טלי פלוסקוב: "לא אוכל לסרב לשריון בליכוד" - סרוגים

טלי פלוסקוב: "לא אוכל לסרב לשריון בליכוד"

טלי פלוסקוב מועמדת להיכנס לליכוד, במידה ורועי פולקמן יענה לבקשת כחלון ונתניהו. בגל"צ הגיבה: "אם תגיע הצעה להיכנס במקום ה-35 - זו הצעה שלא אוכל לסרב לה"

טלי פלוסקוב: "לא אוכל לסרב לשריון בליכוד"
  (צילום: נועם רבקין פנטון/ פלאש 90)

בממאבק הכי חם בפוליטיקה בין ראש הממשלה נתניהו לאביגדור ליברמן, השתרבב שמה של חה"כ לשעבר טלי פלוסקוב, המקורבת לקהל הרוסי.

אמש פרסם עמית סגל בחדשות כי נתניהו וכחלון ביקשו מפולקמן "לפנות בנימוס" את מקומו ה- 35 בליכוד לטובת ח"כ לשעבר טלי פלוסקוב, דמות מוכרת אצל יוצאי חבר העמים

בתגובה אמרה הצהריים  אצל יעל דן בגלצ: "כחלון עוד לא פנה אליי, אבל אם תגיע הצעה להיכנס במקום ה-35 בליכוד במקומו של רועי פולקמן זו הצעה שלא אוכל לסרב לה", רמזה לבאות. היא הוסיפה וחשפה כי "ההצעות אליי אינן רק ממפלגת הליכוד".

פלוסקוב, מספר 5 בכולנו כיהנה כסגנית יושב ראש הכנסת ה- 20 ויו"ר ועדת המשנה לעניין האזרחים הותיקים. לשעבר ראש עיריית ערד. היא נשואה למיכאל ולהם לשני ילדים.

אתמול נפגש ראש הממשלה עם מטה השטח הרוסי של הליכוד יחד עם השר זאב אלקין, שכולל 25 נציגים במגזר הרוסי שהעבירו את תמיכתם מליברמן ו"ישראל ביתנו" לליכוד. במקביל מתקיימים מגעים מול נציגים נוספים שיעברו לליכוד.

בפגישה נכחו גם עם ראש עיריית נוף הגליל (לשעבר נצרת עלית) וכן עם אריאל בולשטיין – יועץ ראש הממשלה למגזר הרוסי בקמפיין הליכוד.

נתניהו: תגידו לי דבר אחד שליברמן עשה?

נתניהו דיבר בפגישה על הקשר בין המגזר הרוסי לליכוד: "תודה לכם על התמיכה. כשנעשיתי ראש ממשלה לקחתי מנכ״ל לליכוד מיוצאי ברית המועצות לשעבר. כשהקמתי ממשלה הבאתי את נתן ויולי לשרים. לימים תמכתי ביו״ר כנסת מהמגזר. אלקין הוא יוצא בריה״מ. זה לא מקרי ולא פוליטי, זה מתוך השקפה לאומית עמוקה שיש לי שחשבתי לקדם את המגזר דרך הליכוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מה עם התימנים?
חחח | 16-07-2019 16:06
מה זאת ריצת האמוק אחרי הרוסים שחצי מהם כלל לא יהודים והם בעד ממכר חזיר בשבת?
2
טלי פלוסקוב
פנחס | 16-07-2019 17:44
אם כחלון יעשה את זה הוא רע וגרוע. הצבעתי לו בפעם הקודמת. אין בעיה לטלי לקפוץ למפלגה אחרת. פולקמן לויאלי
3
למה שיוותר לך? את מלכת אנגלייה?
חחח | 16-07-2019 20:02
מי שמע עלייך בכלל?