חולי קורונה נוספים בחדרה: 2,400 תלמידים יכנסו לבידוד - סרוגים

חולי קורונה נוספים בחדרה: 2,400 תלמידים יכנסו לבידוד

הגל השני של הקורונה. בבית הספר הרב תחומי בחדרה נתגלו 2 תלמידות נוספות כחיוביות לנגיף. בעקבות כך, כל בית הספר - 2196 תלמידים, 217 מורים ו-33 אנשי מינהלה נכנסו לבידוד ביתי

author-image
חולי קורונה נוספים בחדרה: 2,400 תלמידים יכנסו לבידוד
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

הגל השני של הקורונה. משרד החינוך מעדכן על נתוני התחלואה מאז הבוקר. בבית הספר הרב תחומי בחדרה נתגלו 2 תלמידות נוספות כחיוביות לנגיף. בעקבות כך, כל בית הספר – 2196 תלמידים, 217 מורים ו-33 אנשי מינהלה נכנסו לבידוד ביתי.

בסך הכל נמצאו בבית הספר 3 תלמידים ומורה שחולים בקורונה. בית הספר סגור כבר מתחילת השבוע.

עוד באותו נושא

הגל השני של הקורונה: 129 נדבקים חדשים מאז אתמול

בירושלים, בתיכון סליסברג נתגלו 2 תלמידים חולים, גם פה בית הספר נסגר, והתלמידים נשלחו הביתה, כשכעת בודקים מי מהם יצטרך להיכנס לבידוד ביתי. עוד בירושלים, תלמיד חולה נוסף בבית הספר זלמן ארן (בסך הכל 3 תלמידים חולים). בית הספר סגור.

בתל אביב, נסגר בית הספר הירדן, בגלל תלמיד שהתגלה כחיובי. כעת נבדק מי יצטרך להיכנס לבידוד ביתי, ובבאר שבע נסגר בית הספר מקיף ג׳, בעקבות תלמידה חולה, אחרי שאתמול נסגר בית הספר מקיף ו'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תל אביב?!
משה | 03-06-2020 16:37
לאור ההתפרצות בתל אביב, האם יסגרו את תל אביב כמו שסגרו את בני ברק?!
דפוק
אהבל | 05-06-2020 10:18
שאלה של תם עם קרחת מכוסה
2
תשאלו את ילדיכם מה קורה סביבם...
איש יהודי | 03-06-2020 16:40
ביליתי חצי יום בטלפון עם מורים ומנהלים של מוסדות חינוך שונים בהם לומדים ילדיי. מתברר לי שרוב הילדים, רוב היום, ללא מסכות - והמנהלים מתייחסים לזה כמשהו אבוד. מעירים להם, אך אין אכיפה כלשהי. לצערי הרב אני לא שולח את ילדיי ללימודים יותר עד שלא יהיה שינוי משמעותי - אני חושב שלא אחראי לשלוח ילדים למוסדות בהם רוב התלמידים ללא מסכות. דברו עם הילדים שלכם. תבררו מה קורה אצלם בשיעורים ובהפסקות. לפי משרד החינוך, כל ילד מכיתה ב' ומעלה צריך לחבוש מסכה (פה ואף!) במרחבים ציבוריים, ומכיתה ד' ומעלה גם בשיעור. האם זה מיושם במוסדות של ילדיכם? אם לא - אתם מסכנים את עצמכם ואת כל היקרים לכם.
לא ניתן ליישם את התווחה של בתי ספר
שרון | 04-06-2020 15:02
זו בדיוק הבעיה שלא ניתן ליישם את המתווה. אי אפשר להשגיח שכל התלמידים יהיו עם מסיכות בהפסקות. יש כ 500 תלמידים על כ 35 אנשי צוות (לפחות בבית הספר של הילדים שלי). 35 מורות לא יכולות להעיר בו זמנית ל 500 ילדים וגם לא לראות אותם בכל דקה. בדיוק מה שקרה ביום שני. הבן שלי (כיתה ב') יצאה מבית הספר בלי מסיכה למרות שאני כל בוקר חופרת להם על המסיכות ושטיפת ידיים. אמר ששכח, סיפר שיוצאים להפסקה ומורידים את מסיכה. המורה מעירה ואז שמים שוב, כשהמורה לא רואה שוב מורידים את המסיכה לסנטר. אומר שלמרות החפירות שלי קשה לו לנשום עם המסיכה ולכן מוריד. וזה לא רק הוא, זה רוב התלמידים. הוא גם אמר לי הרי גם ככה בכיתה אני בלי מסיכה, אז מה זה משנה בהפסקה? והם יוצאים להפסקות מדורגות, כל שכבה בשעה נפרדת. בנתיים השארתי אותם בבית