דובר החמאס: הזדמנות שלא תחזור להחזיר את הנעדרים - סרוגים

דובר החמאס: הזדמנות שלא תחזור להחזיר את הנעדרים

דובר הזרוע הצבאית של חמאס אבו עוביידה טען בהצהרה לתקשורת כי ישראל משקרת לתושביה: "אם מדובר בגופות, למה לא מחזירים אותם"? אך לא פירט על מה מצב השבויים והנעדרים

דובר החמאס: הזדמנות שלא תחזור להחזיר את הנעדרים
  הדר גולדין ואורון שאול (באדיבות המשפחות)

דובר הזרוע הצבאית של חמאס אבו עוביידה טען בהצהרה מיוחדת לתקשורת כי ישראל משקרת לתושביה: "אם מדובר בגופות, למה לא מחזירים אותם"? אך לא פירט על מצב הנעדרים, החללים אורון שאול והדר גולדין הי"ד והשבויים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד.

הוא פנה לאזרחי ישראל באשמה כי ראש הממשלה נתניהו "בורח מעסקה לחילופי אסירים, הם לוקים בסחבת ומצדיקים את ההתעלמות שלהם מהנושא בכך שמדובר בגופות ובשרידים", אמר. "אם זה נכון, אז מדוע הם לא מגשימים את החלום של משפחותיהם ומחזירים אותם כבר? המנהיגים הישראלים משקרים למשפחות החיילים ששלחו את בניהם לעזה בשנת 2014" וציין כי "היא זו שגרמה לחיים בעוטף עזה להפוך לגיהינום".

לדבריו,  "אם ישראל רוצה לפתוח את תיק השבויים והנעדרים – זו ההזדמנות שלה, והיא לא תחזור הממשלה ששלחה את החיילים לעזה  היא זו שיוצאת לבחירות שוב ושוב,

דברי ראש ארגון גדודי אל-קסאם מגיעים ברקע ציון 5 שנים למבצע צוק איתן, כשמוקדם יותר ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס גם כן לנושא במהלך טקס הזיכרון לחללי המלחמה. "אנו מחויבים להחזיר הביתה את אורון שאול, הדר גולדין, אברה מנגיסטו והישאם א-סייד", ציין את הארבעה המוחזקים בידי חמאס בעזה. "אינני יכול לפרט את כל מה שאנחנו עושים, אבל אנחנו עושים הרבה, הרבה מאוד. אני דבק בחובתי לראות את השיקול הכולל מתוקף היותי ראש ממשלה" אמר נתניהו. "הוכחנו שאנו עומדים במילתנו שהחזרנו הביתה את זכריה באומל".

מתאם השבויים והנעדרים הפך למתאם תקשורת של ראש הממשלה

מקביל התקיים מחוץ להר הרצל טקס אלטרנטיבי של המשפחות השכולות גולדין ושאול. שמחה גולדין, אביו של הדר פתח בביקורת קשה כלפי ראש הממשלה: "חמש שנים לצוק איתן, אבל צוק איתן לא הסתיים. ראש הממשלה, שהוא ראש הממשלה במשך כל הזמן הזה, לא עושה את מה שצריך כדי להשיב את החללים".

גולדין אף תקף בדבריו את מתאם השבויים והנעדרים, ירון בלום, אשר התראיין בצהריים ברשת ב' והגן על נתניהו ברקע הפגישה הקשה בין משפחות החטופים שהתקיימה בשבוע שעבר: "לא במקרה שלח היום ראש הממשלה את מתאם השבויים והנעדרים לבצע עבורו עבודות דוברות. מתאם השבויים והנעדרים הפך את עצמו למתאם התקשורת של ראש הממשלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה עם אברה מנגיסטו?
אלון | 24-07-2019 10:47
זוכרים רק את האשכנזים