לא למד לקח: סמוטריץ שוב בציוץ מתגרה בנתניהו - סרוגים

לא למד לקח: סמוטריץ שוב בציוץ מתגרה בנתניהו

אחרי שלפני חצי שנה כמעט פוטר מהממשלה בגלל ציוץ מתריס בנתניהו, הערב שוב צייץ נגד ראש הממשלה, כשהוא מונה את כל פעולותיו מהשמאל: הצבעה בעד ההתנתקות, נאום בר אילן, שחרור מחבלים והקפאת בנייה

לא למד לקח: סמוטריץ שוב בציוץ מתגרה בנתניהו
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

אחרי האיום של הליכוד שלשום, כי נתניהו יפטר את בנט וסמוטריץ' אם לא יצרפו את בן גביר לרשימתם, איום שלא עשה רושם, נראה שסמוטריץ' כבר אינו חושש מזעמו של ראש הממשלה.

עוד באותו נושא

נתניהו איים על בנט וסמוטריץ': איחוד או פיטורים


36

בעקבות ציוץ ובו דיווח של יאיר שרקי על כך שנתניהו אומר בשיחות סגורות, כי סמוטריץ' יחבור יחד עם בנט ושקד לממשלת גנץ, הגיב סמוטריץ' בעוקצניות ומנה את כל ההצבעות השמאלניות של נתניהו.

"נתניהו בשיחות סגורות היום חושש שסמוטריץ': יצביע בעד הגירוש מגוש קטיף, ישא את נאום בר אילן. ישחרר אלפי מחבלים בעסקת שליט. יקפיא את הבניה ביהודה ושומרון. יגן עשר שנים עם מערכת המשפט וימנע בגופו כל תיקון הכרחי בה." כתב סמוטריץ' והוסיף עקיצה שמאוד מכאיבה לאנשי הליכוד: "ימנע את פינוי חאן אל אחמר. חתיכת שמאלני הסמוטריץ' הזה…"

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר הגיב לסמוטריץ על הציוץ: "שמאלני אתה לא, חסר אחריות אתה כן."

לפני חצי שנה כמעט פיטורים בגלל ציוץ

ההתגרות הזו של סמוטריץ' כנראה מכוונת, ונועדה לאתגר את נתניהו, ולראות האם הוא מגיב. לפני חצי שנה, חודש לפני בחירות מועד ב', כשסמוטריץ' שר בממשלה, הוא איבד את העשתונות מול פסיקת בית המשפט המחוזי שאסר על קיום המופע של מוטי שטיינמץ בעפולה בהפרדה.

"מערכת משפט מטומטמת. סליחה שלמרות מעמדי לא מוצא מילה מעודנת יותר. טמטום פרוגרסיבי פודמנטליסטי. ומאחר וחסידי משילות אנחנו לא נפתור עצמנו בלגלגל את האחריות על המשפטנים: ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי".

האירוע אז הסתיים בשיחת נזיפה בלשכתו של נתניהו, שם הבהירו דובריו כי אם סמוטריץ' לא היה מתנצל הוא היה מפוטר. הציוץ ההוא אגב, עדיין נמצא בעמוד הטוויטר של סמוטריץ' ולא נמחק.

עוד באותו נושא

נתניהו: אם סמוטריץ' לא היה מתנצל הוא היה מפוטר


22

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
77 תגובות - 56 דיונים מיין לפי
1
סמוטריץ גוש גאוה מטר וחצי של יהירות וגסות רוח
עמנואל | 16-01-2020 23:12
רחמנות על אישתו וילדיו שצריכים לחיות בבית אחד עם כזה אדם שחצן גאוותן ויהיר מקווה שנתניהו יגלה מנהיגות ויפטר אותו לאלתר לכבוד עם ישראל כולו
איתמר, אתה מאוכזב מכשלון התרגיל המסריח?
אלמוני | 20-01-2020 13:02
לא נורא, תתבגר.
סמוטריץ יהיר, מנופח אגו וגס רוח שימחק בקרוב!
ישראל פרג | 19-01-2020 5:53
סמוטריץ הנבל , מנופח האגו, האינפנטיל ומעל הכל גס הרוח, מנסה לכפר על מעלליו האנוכיים והנכלוליים של השהוע האחרון בציוצים מטופשים . הציבור לא מטומטם ולא קונה את זה! הצעבור מאס בסמוטריץ הרמאי, כפוי התורה והחתרן אשר חתר תחת אורי אריאל היקר, תחת רפי פרץ וכעת מול ראש הממשלה היקר שהואיל בטובו להעניק לאידיוט סמוטריץ את תיק התחבורה.
סמוטריץ הגאוותן
הפטריוט מהדרום | 18-01-2020 8:57
אדם כמו סמוטריץ, שבקושי שירת חצי מהזמן המינימלי החובה בצבא, וזאת כג'ובניק בגיל מבוגר בלבד, כי העדיף קודם (בניגוד לדרישת המדינה מכל אזרח נורמלי בגיל 18) ללמוד משפטים באוניברסיטה העברית השמאלנית בירושלים ,כדאי שישמור על פרופיל נמוך כשהוא מדבר על ראש הממשלה נתניהו (גיבור החייל מהסיירת שגם נפצע בקרב) , שעמד בלחצים איומים של הפריץ האנטישמי חוסיין אובמה ולא נשבר ולא נסוג!!!
Bb גם נתן את חברון לערפאת בyפלנטיישן
יש עוד סמוטרי | 18-01-2020 1:57
Bb אישר משוריינים לרשות ב-2019, היה שותף פעיל בוועידת מדריד 91 וכמובן סיפור מיזוודות הדולרים והקשר עם החמאס. האם bb ממשיך את אוסלו ואת חזון המזרח התיכון החדש...או שפשוט המציאות היא שמכתיבה לו
אתה כנראה גיי בארון שאתה מדבר על בצלאל כלהיום
אובססיה | 17-01-2020 3:28
שמאלני אובססיבי
2
מתחרה עם בנט
אשר | 16-01-2020 23:19
כמו שבנט במהלך כל שנותיו בפוליטיקה מתגרה בנתניהו כדי להראות כאילו הוא מועמד שווה ערך לראשות הממשלה, ככה עכשיו סמוטריץ מנסה להיות גבר מול ראש הממשלה
איך יכול הרב רפי הממיר לשבת עם השר אוחנה?
מי נגד מי? | 18-01-2020 2:03
סביב אותו שולחן ישבו שר המשפטים אוחנה שהוא להטב שמייצג את הקהילה, וכפסע נגיעה ממנו הרב רפי שמנסה להמיר להטבים, ורואה בהם סוטים. בלוק הימין נמצא על סף רעידת אדמה אידאולוגית ומוסרית ומשפטית
3
במי אתה מתגרה?
יוסף | 16-01-2020 23:29
בסופו של דבר שותפיך (ואולי גם אתה) תכנסו לקואליצית גנץ בשביל גוב. אני לא מבין מי ההזוי שמצביע למפלגה של בוגדנים ושקרנית רק עוצמה יהודית!!!
נתניהו חייב לפטר את בצלאל סמוטריץ, המתנהג כאח
משה שמיר | 18-01-2020 20:42
נתניהו חייב לפטר את בצלאל סמוטריץ, המתנהג כאחד המאפיונרים, בכך שהוא מתגרה בראש הממשלה, ואף מספק תחמושת מסודרת סעיף אחרי סעיף בידי השמאל... אסור לנתניהו לסלוח.
4
ביבי מטנף על בנט. תפסיקו להיות ילדי כפות
סרוג | 16-01-2020 23:31
עכשיו שיש רק מפלגה אחת ביבי ישתה בקשית את המנדטים של מפלגת בנט פרץ
שישתה לרוויה וייחנק איתה (או ממנה)
אזרחית | 18-01-2020 9:35
בסהכ סמרטוטריץ' אומר לביבי בשרות לב את שביבי עשה... בבחינת: טול קורה מבין עינך
בדיוק כך. ביבי עכשיו יכול לשתות ללא חשש
חחחח | 17-01-2020 0:51
האמת ביבי לא צריך להתאמץ הרבה. רוב הדתיים שאני מכירה כבר בלאו הכי מעדיפים את הליכוד אחרי מחזות האימה של הבית היהודי בשבוע האחרון .
5
הכל נכון ..צריך להזכיר למצביעים
לוי | 16-01-2020 23:55
.
6
בצלאל, בשיחות סגורות, נתניהו פרנואיד.
אבי | 17-01-2020 0:12
בשיחות סגורות, הפחד שלו משתק את העצבים הרגישים, וחושף את חולשותיו לעין כל. כל מה שעליך לעשות הוא להצדיק את פחדיו, וכך לקבל עוד הבטחה לשני שרים וחצי. מה שעשית כעת לא מועיל לזה. להיפך, עכשיו נתניהו מרגיש בטוח יותר.
לא מבין למה נתניהו מוחל על כבודו ולא מעניש?
משה שמיר | 18-01-2020 20:44
נתניהו חייב לפטר את בצלאל סמוטריץ, המתנהג כאחד המאפיונרים, בכך שהוא מתגרה בראש הממשלה, ואף מספק תחמושת מסודרת סעיף אחרי סעיף בידי השמאל. אני לא מבין למה נתניהו מוחל על כבודו ולא מעניש את בצלאל סמוטריץ?
7
מתגרה?
איזו | 17-01-2020 0:13
תפסיקו להיות ילדי כאפות של השמאלן נתניהו. אומר לו בפרצוף את האמת כמו שצריך. ככה בונים עמוד שדרה. רק כך ביבי יעריך את סמוטריץ'
אתה מגיב של השמאל
תגובה | 17-01-2020 4:27
ולכן שמח על יריות בתוך הנגמש.
8
יופי סמוטריץ', תמשיך להזיק לימין.
עמוס שנער | 17-01-2020 0:34
יופי סמוטריץ', תמשיך להזיק לימין. אחרי ששרפת 2 וחצי מנדטים כי דחית את עצמה יהודית שתומכיה בחיים לא יצביעו לבנט או לנתניהו. יצרת בלוק גדול עם פרץ ובנט שיאפשר לנתניהו שוב לשתות אתכם כי אתם גדולים ואין סכנה שלא תעברו את אחוז החסימה. לו הייתם רצים עם שותפכם הטבעי בלבד אז כולם היו עוברים את אחוז החסימה ונתניהו לא היה מסתכן שוב בשתיית מנדטים אבל המפלגה הגדולה שיצרתם תאפשר לנתניהו לשתות אתכם לרוויה מבלי להסתכן באחוז החסימה. הלוואי שנתניהו יפטר אתכם אגב. פרץ רק עושה נזק. הימין הרך והצף לא רוצה אותו כשר חינוך וגם אתה לא נכס גדול. ניסיתם להתחמק מתדמית קיצונית עי הרחקת בן גביר אך היא דווקא בכם בכל זאת. טיפשים וצבועים!!
פוליטיקה בגרוש
חיים | 18-01-2020 20:03
תומר בעל מילה הלוואי שהם לא יעברו את אחוז החסימה שהכל ישתה להם ביבי ושרה את השמפניה
9
אתר שלם שעוסק בנזק לסמוטריץ'
דוד | 17-01-2020 2:04
נראה לכם הגיוני שכל הזמן יש כותרות מוטות לבן גביר וסמוטריץ'? מה יש לכם נגד פוליטיקאי שעובד קשה בשבילכם? לא עובר לכם בגרון אז תהיו בשקט. תפסיקו סתם להטריל
ידוע שבסרוגים שונאים את סמוטריץ'
אבי | 17-01-2020 8:35
ובערוץ 7 למשל דווקא מאוד מחבבים
10
מה אתה מבלבל במוח?? עקץ את ביבי שפוגע בימין
אחד | 17-01-2020 3:24
ביבי שכבר מנסה לשתות את קולות הימין ואומר דברים הזויים. ענה לו יפה וכל הכבוד לו, סליחה באמת שהוא מסרב להיות ילד הכאפות של הליכוד עם הכיפה. ביבי לא יפטר עכשיו אף אחד, הוא עוד יתן להם את העולם ואחותו, הוא תלוי עכשיו בכולם ולא הם בו. לא נמאס לאתר הזה להסית נגד סמוטריץ והאיחוד הלאומי?? אתם אלו שהרצתם בחדווה ובמרץ בכל התקופה האחרונה את פרץ הכשלון, מינימום צניעות ומודעות עצמית אין לכם. רפורמיים בלי שכל ובלי כיוון, כרגיל.
11
ביבי ניסה לפגוע בימינה, רק ככה יחשוב פעמיים
כל הכבוד לבצלאל | 17-01-2020 3:31
כל הכבוד לבצלאל, הגבר היחידי בסביבה , בניגוד גמור אל כתבי, עורכי ובעלי האתר הזה, הפודלים רקדני מה יפית של הסמול.
להרוס לימינה?
דוד | 18-01-2020 23:57
הוא לא יכול להרוס לימינה יותר ממה שהם עשו
בצלאל סמוטריץ מושחת!
דוד | 17-01-2020 6:13
את הניצחון של כל הנוכלים:בנט, סמוטריץ, בנט, שקד,כהנא,סילמן...,הייתי מכנה ניצחון פירוס. הם חושבים שדרך ריסוק ערכי המוסר הבסיסים, הם יצליחו לקבל לעצמם מנדטים. הם חושבים שציבור הדתי שבוי שלהם ועובד אצלם. אנחנו ביום הבוחר, לכם שאנחנו הפסקנו להיות עבדים שלכם. התנהגתם כמו בהמות, לא נצביע לכם! נצביע עוצמה.
12
יש 5 מנדטים של ימין וסרוגים שברחו ל"שחור לבן"
הצעת ייעול | 17-01-2020 4:24
ובגללם אין פה ממשלה. אם היה לכם בימינה שכל, הייתם מנסים לקחת אותם אליכם. להראות ששחור לבן זה ממשלת שמאל קיצונית, ולא כמו שמצטייר בגלל עלי התאנה שהם לקחו. להראות שלפיד יזם את ההתנתקות - לחזור על הציטוטים שלו שהוא שמח על ההתנתקות - למרות שעזה הפכה למוקד שיגור טילים - כי ככה הוא יכול היה לנקום בדתיים בשנאתו - ככה הוא כתב! להראות את כל הציטוטים של בני גנץ בעד אוסלו (באזכרה לרבין. הנה, עזרתי לכם בחיפוש). לעבור אחד אחד על חברי הכנסת שלהם ולהראות שהם שמאל שמאל שמאל שמאל. ולהניח כבר לביבי במנוחה. אחרת אתם פוגעים לא רק בימין. אתם פוגעים בכל עם ישראל. ב-2 המיליארד האלו שמתבזבזים בכל מערכת בחירות יכולים היו לבנות מקלטים אטומיים נגד האיום האיראני. ואם אתם שוב רבים עם ביבי, אתם שוב פעם מונעים הכרעה, ושוב פעם מסכנים חלילה את העתיד שלנו כאן כי הבחירות החוזרות והחוזרות והשוב חוזרות האלו מסוכנים לכולם ולכן די עם משחקי אגו מגוחכים.
אמת. זה הבעיה האמיתית
עמיחי | 17-01-2020 8:25
במקום לתקוף את השמאל יש משחק כיסאות מוזיקליות בתוך הימין שמבטיח שנגיע למקסימום 55 קולות בלי מפלגת הקוזקים.
אהי רק שאלה
התמים | 17-01-2020 6:56
למען הסדר הטוב : לפיד יזם את ההתנתקות ? איך יזם ? לפיד באותו זמן בכלל לא היה בפוליטיקה....היה איש צעיר מגיש תוכניות בטלויזיה. פשוט שקר מוחלט כמו שקרים אחרים של הימין. לעומת זאת יקיר הימין והמתנחלים, אריק שרון, היה ראש הממשלה ויזם וביצע את ההתנתקות. בכלל, כל מפני היישובים והורסי הבתים היו ראשי ממשלה מהימין : מנחם בגין - סיני, אריק שרון - גוש קטיף, נתניהו - עמונה, קומי אורי ואחרים. מי שנאם בפומבי ובאופן רשמי על 2 מדינות ל 2 עמים - נתניהו בנאום בר אילן. אז תפסיקו להלך אימים עם האמירות שהשמאל יפנה יישובים. השמאל מעולם לא פינה ולעולם לא יפנה
13
סרוגים הם הדמון שמבפנים
מוני | 17-01-2020 6:01
האתר סרוגים, הוא אתר של זוהמה, שכל הזמן הורס את הציונות הדתית מבפנים, וכל מה שלא נראה לכם בעין כחרדלי מספיק, אתם ממנים עצמכם כשוטר. מאחל לך אריה יואלי, את כל הרע שבעולם.
ליברמן איש מקולקל. למה לא חוקרים אותו בפרשות
ליאת פרידמן | 18-01-2020 20:38
ליברמן איש מקולקל. למה לא חוקרים אותו בפרשות פאינה קירשנבאום שהתפרסמו וראו שחלקו בפרשות גדול??? למה ליברמן מאותרג ???
14
תרומתם של בנט ושקד
מוטי | 17-01-2020 6:10
בוא נדבר על העשייה של בנט , שקד וסמוטריץ. בבחירות מועד א':בנט נטש את הבית היהודי עם חובות כבדים לא חבר לזהות והפיל את כל גוש הימין. בבחירות מועד ב':בנט חבר לבית היהודי במקום לחבור לזהות, על הדרך הוא גם סילק את עוצמה יהודית. סהכ מפלגת ימינה גילחה לגוש בסביבות 8-10 מנדטים. בחירות מועד ג':ב8 בערב בנט דיבר על לקחת קולות מכחול לבן וליברמן. ב24:30 בלילה הוא כבר גנז את הרעיון הליברלי והתחבר לסמוטריץ ומדינת הלכה. בערב למחרת הוא ריסק את הבית היהודי והעיף את עוצמה יהודית. קלמן ליבקינד אמר:בכל צומת פוליטית בנט פונה בפניה הלא נכונה זה כל כך עצוב עד כמה זה נכון ובמיוחד בבחירות הנוכחיות.הסיכוי של בנט לעבור את אחוז החסימה בבחירות הנוכחיות הוא ברמת האפסי. הסירחון שעולה מדרך הקמת המפלגה, מרתיעה רבים וטובים. הציונות הדתית הם אנשים ערכיים ולא בנויים למהלכים פוליטים לא ישרים. הרשימה של בנט זה רשימה של אנשים נוכלים!.
15
דיווחים חיים ממטה ימינה קומבינה
חיים | 17-01-2020 6:12
גורמים בימינה מבינים שרפי מבריח להם את כל המצביעים. על רפי מופעלים לחצים אדירים לפרוש מהרשימה. הוא מסרב לזוז בטענה שהתחייבו לו להיות שר חינוך ועוד כמה פינוקים ומילה חייבת להיות מילה.
16
בצלאל היום לא לקחתה רתלין
אילן | 17-01-2020 6:37
אתה לסר כבוד רק ביביייייי
חסר כבוד ?
התמים | 17-01-2020 6:57
מה לא נכון במה שבצלאל כתב ?
17
רוצה להראות נאמנות לבנט
רמי | 17-01-2020 6:43
מוזר האיש
מוזר ?
התמים | 17-01-2020 7:14
אפשר להגיד על בצלאל כל מיני דברים. אבל מה מוזר באמירת האמת ? נכון שכבר התרגלנו לשקרים מבוקר עד ערב - ובכל זאת, לומר אמת לא מוזר. מוזרה היא התגובה לאמירת האמת.
18
כל הכבוד
יהודיה | 17-01-2020 8:11
כל הכבוד לבצלאל. בינתיים הוא מוכיח מנהיגות. עלה והצלח!
19
למה שיחשוש? אנחנו בבחירות
אבי | 17-01-2020 8:33
אם נתניהו יפטר אותו עכשיו, זה רק יחזק את סמוטריץ'
20
נתניהו אפס
יהודה | 17-01-2020 19:34
היום אפשר לדפוק אותו בתחת בתמורה להצבעה על חסינות
21
הציונות הדתית עגלה ריקה
תל אביבי מתנשא | 18-01-2020 5:24
מה אתם מתעסקים בסמוטריץ' הגסען והומופוב? החודש נחשפו פניה האמיתיים של מה שנקרא הציונות הדתית. מסתבר שמעבר לעבודת אלילים, והעדפת ארץ ישראל השלמה על פני בני אדם ואהבת הזולת אין שם כלום. פשוט עגלה ריקה, מלאה בחשיבות עצמית ושנאה.
22
מי שהולך לישון עם סמוטריץ, שלא יתפלא
אני | 18-01-2020 7:48
לקום עם פרעושי לשונו המתלהמת...
סמוטריץ מושחת גס רוח ושקרן פתלוגי.נזק לימינה!
בני | 19-01-2020 6:01
סמוטריץ הוא כלומניק , מושחת גס רוח ושקרן פתלוגי. ההתנהגות האינפנטילית ומשולחת הרסן של הפרא האדם מנופח האגו מסבה נזק אדיר לימינה! שלא ילינו כשנתניהו ישתה להן את הצורה , שיבוא בטענות רק לחלאה סמוטריץ!!!
23
סמוטריץ עושה כל מאמץ להרוס ממשלת ימין
אילן | 18-01-2020 9:09
ההתחברות המוזרה עם בנט. המלחמה בנהגי המוניות. השינויים בתחבורה הציבורית. הפקקים האדירים עקב שינוי נתבי הנסיעה שיזם. קיצר.... האיש סכנה לימין ומבריח מצביעים כמוני
24
רק אתה אשם !!! סמוטריץ.
גלית | 18-01-2020 9:18
אבל אתה סמוטריץ יהיה זה שיביא לעליית השמאל וכל נגזרותיו.אוסלו יהיה משחק ילדים לעומת מה שגנץ שמתנופף ברוח לפי הכוונותיו של אחמד טיבי יביא עלינו.
25
מי ימין יותר
קול | 18-01-2020 9:53
לפי מה שכותב גאנץ יותר ימין מביבי ומילה אצל גאנץ זה מילה
26
על זה נאמר
מוישיק | 18-01-2020 11:11
אמנם גמד, אבל ביצים גדולות יש לגמד הזה. חבל שלא היה בצבא. אמנם ברזומה שלו יש שירות צבאי של שמונה חודשים בקריה. אבל ביצים, או לפחות בדיבורים, יש לגמד והרבה.
27
חייב להגיב אחרת bb צודק. מה זה מאפיה לפחד ?
המאיר | 18-01-2020 11:21
ביבי אמר שסמוטריץ יחבור לשמאל כדי לגנוב קולות מהימין. סמוטריץ הגיב כראוי כדי לגנוב קולות מהליכוד. ככה צריך לנהוג, בלי פחד. זו לא מאפיה (אני מקווה).
28
נתניהו המציא את המושג חמסטאן
יובל | 18-01-2020 11:59
למה ביבי נקרא ראש המורדים?.. והזהיר שתקום @חמסטאן@ אם היה בעד? ..נניח שהיה מתפטר מהרגע הראשון מהממשלה, אז אף אחד ממרכיבי הממשלה, האנשים של שרון והמערך לא היו מקבלים עוד קול המביא את הסכנות הטמונות בהתנתקות.. וכל הצבעה נגד.. השר מפוטר!! (דמוקרטיה של שרון) @בהצבעה הראשונה הוחלט שבשלב ביצוע מעשית של ההתנתקות, ידונו בנושא ואם יוכח כדברי נתניהו שנקבל חמסטאן, לא מבצעים את ההתנתקות .. בהצבעה האחרונה הקובעת התפטר מממשלת שרון-מערך אחרי שהצביע נגד!! .. מה למדנו! נתניהו המציא את השם חמסטאן, נקרא ראש המורדים.. אז זה לא רומז לך שאולי ניסה להשפיע מבפנים?
29
רוב ימין בעם.. הרוב של הימין בכנסת נוטרל
ימין או עוד בחירות | 18-01-2020 12:04
איילת דקד כשרת משפטים יכולה להסביר לסמוטריץ מה קרה באמת! 10 שנים בית המשפט השתולל באין מפריע.. 1. בנט ראש המפלגה אימץ את לפיד כדי לחנוק את נתניהו.. 2. כחלון פתאום נהיה מגן בית המשפט.. 3. עכשיו תור ליברמן לנטרל את הרוב הימין בכנסת
30
סמוטריץ צודק ביבי רק מתחזה לימין
איש ימין | 18-01-2020 12:52
ביבי הוא ראש הממשלה שנכנע הכי הרבה לאויבינו.
31
סמוטריץ ביטל אוטובוסים ונותן סיבה נוספת להצבי
עובד | 18-01-2020 16:49
הוא עובד עבור גנץ. ביטול אוטובוסים רק מעודד לתמוך בכחול לבן. הרי מי שזקוק לאוטובוסים הללו רק מתרגז ויצביע כחול לבן גם אם בהשקפותיו הוא ימני. אם סמוטריץ רוצה את תקופת דוד המלך שיפעל שהגיור היה כמו של סבתא רבה של דוד. מספיק הצהרה. עמך עמי אלוהייך אלוהי. תלך עד הסוף
32
האמת מגיחה החוצה
שמחה | 18-01-2020 17:33
די ברור לכולם שרוב האנשים לא סובלים את נתניהו. ודאי כל מי שהיתה לו איטראקציה פוליטית איתו. מדי פעם לא מצליחים לא להסתיר זאת ומשפריצים זאת.
33
עקב ולמרות זאת. אנחנו נבחר בנתניהו.
ברוך | 18-01-2020 18:24
הצלחתם לדחות ולהגעיל אותנו.
34
להצביע ליכוד
אחד שמבין | 18-01-2020 18:34
לא לקחת צ'אנס.
35
לא ירא מאף אחד
רק סמוטריץ | 18-01-2020 19:06
חזק ואמץ
36
ביבי תתעוררררר
ישראל | 18-01-2020 19:37
סמרטוטריץ עושה לך תרגיל כדי שכל נהגי המוניות ומשפחותיהם לא יצביעו לך
37
חבל שביבי לא מפטר אותו
מוריס | 18-01-2020 19:50
כנראה אצל סמוטריץ לא יודעים לחנך את הבנים. לא יתכן שאביו חינך אותו להתחצף לראש המדינה.
38
השמצות על חבר כנסת סמוטריץ
דליה טונדובסקי | 18-01-2020 20:04
כל הכבוד לך! המשך לפעול במרץ כפי שאתה יודע ואל תתן לקולות אחרים להפחיד אותך. אני ימנית מאד והגיע הזמן לא לתת בלוק טכני לליכוד
39
בצלאל
תמר | 18-01-2020 20:17
בצלאל מה שרוצה להגיד שקד אומר בצלאל היא שולחת אותו והוא כמו ילד טוב עושה ברצון רב בקיצור התוכנית של שקד
40
תוכנית המאה סטירה לכל הימין
פיני | 18-01-2020 20:34
אחי הימנים סמוטריץ צודק.ביבי חתום על תוכנית המאה יחד עם טראמפ.יגיע היום שיפנה גב ויתקע סכין בכל הימין הערכי.יחבור לכחול לבן ויזרקו את כולכם לפח האשפה של ההיסטוריה
41
נתניהו חייב לפטר את סמוטריץ המתנהג כאחד המאפי
משה שמיר | 18-01-2020 20:39
נתניהו חייב לפטר את סמוטריץ המתנהג כאחד המאפיונרים, בכך שהוא מתגרה בראש הממשלה, ואף מספק תחמושת מסודרת סעיף אחרי סעיף בידי השמאל..
42
בצלאל
תמר | 18-01-2020 20:53
בצלאל כמו בצל לראות אותו להזיל דימעה הוא עושה שטויות כמו בובה על חוט העיקר שזרק פצצה מדינת ההלכה והוא עושה מה שהחילוניים אומרים לא בלי מחשבה
43
מאוכזב קשה מבנט, הפעם רק בן גביר
יעקב | 18-01-2020 21:05
מי שחותם הסכם וחוזר בו, לא ראוי להצביע לו, לכן הפעם אצביע לבן גביר
44
סמוטריץ ואגב !!?
אחד מהעם | 18-01-2020 21:25
מה ההבדל בין מירי רגב הדרה לבין בצלאל סמוטריץ השר - אין שום הבדל, רק דבר משותף - שניהם בהמות ולא בני אדם !!!!!
45
סמוטריץ
משה | 18-01-2020 22:29
האיש ילדותי מייצר בעיות סידרתי, בנט עשה טעות גדולה שלקח אותו, לא ירחק היום וגם איילת שקד תצטער על זה שלחצה על בנת לקבל את הצרה הזאת למפלגתם.
46
עע
לל | 18-01-2020 23:00
מי שצריך ללמוד לקח זה ביבי ביבי ינשק את הנעל של סמוטרץ רק תשאר בגוש ביבי מכר את המדינה לגוש החסינות שלו
47
סמרטוטיץ
בוזי | 18-01-2020 23:18
סמוטריץ אפס קטן שלא עשה כלום בחייו חוץ מלנבוח שרוכים של נעלים של ביבי אתה לא יכול להיות ובעה ה' מה שעשיתה לבן גביר יחזור אליך אפס גמד שכמותך .אתה עוד תעוף לבית זירו שכמותך
48
סמוטריץ
חגית | 19-01-2020 5:28
אדם הזויי שלא חושב לפני שפולט שטויות
49
הימין חייב להקיא את הגאוותן, הסוציומט סמוטריץ
יצחק | 19-01-2020 6:05
אשר רואה רק את טובתו וקידומו הפוליטי מול עיניו . סמוטריץ המושחת ימכור את אמא שחי למען השררה!! זה האיש!!
50
סמוטריץ נטול השכל הוא האסון של הימין
דוד | 19-01-2020 6:11
רבים בימין עוד יצטערו על מעלליו של החתרן המושחת סמוטריץ!!
51
נער גבעות נשאר נער גבעות.
דודיק | 19-01-2020 15:14
נאאר (נער) באידיש.
52
חלש
שמעון | 20-01-2020 10:35
סמוטריץ יודע כמה חלש הימין החדש . וגם הוא .בקושי יעברו חסימה .לכן משמיץ את ביבי את הליכוד לדוג קולות . ההפך יקרה
53
ביבי מהלך איימים על כל מי שלא ממושמע כלפי
ביבי | 20-01-2020 11:32
הגחמות שלו, רודנות במלא המילה
54
סמוטריץ
כהן אלברט | 20-01-2020 14:51
סמוטריץ אתה המיץ של הזבל .נוכל כמוך חי על חשבון הציבור .כל הקיצונייים סופם הפוליטי קרב .
55
ימין חייב לשמור על ארצנו
מפלגות דתית | 24-01-2020 4:11
חיבים אחדות בימין דעה אחידה
56
ז ה היה ציני רצח - והמבין יבין!
אוראור | 01-03-2020 11:12
ז ה היה ציני רצח - והמבין יבין!