כרמל מעודה מגיבה לסרטון: אם זו אני אז אני שטן" - סרוגים

כרמל מעודה מגיבה לסרטון: אם זו אני אז אני שטן"

המטפלת שהואשמה ב-11 מקרים בהתעללות בפעוטון בראש העין, מסרבת להאמין להאשמות נגדה: "לא ככה אני מכירה את עצמי. זו כמו משהי אחרת", בשב"ס העבירו אותה לתא נפרד עם מצלמות אבטחה מחשש שתפגע בעצמה

author-image
כרמל מעודה מגיבה לסרטון: אם זו אני אז אני שטן"
  צילום: Flash90

המטפלת שמואשמת בהתעללות בפעוטות מגיבה לחשדות נגדה: "לא התכוונתי לפגוע באף ילד, עשיתי דברים לא הגיוניים".

כרמל מעודה, ממעון "בייבי לאב" שברש העין, משתפת פעולה בחקירתה אך חוזרת וטוענת שאינה מאמינה שעשתה את המעשים בהם היא מואשמת.

כזכור, בשירות בתי הסוהר העבירו את מעודה לתא נפרד עם השגחה צמודה של מצלמות אבטחה סביב השעון, וסוהרת צמודה העוקבת אחר התמונות מתא המאסר, מחשש שתפגע בעצמה.

בנוסף, מעודה קיבלה איומים מאסירות שיפגעו בה אם יתקלו בה.

על פי הדיווח באתר מאקו, מעודה לא מחקה את הסרטונים והראיות כביכול נגדה – ועל פי מקורב אליה זה מעלה את האפשרות שפעלה באופן לא רציונלי. עוד הוסיף אתו מקורב שהיא סובלת "ממצוקה נפשית".

חקירת מעודה: אם זה מה שרואים במצלמות שזו אני, אז זו טעות שעשיתי

באתר מאקו פרסמו היום (שלישי) תמלול חקירות של מעודה.

בכתבתו של שמעון איפרגן נאמר כי בחקירתה מעודה מתקשה לענות בקול לשאלות החוקרים, לעתים יש לה התפרצויות בכי וכי היא משפילה את מבטה לרצפה ברוב החקירה.

לדבריה היא אינה זוכרת דבר: "לא זוכרת מתי האירועים ומתי הם קרו", אומרת מעודה, ומוסיפה כי יש מצלמות בגן.

לאחר שהחוקר מראה לה בפניה את הסרטון בה נראה כי היא מכה ילד אומרת מעודה: "אני לא זוכרת את המקרה הזה. מזו אני? אם זו אני אז אני השטן. זה לא מסתדר לי שעשיתי דברים כאלה".

מעודה מספרת כי היו לה ימים קשים בגן, "שחורים" כהגדרתה, אך לא התכוונה לפגוע באף ילד "עשיתי דברים לא הגיוניים. זו לא אני, לא ככה אני מכירה את עצמי. זו כמו משהי אחרת".

לשאלת החוקר שרואים בסרטון שזו היא, עונה מעודה: "אם זה מה שרואים במצלמות שזו אני, אז זו טעות שעשיתי. אני מצטערת", ומוסיפה כי אינה זוכרת את האירועים.

פסיכיאטר מטעם השב"ס בדק את מעודה ומצא כי היא כשירה לעמוד לדין, וזאת לאחר בקשתו של עורך דינה, אפרים דמרי.

כתב אישום מזעזע נגד הגננת המתעללת

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לפני שבוע וחצי לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד כרמל מעודה, בגין התעללות בקטינים ובחסרי ישע ותקיפתם.

כתב האישום מזעזע בחומרתו, ומכיל 18 סעיפים של התייחסות אכזרית כלפי פעוטות בגילאים צעירים. בכתב האישום מפורט כיצד משכה הגננת בכוח את ראשו של אחד התינוקות, תוך שהתינוק נמחץ בין כסא לשולחן. במקרה אחר העמידה את אחת הילדות בפעוטון במשך 33 דקות כשידיה שלובות והיא אינה יכולה לשבת או לשכב. במקרה נוסף, השליכה תינוקת על מזרון, ובמקרה נוסף דרכה על גבה של תינוקות ששכבה על הבטן.

בהמשך מפורטים מקרי התעללות נוספים, כמו החזקת תינוק מרגלו, תוך שראשו נחבט בלול, דחיפת ראש הפעוט לתוך צלחת אוכל, דחיפת בקבוק לפיו של תינוק המתנגד במשך דקות ארוכות.

המקרה המפורסם הוא קשירת ידיו של פעוט מאחורי גבו במשך 38 דקות, כשהוא מתפתל וצורח. במקרה התעללות נוסף, מתואר מקרה שהוצג גם כן בתיעוד המשטרה שבו הכריחה מעודה את אחד הפעוטות לאכול מצלחת שלתוכה הקיא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
כל עו"ד קודם כל מגיע וטוען לאי שפיות
מישהו | 16-07-2019 16:58
ומדריך את הקליינט שלו מה לעשות כדי לצאת פסיכי. צריך להפסיק עם השטות הזאת, כן שפוי לא שפוי- העונש צריך להינתן!!
אז לך תתלה אותה גיבור מקלדת
אני | 17-07-2019 9:42
נראה אותך במעשים לא במילים..החלטת להיות שופט אז קח גם את תפקיד התליין..
התעללות
בלי שם | 16-07-2019 22:14
לגמרי מסכימה איתכם לעשות עוול לחסרי ישע ולצאת פסיכיטרי ממש עצוב
2
מספר 1
שלמה בן- דוד | 16-07-2019 20:03
וכי עולה בדעתך שבחורה צעירה ונורמיטבית לכאורה' עושה כאלה דברים מתוך שפיות??? אנחנו עדיין לא מבינים את כל ספקטרום הרגשות והתודעה של המוח. מאוד יתכן שפעם נסביר תופעות כאלה וניתן להם שם אחר..
3
מטפלת מזעזעת
הודיה | 17-07-2019 0:37
הכי צפוי שהע''וד יגיד לה קודם להתנהג כאילו היא לא שפויה ולקבל פחות שנים או טיפולים בבית חולים במוסד סגור. זה שיטת מנסה - מצליח. האישה צריכה לקבל 25 שנות מאסר מינימום בתוך צינוק .היא פשוט לא ראויה ולא נחשבת לאנושית.
4
לקורא
ערן | 17-07-2019 6:45
בחורה מטרידה שקוראים לה ששון איילת מבאר יעקב גרה הדרור 6 מתעללת ומאמללת חיי ילדים, מפתה אותם דרך הרשתות החברתיות והמדיה. מתחזה לאנשים ומפתתה ילדים דברים מתועדים זהרו!!! מאיימת ברצח על אנשים!!! איילת עברה הטרדה מינית קשה מוכרת לרשויות העסקים של הפדופלית עזרא ירקן בשוק אח ברק ששון הדרך הנכונה , נדל''ן לכאורה נמצא בטיפול משטרתי כל באר יעקב והסביבה מכירה אותה בחורה עם בעיה בשכל
5
עכשיו היא נזכרת להבין שהיא עשתה עוול משווע
אוראור | 17-07-2019 20:39
לפעוטות חסרי ישע? איפה היא הייתה קודם? הרי קודם היא הצטדקה , התחמקה ותירצה - ועכשיו היא נזכרת להתחרט על זה? שחקנית בגרוש שכמותה!
6
לכי תמותי אין צורך בחלאה כמוך!
איתי | 18-07-2019 10:53
לכי תמותי אין צורך בחלאה כמוך!
7
היתעללות בתינוקות
דלית | 20-07-2019 21:34
מדוע לקח כל כך הרבה זמן לגלות אם היו מצלמות? היא אדם אכזר ויודעת מה שעשתה היא שקרנית מקצועית ושחקנית מסוכנת . היא בחרה במקצוע שלא אהבה.מקצוע שהיכעיס אותה.5 שנים מינימום בכלא
8
הרבי
נועם | 21-03-2022 15:07
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף