לאחר היציאה ההדרגית מהקורונה, החזרה לעבודה ותחילתו של הקיץ החם החלו משרדי הפרסום בישראל באתגור הדדי במטרה להעלות למודעות את נושא שכחת ילדים ברכב.
את המהלך התחילו חברת הפרסום והדיגיטל "פאסי.קראוס" ואליהם הצטרפו חברות רבות נוספות שאותגרו: ותקין בוטיק, ויראל, קנדו, גליקמן שמיר סמסונוב, משרוקית, פרסומי ישראל, אומנות הפרסום ועוד…
הקמפיין שעדיין מתגלגל ועוד ועוד משרדי פרסום מצטרפים אליו, יצא מתוך מטרה לשים זרקור על הנושא הכואב כל-כך. להעלות למודעות בתקופה מאוד לא פשוטה מה שעלול לחרב חיים.










מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים