תיעוד: מסתערבי מג"ב לכדו תומך חמאס בלב אשדוד - סרוגים

תיעוד: מסתערבי מג"ב לכדו תומך חמאס בלב אשדוד

בלב העיר אשדוד כשהוא נוהג על טרקטור, נעצר אבו הדייב פעיל חמאס, שניסה להכין מטען לביצוע פיגוע בבית מלון בישראל. בחיפוש שביצעו הלוחמים בביתו נמצאו אמצעי הלחימה שהיו ברשותו וביניהם רובה קרלו

author-image
תיעוד: מסתערבי מג"ב לכדו תומך חמאס בלב אשדוד
  (קרדיט: דוברות המשטרה)

מסתערבי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו את המחבל עאדל אבו הדייב, תושב רהט שתמך בארגון החמאס וניסה להכין מטען לביצוע פיגוע בבית מלון בישראל. אתמול הוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

בהמשך לפרסום אתמול של שירות הביטחון הכללי בדבר חקירתו של אבו הדייב אשר החל לתמוך בארגון הטרור חמאס לאחר שנחשף לתכני תעמולה של הארגון ברשת האינטרנט, אנחנו מפרסמים היום את סרטון מעצרו על ידי לוחמי המסתערבים של מג"ב הפועלים בדרום הארץ.

עוד העלתה חקירת השב"כ כי אבו הדייב ניסה להכין מטען שישמש לטובת ביצוע פיגוע בבית מלון בישראל אותו הכיר מעבודתו כגנן.

באמצע החודש שעבר, פשטו כוחות המסתערבים של מג"ב על ביתו שברהט ובמקביל איתרו אותו עובד בעבודות גננות באשדוד. בפעילות מסוערבת בלב העיר אשדוד כשהוא נוהג על טרקטור, נעצר אבו הדייב בפעילות מהירה ובחתימה נמוכה. בחיפוש שביצעו הלוחמים בביתו נמצאו אמצעי הלחימה שהיו ברשותו וביניהם רובה קרלו.

כמו כן אבו הדייב ניסה להכין רקטה, ואף רכש לצורך כך חומרים שונים. במהלך החקירה הסגיר אבו הדייב 5 רימונים, בהם 2 רימוני גז, 2 רימוני הלם ורימון עשן וכן רובה קרלו שהיו ברשותו.

לוחמי משמר הגבול ושוטרי משטרת ישראל עומדים בחזית הפעילות המבצעית לסיכול טרור בכל רחבי הארץ. שיתוף הפעולה הביטחוני של משטרת ישראל עם ארגוני הביטחון לרבות שירות הביטחון הכללי מאפשר פעילות מהירה, נחושה ומקצועית בכל זמן ובכל מקום, פעילות התורמת רבות לביטחון אזרחי ישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לא כתב אישום כדור בראש
פ | 23-07-2019 18:58
זה הפתרון לא בית הבראה ואת משפחתו להעיף לסוריה
2
כלא בצינוק לכל החיים ועינויים
תעשו צדק | 23-07-2019 20:36
הכי קשה שאפשר
3
אשדוד
איציק | 23-07-2019 21:39
תודה לכוחות הבטחון על כל שאתם עושים למעננו ובאחונטנו. לעולם ניהיה אסירי תודה. ישר כוח לכל אחד מיכם ובני משפחותיכם.
4
הזוי ביותר על פי צילום חפשו פרסום אחר
אמיץ | 24-07-2019 4:41
בשיא הרוגי לעצור ירד עם בקבוק שתיה בשיא הרוגי כנראה תסריט הזוי לאנשים מישהו מוזר לא נראה אפילו שיש לי רישום פליליליייי תסריט לא במקום הנכון
5
מסתערבים לוכדים מחבל
תמרי | 24-07-2019 7:42
ברוך השם שיש לנו מודיעין מצויין !!! כל הכבוד למי ששותף למיבצע הזה ובכלל . האמינו לי אני מוכנה להיתנדב עים המסתערבים לא פוחדת , ימח שמם !!! אין אימונה בערבים אפילו בקבר , אלוקים יקח אתכים במהירה אמן .