המשטרה עצרה את אח של בצלאל סמוטריץ' - סרוגים

המשטרה עצרה את אח של בצלאל סמוטריץ'

אחיו הגדול של השר בצלאל סמוטריץ' נעצר הלילה על ידי המשטרה כשיצא משיעור שהעביר בירושלים. הסיבה: הוא נוהג לעלות מעת לעת ליישוב חומש בצפון השומרון שפונה במסגרת גירוש היהודים מביתם בתכנית ההתנתקות

המשטרה עצרה את אח של בצלאל סמוטריץ'
  (צילום: שריה דיאמנט/ פלאש90)

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' פרסם בעמוד הטוויטר שלו כי המשטרה עצרה הלילה (חמישי) את אחיו הגדול כשזה חזר משיעור בירושלים בחשד שהוא עולה ליישוב חומש בצפון השומרון.

סמוטריץ' כתב בחשבון הטוויטר שלו: "קחו עוד סיפור טרי על מדינת המשטרה המפחידה שלנו. אחי הגדול, אדם נורמטיבי ואב לשמונה ילדים, נעצר אתמול בשתים עשרה וחצי בלילה כשחזר משיעור בירושלים, במבצע הירואי של שלוש ניידות שקפצו עליו באמצע הכביש. הוא שוחרר בערבות באמצע הלילה כשהעילה לכך היא לא פחות מ"מסוכנות לביטחון".

ממשטרת ישראל נמסר לסרוגים: "החשוד עוכב לאחר שבבדיקה שנערכה ע"י השוטרים הוברר כי הינו דרוש לחקירה בחשד שפעל בניגוד לחוק. עיכובו לתחנת המשטרה בוצע בהתאם לנהלים, בסיומו שוחרר בתוך פחות משעה וזומן לחקירה נוספת במשטרה לאחר שחתם על ערבות והתחייבות להתייצב לחקירה במשטרה. מתפקידה של המשטרה לאכוף את החוק ולאתר כל חשוד בפלילים, זאת ללא כל קשר לזהותו של אדם או לסטטוס המשפחתי שלו. לא נותר לנו אלא להצר על כל ניסיון להטיל דופי לשווא בפעילות השוטרים שבוצעה כחוק".

ביומיים האחרונים התעוררה סערה במשטרה בעקבות מעצרו של חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק. כזכור, שלשום בבוקר נעצר גליק על הר הבית כיוון שהלך לאט מדי. לאחר מעצר ארוך, הוא שוחר לביתו לאחר שהתקיים לו שימוע בעניין הרחקתו מהר הבית, עם מספר מסמכים הקשורים לשימוע.

בין המסמכים שהתקבלו על ידו ככל הנראה נכנסו בטעות על ידי המשטרה גם מסמכים נוספים שאינם חסויים וקשורים למעצרו של גליק, כוחות משטרה הגיעו לביתו שבירושלים לקראת חצות הלילה, וערכו בו חיפוש שבסופו גליק נעצר.

לאחר חקירה של ארבע שעות, גליק שוחרר בארבע לפנות בוקר, כאשר בשעה שמונה הוא היה צריך לחזור עם המסמכים שהיו באותה שעה אצל עורך דינו, אך כשהתייצב נעצר שוב ונחקר.

בתגובה לדברים, קראו פעילי הר הבית לקיים היום בבוקר עליה המונית אל ההר.

אמש חשפנו באתר סרוגים חומרים מתוך חקירתו של גליק, בהם נראה כי גליק אכן חתם על קבלת מסמכים, וכן כי שוטרים העידו על הליכתו האיטית.

אחד השוטרים מעיד על הליכתו האיטית של גליק בהר: "ברחבת אקצא, יהודה עצר ועשה מספר תמונות ושוחח עם תיירים. ניגשתי אליו וביקשתי ממנו להמשיך, אך הוא המשיך בהליכה איטית לכל אורך המסלול".

שוטר נוסף מעיד: "לאחר שחלפנו את רחבת מסגד אל אקצא, בהגעה שלנו לסברה ושתילה, התחיל ללכת בקצב איטי מאוד. ביקשתי ממנו יותר מפעם, "אני מבקש ממך להתקדם ולהזדרז בבקשה", אך ללא מענה להוראות שלי הוא המשיך בקצב האיטי שלו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
16 תגובות - 15 דיונים מיין לפי
1
סמוטריץ אתה שר בממשלה ופונה לעזרת הציבור?????
מי השר כאן? | 20-02-2020 10:09
הגיוני שאנחנו האזרחים הפשוטים נעזור לחבר הקבינט כי הוא מסכן וחסר יכולת.
שיפנו דחוף לאיתמר בן גביר
שכן | 20-02-2020 11:41
בצלאל יעשה פרסום לעצמו גם אם היו זורקים את אחיו לצינוק העיקר פרסום כבוד וכבוד אם עקיבא רוצה עזרה שיפנה לאיתמר בן גביר ולא לאחיו רודף הכבוד והפרסום
2
באמת מדינת משטרה אבל לא אבכה
עמיחי | 20-02-2020 10:15
למי מחזק את אותו מדינת משטרה. מן הסתם זה בלוף, הצגה, כאילו סמוטי בצד של הנרדפים אחרי שהחרים את עוצמה שהם היחידים שבאמת איכפת להם מזה שיש פה מדינת משטרה
3
בושה
יאיר נתניהו | 20-02-2020 10:15
מתנהגים איליו כאילו הוא ערבי...רק לערבים ולאתיופים מותר לעשות ככה...תתביישו
4
מה קורבה בצאץ
בוצצו | 20-02-2020 10:16
מרן אמר ריבי עריה אנכנו אמרוקאים דוקרים ונודרים קבוד תנו קבוד קבוד זה אוכל
5
סמוטריץ, אתה רציני?? מה זה השטויות האלה??
יורם דוד | 20-02-2020 10:18
בדיחה
6
סמוטריץ לא אמין
לילך כהן | 20-02-2020 10:19
לא סומכת על מילה שלו
7
סמוטריץ חסר עמוד שדרה, הפודל של בנט
הילה כהן | 20-02-2020 10:19
מכר את הציונות הדתית
8
חוצפה לצפות לקצב הליכה של אזרח
שוטרים משוגעים | 20-02-2020 11:21
כנראה ההתנהלות והמדיניות מאפשרת לדרוש בקשות בזויות כאלו על קצב הליכתו של אדם?!?! מה נסגר עם המדינה הזאתתת
9
ימינה הרסה את גוש הימין.
שלום ורשבסקי | 20-02-2020 12:07
סמוטריץ הרס את גוש הימין! ישב על הגדר במשך שלושה שבועות והכפיש כמו טיפש את הבית היהודי ואת עוצמה במקום לחבור אליהם בכיף ואהבה. על הדרך הוא גם החליש את בנט ובסוף חבר אליו והתחבר לבית היהודי בצורה מכוערת. על הדרך זרק את עוצמה יהודית וגרם לכיאוס וחוסר מוטיבציה בכל גוש הימין. הכל בגלל האגו! אין סיכוי בעולם להגיע ל61! האפשרויות של השמאל להקמת ממשלה הם רבות! ולימין אין שום אפשרות! אופציה א. כחול לבן 34 חרדים 16 עבודה9 ימינה7 סהכ:66 מנדטים אופציה ב' כחול לבן 34 עבודה9 ליברמן7 ימינה7 סהכ:57 בתמיכת רשימה ערבית מבחוץ אופציה ג' ממשלת אחדות רחבה ללא ביבי! כחול לבן34 ליכוד31 חרדים 16 סהכ:77 מנדטים. הציבור מודה לסמוטריץ שהרס את גוש הימין במועד ב'. ושוב במועד ג' לא יהיה מועד ד'... תושבי יהודה ושומרון תמשיכו לבחור ימינה כמו טמבלים! רק שיעלו לכם על הבתים עם שופלים תבינו איזה בחירה רעה עשיתם!, כל קול לפושעי ימינה,הוא קול לשמאל! מדובר בחבורה חסרת אחריות שהרסה בפעם השלישית את כל גוש הימין! רוב הציבור עדיין לא מפנים איזה נזק החבורה העלובה הזאת עשתה כאן.
10
תפנה לאיתמר בן גביר שיעזור לכם
משה | 20-02-2020 12:20
תפנה לאיתמר בן גביר שיעזור לכם
11
המשטר הציוני הזה עושה בעיות....
חגי | 20-02-2020 12:52
שר בממשלה ונשמע כמו אחרון התגרנים בשוק.
12
לח"כ הנכבד
אני | 20-02-2020 15:05
חכ בצלאל סמוטריץ, המשך בדרכך והצלח! אל תשים לב לזנבות האדים העשנים המהינים לא לכבד אותך ולקרוא לך סמוטי, כאילו שיחקתם יחד דמקה~~
13
בחירות בכל שנה ישימו סוף לפשיעה השילטונית !!!
ארץ ללא מדינה !!! | 20-02-2020 15:08
במצבנו היום אנחנו סובלים מאד , וחיים תחת עול כבד מאד , של הפסדים כבדים בכל תחומי חיינו , הפסדים וסבל שרק גודלים מיום ליום !!! כשאחנו מולכים שולל , בידי הנהגה של אינטרסנטים , חסרי מצפון , הן משמאל והן מימין , למלחמות חינם שנותנות כוח בידם ולהמשך שלטונם המושחת !! כשעמנו הוא כלי בידם ,שמנוצל בציניות רבה , למימוש תאוותיהם !!! וכך זה כבר למעלה מ-120 שנים , שעמנו חווה וחיי בסבל לא יתואר ולא מוצדק , ממלחמת דמים מיותרת , ויומיומית , שבה אנחנו מאבדים את ילדינו , לחינם !!! מלחמה שלא היתה אמורה כלל לקרות , ושלא הולכת להסתיים , בגלל טיפשותם ותאוותיהם ! כשאנחנו זוכים מהם רק להעמדות פנים של אוהבי ישראל רק כשמתקרבות הבחירות !! כי עד אז הם עסוקים בניצול ארצנו לטובתם הפרטית ובמנעמי השילטון הרבים מאד , שאחנו בתמימותנו הרבה מעניקים להם ללא כל הצדקה !!! ולכן חשוב להפסיק לתת בידם כוח רב מדי ,וזה יכול לקרות רק במעבר לבחירות בכל שנה , כי בהם נמצא כוחנו האזרחים לשלוט במעשי נבחרינו ובהתנהגותם!!
14
את המכה שלכם תקבלו .בקורונה. אמן
יח | 20-02-2020 16:26
לא תצליחו על הדת היהודי. כל היום והלילה מחפסים רק בדתיים.תעאו אמן כן יהי רצון
15
אכן בזיון שאין כמהו!
שלומי יצחק | 23-02-2020 12:08
כך גם קרא לחבר שלי שחזר מהאירוסין של עצמו ביום שלישי שעבר, שעוכב בשומרון (בגלל שהרכב שלו היה כמה זמן לפני זה בחומש), ולשוטרים לא היה אכפת... לקחו אותו לתחנה ולאחר כמה שעות שוחרר. אני רוצה לשאול שאלה, למה המשטרה לא מעדכן מי שיש לו דרוש חקירה? למה אדם לא יודע על זה ופתאום באמצע הלילה צריך להפר את שגרת חייו בגלל שיש לו איזה דרוש חקירה שהוא בכלל לא יודע עליו?