יומן בחירות מתעדכן: 63.7 אחוזי הצבעה עד כה - סרוגים

יומן בחירות מתעדכן: 63.7 אחוזי הצבעה עד כה

בפעם השנייה תוך 5 חודשים, אזרחי ישראל יצאו היום לקלפיות ולהצביע על זהות חברי הכנסת ה-22. לאורך כל היום צוות סרוגים ילווה את מערכת הבחירות בכל רחבי הארץ

יומן בחירות מתעדכן: 63.7 אחוזי הצבעה עד כה
  קלפי בירושלים, היום (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

רגע האמת הגיע: בצעד חסר תקדים, 6,394,030 מבעלי זכות הבחירה בישראל יילכו היום (שלישי) לבחירות בפעם השנייה בתוך כחמישה חודשים. הם  יוכלו לממש את זכות ההצבעה באחת מ – 11,163 קלפיות הפזורות ברחבי הארץ, ולהכריע איך תראה הכנסת ה- 22.

ברחבי הארץ יפעלו הקלפיות שנפתחו החל מהשעה 07:00 בבוקר ויינעלו בשעה 22:00, אז תחל מלאכת ספירת הקולות. בישובים קטנים, בבתי סוהר ובבתי חולים הקלפיות פתוחות מהשעה 08:00 עד השעה 20:00. ברחבי הארץ יפעלו גם קלפיות עבור מצביעים שניידותם מוגבלת, והם יוכלו להצביע באחת מ- 3,940 קלפיות נגישות ו־2,189 קלפיות נגישות מיוחדות. בשעה 22:00 יחלו להתפרסם תוצאות ראשונות במדגמים בערוצי הטלוויזיה השונים. תוצאות ברורות יותר וכמעט סופיות יפורסמו מחר בשעות הבוקר המאוחרות. תוצאות סופיות ורשמיות יפורסמו ככל הנראה ביום שישי לאחר ספירת קולות החיילים.

מהמחצית השנייה של היום, ועדת הבחירות מתכננת להפעיל מערך של כ-3,000 מפקחים שיסיירו בכל 11,163 הקלפיות ברחבי הארץ ויישאו מצלמות על גופם, כשלפי הפשרה שהושגה חרף המאבק העיקש של הליכוד ובעקבות נפילת החוק – הללו יופעלו רק בזמן ההצבעה ובמקרים חריגים בלבד, בכפוף לאישור מוועדת הבחירות המרכזית, באמצעות מוקד טלפוני ייעודי.

לאורך כל היום צוות סרוגים ילווה אתכם בסיקור מערכת הבחירות בכל רחבי הארץ, ביום חגה של הדמוקרטיה הישראלית, עם כל העדכונים וההתפתחויות.

21:15- לפי נתוני וועדת הבחירות, אחוז ההצבעה נכון לשעה 20:00 עומד על 63.7 אחוז. מדובר באחוז הצבעה הגבוה ב-2.5 אחוז בהשוואה לנתונים מהבחירות באפריל.

19:21- וועדת הבחירות מעדכנת כי אחוזי ההצבעה עד השעה 18:00 עומדים 53.5 והם גבוהים באחוד וחצי מהנתון אשתקד

18:00- בעקבות מכת התלונות יו"ר וועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר הודיע כי יאשר פתקים שהושחתו בכוונה.

17:39- ועדת הבחירות מעדכנת כי אחוז ההצבעה עומד על 44.3% מבעלי זכות ההצבעה, עלייה של 1.5% ממצב ההצבעה בבחירות הקודמות בשעה זו.

16:24- פרופסור ישראל אומן הגיש עתירה לוועדת הבחירות המרכזית נגד איתמר בן גביר ועוצמה יהודית על הפצת הודעה שקרית הטוענת כי פרופ' אומן אמר כביכול שעוצמה עוברת את אחוז החסימה.

15:55- ‏שיעור ההצבעה הכללי לשעה 14:00 עומד על 36.5%. מדובר בעלייה של 0.7% בהשוואה לבחירות הקודמות.

15:35- דוברות המשטרה (חוף) בחירות 2019: לפני זמן קצר התקבל דיווח על חשד לזיוף ב 3 קלפיות בכפר ירכא, כאשר עפ"י החשד בוצע ניסיון להכניס מס' מעטפות לקלפי, בעת ובעונה אחת. ע"פ הנחיית יו"ר ועדת הבחירות האזורית, 3 הקלפיות נסגרו עד לסיום בירור.

15:15- בשירות בתי הסוהר מעדכנים: כ-8,000 אסירים מצביעים משעות הבוקר ב- 56 קלפיות שנפרסו במתקני הכליאה השונים. הבחירות מתקיימות ומתקדמות בסדר מופתי ואחוז ההצבעה נכון לשעה 15:00 עומד על למעלה מ-60%. מ״מ נציב בתי הסוהר גונדר אשר וקנין סייר בקלפיות השונות ועמד על היערכות היחידות לאפשר את הזכות הדמוקרטית לאסירים ולעצורים להצביע. הקלפיות צפויות להסגר בכל מתקני הכליאה בשעה 20:00, לאחר מכן תאספנה על ידי ועדות הקלפי.

15:08-  הרשת החברתית פייסבוק השעתה עד לאחר הבחירות את פעילות הצ'אט בוט של בנימין נתניהו, זאת מאחר והפיץ סקרים במהלך יום הבחירות – בניגוד לחוק. מהרשת החברתית נמסר: "אנו עובדים עם ועדות בחירות ברחבי העולם כדי לסייע בשמירה על טוהר הבחירות. המדיניות שלנו מציינת במפורש כי מפתחים נדרשים לציית לכל החוקים החלים במדינה בה האפליקציה שלהם זמינה. לכן, השעינו את פעילות הבוט לאור הפרה של החוק המקומי עד לסגירת הקלפיות"

14:03- אדם בשנות ה-20 לחייו השליך נפץ מחוץ לקלפי באבו גוש. שוטרים שהוצבו במקום עצרו את החשוד והעבירו אותו לחקירה.

14:00- יו"ר כחול לבן בני גנץ נשלח על ידי מטה המפלגה לחיפה, זאת לאחר שהממריצים בקלפיות התריעו שאחוזי ההצבעה שם נמוכים במיוחד. עוד מתוכננים סיורים בהמשך היום בתל אביב, גבעתיים וראשון לציון.

גנץ בקניון חיפה

13:55- מפלגת עוצמה יהודית הגישה לפני מספר דקות פנייה דחופה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית על כך שהפיצו לטענתם ידיעות כוזבות עליהם. לדבריהם, בפוסט שהועבר על ידי פעילי ימינה הוצג כתבה מזוייפת שבה נאמר כי מלצר הורה שקולותיה של עוצמה יהודית לא ייספרו, יחד עם תגובה מומצאת של איתמר בן גביר.

13:40- ועדת הבחירות המרכזית עדכנה את אחוזי ההצבעה עד השעה 12:00 בצהריים, והוא עמד עד אז על 26.8 אחוזים. שני אחוז יותר מהבחירות שנערכו באפריל האחרון בהשוואה לאותה שעה. מספר המצביעים המדוייק עד כה עומד על 1,709,593 בני אדם.

13:15- הרשימה המשותפת בעקבות הודעת הליכוד על כינוס חירום בשל "אחוזי הצבעה גבוהים במגזר הערבי": "נתניהו והתקשורת בעברית מנפחים את הדיווחים על הצבעת הציבור הערבי כדי לייצר מצג שווא שידכא את ההצבעה וישאיר את המצביעים בבית. אמנם נרשמה עלייה קלה באחוזי ההצבעה בקרב האוכלוסיה הערבית אבל האחוזים עדיין בכלל לא מתקרבים לשיעור ההצבעה בציבור היהודי, שם נרשמו בינתיים מספרי שיא".

13:12- מפלגת הליכוד הודיעה על "כינוס חירום של הליכוד בבלפור" שייערך בשעה 14:00, זאת לטענתם "בעקבות אחוזי ההצבעה הגבוהים במגזר הערבי ובמעוזי השמאל".

13:11- בהודעה שפרסמה הרשימה המשותפת נאמר כי נרשמה "עליה קלה בשיעורי ההצבעה ביישובים הערבים יחסית לבחירות באפריל. אבל עדיין יש פער גדול יחסית לאחוזי ההצבעה הכלליים".

13:10- ח"כ משה ארבל (ש"ס) פתח את יום הבחירות בסיור בקלפי ביישוב עמיחי בבנימין. "בחייה של אומה ישנם מעט מאוד הזדמנויות להיות מייסד ומקים של יישוב" אמר ארבל, שהיה שותף להקמת היישוב בתקופתו כראש מטה שר הפנים אריה דרעי. "מבחינתי הזכות לבוא בעוד עשרים שנה ולספר לנכדיי שלקחתי חלק משמעותי בהקמת יישוב חדש בארץ ישראל זו נקודת ציון בין המשמעותיות בעשייתי הציבורית. ולכן כמו בבחירות הקודמות אף הפעם באתי לפתוח את יום הבחירות כאן בכדי להמשיך לעקוב אחר ההתפתחות המופלאה ולצפות לחנוך בקדנציה הקרובה את בתי הקבע של היישוב"

ח"כ משה ארבל ביישוב עמיחי

13:00- יו"ר גשר, אורלי לוי-אבקסיס, הצביעה בקלפי הסמוכה למקום מגוריה. "רגע האמת הגיע, בפעם השנייה בתקופה מאוד מאוד קצרה, יש לנו הזדמנות לעשות תיקון אמיתי" אמרה. "הקרב צמוד, חייבים להלחם על כל קול".

(צילום: דוברות מפלגת העבודה)

12:25- מפלגת ‏ישראל ביתנו הגישה לוועדת הבחירות המרכזית תלונה נגד הליכוד\ בטענה כי אנשיה מחלקים מחוץ לקלפיות בפתח תקווה לוחות שנה ברוסית עם תמונתו של ראש הממשלה נתניהו. על פי התלונה לא מדובר בתעמולה אלא במתנה האסורה על פי החוק.

12:20- לפני זמן קצר התקבל במשטרת ישראל דיווח על חשד להתחזות לאחר בקלפי בכפר קאסם. החשוד, בן 40 מכפר קאסם עוכב לחקירה בתחנת המשטרה. נסיבות האירוע נבדקות.

12:10– סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי הצביעה כעת בקלפי ברחובות. "אני קוראת לכל בוחרי הימין לצאת ולהצביע מחל. אחוזי ההצבעה יקבעו את תוצאות הבחירות. תדאגו שכל מי שאתם מכירים יצא להצביע ולחזק את הליכוד".

12:05- על פי הדיווחו בחדשות 13, במגזר הערבי נרשמים אחוזי הצבעה גבוהים, כשיש תורים בקלפיות כבר משעות הבוקר המוקדמות.

11:30- לפי נתוני ועדת הבחירות, נכון לשעה 10:00 בבוקר הצביעו 15 אחוזים בלבד מכלל בעלי זכות ההצבעה, המהווים 965 אלף בוחרים. מדובר בנתון הגבוה ב-2.1 אחוז בהשוואה לבחירות הקודמות באפריל.

11:25- יו"ר כחול לבן בני גנץ הצביע בקלפי בראש העין, ואמר כי "אנחנו שמחים לפתוח את הבוקר במהלך מאד חשוב לדמוקרטיה הישראלית.אני קורא לכל אזרחי ישראל ללכת ולהצביע לפי צו מצפונם. אני ממליץ לכם כחול לבן אבל מכבד כל החלטה, חשוב מאד שכולם יממשו את זכותם שהיא חובה אזרחית מהמעלה הראשונה. אנחנו מצביעים לשינוי היום, אנחנו נצליח להביא תקווה, ללא שחיתות, ללא קיצוניות, כולם ביחד. שיהיה לנו יום מוצלח בכל הארץ".

11:20- ח"כ יאיר לפיד הגיע להצביע בקלפי, וטען כי "הייתי רוצה לעמוד פה עכשיו ולהגיד יום חג לדמוקרטיה, אבל זה לא יום חג לדמוקרטיה. זו שעת החירום של הדמוקרטיה. בשעת החירום הזו, אנחנו מקבלים דיווחים מכל הארץ שביבי מצליח להוציא את האנשים שלו מהבית. אם לביבי יהיה מנדט אחד יותר תוקם פה שוב ממשלה עם סמוטריץ', ליצמן ובן גביר של סחטנות וגזענות. אז אם אתם רוצים שתהיה פה ממשלה טובה, הגונה שתטפל בבריאות, בחינוך, במה שבאמת חשוב ובעתיד של הילדים שלנו – צאו מהבית. ביבי מצליח להוציא את האנשים שלו מהבית, אתם צריכים לצאת מהבית כי כרגע האחוזים שלנו יותר נמוכים מהאחוזים שלו. אין זמן למפלגות קטנות, אין זמן ללכת לים – לכו להצביע".

11:10- השר יואב גלנט הצביע בבית העם בישוב עמיקם, בליווי משפחתו. ליד הקלפי אמר כי: ״זהו יום גורלי לעתיד מדינת ישראל- כל קול קובע. מצביעי הליכוד צאו להצביע ותנו לליכוד את הכוח להמשיך ולהצעיד את מדינת ישראל אל פסגות חדשות".

11:00- לאחר שעברה ממפלגת העבודה למחנה הדמוקרטי, ח"כ סתיו שפיר הצביעה וקראה לציבור: "חושבים על הצבעה אסטרטגית? כולם מבינים שאם רוצים לחשוב אסטרטגית ולקבל 61 מנדטים ולהחליף את ממשלת הליכוד חייב להצביע למחנה הדמוקרטי. אחרי שנים שמספרים לנו שאי אפשרי ומספרים לנו שזה לא יקרה ואין אפשרות לשנות, אחרי שנים רבות אני רואה אתכם ורואה שאינכם מאבדים את התקווה ופועלים בכל הכוח להוביל את השינוי. היום עושים את זה, היום מחליפים את שלטון נתניהו".

10:45- שר התיירות יריב לוין, הצביע בקלפי במודיעין יחד עם אשתו יפעת ובנו ניב. ״אני הצבעתי ועכשיו תורכם, אל תישארו בבית" קרא. "אנו זקוקים לכל קול כדי להצליח להקים ממשלת ימין חזקה ויציבה, וכדי שלא תהיה כאן ממשלה של גנץ, של לפיד, של סתיו שפיר ושל איימן עודה. צאו להצביע וקחו איתכם חברים ומשפחה. הצביעו מחל, הצביעו נתניהו, ויחד ננצח!״.

 

10:38- שרת התרבות והספורט מירי רגב הצביעה בקלפי בראש העין כשהיא מלווה בבנותיה. בכניסתה להצבעה אמרה כי "שוחחתי הבוקר עם ראש הממשלה ואנו מוטרדים מאד. הנתונים בימים האחרונים מלמדים על מוטיבציית שיא בקרב השמאל ושאננות בקרב מצביעי הימין. אם מצביעי הימין לא יתעוררו ולא ייצאו להצביע היום, נאבד את שלטון הימין, צאו להצביע״.

10:35– השר זאב אלקין (הליכוד) הצביע הבוקר בירושלים: "זה הזמן להתעורר! חייבים לצאת מהשאננות ולבוא להצביע מחל בקלפי. רק גשם של פתקי מחל יעצור את עליית ממשלת השמאל. כולם יוצאים מהבית ומביאים חברים שיצביעו מחל!"

10:20- בצאתו מהקלפי, שר התקשורת דודי אמסלם אמר כי "הגעתי לקלפי בעיר מגוריי מעלה אדומים. אני קורא לכל מצביעי הליכוד, לא לוותר על ההזדמנות להצביע ולהשפיע. תוציאו מהבית את המשפחה, החברים והשכנים, כי רק ביחד אנחנו ננצח ובגדול".

10:05- ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הצביעו בקלפי בביה"ס "בית חינוך עירוני ג'" בירושלים. "הנשיא טראמפ אמר אתמול שאלו בחירות צמודות, אני יכול לאשר לכם הבוקר – הן צמודות מאוד" אמר. "אני קורא לכל אזרחי ישראל לבוא ולהצביע, כמו שאני ואשתי באנו להצביע. שיהיה בהצלחה".

(צילום: דוברות רה"מ)

10:00- יו"ר רשימת עוצמה יהודית איתמר בן גביר הצביע יחד עם רעייתו אילה בקלפי בקרית ארבע. בבואו לקלפי אמר בן גביר כי הוא מאמין שהיום יהיה יום היסטורי למדינת ישראל. לדבריו: "אמנם אנשי ימינה לא מפסיקים להפיץ מסרונים מזוייפים ומפברקים שמות שכביכול לא תומכים בנו אך כל המערכת הפוליטית מבינה שנקודת המפתח היא עוצמה יהודית ואם ניכנס לכנסת יש ממשלת ימין".

בן גביר קרא לציבור לעשות להצביע הצבעה אחראית ואסטרטגית, והזהיר: "שלטון הימין בסכנה, ובלעדינו אין לנתניהו ממשלת ימין ואין לו סיכוי לקבל 61 חברי כנסת ימניים. לכן גם מי שלא תמיד מסכים איתנו צריך להצביע עוצמה יהודית".

9:55- שר החינוך לשעבר נפתלי בנט הצביע סמוך לביתו ברעננה, וחיזק את חברי מפלגתו. "אני מבקש מכם בשמי, בשם איילת שקד, בשם כל מועמדי ימינה, להצביע טב בקלפי כי הבית בסכנה" אמר. "אנחנו יכולים לנצח, צריך להקשיב ללב ולנשמה, ולשים בביטחון מלא את האותיות טב. אני אוהב אתכם מאוד״.

9:50- יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה הצביע בקלפי.

(צילום: דוברות הרשימה המשותפת)

9:40- ח"כ גדעון סער (הליכוד) הצביע בקלפי בתל אביב יחד עם בנו.

9:15- יו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן אמר לאחר הצבעתו בקלפי כי "אנו ביום גורלי וקריטי למדינת ישראל. בתום מסע הסתה והפחדה נוראי ושקרי שיצרו נגד החרדים, אנו ניבחן הערב האם הציביון היהודי ומסורת ישראל יפגעו או לא. יהדות התורה חזקה וגדולה פירושה שהמסיתים ופוגעי היהדות לא הצליחו במזימתם. אני קורא לכולם להישמע לקול גדולי ישראל ולהצביע ג’ כאיש אחד בלב אחד”.

(צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

9:05- יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הצביע בקלפי בהרצליה, ואמר בצאתו מההצבעה כי הוא "קורא לכל אנשי הימין – אל תנהגו באדישות, השלטון לא מובטח. אל תבזבזו את הקולות, זה כבר קרה באפריל באובדן של 270 אלף קולות. בואו נעשה הכל כדי שממשלת הליכוד בראשות נתניהו תמשיך להוביל את המדינה גם בשנים הבאות. זה תלוי בכם, הצביעו מחל!".

9:00- ח"כ אופיר סופר (ימינה) הצביע בקלפי בישוב טפחות שבגליל. בעת הצבעתו אמר לציבור: "בוחרים טב- הפתק הבטוח לממשלה ימנית".

8:40- ח"כ אלוף (במיל') עוזי דיין הצביע הבוקר בכוכב יאיר.

8:35- הרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון הגיע להצביע בקלפי בקיבוץ גרופית.

8:30- יו"ר ימינה, איילת שקד, הצביעה בקלפי בבית קמחי בת"א, כשלצידה בעלה אופיר, בנה אורי וביתה שירה. בדבריה אמרה כי "אנחנו במלחמה, יש היום 30 אחוז מתלבטים בינינו לבין הליכוד. חייבים לעבוד קשה בקלפיות ולשכנע כל ימני לשים טב. המצב קשה, מתקפת הגוועלד של נתניהו מנסה לפגוע בנו״.

(צילום: דוברות ימינה)

8:20- שר הפנים ויושב ראש ש"ס, אריה דרעי, הצביע בקלפי בהר נוף בירושלים והביע את חששו מפני תוצאות הבחירות. לדבריו, "יש היום סכנה אמיתית שתוקם ממשלת שמאל. אני מוטרד מהשאננות והאדישות בציבור שלנו".

(צילום: דוברות ש"ס)

(צילום: דוברות ש"ס)

8:10- יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הצביע בקלפי בנוקדים, והתייחס למתקפות נגדו במהלך מערכת הבחירות הנוכחית. "קודם כל אני קורא לכל אזרחי מדינת ישראל לבוא ולהצביע. זה הדבר החשוב ביותר,זה באמת חובתו של כל אזרח ואזרח ואני מקווה שאכן כולם יבואו לקלפיות ויצביעו" אמר. "דבר שני, אני מראש רוצה להזהיר שהיום במיוחד, מצביעי ״ישראל ביתנו״ צפויים לעשרות סמסים, פייק ניוז והודעות שונות ומשונות. אל תשימו לב לשום דבר. כל מה שתקבלו למכשירי הפלאפון שלכם, תתעלמו".

"לכל הבוחרים: לפני שאתם מצביעים, תנסו לחשוב מי יעמוד בהבטחה שלו לפני הבחירות. אני ראיתי אתמול בטלוויזיה כתבה די מזעזעת של שני בחירים של כחול לבן: חילי טרופר ואבי ניסנקורן נפגשים עם קבוצת חרדים ומרגיעים אותם. אומרים פשוטו כמשמעו זה רק קמפיין, אנחנו מבטיחים לכם שיהיה בסדר ואף חרדי לא יתגייס לצה"ל. אני חושב שזה אומר בעד עצמו" הוסיף ותקף. "לכחול לבן אין שום כוונה לעמוד בהתחייבויות לבוחר. אצלכם זה רק קמפיין רק שילוט חוצות. אצלנו זה התחייבות. ממשלה לאומית ליברלית רחבה בלי חרדים ובלי משיחים. לכן תחשבו פעם נוספת לפני שאתם מגיעים לקלפי. מי שבאמת רוצה לראות ממשלה, ממשלת אחדות ללא חרדים ללא משיחיים, בלי כל הקיצוניים, שיחשוב היטב מה הוא עושה בקלפי".

7:45- יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ הגיע להצביע יחד עם אשתו, אחלמה, בקלפי בשדרות. לפרץ חיכו בקלפי ילדי שדרות שקיבלו את פניו עם ציורים של כיפת ברזל שהכינו לו במיוחד, יחד עם ברכות הצלחה ביום הבחירות. "זה קרב צמוד. כל קול יקבע" אמר לאחר הצבעתו. "אם העבודה גשר חזקה תהיה חזקה – יהיה היום מהפך. אם העבודה גשר תהיה חלשה – נתניהו יקבל ממשלת חסינות. זה קרב צמוד, כל קול קובע. אני קורא למצביעי העבודה גשר לצאת להצביע ולהביא למהפך המיוחל".

(צילום: דוברות העבודה גשר)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
24 תגובות - 18 דיונים מיין לפי
1
הקלפי מ2015...
בוז'י וציפי | 17-09-2019 9:00
אתר סרוגים כדאי לכם להתעדכן מדי פעם
2
כלי ריק ומסוכן..
יעקב | 17-09-2019 9:32
90% מהמצביעים לביבימלך יודעים שהפירסומים הם דמאגוגיה שיקרית נוסח סטאלין.עדיין הם לא רק בוחרים בבימלך אלא אף מפיצים סירטנים אלה וזועקים רק ביבי.מדוע? רבים מהם אומרים:ביבי זה המוכר והידוע ואפילו אם קיבל שוחד אנחנו יודעים עם מי יש לנו עסק.כשאני שואל:ומה עם אישור מכירת הצוללות למצרים? עונים לי:בטח הכנסנו לשם באגים ונשבית אותם כשיהיה צורך.אני עונה:זה יוצר על ידי הגרמנים ולנו לא היתה גישה.הם:אתה מבין שביבי הכי חכם,נכון?..בטח שילמנו על ידי המתוכים כסף לטכנאים הגרמנים שישתילו באגים שלנו בצוללות המצריות.כך שאתה ואני ,המוכיחים שנתניהו הוא כלי ריק ומסוכן,מבזבזים אנרגיה על חסידים שוטים - כאלה שאין זה משנה עד כמה הם משכילים ונבונים ביום יום.כל זה אכן מצביע על הגאוניות של נתניהו ורק בתחום אחד:שטיפת מוח.
3
אַ מענטש טראַכט און גאָט לאַכט
יש פתגם ביידיש | 17-09-2019 9:53
האדם חושב והקבה צוחק. תצביעו למפלגה שאתם חושבים שמייצגת אתכם בצורה הטובה ביותר בכלל הנושאים ואל תתנו לשיקולים של אני לא אוהב את א ולא סומך על ב לא להצביע להם ולהצביע למפלגה אחרת ששם בטוח אתם לא מסכימים עם כלל המועמדים בברכת פתקא טבא
ווארפ נישט דיין שטים צו מיסט
מענדל גובשטיין | 17-09-2019 10:16
אל תזרקו את קולכם לזבל און ווער ס'האלט קאפ וועל פארשטיין
4
רפורמי ומחללת שבת!
מרב | 17-09-2019 10:08
לא אתן קולי למפלגה כזאת. שמתי כף בביטחון מלא
5
רק עוצמה יהודית תבטיח ממשלה ימנית
אלול | 17-09-2019 10:19
אם עוצמה לא תעבור כל האחריות תהיה על משפחת מלמד וערוץ 7 השינאה שהם יצרו נגד עוצמה יהודית היא חסרת תקדים בעם היהודי לדורותיו ממש שינאת אחים עוצמתית
כל קול לעוצמה הוא קול נטו לשמאל
הרב לוינגר | 17-09-2019 11:08
מי שאחראי על ריצת המפלגה ההזויה הזו זה רק א בן גביר ושלא יפיל אחריות על אף אחד אחר
6
כהנא צדק
ירושלמי | 17-09-2019 10:42
רק עוצמה יהודית. מספיק לתת רובים לפתח וכסף לחמאס, לספח את מה שמסביב ובמפורש להקים מדינה פלסטינית, הסכם חברון וההתנתקות זה ביבי לא לשכוח מי התחבק עם המחבל ערפת, בלי עוצמה יהודית אין ממשלת ימין!
7
מתברר שאיילת שקד היא הרביעית
זיוה | 17-09-2019 11:05
בתור בחלוקת התיקים: בנט, סמוטריץ, פרץ ורק אחכ שקד. כך סוכם בין השותפים בימינה. כלומר היא לא תהיה כנראה שרה. אז כל המקום הראשון הוא אחיזת עיניים!! אז למה להצביע ימינה??
ל8
חה חה | 17-09-2019 11:57
זה פשוט וקל חוק נורבגי וכן אם תצביע ויהיה לה 10 אז הם יוכלו לקבל ארבעה שרים
הצבעה לימינה משפיעה יותר על זהות השרים
משה פייקלין | 17-09-2019 11:31
תצביעי מחל ושרה תמנה את מי שבא לה או אולי תצביעי כף אשפה ובאדר ועופר זל יקבעו מי ייכנס לממשלה בקול שלך
8
הצבעת טב קיבלת להטב
שובידובי | 17-09-2019 11:26
.
כמה אפשר לטנף????
רמי | 17-09-2019 11:39
כנראה שבריוני כהנא מנצלים עד תום את מעט השעות שנותרו להם עד לשעה שבה יתחילו להבטיח שבבחירות הבאות הם כבר בטוח יעברו את אחוז החסימה.....
9
סתו שפיר
יחיאל | 17-09-2019 11:35
בכתבה מוגדרת שפיר כחכ. למיטב זיכרוני היא הטפתרה ועדין לא נבחרה.
10
כנסו דחוף
יהודי | 17-09-2019 11:44
קבלו הסבר קצר למה חייבים להוציא את כולם להצביע לפי כל הסקרים בשביל שתהיה ממשלת ימין חסרים כ3-4 מנדטים (בהנחה שעוצמה יהודית לא עוברת, כפי שצפוי) אם תוצאות הבחירות יהיו כמו בסקרים אלו, סיכוי גבוהה שתקום ממשלה חילונית , ממשלת אחדות ליכוד-לפיד, ללא דתיים, או לחילופין הימין יצרף מפלגה חילונית שמאלנית שתתקע את הממשלה ותפגע בערכים שלנו. בקיצור, על כל אותם אלה שיכולים להצביע לגוש הימין ועי כך להקים ממשלה ימנית, ולא הולכים להצביע תהיה אחריות משמעותית על כל חילולי השבת, הרס הארץ, חוקים חילוניים , קיצוץ תקציבי הקודש במדינה, וכו וכו... לא יודע מה יגידו ביום הדין!! כל פעם שיהרסו ישוב, שיפגעו ביהדות, שיזכרו שיכלו למנוע זאת, מה יגידו אותם ששווים 3-4 מנדטים מחר בבוקר שלפיד וליברמן יחגגו ויבצעו את רצונם?? אסור לתת ללפיד ליברמן לנצח!! זה בהשיג יד להביא עוד 3-4 מנדטים , זה לא דמיוני בכלל, אז כל אחד מתבקש להבין את גודל האחריות ולעורר את משפחתו , חבריו וכו.. לצאת בדחיפות להצביע!! אנא הפיצו את הכתוב כאן הלאה.
11
הציבור לא טיפש ומבין שללא עוצמה יהודית אין 61
ליאת רון | 17-09-2019 11:59
הציבור לא טיפש ומבין שללא עוצמה יהודית אין 61
נקווה שחולשה יהודית לא ייתנו לשמאל את ה61
מיכאל קליינר | 17-09-2019 12:14
אחוזי ההצבעה הגבוהים מאיינים את הסיכויים הקלושים ממילא שחבורת הכהניסטים המטורללת תתקרב לאחוז החסימה מה שאכן מגביר את החשש שקולות התמימים והמרומים שהצביעו ויצביעו לה ייתנו לשמאל את המנדט ה61
12
רק אבל רק עוצמה יהודית
ביתרי | 17-09-2019 12:35
בע''ה נעשה ונצליח
13
שימו לב! חשוב! יש אחוז הצבעה גבוה במיוחד
זהירות תשנו הצבעתכם! | 17-09-2019 12:46
הכי גבוה מאז 1984 שזה אומר בערך 73% אחוז הצבעה בסוף היום לעומת 67.9% באפריל. מה שאומר שאחוז החסימה עומד להיות גבוה במיוחד אולי 152000 אולי 155000 אולי אפילו 160000. זהירות! מה שרצה להצביע לעוצמה שיהפוך את הצבעתו עוד עכשיו לפני שהוא הולך לקלפי אחרת הקולות שלו נשרפים והולכים לים. תצילו את ממשלת הימין תצביעו ל-4 מפלגות שהולכות עם ביבי. חבל על כל קול. תוצאות האמת בכלל לא יהיו דומות לסקרים. אל תבזבזו קולות!
14
לא להתייחס לספינים
משה | 17-09-2019 14:52
הגענו ברוך ה' ל100000 קולות עכשיו כל אחד יבחר אם הוא מצביע עוצמה ומביא את ה4 מנדטים לגוש הימין או שהוא מפקיר את הגוש ומצביע ימינה או ליכוד ויגרום למעל 100000 קולות שיזרקו לפח מצביעים רק עוצמה יהודית כף בקלפי
15
לא יעזור כלום אחוז הצבעה גבוה/נמוך/בינוני
מפלגת "צבא העם" | 17-09-2019 15:17
כפי שדיווחנו כבר נפל הפור והוחלט שלא תקום ממשלת עמלק של 61, וגם ביבי וגם גנץ לא יצליחו להרכיב ממשלה ,ולבסוף תקום ממשלת רוטציה ביבי וגנץ כאשר ימינה תצטרף לקואליציה ללא הלפיד וללא החרדים שליגלגו על בנימין גנץ שמגמגם. מי ידאג לחרדים? גנץ וימינה ידאגו לחרדים ולא יהיה חוק גיוס ויהיו תקציבים לישיבות.רק אנחנו מדברים,אתם רואים חושך ואנחנו רואים אור,אנחנו נדווח ונביאי הבעל יפרסמו, אנחנו נדבר ואתם תבצעו,ככה הוחלט וככה יהיה...אנחנו במילה מחסלים מפלגה ובמילה בונים ממשלה...ואתם עובדי האלילים תזעקו כל הלילה לאליליכם וגם תמרטו שערות ראשכם אולי הם יענו לכם...
16
.
. | 17-09-2019 16:32
17
חובה
יוסי סלמון | 17-09-2019 17:26
רק כף
18
ליברמן המושחת
אא | 17-09-2019 18:13
ליברמן רוצה ממשלה בלי חרשים ובלי קיצונים...כי הוא ממש מתון