הקור יימשך; סיכוי לשלג: תחזית מזג האוויר - סרוגים

הקור יימשך; סיכוי לשלג: תחזית מזג האוויר

מזג האוויר החורפי יימשך גם הלילה עם גשמים מקומיים שיירדו מצפון הארץ ועד צפון הנגב. מחר תחול הפוגה קצרה מהגשמים שיחזרו כבר ביום חמישי. תחזית מזג האוויר

הקור יימשך; סיכוי לשלג: תחזית מזג האוויר
  (צילום: דוד כהן/ פלאש90)

מזג האוויר החורפי יימשך גם הלילה עם גשמים מקומיים שיירדו מצפון הארץ ועד צפון הנגב. מחר תחול הפוגה קצרה מהגשמים שיחזרו כבר ביום חמישי.

הלילה, מצפון הארץ ועד צפון הנגב, צפוי גשם מקומי מלווה בסופות רעמים בודדות. במדבר יהודה וים המלח חשש לשיטפונות.

מחר, יום שלישי, גשמים מקומיים מלווים בסופות רעמים יחידות מצפון הארץ עד צפון הנגב. קיים חשש קל לשטפונות במדבר יהודה וים המלח. הטמפרטורות היינה נמוכות מהרגיל לעונה. הגשם ייחלש בהדרגה.

ביום רביעי מזג האוויר יהיה מעונן חלקית בעננות בגובה רב. תחול עליה בטמפרטורות. במהלך הבוקר בהרי הצפון ינשבו רוחות מזרחיות ערות.

ביום חמישי, החל משעות הצהרים יחלו לרדת ממטרים מקומיים מלווים בסופות רעמים וברד ברוב אזורי הארץ. חשש לשיטפונות במקומות המועדים. תחול ירידה בטמפרטורות וקיים סיכוי לשלג בחרמון.

ביום שישי, מזג האוויר יהיה מעונן חלקית. גשם מקומי מלווה בסופות רעמים בודדות בעיקר בצפון הארץ. תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ביבי סכנה לדמוקרטיה בישראל
די לביביזם | 10-12-2019 5:51
ביבי מנהיג כת כמו רצון גועל/גואל - חבורה של אוהבי פולחן אישיות הנקרא ביבי ואחריו יש עדר של מאמינים בפולחן. די לביביזם ביבי מדבר בדיוק כמו קצב שהיה זכאי בעיני עצמו. הפרנויה של ביבי +מיקימאוס בעיצומה . האם לביבי יש ראיות לטענות שלו נגד הפרקליטות- ברור שאין לו!!! בעצם ביבי מוציא דיבה על הפרקליטות. על פי ביבי בגלל השחיתותשל הפרקליטות יש לפתוח את שערי בית הכלא במדינת ישראל ..... ביבי לך הביתה שלום ולא להתראות.
אני אסביר מה הקשר לכתבה
אלמוני | 12-12-2019 18:08
השמאלני הזה נחשף לתקשורת האירנית, המאשימה את נתניהו בגניבת עננים מאירן, ומבחינתו כל כתבה על עננים וגשם היא כתבה על נתניהו. ושם הוא צריך להפריש את ההפרשות שלו על נתניהו...
מה קשור לכתבה? יא שמאלני מתוסכל.
אחד שלא חי בסרט | 11-12-2019 16:22
ביבי יהיה ראש הממשלה עוד שנים רבות עד שכל השמאלנים אנטי ציוניים ושונאי ישראל יתפגרו.
תגובה מוצדקת
יאסין | 10-12-2019 9:04
ביבי ,עם כל הכבוד לך למה אתה נדבק בכסא ,כמו נשיא סוריה ,תפנה את המקום שלך למנהיג אחר ,תפסיק עם המשחקים שלך העם כבר קלט אותך מקווה שתשב בבית סוהר כמו שאר הגנבים,מקבלי שוחד,וביעקר הפרת אמונים ,
שכונות שלמות מוצפות באשקלון, אשדוד, יבנה
עזוב עכשיו | 10-12-2019 7:21
כשמזניחים טיפול בתשתיות אז גם הקוסם לא יכול לעזור. עכשיו לא צריך פוליטיקה של הבטחות היסטוריות ושל מילים גדולות, אלא ביצועיסטים מהזן של טדי קולק הגדול
2
מי שסכנה זה אלה שלא מקבלים חוק יסוד פשוט
נוריאל | 10-12-2019 7:08
חצופים משחקים אותה צדיקים כאשר גם להם יש יחסי תקשורת