"נסענו לצ'פר חיילים": מ"פ ברדלס נפצע קשה מסלע - סרוגים

"נסענו לצ'פר חיילים": מ"פ ברדלס נפצע קשה מסלע

"נסענו לצ'פר חיילים": מ"פ ברדלס נפצע קשה מסלע
  ארזי. נפצע בפניו (באדיבות המשפחה)

קצין צה"ל שנפצע סמוך ליישוב מעלה שומרון, הוא רן ארזי, מ"פ ברדלס בן 23 מראשון לציון. הקצין ששהה בחופשה, נסע ברכב עם אביו לבסיסים בשומרון לשמח חיילים. אביו כתב: "אמשיך לעשות הכל כדי לשמח את חיילנו".

המחבלים יידו כמה סלעים בכביש 55, סמוך למעלה שומרון, אחד מהם ניפץ את השימה וארזי נחבל בפניו. הוא פונה על-ידי חובשים ופראמדיקים של מד"א לבית החולים 'בילינסון' בפתח תקווה במצב בינוני.

שמשת המכונית נופצה (קרדיט: מד"א)

ארזי מתאר בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, "הלכתי לצ'פר את חיילנו היקרים והפעם נסעתי עם הבן שלי רן, מ"פ ברדלס. היה מקסים וטוב", הוא מתאר. "אך לדאבוני, יש ערבים שחושבים אחרת", אמר נגד המחבלים.

עוד באותו נושא

טרור האבנים: פצוע בפיגוע אבנים בשומרון

כאשר היו בדרכם חזרה הוא משחזר, "נזרק על הרכב שלנו סלע שפגע בבן שלי ופצע אותו קשה בפנים. מחר בבוקר הוא ייכנס לניתוח מאוד מורכב".  אך הוסיף כי "אני אמשיך מחר בבוקר לעשות את הכל כדי לשמח את חיילנו"! אך אחד לא יוכל לעצור אותי"! כתב האב שלומי.

ממד"א המסר: "בשעה 15:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פצוע מיידוי אבנים לעבר רכב בכביש 55 סמוך למעלה שומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבבית החולים בילינסון צעיר כבן 23 במצב בינוני עם חבלה בפנים".

ראש המועצה האיזורית שומרון, יוסי דגן, אמר: "לצערי מדינת ישראל איבדה את ההרתעה. פעם אחר פעם אנחנו רואים את המחבלים בפנים גלויות ללא מורא משליכים אבנים על אזרחים, משליכים בקת"בים, ועולם כמנהגו נוהג. על מדינת ישראל לרדוף את הרשות הפלסטינית עד חורמה ולעצור את "הטפטוף" שאינו אלא נסיון לרצוח אזרחים במדינת ישראל לאור יום. המצב הזה לא יכול להמשך לא נקבל המשך "טיפטוף" של טרור צריך לעבור ללוחמה בטחונית כנגד הרשות הפלסטינית הטרוריסטית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
עכשיו נזכרו להצטער על זה שלא הצביעו עוצמה
. | 21-09-2019 21:07
.
2
הוא לא נפצע מסלע הוא נפצע מרוצח ערבי!
סלע לא רוצח | 21-09-2019 21:31
די לכבס את המציאות ! סלעים לא רוצחים. ערבים רוצחים יהודים כל הזמן בכל דרך אפשרית ! זאת האמת הלא מכובסת וצריך לצעוק אותה ולומר אותה הכי מדוייק שאפשר, אנחנו במלחמה על החיים שלנו על ארץ חיינו ו אוייב ברור לפנינו שלא מסתיר את עצמו בכלל אז תכתבו בכותרות ברור וחד משמעי ערבים רוצחים!!!
3
תפנו למי שבחרתם אגודה , עוצמה
גדי | 21-09-2019 22:29
כחול ולבן יעזרו