עימות בין יאיר נתניהו לעורך חדשות 12: "הכל מטומטם" - סרוגים

עימות בין יאיר נתניהו לעורך חדשות 12: "הכל מטומטם"

אחרי העימות הסוער עם פרשן חדשות 12, עמית סגל, יאיר נתניהו התעמת במשך שעות ארוכות ולאורך עשרות ציוצים עם עורך מהדורת חדשות 12, יניב הלפגוט. מי נשבר ראשון?

עימות בין יאיר נתניהו לעורך חדשות 12: "הכל מטומטם"
  (צילום: גיל יערי\ פלאש90)

אחרי העימותים הרבים והמתוקשרים עם פרשן חדשות 12, עמית סגל, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, התעמת אמש במשך שעות ארוכות עם עורך מהדורת חדשות 12, יניב הלפגוט. השניים הגיבו זה לזה במשך מספר שעות כשכל אחד מהצדדים פרסם עשרות ציוצים.

הכל התחיל כמובן מהעימות של נתניהו הבן עם עמית סגל על הכוח העצום שמערכת המשפט השיגה לעצמה בזמן כהונתו של נתניהו כראש ממשלה. נתניהו הבן מצידו האשים את סגל שהוא לא עושה את עבודתו נאמנה ואינו מביא את הקול הימני לפריים טיים.

אחרי העימות של יאיר נתניהו ועמית סגל כתב הלפגוט: "פתוח על נוטיפקציות של עמית סגל ועד לא מזמן של יאיר נתניהו. בשביל הרגע הזה שעמית הפך במרומז לעלה תאנה ימני בתקשורת שמוכן למכור את אמא שלו בשביל ליטוף מעיתונאי השמאל, היה שווה לקבל את מבול הפושים מהצהריים. רשמית הכל מטומטם".

עוד באותו נושא

עימות סוער בין סגל ליאיר נתניהו: 'לא תלויים באישורך'


133

בתגובה יאיר נתניהו כתב להלפגוט: "‏‎‎לא דיברתי דווקא על ‎עמית סגל". הלפגוט מצידו השיב: "‎‎אז עמית מקבל תו סגול של ימני או שהוא ימני מחמד? רק תעשה לי סדר כדי שנוכל ללכת לישון בשקט".

נתניהו כתב: "ברור שהוא עלה תאנה שלכם בנסיון לעשות מצג שווא לציבור שאתם ערוץ אובייקטיבי ומאוזן, ולא ערוץ תעמולה בולשביקי (מה שאתם באמת). זה לא אומר שהוא לא עיתונאי מצויין ומקצועי ובוודאי העיתונאי הכי טוב אצלכם (למרות שזה לא כזה קשה, הרוב אצלכם תעמולנים עילגים ולא עיתונאים)".

הלפגוט השיב: "העיתונאי אולי הבכיר (המוכשר) בישראל מוצג על ידך כבובה שמופעלת על ידי העורכים והמנהלים שלו. עזוב שהוא לא צריך לקבל את תעודת ההכשר שלך, פשוט איבדת את הצפון אם אתה מדבר ככה".

"ממש לא בובה זה לא קשור אליו", כתב נתניהו. "זה תקן שיש לכם כדי לעשות הצגה של ערוץ תקשורת מאוזן. הוא במקרה קיבל את התקן ובאמת שאפו עושה כמעט את המקסימום שאפשר במגבלות הערוץ הדיקטטורי שלכם. הרי אתה לא מנסה להגיד לי שלעמית מותר להגיד מה שהוא חושב כמו אברמוביץ בשידור? או להביא סקופים על השחיתויות והעבריינות של מנדלבליט, ליאת בן ארי, שי ניצן, שופטי עליון, אלשייך, מני יצחקי, רוני ריטמן וכל שאר החונטה ולקבל את ראש המהדורה, כמו שגיא פלג מקבל בזמן שהוא מדווח ברצינות תהומית על פרשת קצף הגילוח".

עוד באותו נושא

יאיר נתניהו חושף: כך נראית הקומה העליונה בבית רוה"מ


147

"אתה אמיתי או שזה בוט בשעות האלו?", הגיב הלפגוט. "יושב במקרה על תקן שיש לנו כדי לעשות הצגה של ערוץ מאוזן? פרשן פוליטי שמביא סקופים על מה שבא לו ואתה רומז שהידיים שלו קשורות. צחקתי בקול".

נתניהו כתב: "רומז?!? אתם עשיתם לו שיימינג בשידור חי! הוצאתם את אילנה דיין מהנפתלין, שמתם אותה במהדורה, ונתתם לה לגלות מקור של סגל עיתונאי בערוץ שלכם! לא היה דבר כזה באף כלי תקשורת בעולם המערבי אי פעם! והכל כדי לנסות לעזור לכחול לבן בבחירות".

הלפגוד הזכיר: "וכשהוא שידר במהדורה שערכתי ארבעה ימים לפני הבחירות הקלטה של ישראל בכר אתה חושב שעניין מישהו את מי זה משרת או לא. יש חומר משדרים, ככה פשוט".

נתניהו לא קנה את התגובה וכתב: "פחחחחח איך זה מסביר את מה שעשיתם לו בציוץ שכתבתי למעלה? אתה מכיר עוד כלי תקשורת שעיתונאי אחד בו, חושף מקור של הקולגה שלו שבאותו ערוץ, כאשר העיתונאי יושב באותו אולפן ועובר זובור בשידור חי?!?".

"אתה יודע מה ההבדל בינינו", כתב הלפגוט לנתניהו. "אני שלם עם מה שאני כותב. אתה לא מאמין לעצמך. בטח כשאתה כותב קשקושים כאלו על עמית סגל".

נתניהו כתב: "יניב, זוכר לפני שנה שנתתי לך עצה לא לכתוב ציוצים מן הסוג הזה שלא מוציאים אותך העיפרון הכי חד בקלמר?".

הלפגוט השיב: "ואגב, עניינית גאה בפרסום של עמית סגל וגאה בפרסום של אילנה דיין".

עוד באותו נושא

קרב הטוויטר בין ינון מגל ויאיר נתניהו • סיבוב שני


28

נתניהו שאל: "חחח אז אתה גאה בפרסום של אילנה דיין שה"סקופ" שלה היה לחשוף את המקור העיתונאי של הקולגה שיושב לצידה, ולבייש אותו בשידור חי?".

הלפגוט לא נשאר חייב: "להביא מידע שאותו רב שנפגש עם בכר פגש את ראש הממשלה לפני שפורסמה ההקלטה, אחרי שאביך הכחיש שהוא קשור לאירוע זה אייטם סופר ראוי".

נתניהו תהה: "אבל עצם המידע שההקלטה הייתה של אותו רב, זה חשיפת המקור העיתונאי של הקולגה שלה לאותו ערוץ. יש לך עוד דוגמא לזה שעיתונאי אחד שלכם, חשף את המקור של עיתונאי אחר שלכם?".

עורך החדשות השיב לו: "תגיד, כשבאותו ערוץ שאתה מתעב היו מי שתקפו את הריאיון שהעניק רוני אלשיך לאילנה דיין לא מחאת כפיים? מי שמביא חומר מגיע למסך. זה הכלל הפשוט. אתה לא חושד שעמית מסר לאילנה את ההקלטה שהיא שידרה או הביא לה ליד לחומר. הקלטות מסתובבות. אחת הגיעה לסגל וזה מצוין, ואחת לאילנה".

בנו של ראש הממשלה השיב: "לא הבנתי את ההסבר שלך למה אילנה דיין חשפה מקור עיתונאי של עמית סגל. חחח לגבי אלשייך ועובדה. אתה רציני?!? הרי אילנה ראיינה אותו בכפפות של משי! תקפו בימין את אלשייך על עצם הראיון דבר חסר תקדים ועוד על כך שדיבר על חקירות מתנהלות (עבירה פלילית). וכמו כן על עלילת הדם שלו שנתניהו שלח חוקרים נגדו ונגד שוטרי להב. שזה שערוריה בגלל 1. זה שקר ועלילה. 2. אם זה מה שהוא והחוקרים חושבים אז יש להם ניגוד עניינים חמור בחקירת נתניהו, כי הם רואים בו אויב ששולח עליהם חוקרים".

הלפגוט כתב: "תקפו בימין? לא קשור לימין או שמאל, מי שתקף זה בין היתר גיא פלג".

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎‎‎יש לך הסבר איך הכתב המשפטי שלכם לא מדווח על הסקופים המטורפים של איילה חסון בשבועות האחרונים על קלטת בכספת אשר מוכיחה שראש התביעה של ישראל עבריין? על החשיפות של קלמן ליבסקינד על העליון? על פרשות שי ניצן? על איך שי ניצן טייח את חקירת דנינו חברו? ועוד ועוד".

עוד באותו נושא

הציוץ והסערה: יאיר נתניהו נגד הפגנת השמאל


56

הלפגוט הגיב: "‏‎‎‎‎ראש התביעה שאביך מינה אחרי שהיועץ הקודם וינשטיין קרא לו לשקול להפסיק את כהונתו כמזכיר הממשלה. איפה הייתם אז? מזל שיש גוגל".

נתניהו בתגובה כתב: "אה ואני חייב חייב לשאול אותך. בטח שמת לב לכל הבאזז פה על הסדרה בנטפליקס על הפדופיל אפשטיין. אהוד ברק קיבל ממנו 2.5 מליון דולר על "מחקר". צולם נכנס מכוסה בפניו לדירה שלו בניו יורק. בדיילי ביסט פורסם כי נהג להתארח שם קבוע. בראיון לדיילי ביסט ברק הודה שביקר באי הזוועות והפדופיליה שלו בקאריביים. גם נחשף שהוא עומד מאחורי הדגלים השחורים. איזה קטע שהוא אורח קבוע לאחרונה אצלכם כל שבוע, ואתם אף פעם לא שואלים אותו על זה".

הלפגוט טען: "הייתי שולח אותך לארכיון לשמוע איך נטחן 50 פעם במהלך הקמפיין על אפשטיין, מה שפגע בו לדעת כולם. אבל עובדות זה לא משהו שמדבר אליך".

נתניהו שאל את הלפגוט: "שאלתם על הביקור באי הפדופליה והזוועות בקאריביים? שאלתם על הדגלים השחורים?".

העימות בין השניים נמשך לאורך עוד עשרות ציוצים, כשנתניהו הבן ממשיך להאשים את הלפגוט כי סגל הוא עלה תאנה וכי את השאלות הקשות לשמאל מהדורת החדשות שהוא עורך אינה מביאה. הלפגוט מצידו טען שנתניהו טועה והביא מספר הוכחות מהעבר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
112 תגובות - 90 דיונים מיין לפי
1
יאיר,נשמה,כולנו פה מתות עליך ומחכות לבואך
הבנות ממועדון פוסיקט | 02-06-2020 10:40
הילד של כולנו
המקובלים: יאיר ראש ממשלתנו בעתיד
יהודי אמיתי | 04-06-2020 11:28
ליאיר יש את כל הכישורים. ומצווה גדולה של כיבוד אב ואם הוא מקיים. עלינו ללמוד מיאיר בכל התחומים
יאיר החשמונאי אוהבים אותך. המשך במלחמתנו
עידו 2 | 03-06-2020 8:49
אתה נלחם כמעט יחידי. אחרים מוגי לב, מפחדים מהבולשביקים הבגצניקי''ם ומכלי התקשורת.
הבנות
אמפי | 02-06-2020 20:35
אולי אתם בנות גבריות ולכן מי ילך איתכם. חפשו את הדומים לכם בגן העצמאות. עוד מאה שנים לא תגיעו לערכים של יאיר כן ירבו כמוהו. תחי מדינת ישראל יחי הימין.
הרגת
רוני | 02-06-2020 14:07
הרגת אני פיפי
איך יבוא, אוהב את בני מינו יאירוש
בעלו | 02-06-2020 14:06
עוד יונק מאימוש המתוק
יאיר נתניהו
דוד | 02-06-2020 11:43
ילד טמבל
2
אתה ראש הממשלה הבא בתור
דנה | 02-06-2020 11:17
גם אני מתה על משפחת נתניהו חחחחחחח
מעניין שטראמפ ודרשוביץ הם חברים טובים של bb
אפשטיין | 04-06-2020 12:15
מה שידוע זה שbb הידוע החובה קרבתם של מיליארדרים נדיבים, הסתובב בניו יורק בשנות ה-80 וה-90, ולכן סביר שנה נתניהו הכיר גם את אפשטיין. יתרה, נערה הזכירה ראש ממשלה מפורסם, אז בטוח שלא התכוונה לברק. לכאורה
ילד מסריח כמו הוריו
לי | 03-06-2020 22:36
סירחון
3
הזוי
יורם. | 02-06-2020 11:27
מה אנחנו מתעסקים. כל הזמן עם איזה ילד שחי על חשבון המדינה ,יושן ,אוכל שותה חשמל ומים מכונית ונהג מהבילים בארץ וגם בחול ,בסקי וביאכטה ,עם חברה או בלי מזל שלפעמים הוא מבקש מהבנקים של האחרונים איזה 200 שקל ללכת למועדון.ועוד מסביר שמגיע לו כי אבא שלו ,ביבי, סדר להם מיליונים ..תעזבו אותו הוא לא שווה כלום.
Bb והמשפחה נלחמים על העסק הפרטי שלהם
חי כמו טייקון | 04-06-2020 14:37
חיים כמו אייקונים מבלי להוציא שקל מהכיס. כמעט כל ההוצאות שלהם המדינה ממנת, כולל שפוץ הנכסים הפרטיים. עכשיו גם המלכה תקבל רכב ממוגן לטיולים שלה. וכל זה בלי להתחשב הקופונים מסביב. לכאורה
יאיר נתניהו
אירית | 02-06-2020 15:24
הוא בכלל לא ילד, מתקרב לגיל שלושים הבטלן
4
יאיר
דוד | 02-06-2020 11:41
ילד טמבל לך לישון מי אתה שחושב את עצמו בעל הבית אתה נעל בית
5
משפחת הפשע ממשיכה לעשות רווח על העניים
גנביהו | 02-06-2020 11:51
ארגון פשע לא יכול להיות נציג ציבור
6
יראיר
YOYO | 02-06-2020 11:55
כמו בעימות נגד עמית סגל - ידו של יאיר על העליונה גם הפעם. גם עמית וגם יניב לא מצליחים לתת תשובות. ערוץ 12 הוא ערוץ אנטי מחנה הינין - נקודה !!
טירוף
רינה | 02-06-2020 13:33
הנקודות שלך לא עושות רושם. למה בכלל עונים לטמבל הזה. ערוץ 12, זה לא לרמה שלכם אפילו להסתכל לעברו. ל ה ת ע ל ם !!!
7
אוי אוי אוי נתניהו ג'וניור...
אריאל | 02-06-2020 11:59
מה שאתה לא רוצה להבין זה שתקשורת מבקרת שלטון. זה תפקידה. אבא שלך ראש ממשלה. ברק לא בשלטון. אתה ודומיך כמו ברדוגו העילג ועכשיו גם העורך דין המתרפס יוסי כהן, עושים מישמש אחד גדול. מחברים עובדות עם פרשנויות. עבר והווה ועתיד. הכל בפיילה אחת.
כהן
יאשה | 02-06-2020 14:31
עורך דין של משפחת נתניהו כהן ,מומחה לטיוח וקונספירציות ,זו גדולתו ביבי ידע במי לבחור כפרקליט המשפחה אם אני אסתבך חלילה ,בפלילים ,אני בטוח שאשכור את שרותיו גדול בתחומו התחמן הזה ,עם החיוך הציני על פניו
8
12
דוד כהן | 02-06-2020 12:02
סוף סוף מישהו אומר לכם את האמת אתם טומנים ראשכם בחול
9
איך יש לו זמן לצייץ שעות ארוכות כל יום
שלומי | 02-06-2020 12:16
בנוסף להיותו פרילנסר?
אני קם ב 12 , אוכל מה שהמשרתת הכינה,
סדר יום | 02-06-2020 12:50
מצחצח שיניים, פיג'מה לא צריך להחליף נשאר עד הערב כך (סגר), אלא אם בא איזה נודניק לאבא, אז שם עניבה על הפיז'מה ויוצא לרעות באחו שבגינת הבית , חוזר כותב בשמי מה שכתב הרשע הזה אוריך, שש נכנס למיטה עד למחרת.
10
לא יותר פשוט לריב בטלפון?
יוסי | 02-06-2020 12:25
בשביל מה לשבור את האצבעות במקלדת
11
יאיר נתניהו
מ.ג. | 02-06-2020 12:30
הילד הזה אינפנטיל עם קוים סוציופאטיים קשים. יש להפסיק להגיב אליו בכל סוג של תגובה. להשאיר אותו בחיק המשפחה האחראית להיווצרות מפלצת אנטיסוציאלית בזויה.
12
לא הכל מטומטם, יאיר נתניהו מטומטם
משפחת יעקובי | 02-06-2020 12:42
לא הכל מטומטם, יאיר נתניהו מטומטם, כמו נתניהו שהפך את את משפטו האישי על שוחד מרמה והפרת אמונים למשפט של כל הימין, כך בנו הופך את טימטומו האישי לטימטום של כולם. אנחנו לא מטומטמים, אנחנו לא לקחנו שוחד , לא הפרנו אמונים ולא רימינו אף אחד. אנחנו אנשים ישרים וכל אחד מאיתנו עומד בפני עצמו, אנחנו לא קבוצה ולא כל הימין.
אז זהו, שלמרבה הציר נתניהו האב ממש לא מטומטם
אחת | 03-06-2020 17:44
הוא יודע יםה מאד שהמשפט שלו הוא לא כנגד כל הימין- אבל הוא גם יודע יפה מאד שמספיק חסידים שוטים יקנו את הטענה הזאת.
13
דברו רקהעלי ועל אבא שלי , אתם יודעים למה ?
משה | 02-06-2020 12:46
ספר לנו חביבי כי אתה יודע בדיוק.....אנחנו לא.
14
נתניהו
מוש | 02-06-2020 12:53
כל מילה של יאיר נתניהו היא אמת.שום מילה בערוץ12על כל הפרשיות שאילה חסון חשפה.כל הכתבים של ערוץ 12תוקפים חופשי את הימין בלבד.אמנון מזמן כבר לא פרשן אוביקטיבי.סגל אהוב שלנו מדבר בין הטיפות.יש ממש אנטי בערוץ.פניתי לקשמרו מיספר פעמים.לפי תשובותיו,אני חושב שלכאורה ידיו די כבולות.
אילה חסון לא !!! חשפה כלום, סתם ממחזרת באובסס
חרדה למדינה | 03-06-2020 7:59
את פרשת הרפז, שהסתיימה כבר לפני 10 שנים.
15
יאיר נתניהו
יוסי | 02-06-2020 12:55
התקשורת אשמה ! לא לתת לו במה-לא לענות לו בכלל,ואז הוא אולי ירגע! וחוץ מזה יש לו אמא פסיכולוגית-שתטפל בו !
יי
Pppp | 03-06-2020 1:09
קודם צריך לטפל באמא ואולי לא בטוח יצליחו לטפל בילד ספג קשות גדל על שינאה על עשו לי לקחו לי תיתנו לי מגיע לי עצוב זה מה שעושה הבחור ?
16
יאיר נתניהו הפסיק לעניין....
Miri Revivo | 02-06-2020 13:11
מהילד החכם של ראש הממשלה הפך לאוהד הנודניק... אפילו נתניהו האב אומר לו דיי...מציעה להוציא לו את הנייד בהפסקות.... ילד תינוק.... אם החיכודניק מתרשמים ממנו הרי שיש להם מה שמגיע להם ראש ממשלה אופורטוניסט שהכלכלה גאון אך בפוליטיקה ובמדינאות מתנהג ללא צפון...ומצפון ...לא איכפת לו ימין או שמאל העיקר לא בנט....
17
האמת כולה
מאיר | 02-06-2020 13:19
שאפו ליאיר.. המשך לחשוף את הערוץ הבזוי..
18
הלפגוט ויאיר
אחד העם | 02-06-2020 13:36
שני אנשים בתת רמה, ממש מפגרים, מנהלים דיון הזוי
19
יאיר נתניהו
אבירן נחמה | 02-06-2020 13:54
חבל שמנהל ערוץ 12 נכנס להתנהלות של יאיר נתניהו . מענין לשמוע את חוות דעת ם של אנשי המקצוע (ולא של ה-פ-ס-י-כ-ו--ל--ג-י-ת..)..
20
כל הכבוד ליאיר - רהוט ונוגע בנקודות החשובות
חיים | 02-06-2020 14:03
תאהבו אותו או לא - הוא עושה עבודה טובה, בטח לשיטתו, אני לא מרגיש רק שהוא מבין את ראשי ערוץ 12 השמאלנים.
בדיחה טובה
יעלה | 02-06-2020 16:09
תחליף מקצוע. תרויח הרבה כסף
21
יאיר
יאשה | 02-06-2020 14:19
זכורימ,לי לפני שנים בערוץ 2 ,שפלג הקריא תמלילי חקירה על אולמרט ,והושמעו ,בערוץ זה קולותיהם של אולמרט ושולה זקן עם ההתקמבנויות שלהם עם המעטפות וניסיונותין של אולמרט לפתות את,זקן לשתף פעולה עימו ,לדוגמא ,, כך מוקלט אולמרט אומר בקולו ,,,,,גם אהוד ברק קיבל רנטות על,מכירות נשק בעת כהונתו כראש ממשלה ,יאיר ,לא להתבכיין אין אכיפה בררנית כלפי אביך ,
22
הבן המזדקן של ראש הממשלה
ליאור | 02-06-2020 14:24
למה נותנים צומי לגבר מזדקן שחי על חשבון הוריו והאזרחים. הוא לא דומה לאחיו נועה ואבנר שניהם אינטליגנטים חכמים ומנומסים,תענוג. רואים שהם משתייכים למשפחת נתניהו. ואילו איך קוראים לו יאיר לא דומה לא לאחיו ולא לאביו. בטוח שהוא הבן של?...לא נראה
23
יאיר
יאשה | 02-06-2020 14:25
יאיר מוקלט ,בקולו יחד עם אימו בוחש בעיסקת אלוביץ ,זכור לי שאיריס,אלוביץ בשיחה איתכם כינתה את משה כחלון ,,ערבי ,והחייכן , יאיר לא חף מפשע
24
צודק
מרים | 02-06-2020 14:36
יאיר צודק ב100 אחוז בכל מילה שכתב ! עמית סגל מוכשר אבל הוא לא באמת מעיז לומר מה שהוא רוצה עד הסוף וזה משתקף בשידורים.הם יודעים שהוא מוכשר לכן אוחזים בו.וגם כדי שלא יעוף לערוץ 20.אהוד ברדק אכן מופיע המון רק כי הוא שונא שינאת מוות את ביבי(קינאה) ומעולם לא היקשו עליו בשאלות נוקבות בענין הפדופיל.
יעוף לערוץ 20 ????
חושם | 02-06-2020 16:45
הו האימה.. 35 צופים ביום בהיר.
25
יאיר אתה מעניין כשלג דאשתקד
מישהי | 02-06-2020 14:53
יש לך בטח המון זמן לבזבז. בטלן ועצלן נרדמים בציוצים שלך, הפסקת לעניין. הפסקת לחדש וזה שאתה נשכב על הגדר, זה רק כדי שתוכל להמשיך לגור בבלפור בלי לשלם שכד. צעירים בגילך עובדים קמים בבוקר ומרויחים את לחמם. אבל אתה ? מה פתאום? כל זמן שהפסיכולוגית קושרת אותך לסינר לא תעשה כלום.
26
אתר שמאלני במסווה.
יניב | 02-06-2020 14:55
מה קורה עם האתר הזה? תגובות שמאלניות הזויות באופן קבוע. צריך דחוף לשנות את שם האתר לפרומים. 4
27
יאיר נתניהו k600
שאלתיאל | 02-06-2020 15:31
תותח על.
28
צביעות שמאלניות ורדידות חלק מכתבתבי ערוץ 12
מלכה | 02-06-2020 16:01
רנה מצליח עילגת אבל שמאלנית רדודה. גיא פלג רדוד ,מדברר את הפרקליטות שום ביקורת עליהם מעיד על עצמו ועל חבריו שהם פחדנים . גיא פלג והג'וק שיא השיאים של הגאון האוויל הזה. אמברמוביץ תועמלן איש רע נוטף שנאה. מפרשן עקום את נתניהו,ראו מה כתוב עליו בגוגל. ואת ערד ניר הזעפן מתחילת הקורונה זעף על כל מהלך. דנה ויס סתם כתבת עם הדיבור הנמוך שלה נגד יאיר גילתה את אופייה ועוד ועוד
תגובה
יעקב | 03-06-2020 21:20
אז תעבור ערוץ יש לך רק תלונות
29
למה לא חסים על יצור חסר אונים ?
יעלה | 02-06-2020 16:07
קצת חמלה על היצור חסר האןנים והמוחלש הזה. כולם יורדים עלעו מימין ומשמאל. הוא סגור בכלוב של זהב. מובטל כבר שנים. אמא שאינה בקו הבריאות.נאב שעובד כל היום מחוץ לבית ונמצא בהליך משפטי שסביר שיישב בכלא בקרוב. אין לו זוגיות. אין לו חיים משלו. אביו מעסיק אותו בהעסקה פוגענית וסחטנית בעבודת כפיים ואצבעות מבוקר. אופסי... מצהריים עד לילה, עטבדות המעון הסגור, כולן מרוקאיות וצרפתיות שזה נוארא, הן שקרניות וטפשות, אוכל רק בחמגדיות, כל החברות שהיו לו מלכלכות עליו, סגרו לו את הפוסיקאט התחליפי, הבחור שהוא מפנטז עליו כבר נשוי עם שני ילדים ודר לבטלון פנים עסוק מעדי, כל היום רעש והפגנות מתחת חבית, וילון שחור גדול מקבל את פניו בכניסה לביתו. איזה אנשים אתם באמת? ינון מגל אתה אדם דתי לא? עמית סגל אתה חובש כיפה הלא כן? איפה קצת חמלה? רחמים? לו הייתם יהודים אמיתיים , עזבו ימניים, היתה בכם טיפת אמפטיה לאדם שזה גורלו המר והקשה . תתביישו לכם! ערלי לב!
כי מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים.
חרדה למדינה | 03-06-2020 8:04
המוסר היהודי בגדולתו ולכן אין מה לרחם על הזנאי-הפרזיט נתניהו: גיל ביולוגי - 30 ; גיל מנטלי - 3.
30
ביבי פחדן
רן | 02-06-2020 16:07
באמת ביבי פחדן נתן לבית המשפט כוח . ומתבכיין ... יאללה ביבי תוכל את מה שבישלת
31
מסריח
אי | 02-06-2020 16:07
חתיכת בטלן מסריח
32
האם יאיר מקור של סגל ?
אזרחית | 02-06-2020 16:32
לכאורה מרגיש כך
33
עורך חדשות 12. לא הבנתי מי זה הפרסונה יאיר
טלי | 02-06-2020 16:33
לא ברור כל השיח הזה? למה אתה צריך לענות לשופר הדביל הזה? שילך לעבוד ולא יחיה על חשבוננו. ובערב יצייץ אתכם. אתם נותנים לו במה. למה? אנחנו משלמים עליו מאבטחים. אוכל על חשבוננו. הכל. די תפסירו כבר לתת לו במה.
34
ממה מתפרנס יאיר נתניהו.
יחיאל יהב | 02-06-2020 16:36
האם יאיר נתניהו מכין עצמו לראשות הממשלה על חשבון כספי משלם המיסים? אוגר על אנשים שונים כדי לתקוף אותם ובכך לתת לציבור בוחרי הליכוד פירורי שקרים כמו שאביו עושה? האם אדם כזה כמו יאיר שמתמחה בפילוג ובהשמצות נועד להנהיג את העם? למה אמצעי התקשורת נותנת לו במה?
35
האפרוח לא מפסיק לצייץ
אזרחית | 02-06-2020 16:43
הבן של אימו, לא ראוי ולא דווה התייחסות. שימשיך לצייץ... צויץ צויץ צויץ...
36
למה מתייחסים לליצן יאיר נתניהו
רפי | 02-06-2020 16:46
הילד זקוק לטיפול נגד שיעמום . הילד מתוסכל לראות סוף סוף את אבא שלו ביבי עומד למשפט . אמא שלו עבריינית מורשעת .שעומדת שוב למשפט.
37
יאיר היהיר
ספי | 02-06-2020 17:00
מה חושב לעצמו יאיר ..מתעמת עם כולם די מספיק יאיר היהיר..עד יבוא היום וזה קרוב שתיהיה אתה ולמשפחתך בחוץ...
38
האמת , יאיר משכנע
אחת העם | 02-06-2020 17:24
לא לוקחת את יאיר ברצינות. אך הפעם יש לו case.
39
יאיר
רוני | 02-06-2020 17:53
חשבנו שנרגעת כמה אתה הזוי עם מי עוד נשאר לך לתווכח לא נמאס לך? אתה מתחיל להיות אדם שאי אפשר כבר לראות לקרוא עליך. יש עוד עתנואים וכתבים שבא לך לתבוע אותם? המועדונים עוד מעט יפתחו כך יהיה לך מקום אולי להרגע
40
צריך להיות מטומטם על מנת להתייחס ליאיר.
יחזקאל | 02-06-2020 18:07
לא להגיב ליאיר.
41
עימות מילולי
ג'ני | 02-06-2020 18:18
כל הכבוד ליאיר נתניהו. נתן לו באבי אביו! !
42
כמה שהילד הזה מטומטם
אחד | 02-06-2020 18:30
א
43
התקשורת ה0מאלנית
אזרח | 02-06-2020 18:36
בגדול ה0מאל לא מסתכל על הגיבנת שלו ???? תמיד מאשים אחרים, היום הוסיפו חטא על פשע לא מספיק שחייהם שחורים משחור ???? מפגינים עם דגלים יותר שחורים מראים לכולם עד כמה הם באבל על אבדן הכיסא החם ושילטון האבסורד שברח להם לדורי דורות חחחחחחחחח????????????????????????
44
ערוץ 12
נטו | 02-06-2020 19:08
אין מתחרים לערוץ 12,,, כתבי שטח, כתבים פוליטיים, כתביי ביטחון,, ופלילים,,,, ותוכניות טובות,,,,,ואין על רסקין של הבוקר, למרות ואף על פי השרץ שמתגח,,, ולמרות הבכיות ובקשות להחרים,,,, הרייטינג עונה על הכל, ערוץ 12 מוביל,,,, ערוץ 12 שולטטטטט,
45
יאיר נתניהו
משה | 02-06-2020 19:18
לדעתי לא צריך להגיב לציוצים של הילד.מסכן מרחם עליו.בגילו הצעירים עושים דברים אחרים.הוא בודד אם לא חיצוני בטוח פנימי.מסכן.הרבה בריאות כי את היתר יש לו מההורים.
46
יאיר נתניהו
כהן מזל | 02-06-2020 19:39
נו מתי תלך לעבוד ולא תכתוב כל הזמן ביקורות על כל מי שאתה רוצה ילד של אימא
47
תגובה
אבי | 02-06-2020 20:06
יש למישהו מכל המגיבים פה משהו לכתוב על מה שהוא אומר? או תמשיכו למחזר את כל הזבל שלכם בינתיים קראתי את שני העמותים שלו ,עם סגל ,והעורך המהוולל של חדשות 12 והוא מכה אותם שוק על ירך
48
ערוץ 12
שפוי | 02-06-2020 20:31
יאיר נתניהו צודק בכול מילה שלו. הערוץ מזייף לא אובייקטיבי שמאלן ללא תקנה ומציג רק את השמאל כצד שדוגל באהבה ובשלום מה שלא כך הדבר הם רדיקלים בצורה שהורסת את המדינה ומובילים את ישראל למדינת כל אזרחיה. יאיר הוא המראה שמעצבנת את השמאל כי הוא אומר להם בשפתם את כל הלוקשים שהם עושים.
49
הבן של מורשעת בפלעלים ואבא שעומד למשפט בעבירו
יוני מגל | 02-06-2020 20:47
מדוע אתם נותנים במה ליאיר נתהיהו.מי הוא,?? בעצם הוא לא מישהו.הוא בסך הכול בן של אמא שהורשעה בפלילים ואבא שעומד למשפט על עברות פליליות.היה לו ממי ללמוד.הוא כלום.תשאירו אותו במקום של כלומניקים.הוא לא עשה מאומה לטובת אזרחי ישראל.אל תתנו לו במה.
50
ערוץ 12
גני | 02-06-2020 23:56
יאיר צודק בהחלט ,כל מי שרואה ערוץ 12 יודע היטב שהערוץ אינו מגוון ,כולם באותה דעה כל אחד של מוחה כפיים לשני,אברמוביץ' ,גיא פלג,רינה מצליח,דנה וייס,דפנה ליאל,כולנו גם מכירים את האבא שלה
51
יאיר
Zzzz | 03-06-2020 1:00
בחור צעיר בגילך מה המריבות האלה ? זה העיסוק שלך לפי המריבות וההישתלחיות עם אנשים ניראה שאתה פשוט אדם בודד ואין לך חברים לצאת לחיות את החיים הנורמליים עצוב זו בחירה או ספיגה סביבתית איומה זה לא נורמטיבי צא מזה .
52
זזזזז.איר נתניהו
ברק בן עמי | 03-06-2020 1:42
זזזזז.איר נתניהו, אתה מעורר רחמים. צעיר עלוב נפש שלא עושה דבר בחייו. בגילו רבין כבר היה רמטכל. הטאמבל הזה עוד יושב בבית הוריו וחי על חשבוננו. איכסה איזה יצור דוחה
53
כל הכבוד ליאיר
.... | 03-06-2020 5:39
כל הכבוד ליאיר שחובט, בועט ומשפיל שמולאנים, רק חבל שהוא לא דרש לפרסם את רשימת הגברים שאיתם דנה וייס שכבה בשביל לקבל את התפקיד, זכות הציבור לדעת איך השמולאנית העילגת קיבלה את התפקיד ותביו בטוחים שזה לא בזכות הכישרון או עבודה קשה
54
יאיר נתניהו
גברת | 03-06-2020 7:13
הבחור הזה אדם מביש .על מה מבזבזים מילים? לא ראוי ולא מכובד.להשיב לו אפילו מילה אחת.אין לבחור הזה שום תעסוקה מלבד להתגרות באנשים.משועמם בצורה שלא תיאמן.אסור להכנס איתו לשום דיון.מה שיש לו לומר תמיד .להתבכיין שמתנכלים לאבא שלו.אנשים שביבי מינה וסמך עליהם .היו מצוינים עד לרגע שפעלו נגד ביבי .באותו הרגע גורלם נחרץ .פעולה עבריינית .כך הם פועלים מי שמשתף עימם פעולה הכל טוב .ברגע שאתה נגדם יום הדין.הם בכל מקרה צודקים לעולמים.ביבי אותו הדבר.אסור לאיש להעיר לו על כלום.הוא שליט עולם.
55
הילד תותח חבל שהוא לא העורך של 12 יכל להיות כ
אזרח | 03-06-2020 7:19
הלפגוט לא ממש נותן תשובות נשיאת העליון בניגוד עניינים חמור והם מפרסמים קלטות של פוסיקט וחמגשיות של שרה תתעוררו לא מאמינים לכם
56
יאיר
נחמן | 03-06-2020 7:32
נמאס כבר מהמשועמם הנלעג הזה. אפילו להתבטא בעברית הוא לא יודע. שפת רחוב עלובה. כמו למשל פחחחחחח ו אחחחחח.גועל נפש.
57
לזנאי-הפרזיט נתניהו:
חרדה למדינה | 03-06-2020 7:54
תעבור דירה לאחד מנכסיכם הרבים, תמצא עבודה, צא בגלוי מהארון ותתחיל לחיות חיים נורמליים. בכל זאת אוטוטו בן 30 אבל מתנהג כמו ילד בן 3.
58
אהוד ברק, אל תתחבא
Mr K | 03-06-2020 8:10
החולה מין אייפשטיין סידר אותך? מה עשית באי הזוועות? האם הדרדרת שם לפעוטות? האם שיתפת פעולה בחיסולו של אייפשטיין בתאו? האם הדגלים השחורים הם חיילים בארגון הפשע? האם הסמים שאתה מוכר מגיעים גם לקורבנות המין? איזה מין אדם אתה?
59
עימות
אפי | 03-06-2020 9:14
כל הכבוד ליאיר נתניהו, אתה צודק במאה אחוז, אין מה לעשות הערוץ הוא שמאלני, אני את ערוץ 12 מחרים ממלחמת לבנון השנייה, כאשר מגישת החדשות הפופולרית של ערוץ בזמן המלחמה שהבן שלנו נלחם שם, שאלה מרואיין האם נראה לו שלבנון תעשה איתנו שלום, לאחר שאנחנו הורסים אותה, קבלנו דבריה ועל הראיון ההזוי, לא קיבלנו התייחסות, זה פשוט ערוץ מוטה.
60
מקולקל
אורי | 03-06-2020 10:26
בן אדם מוזר חי כמו פנסיונר משועמם בגיל 28
61
הפשפש הקטן
מיקי | 03-06-2020 10:41
תפסיקו כבר עם הכתבות על הפשפש הקטן. הן סתם נותנות לו במה ולא מענינות אף אחד.
62
יאיר נתניהו
שרה מהקריות | 03-06-2020 10:43
יאיר אתה חתיך הורס לקינאה אין תרופה גם לקמצנות אתה חזק נבון כמו אבא שלך גם את זה תעבור אבל תשתדל לא להתעמת אים התקשורת כי הם מחפשים חומר לרטינג כמובן לא קל להיות בן של. תהיי חכם לא צודק ותרביאך בריאות הצלחה ואהבה
63
יאיר נתניהו
ניראל | 03-06-2020 10:51
אולי תנסו פשוט להתעלם מהפרסונה הזו ולהשאיר את דבריו המיותרים נישאים ברוח ומתאדים....
64
חוסר חינוך, פינוק. דוגמא רעה..וזאת התוצאה.
קום בחור עצל | 03-06-2020 11:27
חוסך שבטו שונא בנו
65
עבודה
שאלה | 03-06-2020 11:47
ומי אמר שהילד לא עובד אולי כדאי להוציא אותו לחלת .
66
להתעלם
Zoo ארצנו | 03-06-2020 12:12
הגיע הזמן להתעלם מהפרחח הזה. כל התייחסות אליו או לציוציו רק מוסיפים לו נקודות ומשאירים אותו בתודעה הציבורית.
67
תגובות ובמה לדפקת
יהונתן | 03-06-2020 12:52
חשבתם רגע מה היה קורה אם לא הייתם עונים לדפקת ? הוא היה יוצא מדעתו , כמו ילד שמבקש משהו ולא עונים לו , תפסיקו בבקשה לתת במה לדפקת !
68
ילד קקי יאיר
עידית | 03-06-2020 13:33
למה נותנים במה לחמור הזה יאיר קיקי זה חמור.שנולד לשני אנשים חולים מאחת אמא בקלפטומיניה..מנייה.. השני ..בעלה..בשחיתויות ביליתי נתפסות הילד הזה נוצר בבית שימוש וככה יצא
69
מסכן
אזרח | 03-06-2020 14:10
צריך להחליף לו את הכדורים. הם כבר לא עובדים
70
שאלה
יוני | 03-06-2020 14:29
למה ביבי , לא קרא לבניו על-שם אחיו גיבור ישראל יוני נתניהו? האם זה בגלל שיוני זלזל, בז וסלד מביבי?
לא מקובל לקרוא לתינוק ע"ש מי שנהרג בצעירותו
אור | 04-06-2020 3:05
שאלת סרק לא במקומה
לא יפה. לא הייתי שואל אח שכול שאלה כזו
אנושיות | 03-06-2020 23:44
אגב, רבים לא קוראים על שמו של מי שנפטר בגיל צעיר ובנסיבות טראגיות. בכל אופן שאלתך לא יפה ולא הכל מותר כשרוצים להתווכח ולנגח
71
אוננות בטוויטר
הרצל | 03-06-2020 15:10
כשאתה טפיל בבית ההורים ואין לך מה לעשות,, זה מה שקורה.
72
יאיר
ורד | 03-06-2020 15:26
המקצוע שלו זה ויכוחים עימותים ועלבונות. זה מה שהוא עושה כל היום.
73
עד מתי תשתלח בכל מה שלא ימין
נתן שפירא | 03-06-2020 17:25
באם הוא לא בן של .....הוא שומר בפוסיקט
74
הבל
שמחה | 03-06-2020 19:10
די מספיק
75
ההתכתבות עם יאיר נתניהו
רינה | 03-06-2020 19:48
הבן אדם פשוט לא חיי במציאות. לא קורא נכון את המציאות. הוא הזוי על גבול מחלה נפשית קשה. מסכן
76
יאיר נתניהו הוא שליח
ריקבון בבלפור | 03-06-2020 20:42
יאיר נתניהו הוא כלי בשירות בלפור. מזעזע כי נותנים לו במה כזאת. הלא הוא כלומניק ולא עומד בפני עצמו. כל מעשיו בחיים הם בייחוס ישיר לאביו ואמו. עמית סגל עשוי לשרוף את המוניטין העיתונאי שלו עם הדיווחים המוטים לטובת בנימין נתניהו. אם נתניהו יורשע בדין, זה עלול להשליך על כל המגזר.
77
תכתובות בין עורך ערוץ 12 ל..
פרח | 03-06-2020 20:50
מתי יש זמן לעבוד כשכל היום מתכתבים ברשתות? מי מוכן להעסיק עובד שכל כך הרבה מקדיש לויכוחי סרק. איפה הריכוז בעבודה. אני יודעת על אנשים שבקושי יש להם זמן לאכול ולהתאוורר
78
המילה בולשוויקי רצה חזק במשפחת נתניהו
אני | 03-06-2020 22:40
משפחה עלובה ומבישה.
79
מלחמת יאיר בחרא האנושי התיקשורתי והעיתונאי
מנקה אסלות | 03-06-2020 22:55
חחחח עלוב העורך הזה טובל ברוטב שמאלני ומעז להכחיש .אין ספק שמגל מתחזה כאוהד ימני
80
למערכת - נא לסנן תגובות משתלחות בלשון בוטה
טל | 04-06-2020 3:09
עד מתי תפרסמו תגובות של דברי בלע, הסתה, לשון הרע שסותרות את המדיניות שלכם?
81
העם רואה
יאיר צודק | 04-06-2020 4:36
ערוץ 13 כולל 12 לא ראוי פשוט ככה, פשוט לסגור! חבל על הכסף. כל הערות הביניים של המנחים מוציאות את החשק לצפות בטלוויזיה במיוחד במהדורת החדשות כמה שקוף שהשמאל נותן את הטון. לסגור.
82
יאיר צודק, אין מה לעשות, הוא תותח על ואימת הש
מאיר כהן | 04-06-2020 7:00
עוד יהיה ראש ממשלה.
83
למה בכלל להכנס עם הבחור
הלל | 04-06-2020 8:25
הראקטיבי הזה למלחמת מילים. הוא הבן של , אין לו כל תפקיד רשמי. אני מתפלא על עיתונאים ואנשי ציבור שמגיבים לו . תנו לראקטיביות להתנדף. אנשים מסוגו זקוקים לתגובות נגד זה מנפח אותם, מעניק להם נוכחות בעולם, זה הבוסט שהם זקוקים לו. אנחנו נתקלים בהם בכבישים , צועקים , כועסים, אנחנו רואים אותם בתור לסופר, בשדות תעופה, בתקשורת ( משמיעים את טרוניותיהם בעיניים מזרות אימה והעדר קשב לדברי האחר) איפה לא...התגובות שלנו הם הדלק שמזין אותם.
84
ביבי
גדי | 04-06-2020 9:58
כל מילה בסלע אתם חד צדדי לטובת השמאל.בגלל זה המון בארץ לא רואים יותר ערוץ 12. למה? בגלל אתם חד צדדי אני לא ידעתי שיש ערוץ 20. באמת מאז רק ערוץ 20. שם אני לא מתעצבן.
85
מזל גדול יש ליאיר
בנאדו | 04-06-2020 10:54
באמת מזל גדול שהוא נולד להיות הבן של כי אחרת היה לו נורא קשה חברתית לליצן הזה. בעל כריזמה של צלחת חד פעמית!
86
מדיה שמאלנית.
Eric | 04-06-2020 11:14
יאיר צודק כאשר הומגדיר את המדיה בישראל מוטת שמאלה באופן ברורו. יאיר מתנהל נכון כאדר הוא גורר את המנהל החדשות לאימות שממנו יוצא האיש נבוך ( ושימו לב איך למרות שיאיר מתעמת אותו שוב ושוב עם הבזיון של הערוץ עם הבאת אילנה דיין, האיש מסרב לענות ). ישנו ביטוי ערבי אהוב עלי : אל מאסר לנאה ! לנו הנצחון ואכן הימין ביום הבחירות, מוכיח שוב ושוב עד כמה הוא בז לחבורת התעמולנים ושוב ושוב מביש ומשפיל אותם, כאשר מוכיח להם היינו ימניים, נשארנו ימניים
87
לך לעבוד,נמאסתם כבר.
דני | 04-06-2020 12:00
נמאס ממך ומאביך ובכלל מהמשפחה המטורללת והשנואה ביותר בישראל מאז קום המדינה ובעיקר וביתר שאת מאז רצח רבין. למה אני צריך לממן בחור בן 30? צא לעבוד נמאסתם כבר,אין לך מילואים? תתנדב עוד מעט אביך מכניס אותנו למרחץ דנים התנדב לצבא ותפוס עמדה והגן כמו כל חייל מילואים אחר שיקרא לדגל.
88
הבנאדם מחובר למכונת הנשמה
אור | 04-06-2020 12:43
אל תספקו לו את החמצן שבלעדיו אין לו, לכלי הריק הזה, חיים
89
החוןמר שיאיר כותב , אודה, שמחזיק אתנו באתר
טוביה | 04-06-2020 14:19
חכם מצידכם להביא אותו ונראה לי שהוא די נהנה מהריבים.
90
יש רופא בפורם?
ישראל | 04-06-2020 18:31
יש רופא בפורם?