת חולים לא מאשרת את זה. אז אני יכולה להגיד לך, מניסיון אמיתי, לא סטטיסטיקה מפגרת של גב. פרייס ההזוייה, שמפברקת נתונים, כי יש לה אולי אינטרס אישי חזק עם פייזר. לחיסון הזה יש תופעות לוואי קשות. כל הרופאים שדיברתי איתם מודים בזה בשיחות של אחד על אחד. ונבדקתי על ידי כמה נוירולוגים וקרדיולוגים בכירים. אבל אסור להם לדבר, אחרת הם יאבדו את העבודה שלהם. ואני אהיה מוכנה להעיד בפני כל וועדה וכל בית משפט, אם יהיו כאלה, נגד החיסון, ונגד הפשעים של כל מי שאחראי על הפיכת הישראלים לעכברי מעבדה!!! אז תגיד לי! חיסון שאולי יעיל ל-3 חודשים מצדיק סבל כזה???? ולמגיבה השנייה אני אומרת, אני לא נגד חיסונים שעובדים! אבל החיסונים לטטנוס, דלקת קרום המוח, חצבת, פוליו, נוסו במשך שנים לפני שאישרו את השימוש בהם לכלל האוכלוסייה. והחיסונים האלה באמת מספקים הגנה אמיתית!!! במקרה של החיסון לקורונה, היה ניסוי קצר טווח של כמה חודשים, ואין לאף אחד שום מושג לגבי ההשפעות ארוכות הטווח שלו. וגם התופעות קצרות הטווח שלו הן איומות!!!! והכי גרוע שמי שחוסן בחיסון לקורונה גם נדבק, גם חולה וגם מדביק... אז איזה מן חיסון זה?????
@פשוט הזוי, הבורות...
דנה | 21-09-2021 13:41
@פשוט הזוי, הבורות חוגגת! מה דעתך על חיסון נגד שיתוק ילדים? מיותר? וכל האחרים? מיותרים.
ואתה פגוע...
העירקי | 21-09-2021 13:20
ואתה פגוע בנשמה. הגברת צודקת. אשתי משותקת בחצי פנים כבר חצי שנה . בעקבות החיסון השני.
את נפגעת...
החיסון עובד | 21-09-2021 13:06
את נפגעת במוח
32
בעל יקר. תעשה...
קוקוריקו | 21-09-2021 13:02
בעל יקר. תעשה לנו טובה קח את אשתך ההסטרית סע לאמריקה ואל תחזרו בקרוב. גם לכם וגם לנו יהיה טוב יותר!!
33
להתחסן או לא...
מיה | 21-09-2021 13:38
להתחסן או לא להתחסן.כל שוירוס עדיין מדבק ותפשט אי אפשר להתחסן רובם כבר נדבקו בקורונה.החיסון חושבים עליו שהסערה מסתיימת לגמרי אז שוקלים מי מותר להתחסן מי לא האם החיסון רלוונטי רוב שהתחסנו חלו מחלות קשות .קורטנה גבר זה כמו שפעת צריך לרגע לפחות עד 5 או ושנים מה קורה ואז מחליטים .לא סתם בתוך הבלגן והמתח יללה לתחסן ונכנס לשיתוק מוחי????
34
בעל יקר,חפש מי...
גל | 21-09-2021 14:29
בעל יקר,חפש מי ינקנק אותך עם הכתבת יח״ץ הזאת,אשתך פושעת ותשלם,ממליץ לך לעזוב את המדינה
שיעזוב ומהר...
עורב | 24-09-2021 8:06
שיעזוב ומהר מאוד.הם ישפטו ברחוב ללא רחמים בסקילה.
35
הדבר היחיד שהגברת...
יפה ה. | 21-09-2021 14:44
הדבר היחיד שהגברת אלרואי פרייס לא מודה בו זה שהיא ועוד כמה מומחים ממשרד הבריאות התחייבו לפייזר להפוך את תושבי המדינה למעבדת ניסויים אחת גדולה !! ואת זה הם לא חושפים בפני הציבור, הכל חסוי .
אבל לא מתירים...
ספיר ניר | 22-09-2021 1:50
אבל לא מתירים לו לעשן בעבודה
36
שקרן. גם שפעת הורגת אלפים. ולא סגרת שום דבר.
אבי לוי | 21-09-2021 15:33
הפשיזם משתלט. אם לא תלחמו עכשיו לילדים שלכם לא תהיה דמוקרטיה
בדיוק!!! צודק...
ללא שם | 21-09-2021 23:12
בדיוק!!! צודק במאה אחוז. העולם כבר מזמן התפכח. יש הפגנות במדינות בעולם, שישראל בכוונה לא משדרת. רואים בפייסבוק שאנשים מצלמים ומעלים זאת. תתעוררו!!!
37
נבלות שניהם!!! ניסיון...
שחר | 21-09-2021 16:50
נבלות שניהם!!! ניסיון דיקטטורי לכפות חיסונים
38
דר פרייס ודר...
יוספה. | 21-09-2021 17:14
דר פרייס ודר אלרועי פריים שני מלאכים. נא להתעלם מהצווחנים. מלאכת קודש אתם עושים בעיקר דר שרון אלרועי פרייס.
שני נכלולים...
תו נוכל. | 24-09-2021 8:04
שני נכלולים אויבי הציבור.מה להם ולמדרגת מלאכים? לא לטעות הם לא .
מלאכת קודש???...
עירית | 21-09-2021 18:12
מלאכת קודש??? מלאכים??? הדבר היחיד שגברת פרייס מקדשת זה את חשבון הבנק שלה שהתנפח ככל הנראה מהסכם הבלעדיות עם פייזר שהיא עצמה חתומה עליו!! אם הם עושים כזאת עבודת קודם, למה לעזאזל ההסכם עם פייזר חסוי ל-30 שנה????????
39
רגע רגע... לא...
אחד שחושב על כולם | 21-09-2021 17:24
רגע רגע... לא הבנתי את הדוגמא עם המעשנים. מי שמעשן לא מפטרים אותו מהעבודה, מי שמעשן מסכן את עצמו ואת הציבור, מי שמעשן הוא תופס מיטות בבית החולים אהה וגם יש יותר מתים מעישון מאשר מקורונה אז בואו נתיתן להם תו אפור שנדע שהם מסוכנים. אגיד את זה הכי פשוט.. אין לנו אמון במערכת שמקריבה אותנו מבלי לתת לנו אפילו הזדמנות להחליט האם אני רוצה או לא רוצה את החיסון. אני גם מקווה שכל מי שכרגע נמצא בעמדות מפתח מרגיש את כובד האחריות (האזרחית והפלילית) על כתפיו.
בדיוק אף...
אנונימי | 21-09-2021 23:07
בדיוק אף אחד לא דורש ממעשן לעשות בדיקה חודרנית כל יום לבדוק אם הוא לא חולה ולא מאיימים עליו על פיטורין אז נא לא להשוות!
40
זה טירוף מוחלט...
חיסוני קורונה | 21-09-2021 20:07
זה טירוף מוחלט
41
אנחנו באותה סירה!...
נפגעת חיסונים | 21-09-2021 20:08
אנחנו באותה סירה! ואני ממש מצטערת לשמוע את זה! מבינה כל מה שאת חווה. גם אני קיבלתי הודעה מקופת חולים שהחל מה- 1 לאוקטובר אני מאבדת את התו הירוק. אני עוד לא יוצאת מתופעות הלוואי הקשות של החיסון השני. אין סיכוי שאני מתחסנת עוד פעם. רוצה להגיד לך שיש הרבה אנשים במצב שלנו????. יש פורומים בפייסבוק, נפגעי החיסונים חייבים להתארגן. לא בדיוק יודעת איך, כי כל מי שמנסה לשים פוסט ברשתות החברתיות, מורידים לו אותו. יש פה מדיניות השתקה והפחדה! מקווה מאוד מכל הלב שתרגישי טוב, ושהמצב הבריאותי שלך ישתפר!!
איזה תופעות...
מכירה אישית כמה שמתו מהמחלה,לא מהחיסון | 31-10-2021 16:09
איזה תופעות לואי יש לך? מה שברור שחלק גדול מנפגעי המחלה ,כל אלה שמתו, לא יכולים להתאגד ולמחות ולספר לנו על זוועות המחלה.
42
דר שרון מאחלים...
חיים כהן | 21-09-2021 20:38
דר שרון מאחלים לך הרבה בריאות ושנה טובה אל תתייחסי לכל חולי הנפש שבוע טוב
הגיע הזמן...
רינה | 21-09-2021 23:04
הגיע הזמן ששרון תפנה אל מקומה לרופא או רופאה לפי חוות דעת רפואית שנייה, והיא לשחרר את האוכלוסייה שאינה בסיכון, ולדאוג בצורה מושכלת לאוכלוסיה בסיכון. די כבר עם שרון. לכי הביתה לנוח
43
אם גם מחוסנים...
הגיע הזמן לשינוי מדיניות וקבלת החלטות | 21-09-2021 20:38
אם גם מחוסנים יכולים להדבק ולהדביק למה הם לא נדרשים להציג בדיקת קורונה שלילית? סה מידע ידוע לכולם ועם זאת כולם מתעלמים ממנו ומעבירים את האחריות ללא מחוסנים. אחכ מתפלאים למה יש עלייה גדולה בתחלואה למרות החיסונים. אולי הגיע הזמן לשנות מדיניות כושלת ?! אז הגיע הזמן
הפתרון הוא...
אבי | 21-09-2021 23:03
הפתרון הוא הרבה יותר פשוט: במקום חיסון כושל לכולם (מדינת ישראל הכי מחוסנת ויחד עם זאת הכי חולה בעולם), יש לתת תרופה למי שחולה בינוני קשה. התרופות הקיימות בשוק שמונעות אשפוז ב-85% מקרים הן לפחות 5 וידועות גם למשרד הבריאות. כך באמת נוכל להגן על האוכלוסייה בסיכון שהיא בסך הכול אחוז מתוך 99 אחוז שלא מאושפז!!!!!! תרופות!!!
44
שקרן, רמאי והכי גרוע דמגוג:
אייל להב | 21-09-2021 22:47
1. לא זכור לי בכל 52 שנותיי שהבהירו למי שלא מפסיק לעשן שהוא יפוטר ללא אפשרות לפיצויי פיטורין, ומעשנים באמת מסכנים והורגים לא רק את עצמם אלא גם את הסביבה. 2. לא זכור לי בכל חיי שמי שמעשן לא נותנים לו להכנס לבתי קולנוע להצגות לבריכה למלון ובעצם לכל מקום ציבורי רק בגלל שהוא מעשן עד שלא יעשה בדיקה לגילוי סרטן או חולי שפעת להבדיל לא יארחו אותם על שולחן החג עד שלא יוכיחו שאין להם יותר מידיי נוגדנים לשפעת. 3. שפעת באמת שונה מקורונה - יש יותר מחצי מיליון חולים בשפעת כל שנה רק בישראל ובאמת אלפים מתים ממנה - ועדיין אף אחד לא מפעיל סנקציות כאלה נגד חולי שפעת שלא מתחסנים. אתה שקרן קורונה לא הרגה עדהיום אפילו לא עשירית מימה שעושה שפעת. מה שכן הפחדות מקורונה עושות ים של כסף לתאגידי התרופות ושפעת כבר לא ממש. זה כל הסיפור 4. גם אנשים שהזריקו את התרופה הנסיונית שלכם פעם ופעמיים ושלוש חטפו אחרי קורונה. אנשים חוטפים קורונה גם מוזרקים וגם לא מוזרקים במידה שווה. אז איפה ואיך בדיוק זה מגן עליהם. מוזרקים לא מוגנים בשיט. ברמת התוצאה. איך אפשר לא להפסיק לשקר כשהמציאות מראה בדיוק ההפך מימה שאתה אומר ?
. המעשן מסכן...
פיקאר | 24-09-2021 4:05
. המעשן מסכן את הקהל רק בזמן העישון. הלא מחוסן מסכן בעיקר את עצמו, כל הזמן ובכל מקום.
45
ניגוד עניינים זו...
תום | 21-09-2021 23:42
ניגוד עניינים זו מילה עדינה למה שקורה בין פרייס לפייזר ומשרד הבריאות...היא החוט המקשר. על מומחי ה fda הם לא הצליחו לעבוד הפעם. על 3 מיליון מהציבור הישראלי הם כן הצליחו...
46
יהודית מדוהץבר בתופעות...
יהודית | 21-09-2021 23:56
יהודית מדוהץבר בתופעות לואי ומות שלא מדברים על ם למה נתחסן בנסוי מה אני עכבר מי שחולה ישב בבית לא יצא לטייל שכחתם מהשפעת הכל נגמר די לשקר לציבור
47
למה מחוסנים לא...
רביטל לוי | 22-09-2021 0:19
למה מחוסנים לא צריכים לעשות בדיקת קורונה?! הרי הם נדבקים ומדביקים כמו הלא מחוסנים, למה מחסנים מחלימים? הרי ידוע שיש להם זיכרון חיסוני גם שרמת הנוגדנים נמוכה, אין שום קשר בין החלטות משרד הבריאות לבריאות הציבור!! אבסורד שפייזר ומשרד הבריאות פטורים מאחריות של נפגעי החיסון אבל מי שלא התחסן לא אחראי
אף אחד...
בעד זכויות אדם ואזרח | 24-09-2021 20:59
אף אחד לא יודע באמת מה שיעור ההדבקה אצל מחוסנים. ממרות זאת ידוע שגם מחוסנים יכולים להידבק ולהדביק.
, מחוסנים...
מציאות ופייק | 22-09-2021 6:04
, מחוסנים ממש לא נדבקים ולא מתים באותו שיעור של הלא מחוסנים. מניין ההזיה הזו שלך ?
כמה...
יהונתן רביב | 22-09-2021 2:50
כמה שקרים וכמה שטויות. פייק ורק פייק
מחוסנים 3...
ספיר ניר | 22-09-2021 1:48
מחוסנים 3 פעמים שנכנסים לניתוח מתוכנן (לא יודעת לגבי טחפולי חירום אבל מניחה שגם בהם) עוברים בדיקת pcr לגילוי חוח של הנגיף. וטוב שכך גם אם אני הנבדקת וטורטרתי לשם כך. כי אין שום חיסון הרמטי.
48
אישה שטן.. גורל...
טוני | 22-09-2021 1:08
אישה שטן.. גורל מר מצפה לה.
49
מחוסנת פעם 2...לא...
מחוסנת פעם 2 ולא אתחסן ב 3 | 22-09-2021 3:29
מחוסנת פעם 2...לא מתחתנת לפעם שלישית...יש הרבה תופעות לוואי,שאנשים חווים למשרד הבריאות לא נותן עליהם מענה. החיסון יצא מידיי במהירות ואין לזה התייחסות.חשוב , למדינה ההסכם מול פייזר! מדוע מנכל פייזר לא חוסן? מדוע יש חיסיון מהציבור על ההסכם ל30 שנה? למה אין גילוי נאות כלפי הציבור??? אפילו הרופאים ללא תשובות כי הפיילוט הזה ,הוא בתהליך ואין תשובות לתופעות הלוואי של החיסון. ויש שחווים תופעות קשות,דפיקות לב מהירות,חוסר שיווי משקל,...
; אתה...
גל | 22-09-2021 23:51
; אתה לא בעניינים ואינך נחשף למחוסנים רבים.
מי אמר...
ענת אזולאי | 22-09-2021 16:25
מי אמר לך שהתופעות בחיסון השלישי מעטות וזניחות? איפה בדיוק פורסמו נתונים על זה? תן לי לחסוך לך את החיפוש... לא פורסמו. תחפש ברשת את פרוייקט העדויות ותבין
נכון התחסנתי...
בדיחה | 22-09-2021 10:30
נכון התחסנתי פעם שלישית ואז שבאתי ללכת נפלתי על הפנים מרוב חוסר שיווי משקל. שלא לדבר על זה ששכחתי איך לרוץ. חוץ מזה אני גם שומע קולות מאז שהתחסנתי ויש לי קרינת 5g
, תופעות...
מחוסן פעם 3 | 22-09-2021 6:02
, תופעות הלוואי בחיסון השלישי הן מעטות, זניחות וממש לא רציניות. תופעת הלוואי לאי התחסנות היא מחלה קשה או מוות. מה עדיף ?
50
שווה להתחסן .זה...
ל | 22-09-2021 3:30
שווה להתחסן .זה רק לטובה
51
עוד שקר. ראשית, איני...
ג'קלין כריסטופר | 22-09-2021 7:32
עוד שקר. ראשית, איני מכחיש קורונה ואיני בעמדה של ממליץ להתחסן או שלא להתחסן. *זהירות, רמזור אדום, סכנה* *הטעות או השקר בהנחיות של התו הירוק:* יש שיקול של התנהלות מקילה (מקלה) באמצעות התו הירוק (דרכון ירוק) שמטרתו לעודד (ובעצם להפעיל לחץ על) בלתי מחוסנים ללכת ולהתחסן. מי שמפיץ את הנגיף הם בעיקר המחוסנים שנושאים דרכון ירוק. להם מותר להיכנס למקומות סגורים וצפופים בלי בדיקה מקדימה המאמתת שהם לא נגועים בנגיף. כלומר, גם אם הוא חולה קורונה שלא יודע על כך או לא דיווח, הוא יכול להיכנס בלי שום בדיקה, אלא מספיקה רק הצגת דרכון ירוק. יש לא מעט מהמחוסנים שלא מודעים איך החיסון עובד. הם חושבים אם אני מחוסן אני כבר מוגן ולא נדבק. זאת טעות. גם מחוסנים נדבקים (אפילו הרבה יותר מהלא מחוסנים). רוב חולי הקורונה הם מחוסנים (לפי דיווח שפורסם לאחרונה, בביח הרצוג 90% מהמאושפזים בגין קורונה הם מחוסנים). החומר המוזרק לגוף מעודד את הגוף לייצר צבא של חיילים (נוגדנים) כך שכאשר יחדור האויב, לאחר פרוצדורה קצרה של זיהוי, הצבא הזה יכנס למלחמה עם האויב וישמיד אותו בתוך מספר ימים (5-10 ימים) כתלות במצב בריאותו של הנפגע. בזמן הזה, ועד לרגע שמתברר שהוא חולה ונכנס לבידוד (אם בכלל), הנפגע הוא בגדר נשא. יש לו דרכון ירוק והוא יכול להיכנס למקומות סגורים וצפופים, ברישיון, ובלי בדיקה, והוא, לעתים בתום לב בלי ידיעתו, מדביק אחרים, ואפילו מרגיע אותם, אל תדאגו, זה בסדר, אני מחוסן, אני כבר מוגן ולא נדבק ובטח לא מדביק. הוא לא מודע לכך שהוא מכניס את האחרים לסיכון והם משתכנעים ונדבקים ממנו ללא ידיעתם ואחכ עם הדרכון הירוק שלהם הם ממשיכים ומדביקים אחרים וכן הלאה.. זאת ועוד, הרבה מהמחוסנים לא מקפידים על שמירת הכללים (מסיכה, מגע ובטח ריחוק), כי הם מרגישים בטוחים (גם בעידוד השלטון והציבור המחוסן), וכך מחמירים את התופעה של הגדלת פוטנציאל ההידבקות ואחכ הדבקה, והתוצאה היא שכולנו נכנסים ללופ אינסופי שבגינו אין סיכוי שהמגיפה תיפסק. זאת ועוד: מחוסן בעל תו ירוק, לאחר שיוצא מתקופת הבידוד המקוצרת ממנה הוא נהנה, לא נדרש לבדיקה שהוא כבר החלים ושהוא כבר לא חולה/נשא קורונה. מסקנה: ראית אדם שאינו שומר על הכללים, אל תברר אם הוא מחוסן או לא. פשוט: התרחק ממנו. ואתה עצמך הקפד על הכללים ויותר מזה, כל מקום שמוגדר תו ירוק, ראה אותו כרמזור אדום שמתריע: *כאן מקום מסוכן, הימנע מלהיכנס. רק אם ממש אין ברירה, עשה זאת תוך הקפדה על הכללים וצמצם ככל האפשר את משך שהותך בו*. לא מטרת המאמר לעודד הימנעות מחיסון, כלל וכלל לא, אלא חשוב שכל מי שרוצה להיכנס למקומות מסוכנים יידרש בבדיקה והצגת תעודה עדכנית שהוא בפועל לא חולה. לא צריך/מספיק תעודת מחוסן (דרכון/תו ירוק). החיסון הוא לסיוע להגנה עצמית למקרה שהנגיף יחדור (לתסמינים קלים יחבית אם בכלל ולסיוע להחלמה מהירה), אך אינו מונע הידבקות עצמית מאחרים ואחכ גם הדבקת אחרים.
52
*זהירות, רמזור אדום,...
ג'קלין כריסטופר | 22-09-2021 7:32
*זהירות, רמזור אדום, סכנה* *הטעות או השקר בהנחיות של התו הירוק:* יש שיקול של התנהלות מקילה (מקלה) באמצעות התו הירוק (דרכון ירוק) שמטרתו לעודד (ובעצם להפעיל לחץ על) בלתי מחוסנים ללכת ולהתחסן. מי שמפיץ את הנגיף הם בעיקר המחוסנים שנושאים דרכון ירוק. להם מותר להיכנס למקומות סגורים וצפופים בלי בדיקה מקדימה המאמתת שהם לא נגועים בנגיף. כלומר, גם אם הוא חולה קורונה שלא יודע על כך או לא דיווח, הוא יכול להיכנס בלי שום בדיקה, אלא מספיקה רק הצגת דרכון ירוק. יש לא מעט מהמחוסנים שלא מודעים איך החיסון עובד. הם חושבים אם אני מחוסן אני כבר מוגן ולא נדבק. זאת טעות. גם מחוסנים נדבקים (אפילו הרבה יותר מהלא מחוסנים). רוב חולי הקורונה הם מחוסנים (לפי דיווח שפורסם לאחרונה, בביח הרצוג 90% מהמאושפזים בגין קורונה הם מחוסנים). החומר המוזרק לגוף מעודד את הגוף לייצר צבא של חיילים (נוגדנים) כך שכאשר יחדור האויב, לאחר פרוצדורה קצרה של זיהוי, הצבא הזה יכנס למלחמה עם האויב וישמיד אותו בתוך מספר ימים (5-10 ימים) כתלות במצב בריאותו של הנפגע. בזמן הזה, ועד לרגע שמתברר שהוא חולה ונכנס לבידוד (אם בכלל), הנפגע הוא בגדר נשא. יש לו דרכון ירוק והוא יכול להיכנס למקומות סגורים וצפופים, ברישיון, ובלי בדיקה, והוא, לעתים בתום לב בלי ידיעתו, מדביק אחרים, ואפילו מרגיע אותם, אל תדאגו, זה בסדר, אני מחוסן, אני כבר מוגן ולא נדבק ובטח לא מדביק. הוא לא מודע לכך שהוא מכניס את האחרים לסיכון והם משתכנעים ונדבקים ממנו ללא ידיעתם ואחכ עם הדרכון הירוק שלהם הם ממשיכים ומדביקים אחרים וכן הלאה.. זאת ועוד, הרבה מהמחוסנים לא מקפידים על שמירת הכללים (מסיכה, מגע ובטח ריחוק), כי הם מרגישים בטוחים (גם בעידוד השלטון והציבור המחוסן), וכך מחמירים את התופעה של הגדלת פוטנציאל ההידבקות ואחכ הדבקה, והתוצאה היא שכולנו נכנסים ללופ אינסופי שבגינו אין סיכוי שהמגיפה תיפסק. זאת ועוד: מחוסן בעל תו ירוק, לאחר שיוצא מתקופת הבידוד המקוצרת ממנה הוא נהנה, לא נדרש לבדיקה שהוא כבר החלים ושהוא כבר לא חולה/נשא קורונה. מסקנה: ראית אדם שאינו שומר על הכללים, אל תברר אם הוא מחוסן או לא. פשוט: התרחק ממנו. ואתה עצמך הקפד על הכללים ויותר מזה, כל מקום שמוגדר תו ירוק, ראה אותו כרמזור אדום שמתריע: *כאן מקום מסוכן, הימנע מלהיכנס. רק אם ממש אין ברירה, עשה זאת תוך הקפדה על הכללים וצמצם ככל האפשר את משך שהותך בו*. לא מטרת המאמר לעודד הימנעות מחיסון, כלל וכלל לא, אלא חשוב שכל מי שרוצה להיכנס למקומות מסוכנים יידרש בבדיקה והצגת תעודה עדכנית שהוא בפועל לא חולה. לא צריך/מספיק תעודת מחוסן (דרכון/תו ירוק). החיסון הוא לסיוע להגנה עצמית למקרה שהנגיף יחדור (לתסמינים קלים יחבית אם בכלל ולסיוע להחלמה מהירה), אך אינו מונע הידבקות עצמית מאחרים ואחכ גם הדבקת אחרים.
53
אבל למה לעזאזל...
מחוסן *3 | 22-09-2021 8:27
אבל למה לעזאזל לחסן ילדים? מי שיש לו חיסון זה אומר שלא מפיץ מחלה?
54
מדוע אף אחד...
עם ישראל | 22-09-2021 11:27
מדוע אף אחד לא מדבר על תופעות הלוואי מהחיסון. מדוע לא מספרים שהמחוסנים גורמים להדבקה בגלל החיסון . ישראל המדינה הכי מחוסנת והכי חולה. מדוע פרייס לא מדברת על זה?
55
אני מסכים לגמרי...
נוכי | 22-09-2021 12:08
אני מסכים לגמרי עם דבריו אבל אני לא מבין מה הקשר שהתקשורת מתייחסת לדבריו של בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור? האם יש לו איזשהו תפקיד ציבורי? למה שלא תביאו את דבריו של נכדה בן השלוש?
56
שקרן!!!
די לשקרים | 22-09-2021 21:33
אין מילת אמת אחת בכתבה כולה! הטלאי הירוק הוא פשיזם רפואי! לגבי הדבר האחרון, זה פשוט פייק מוחלט! אין מי שבאמת ובתמים מתנגד לזריקה הניסיונית של פייזר ובוז מאמין לנתוני מטרד הבריאות. פשוט שקרן ומגעיל אין מילה אחרת.
57
אשתך הפכה אותנו...
לא מחוסן | 24-09-2021 17:16
אשתך הפכה אותנו לאוייבי העם!! לא נשכח ולא נסלח!!!
58
עדיים לא הבנתי...
הציוני | 26-09-2021 18:31
עדיים לא הבנתי מה חטאו של ערד ניר???? נא הסבר נמק ופרק מר פרייס אלרועוי הנכבד....
59
הזריקה שאינה מחסנת!...
שם מלא | 05-09-2022 16:59
הזריקה שאינה מחסנת! יוצרת מומים בילדים! קרישי דם! מוות מוקדם! בעיות הפוריות! אותה דחפו בכח! היטלר היה גאה!