נתניהו לפומפיאו: "אם יש דבר יציב זו הברית בין ישראל לארה"ב"

נתניהו לפומפיאו: "אם יש דבר יציב זו הברית בין ישראל לארה"ב"

ראש הממשלה אירח בסוכתו את מזכיר המדינה פומפיאו: "אם ישנו דבר אחד שבולט מעל הכל - זה היציבות והעוצמה של הברית בין ישראל לארה"ב", אמר לו. השניים דנו בבעיות במזרח התיכון

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו נפגש הבוקר (שישי) עם מזכיר המדינה של ארה"ב מייק פומפאו, במעון רה"מ בירושלים. השניים דנו בנושאים העומדים על הפרק המשיקים לשתי המדינות.

בתום הפגישה אמר נתניהו:  "מייק, קיימנו דיונים חשובים על חיזוק הברית בינינו, האזור והאתגרים השונים עמם אנו מתמודדים. אני רוצה להודות לך ולנשיא על תמיכתכם העקבית בישראל. המזרח התיכון הוא זירה של בעיות וזעזועים, אבל אם ישנו דבר אחד שבולט מעל הכל – זה היציבות והעוצמה של הברית בין ישראל לארצות הברית. דיברנו על המשך חיזוק הברית הזאת, ואני רוצה להודות לך על תמיכתך העקבית. תודה, ושוב, ברוך הבא לירושלים".

(צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ)

רה"מ נתניהו הזמין את מזכיר המדינה גם לביקור בסוכתו במעון רה"מ, ואמר לו, "מייק, מאחר שביקורך כאן מתקיים בזמן חג הסוכות, אנו יושבים בסוכה ותמיד זוכרים איך זה היה כשלא היה לנו בית קבע. אז בוא ואראה לך סוכה וניתן לך להמשיך בדרכך".

בפגישה השתתפו גם שליח ארה"ב למזרח התיכון ג'ים ג'פרי, שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן, ראש המוסד יוסי כהן, ראש המל"ל מאיר בן שבת והמזכיר הצבאי לרה"מ תא"ל אבי בלוט.

(צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ)

(צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ)

(צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הברית עם ארה״ב
מאיר | 19-10-2019 13:07
זה שנים רבות שראשי הממשלה שלנו מתגאים בברית היציבה בין ישראל לארה״ב. הרבה מילית אהבה עלומלאוויר על היחס החם הזה אז איך זה שהישראלים נאלצים לעבור השפלה חסרת תקדים בבקשתם לאשרת כניסה למדינה הכי ידידותית בעולם. לכל מדינה שהיא הרבה פחות ידידותית הישראלים נכנסים ללא אשרה וללא תחקירים משפילים. אז כנראה שארה״ב היא לא על כך ידידותית לישראלים...