עמית סגל: זו הסיבה שבן גביר לא מודיע על פרישה - סרוגים

עמית סגל: זו הסיבה שבן גביר לא מודיע על פרישה

פרשן חדשות 12 עמית סגל, התייחס לסיכויים של מפלגת 'עוצמה יהודית' לעבור את אחוז החסימה, והסביר מדוע למרות שלטענתו היא לא תעבור את אחוז החסימה איתמר בן גביר לא מודיע על פרישה מהמירוץ

עמית סגל: זו הסיבה שבן גביר לא מודיע על פרישה
  (צילום: פלאש90)

פרשן חדשות 12 עמית סגל, התייחס הערב (רביעי) לסיכויים של מפלגת 'עוצמה יהודית' לעבור את אחוז החסימה, והסביר מדוע למרות, כך לטענתו, שהיא לא תעבור את אחוז החסימה איתמר בן גביר לא מודיע על פרישה מהמירוץ.

"הסיבה שבן גביר רץ שוב ושוב לא קשורה למעבר אחוז החסימה, כי אין לכך אפילו אלפית האחוז של סיכוי", כותב סגל בחשבון הטלגרם שלו.

לטענתו הסיבה היא אחרת לגמרי: "מי שמקבל 1% מהקולות זכאי למימון מהמדינה, שחשוב לתפעול האופרציה שמקיפה את עצמה יהודית ושלוחותיה. מכאן גם שלל ההדלפות המסעירות-לכאורה שלא יצא מהן ולא ייצא מהן אף פעם כלום".

"אחרי הכשלונות של 2003, 2006, 2013, 2015 ו-2019 מי שבאמת חושב שבן גביר ושות' יכולים לעבור זקוק לבוחן מציאות", כותב סגל ומוסיף כי "ההבדל היחיד מהפעמים הקודמות זה שהפעם לא הצליחו לעבוד על הסוקרים, ואפילו שם בן גביר לא עובר".

"מתישהו גם ערוצי החדשות יפסיקו לנפח את המנייה מעבר לגודלה הטבעי הצנוע", חתם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
73 תגובות - 49 דיונים מיין לפי
1
סבבה...
משה | 12-02-2020 22:25
כתב חצר בשקל וחצי
לא רק ילד: בן גביר הוא גם שנורר
בצלאל | 13-02-2020 12:14
חשבתי שבן גביר סתם ילד שדורש תשומי. עכשיו אני יודע שהוא בעצם גם שנורר מדופלם.
אתם יודעים שהוא צודק
מ.ה. | 13-02-2020 8:03
תפסיקו לחיות בסרט
2
אז אתה טוען שבנט הוא אידיאולוג גדול
א.ר | 12-02-2020 22:27
ובן גביר רק רוצה כסף. ואני אומר, שעמית סגל הוא נוכל גדול יותר משניהם...
השפרצת
בר כוכבא | 12-02-2020 22:33
אז השפרצת איזו שטות ברמה של גנון. מחיאות כפים
3
בן גביר מוכר את עם ומדינת ישראל עבור כסף
יצא המרצע | 12-02-2020 22:30
יצא המרצע המזעזע מן השק
חחח
א | 13-02-2020 6:45
למה כי הוא רץ עד הסוף בכול מצב מי שימין אמיתי לא יבחר משהו אחר חוץ מעוצמה ואם הליכוד או ימינה יפלו אז שיפלו עדיף שמואל בשילטון הליכוד החלאות רק גירש יהודים
4
זכותו לדעתו אך הוא טועה.
רעות | 12-02-2020 22:34
המימון הוא האמצאי ולא המטרה. התנועה היא תנועה אידיאולוגית והאידיאולוגיה היא המטרה. אנחנו לא מפחדים מדרך ארוכה ומאמינים בלב שלם שבסופו של דבר נעבור. ההוכחה לכך שמבחירות לבחירות כוחנו המספרי עלה. אנשים כמוני שעד לפני כמה מערכות בחירות הצביעו לבית היהודי או לליכוד או לכל מפלגה ימנית אחרת פתאום מוצאים שעוצמה היא המפלגה אשר מיצגת את השקפת עולמם בצורה הנאמנה ביותר. אני רואה את השטח ואת ההתעוררות ובעזרת ה' הפעם נעשה ונצליח.
םם
םםם | 13-02-2020 16:07
מי את רעות?
לא משנה מה רק בן גביר
חיים | 13-02-2020 14:58
גם אם לא נעבור את האחוז החסימה צריך להמשיך בנימין נתניהו עשה טעות שלא נלחם על עוצמה יהודית ויגיע הזמן לשלם אני מביעה את הזכות הדמוקרטית שלי להצביע והיא או עצומה יהודית או פתק לבן
במה רלבנטית תגובתך לדברי עמית סגל?
ידידיה | 13-02-2020 10:11
אדרבה, מפני שמדובר במפלגה ו/או תנועה אידאולוגית המייצגת נאמנה ללא פשרות את ערכי הציונות הדתית הלאומית, ולא המימון מכתיב את מהלכיה. מן הסתם תורמים וחברים קבועים מהם מגיע עיקר המימון, לאור העובדה שכל-כך הרבה פעמים לא עברו את % החסימה, ואף מפלגות עם סקרים פי כמה גבוהים משלה נכשלו בכך, לאור מערכת בחירות כל-כך רגישה בהכרעה על דמות מדינת היהודים, איך אינה פורשת מהמירוץ??? הלו מדובר במערכת בחירות רגישה במיוחד לגבי אופי הממשלה שתקום (אם תקום)! אדרבה, תפרוש מהמירוץ הפעם, ותמשיך להיות המגלה והמתרה של החלטות מסוכנות עבור עם ישראל של הממשלה הימנית אם תקום, ובוודאי של פחות ימנית. ובבחירות הבאות על סמך הטעה שכוחה עולה בכל סיבוב בחירות תנסה לרוץ עוד פעם תוך מעבר עם סיכוי ריאלי של % החסימה. לפי זה על פי שכל ישר, יש שתי אפשרויות: או שעמית סגל מדייק בדבריו, או שמדובר בהעלבות ואגו פוליטי חסר אחריות של בן-גביר.
5
לא מספקת עבודה לפוליטיקאים
רק עוצמה אידיאליסטים | 12-02-2020 22:37
גם כך לא תהיה הכרעה, יותר מדי אגו וכבוד בשביל שיתחברו. כך גם דחו את בן גביר
6
בכל מקרה מצביעים רק עוצמה יהודית
קדומים | 12-02-2020 22:38
לעולם לא נצביע לנוכלים מהבית היהודי ולגוש הגאווה והיהירות בצלאל סמוטריץ
אתם נותנים כוח לשמאל
דוד | 14-02-2020 7:40
אתם מפגרים או עושים עצמכם?! אתם מצביעים למיפלגה שלא תעבור את אחוז החסימה ונותנים את הקול לשמאל ערבים!!! אתם עושים אותה נוסחה ומצפים למשהו שונה ביגללכם הימין בסכנה
צודק
חיים | 13-02-2020 15:06
עד יש מפלגה שמיצגת אותי אני ילך לחיקוי רק עוצמה יהודית כהנה צדק חבל שנרצח
רואים שארץ ישראל בראש מעינייך
אבי | 13-02-2020 0:04
כל מה שמעניין אותך זה לדפוק את האחר
7
כמה סמוטריץ שילם לך כל הכתבה הנלעגת?!
דנה | 12-02-2020 22:41
עמית סגל אתה בדיוק כמו שבעת הנוכלים של מפלגת ימינה על טייטל של כתב חצר של סמוטריץ הנחש. אתה מייצג את תמצית הרוע של השפחה הסרוגה החרופה.
מקבלים תקציבי בחירות בהגשת קבלות
חוה | 13-02-2020 18:12
זה שקר. את התקציב הזה מקבלים רק עם הגשה של קבלות איזה רווח יש כאן?
מצאת דבר לא נכון בכתבה ?
התמים | 13-02-2020 6:39
למה לחרף ולגדף אדם שמביא עמדה מבוססת ומסביר את הדברים ? ניתן לחלוק על דעתו . ראוי לעשות כן באופן ענייני ומבוסס על עובדות. למה לשתלח ? בינתיים עמית סגל הציג עמדה מושכלת ואילו תוקפיו מקללים ומייחסים לו כל מיני כוונות נסתרות במקום לעסוק בעמדתו לגופה. תנו עמדה עניינית.
8
ואחרי שקראתם את השטויות של הכתב חצר...
לוי | 12-02-2020 23:04
דברים שכתב משה פייגלין, נפתלי בנט החליט להשליך לכלא עוד בחור יהודי, שבית המשפט שיחרר ללא תנאים מגבילים. זה האיש שרצה להקים מפלגה ליברלית, כן... זו האשה שרצתה לסגור עיתון... כלומר דבר לא השתנה מאז שנתנו בנט ושקד, בשם הציונות הדתית, רוח גבית, למעצר ולעינויים קשים של מיטב בניה - בגלל שבכפר דומא, חמולה אחת שרפה את ביתה של חמולה אחרת... כולם שוחררו, למעט אחד שעודנו עצור בבידוד כבר 4 שנים וכל שיש נגדו הוא הודאות שהוצאו בעינויים קשים. למי אתם מאמינים - זעק אז בנט את זעקת העושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס - לבן גביר או לאילת שקד... אני שהכרתי את בנט, האמנתי לבן גביר. ובנט ושקד? - הם נותרו כהרגלם בצד בו מרוחה החמאה, מרוחה בחייהם של הנערים. זה בנט, זו שקד ואלו פניה של השפחה הסרוגה החרופה שממנה הם שואבים את כוחם. נקריב את בנינו למולך, רק הבו לנו מנדטים, תקציבים ולגיטימציה. שום דבר מהותי לא השתנה ולא מסוגל להשתנות בזכות שר הביטחון בנט. לא מול חמאס, לא מול חיזבאללא, לא מול סוריה ואיראן - שומדבר מלבד דיברור נלעג, שהופך יותר ויותר בריוני. כך זה נשמע הלילה בעזה מדווח שוב הקריין המשועמם של גלי צהל, על עוד תקיפה של חיל האויר, בתגובה לעוד לילה של מיטות רטובות בחדרי הילדים בשדרות. החיילת ביפו שמה קלטת של פיצוצים והקריין בולע את לשונו ועובר לעניינים בוערים יותר. hold a big stick and talks softly (החזק מקל גדול ודבר ברכות) אמר פעם תיאודור רוזבלט. לבנט, שכשרי הביטחון לפניו, תלוי מנטלית ופוליטית בשימור הרציונל של אוסלו - כלומר באוייבי המדינה - אין ולא יכול להיות נגדם שום מקל. רק דיבורים. המרחם על אכזרים, סופו מתאכזר אל רחמנים - אמרו חזל. ראו לאן מופנה המקל של המרחם על ילדי עזה. בנט הוא כל השלילה של תודעת ההנהגה הקיימת, זו שהפכה את תושבי שדרות לקפצונים של צבע אדום, את תל אביב לשבויה של עזה ואת ירושלים לסמרטוט של פוטין. בדיוק אותו הדבר בתוספת תעודת הכשר קטנה וסרוגה.
בסוף תצביע למרצ.
זהבה | 13-02-2020 14:25
קח אוויר.
9
עמית סגל אין דבר כזה לעבוד על הסוקרים
חיים | 12-02-2020 23:22
הסקרים מדוייקים! גוש הימין עומד כרגע על 54/55 מנדטים ואין לביבי סיכוי להיות ראש ממשלה. הממשלה הבאה כבר סגורה: כחול לבן,מרץ פרץ,ליברמן וימינה .. סהכ:59/60 מנדטים בתוספת כמה עריקים מהליכוד... ממשלה אנטי חרדית! זאת האמת! מי שמרחם על החרדים שלא יצביע ימינה!
אין ממשלה בלי חרדים
חיים | 13-02-2020 15:11
כמו שהגשש אמרו מי שחושב שאפשר להקים ממשלה בלי חדרים שיקום אף אחד לא קם חחח עכשיו באמת גם עם תקום ממשלה של מרץ וימינה זה לא יחזיק מעמד
למה צריך לרחם
התמים | 13-02-2020 6:42
על החרדים ? מה יקרה להם ? יקטינו את הכספים שמוזרמים להם בצורה פרועה ? שילכו לעבוד ! שיתגייסו לצבא, שילמדו לימודי ליבה, שישתלבו בהווייה הישראלית - בשוק העבודה, בצבא, במדע ובכל מקום. מה זה מאות אלפי פראזיטים על חשבוננו ?
10
יש לי סיבה אחרת
עמוס שנער | 12-02-2020 23:38
אילו זה היה עניין כספי נתניהו היה עוזר לו למצוא מיליונר שיעביר לו את הכסף. הוא היה יכול גם לתרום לו מתקציב הליכוד ולדרוש מימינה שישתתפו בהוצאות גם. אין לי מושג מה הם החוקים במדינה להעברת תקציבי מפלגות אבל איזה משהו היה אפשר לעשות. וודאי שבשביל להשיג עוד שני מנדטים לפחות. עצמה יהודית חייבת לרוץ כי אם היא לא תרוץ, הפשע של המחרימים אותה ישתלם וכך היא תוחרם לנצח ויהיה אפשר לומר עליה קדיש. אני חושב שעצמה יהודית הכי קרובה לדרכו של יצחק שמיר כך שלמרות השוני הרב ביניהם, הם הכי קרובים לליכוד של פעם. גם קולו של הימין האמיתי חייב להישמע. לא כולם מוכנים להצביע למי שמפקיר את הדרום לשריפות המוניות ולמי ששוכח את פולארד ואת אברה מנגיסטו ולמי שמאפשר סבבי לחימה כל שני וחמישי מול החמאס וכו'.
משווה את בן גביר ליצחק שמיר ???
התמים | 13-02-2020 6:47
נפלנו על הראש. בן גביר מושווה ליצחק שמיר. הברברן שאפילו בצבא לא שרת מושווה למי שהיה מנהיג לחי, בכיר במוסד וראש ממשלה. מי שמזלזל במערכות החוק והמשפט, לא סומך על הצבא, תומך בנתניהו המושחת וכוחו בדיבורים - מושווה לשמיר הממלכתי שמערכות המדינה היו בעיניו קדושות, האיש נקי הכפיים שמיעט במילים. מבחיל. לאן הגענו...
11
ההחזרים שאולי עוצמה...
| 13-02-2020 1:16
ההחזרים שאולי עוצמה מקבל לא מכסה אחוז מההוצעות.. מעניין כמה החזרים הבית היהודי מקבל על חשבון עוצמה יהודית בזמן שרצו ביחד???? ותכתוב גם למה בנט נטש את הבית היהודי עם החובות שלה ואחכ קיבל את כולם בחזרה..
12
ההחזרים שאולי עוצמה...
| 13-02-2020 1:16
ההחזרים שאולי עוצמה מקבל לא מכסה אחוז מההוצעות.. מעניין כמה החזרים הבית היהודי מקבל על חשבון עוצמה יהודית בזמן שרצו ביחד???? ותכתוב גם למה בנט נטש את הבית היהודי...
13
ההחזרים שאולי עוצמה...
| 13-02-2020 1:17
ההחזרים שאולי עוצמה מקבל לא מכסה אחוז מההוצעות.. מעניין כמה החזרים הבית היהודי מקבל על חשבון עוצמה יהודית בזמן שרצו ביחד????
14
עמית סגל יהודי החצר של בנט וביבי
עמי | 13-02-2020 2:36
מנסה לשכנע שאיתמר פועל בשביל כסף ולא בגלל אידיאולוגיה. בעוד שביבי מרוב שהוא אידיאליסט נאשם במרמה והפרת אמונים על כך שסחט סיגרים ושמפניה ממיליונר בזמן שלו עצמו יש מיליונים בבנק.
עמית סגל הימני
גדעון זגדון | 16-02-2020 20:57
להגיד את המילה יהודי חצר מריחה בריח רע של אנטישמיות שבה היו מואשמים היהודים אצל גדולי האנטישמים בגלות. בושה וחרפה לרדת לרמה כזו של השמצה אנטישמית.
למגיב עמי
התמים | 13-02-2020 6:49
ובן גביר לא תומך בנתניהו המושחת לראשות הממשלה ? כשנוח לכם נתניהו הוא המשיח וכשנוח הוא נתניהו המושחת....
עמית סגל ומחויבותו לביבי
אליעזר | 13-02-2020 6:27
עמית סגל - העיתונאי החייכן והכביכול אוביקטיבי זה תועמלן מספר אחד של ביבי
15
סגל
ו | 13-02-2020 5:07
ומה אם הוא יכנס בעז ה
16
תמונת מצב שוה לרוץ לבד
גידי | 13-02-2020 6:28
הבחירות הם המודד היחידי כמה אנשים אוחזים מהמהלך שלך ואם בכלל יש לך מקום בציבור
17
עמית סגל
ט | 13-02-2020 6:42
עמית סגל אם כל הכבוד שאתה דואג לבנט וסמוטריץ ושאר החבורה ולליכוד בכול מצב לא נבחר בהם ואתה יודע שמי שימין אמיתי יבחר רק עוצמה ולא משהו אחר אם אפשר לקבל עזרא כמו כולם לפי החוק אז שיכך
18
מי שגם מעודד אותו זה השמאל
יוסי | 13-02-2020 6:43
לשמאל טוב שהוא ממשיך לרוץ זו גם הסיבה שמזמינים אותו לאולפנים..
מי מכריח אותו
התמים | 13-02-2020 9:39
לבוא לאולפנים ? בן גביר יכול שלא להתראיין....אבל זו נשמת אפו : לדבר , לברבר ולהתפלמס. בתכל'ס הוא אפס מאופס שלא עשה דבר בחייו. רק ברברת אינסופית והתבכיינות.
19
רק עוצמה יהודית
רפי | 13-02-2020 6:52
ימין אמיתי זה עוצמה יהודית עוצמה לכוחות הביטחון עוצמה למדינת היהודים עוצמה ל...אני בוחר עוצמה יהודית ...
אידיאולוגיה אמיתית
גם אני | 13-02-2020 17:02
עוצמה זה הימין היחיד שקיים במפה הפוליטית.אני מצביע רק להם ,אם יבצעו מהלך אל הליכוד וימינה באופן כל שהוא הם יבלעו בשמאל עם החסות הימנית
20
אכן, הרבה אויר חם
נמר | 13-02-2020 7:37
פשוט לא יאומן כמה זמן שידור מוענק לרשימה הקיקיונית, הגזענית, והמוציאה ליהדות שם רע-מאוד, ולדוברה הראשי; האיש ש-אולי,על פי השם - אביו היה גביר, אבל הוא עצמו אדם גזען ושפל. יום יום הוא עולה לשידור, אם - כנציג ''מפלגה'' או כעו''ד של ''חסידי אומות העולם'', ''כלי קודש'' מפוקפקים, למיניהם (שזכאים, בהחלט, למשפט הוגן).
21
ולמה עשרות אלפים בוחרים בו? כי הם רוצים כסף?
אוריאל לוי | 13-02-2020 7:55
סגל, אני מציע לך לעזוב מקצוע שכולו הוצאת שם רע. הפכת רשע כמו כל עיתונאי השמאל. יש לך הוכחה לעלילות דם שלך (תרתי משמע)? זה כמו שאני אגיד שהסיבה שעמית סגל שונא את עצמה יהודית זה כי הם ספרדים. תבין, בניגוד לך ולימינה, יש אנשים ישרים והגונים שלא מתפשרים על האמת והערכים, ועצמה יהודית ובוחריה הם כאלה. ללא עצמה נישאר בבית, ובטח לא נצביע לך ולאלה שמתנשא כמוך מייצג.
22
אא
איתן | 13-02-2020 8:15
עמית. ערכך ירד בעקבות כתבה זו. הפכת עת בן גביר לחלאה שמוכן למכור את שלטון הימין עבור בצע כסף. אתה יודע מה? אפילו טיבי לא מאמין לך.
עמית סגל - אכזבה מהלכת
לאיתן הצודק | 13-02-2020 9:06
צודק בתגובתך - איך לומר על עוד איתמר שהוא מחפש את הכסף ? שקר ברור. סגל ערכך ירד בעיני תמשיך לדבוק בבנט הנוכל ויתר השקרנים.
23
איך אתה נכנס לנבכי נפשו של עו"ד איתמר
לעמית | 13-02-2020 8:58
מאין לך שהוא רץ בגלל הכסף? זה משהו בכלל לא נכון, הרי תרמו למפלגה הרבה כסף לפני שבועיים - אז תחפש תירוץ אחר מר סגל.
24
ולמה כולם מצביעים לו?!
חחחח | 13-02-2020 9:07
תכתוב כתבה על מתנדנדת סילמן שרוצה כיסא ומשכורת ומנהנהת כל היום עם הראש.
25
צריך לגייס את כל רבני הציונות הדתית
יוסף | 13-02-2020 9:10
לקרוא להצביע עוצמה יהודית. זה ממש פיקוח נפש!, בלי עוצמה יהודית, ימינה יקימו ממשלת שמאל אנטי חרדית.
26
בן גביר
המצוני | 13-02-2020 9:23
סגל יקירי אתה לא הוגן.במפלגות הערביות שונאי ישראל יש להם זכות להיכנס לכנסת ישראל מה לך כי תלין על בן גביר
27
עמית סגל יודע הכל(בלי לבדוק), או נתניהו מסרלו
אחד משם | 13-02-2020 11:39
עמית סגל יודע הכל (בלי לבדוק כמובן), או שזה דף המסרים שנתניהו מסר לו. זה לא עיתונאי זה יחצן של נתניהו. הוא ממציא עובדות וידיעות כאילו היו אמיתיות. שיסביר מאין הוא יודע. בן גביר סיפר לו ?
28
סגל למד מהאנטישמיים בכל הדורות.
אנטישמי | 13-02-2020 11:49
כל מפלגה עושה חישובים של כסף, אבל לעצמה יש אידאולוגיה, ו-85000 בוחריה לא מקבלים כסף. פשוט ימינה אינה אופציה, בטח לא מבחינה דתית. וגם הפסקנו להאמין להם. הדבר המכוער שסגל עושה זה אנטישמיות טהורה שלמד מגדולי האנטישמיים בכל הדורות.
29
יה עזיבםבם אמית סגל קול אכבוד זה מידיעלנה
אמרוקאים קבוד | 13-02-2020 12:02
זה מחבד אוטנו אמרוקאים קבוד זה אוכל זה חשוב קבוד
30
ואף על פי כן
דתי לאומי | 13-02-2020 12:04
עד שלא תקום מפלגה ימנית דתית חכמה נשאר רק בן גביר או על שפת הים
31
עמית אתה באמת כך חושב ? תקרא את התגובה
שפוי | 13-02-2020 12:13
עמית הפעם אתה מפתיע .. לרוב אני שותה בצמאה כל מילה שלך אבל הפעם הפתעת אותי.. נראה לך שכסף פה זה המילה.. נתניהו שעושה הכול לא לאבד את עשרות אלפי הקולות של בן גביר, לא יכול לדאוג שיארגנו לו את הכמה גרושים שהוא יכול לקבל ממון המפלגות ? בן גביר עויר משוחד האגו והכבוד המדומה עד שהוא לא רואה את האסון והנזק שהוא עושה עם הפקרת הקולות האלו הוא מסוג האנשים כמו שיש גם קבוצה של כמנדט במגזר החרדי שלא בוחרים שהם מופקרים וחסרי אחריות לתוצאות הכואבות שהם גורמים נכון שבנט איש רע וחסר לב שגרם לפרץ הדחליל לבטל הסכמים אבל זה המצוי ואיפה האחריות הציבורית האחריות לעתיד המדינה ?? בן גביר תתעורר זה יהיה בלתי הפיך ולא תוכל להסתובב ולומר ידי לא שהביאו את האסון הזה..
אתה טועה.
פנחס פרץ | 13-02-2020 17:25
אסור לחוטא שהוא בנט, שיצא נשכר. הוא פסל את עוצמה למה שיאפשר לו את הקולות שלה?
32
מתישהו גם ערוצי החדשות יפסיקו לנפח את המנייה
פנחס | 13-02-2020 14:17
בבלט, וכי אינך מודע לכך שהפמפום מטרתו להאביד קולות לימין.
33
אין ספק: גם החמאס משלם לבן-דלפון
טרונצ׳ו | 13-02-2020 14:48
הריצה של בן-גביר לכנסת טובה בעיקר לחמאס (ולחיזבאללה), ולכן אין ספק שהם משלמים לו כדי שירוץ לכנסת ויפגע בסיכויי הימין באמצעות זריקת אלפי קולות של ימניים לזבל. בן-גביר עובד בשבילם בדיוק כמו עזמי בשאר ובדיוק כמותו אין ספק שגם הוא יברח יום אחד למדינה ערבית ויבקש שם מקלט
34
עמית אתה צודק, אבל
עדתיות- כי אין לזה ש | 13-02-2020 14:57
גם אם בפעם השלישית אם לא הרביעית אני זורקת את הקול שלי, ככל הנראה אחזור על זה גם בפעם החמישית והשישית. וזאת בכדי להראות לאליטיסטים של הציונות הדתית שיש עוד מגזר שצריך להתחשב בו. כי כשבנט מחריב את הבית כדי לחזור אליו בחזרה, אחרי שלא עבר את אחוז החסימה ובשיא החוצפה לשנורר 5 מקומות ראשונים לאנשים שלו (במועד א' אם לא היו מעלים את אחוז החסימה הוא היה זוכה מקסימום ל3 מקומות בלחץ) זה בסדר?! מה לעשות בן גביר הוא תסמונת הדתי לאומי מזרחי שלא עובר מסך אצל הדוסים האשכנזים הטייסים או אלה מסיירת מטכ''ל.
35
פגיעה בשלטון הימין
חמי | 13-02-2020 15:53
רשומה על בנט הניאו רפורמי. הזחוח שפרש מהמפלגה ולא ידע לפרוש בזמן עדי להציל 4 מנדטים
36
עמית סגל
יודקה ווקה | 13-02-2020 18:08
אחרי הסכם השלום עם מצרים קמה תנועה שהחליטה לטרפד את הסכם השלום ולעצור את הנסיגה מסיני. הם נתפסו כאשר הטמינו מטענים שנועדו לפוצץ 4 אוטובוסים מלאים. אבל זאת היתה התוכנית הקטנה התוכנית הגדולה היתה לפוצץ את מסגד אל אקצע ולהבעיר את כל המזרח התיכון. הכונה מלחמת גוג ומגוג שתביא לנכבה שניה. אבא של עמית סגל היה בין השותפים בתוכנית שהיתה מביאה למרחץ דמים. אבל עמית ואביו בוכים כל הזמן על קורבנות אוסלו. חגי סגל לא מכה על חטא שהוא היה מביא להרג גדול עשרות מונים ממה שהביא הסכם אוסלו. גם הבן הקשקשן מתעלם מכך שאם התוכנית של אביו וחבריו היתה מצליחה היא היתה מביאה למרחץ דמים. ובכלל לא בטוח שהיתה מביאה לתוצאה שקיוו
37
עמית סגל וכל דומיו ודומותיו , כלי ריק ומביך .
חקי חיון | 13-02-2020 18:20
חקי חיון , עמית סגל אינו פרשן בכיר ואף אינו פרשן והכי טוב עבורו שיהיה פרש , כלומר שיפרוש וילך לעסוק בחקלאות ובסיעוד ובניקיון , דרושות שם ידיים עובדות. לגבי בן גביר וכל תומכיו וכל בוחריו וכל מאות אלפי אנשי ונשות הימין והמתנחלים , כלל איני מסכים עמם , אך הם הולכים עם הלב שלהם וממש אינם זקוקים למימון עלוב שתעניק להם מדינת ישראל בשל העובדה כי הם הגיעו לרמה של 1% בבחירות. בניגוד לעמית סגל שיודע רק ללקק לביבי מושחיתיהו המסואב ולליכוד ולימין האופרטוניסטי , מאות אלפי ימניים ומתנחלים הולכים עם האמת שלהם ושלהן ועם האג'נדה שלהם , למרות שאני אישית מאוד מתנגד להם ולהן , אך הם עדיפים בהרבה על עמית סגל ואראל סגל ושמעון ריקלין הריקניים עד מוות שיודעים רק עם הלשון שלהם ללקק לכל המפלגות שלא שוות דבר וחצי דבר.
38
עמית סגל. אנחנו לא מטומטמים
בצלאל | 13-02-2020 21:14
אתה מנסה לרסק את עוצמה כדי להעביר קולות לימינה. משתפ של בנט נהית. עוצמה יכולה לעבור כי הימניים מבינים שימינה זה בלוף. לא דתיים ולא ליברליים ולא לאומניים ובעצם כלום חוץ משתיינית מנדטים מסיעות אידיאולוגיות. בקיצור, להצביע עוצמה ותראו שימינה בסוף תתקרב לאחוז החסימה ושתיהן יעברו...
ימינה
אביתר | 14-02-2020 10:18
כל המפלגות המאוגדות בימינה לא מצליחות להסכים על כלום וממאיסות את עצמן על ציבור המצביעים, ולכן האפשרות היחידה הריאלית בלי להמר הימור פרוע היא להצביע לליכוד על כל חסרונותיה הידועים
39
לא ניתן למחוק אותו
עמי | 13-02-2020 21:57
עד שהימין יבין שחייב לתת לו את המנדטים שזכאי להם בדין, ולא לשדוד אותם לעצמו. מה גם שמספר בוחריו גדול משל כל סיעה בנפרד, ואלמלא רבים מבוחריו שהצביעט ימינה כי חששו לאיבוד קולם- בוודאי היה עובר בגדול.
40
עמית האלוף
יעל | 13-02-2020 22:04
עמית סגל תמיד כייף לשמוע אותך
41
כלאס הצבענו כבר לבן גביר ולא יצא כלום. תתפקחו
ברוך | 14-02-2020 9:00
אין ספק שעוצמה אנשים מצויינים, אבל ממש חבל על הקולות הפעם. ראינו כבר כמה פעמים שאין סיכוי. מה ההתעקשות? הפעם לא יגיעו גם ל40,000 קולות. אין סיכוי מבינים?
42
בן גביר היחידי ...
שמעון | 14-02-2020 11:13
שהאידיאולוגיה שלו יותר מעניינת אותו מהכיסאולוגייה בכנסת
43
בן גביר היחידי ש...
שמעון | 14-02-2020 11:14
האידאולוגייה שלו מעניינת אותו יותר מהכיסאולוגיה בכנסת
44
הרב נועם בן ישראל
נועם | 14-02-2020 11:20
הרב נועם בן ישראל בית כנסת צדק רחמים קריית שמונה בית כנסת לכל הדתות והמדינות
45
חבלה לשמה
אבו צברי | 14-02-2020 12:44
אין לו כל סיכוי, חבל שהוא מחבל בסיכויי הימין.
46
סגל התחלת להיות נודניק
אחדאחד | 14-02-2020 16:21
נכון
47
בן גביר
אחד מהעם | 14-02-2020 16:22
אשית ,אני מחבב את האיש ,לאומית ,הייתי מצבו יותר עם היה מתחבר לגנץ גורם לביבי להחזיר את השלטון בו הוא נאחז כקרנות המזבח !!
48
מה זה אומר על הפרישה של פייגלין בבחירות הקודמ
מעניין | 14-02-2020 23:44
ות? האם הוא פשוט הסכים לשלם בעצמו על כל הקמפיין? האם יש סיכוי שמישהו שיחד אותו על מנת שיפרוש?
49
ואהבת לרעך כמוך
נועם | 15-02-2020 12:42
ואהבת לרעך כמוך