חוקרות אפידמיולוגיות הוכשרו בקרית ארבע וחברון - סרוגים

חוקרות אפידמיולוגיות הוכשרו בקרית ארבע וחברון

לראשונה בקרית ארבע חברון, הוכשרו חוקרות אפידמיולוגיות מטעם המועצה. ראש המועצה בירך: "החקירות הביתיות יובילו לקטיעת שרשרת ההדבקות בצורה מהירה יותר"

author-image
חוקרות אפידמיולוגיות הוכשרו בקרית ארבע וחברון
  (צילום: דוברות קריית ארבע חברון)

המועצה המקומית קרית ארבע חברון הכשירה הבוקר (שישי) שתי חוקרות אפידמיולוגיות יחד עם משרד הבריאות. למעשה, אומרים במועצה כי מדובר בשתי חוקרות ראשונות המכירות את המועצה וכי החקירה המסורבלת שהייתה עד כה במשרד הבריאות עוברת כעת לרשות המקומית. החוקרות עברו השתלמות מיוחדת של שלושה ימים מטעם משרד הבריאות וקיבלו את ההכשרה המתאימה.

ראש המועצה אליהו ליבמן אומר כי מדובר בנדבך נוסף למיגור נגיף הקורונה מהמועצה קרית ארבע חברון. "שתי החוקרות שלנו הן גילה נרקיס ורונית לוי, ואני מברך אותן על התפקיד החדש" אמר. "אנחנו בעצם מעתיקים את החקירה האפידמיולוגית מתל אביב אלינו לקריה, במקום שיישבו חוקרים שלא מכירים את הקריה ויתחקרו נדבקים אנחנו עושים את זה כאן אצלנו".

לדבריו, "החקירה הזו תסייע בקטיעת שרשרת ההדבקו. השיטה הזו של העברת המקל לרשות המקומית תסייע לנו להגיע לנדבקים בזמן קצר יותר, ככה מצילים חיים". במועצה גם מציינים כי חלה ירידה תלולה במספר הנדבקים בנגיף וקוראים לתושבים להמשיך ולשמור על הנחיות משרד הבריאות

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יחקרו גם את...
שאלה | 23-10-2020 10:12
יחקרו גם את הערבים? אחרת אין טעם. היהודים הם מיעוט שולי בחברון מבחינה מספרית. המגיפה לא שולטת בתורת הגזע וכולם מדביקים את כולם.