ליברמן: "הרב רפי מוכיח כי ממשלת הלכה בדרך" - סרוגים

ליברמן: "הרב רפי מוכיח כי ממשלת הלכה בדרך"

יו"ר ישראל ביתנו תקף את דברי הרב רפי פרץ שעוררו סערה נרחבת, כשלדבריו: "הדברים הם לא פליטת פה ולא דברים שהוצאו מהקשרם. הם באים לצד התבטאויות שלא משאירות ספק- נתניהו רוצה ופועל להקים ממשלת הלכה"

author-image
ליברמן: "הרב רפי מוכיח כי ממשלת הלכה בדרך"
  (צילומים: נעם רבקין פנטון\פלאש 90)

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תקף הבוקר (ראשון) את דבריו של שר החינוך רפי פרץ על טיפולי המרה לקהילה הלהט"בית, כשלדבריו האמירה מוכיחה כי "ממשלת הלכה מעבר לפינה".

"דברי הרב רפי פרץ על ההמרה הם לא פליטת פה ולא דברים שהוצאו מהקשרם" כתב בפייסבוק. "הם באים לאחר שורה ארוכה של התבטאויות מצד מנהיגים חרדים וחרד"לים, שלא משאירות שום ספק – נתניהו רוצה ופועל להקים ממשלת הלכה".

"בחודשיים האחרונים שמענו וקראנו באופן ברור את דבריו של סמוטריץ' על משפט התורה וחזרה לימי המלכים שאול ודוד, את ההתבטאות של הרב אבינר, שלנשים אין מקום בפוליטיקה הישראלית, את פסק ההלכה של חכם שלום, מנהיגה הרוחני של ש"ס, שקבע שלנשים בהריון אסור לעשות בדיקת אולטרסאונד, ולזה נוסיף את הפסיקה האבסורדית משבוע שעבר של הרבנים בעיר החרדית אלעד, שאסור לגדל כלבים" הוסיף והזכיר.

"התבטאויות אלו הן טיפה בים. לכן, מי שרוצה ממשלת הלכה שיצביע ליכוד או כחול לבן" סיכם. "מי שרוצה ממשלה לאומית רחבה שיצביע 'ישראל ביתנו'".

גם ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, הגיב לדברי יו"ר הבית היהודי בתקיפות וגינוי. "דברי כבוד שר החינוך (ואין ספק שעברו מעורר כבוד) הם ההוכחה והסיבה הטובות ביותר לצורך באירועי גאווה ובחיבוק מופגן של החברה הישראלית והרשויות את הקהילה הלהטבית" אמר. "האמירה המרה על קיום תהליך המרה אפקטיבי והצורך בו יש בה פגיעה קשה בכל להט"ב ובסביבתו הקרובה.רק לחשוב מה זה עושה לצעיר שרק העז לצאת מהארון במשפחה שמרנית וליכולת שלהם להכיל ולקבל זאת במקום לדרוש ממנו לבצע 'תהליך המרה'".

שר המשפטים אמיר אוחנה הוסיף ואמר כי הוא "מגנה בתוקף את דבריו של שר החינוך בעניין טיפולי ההמרה. זו לא עמדת ממשלת ישראל, ולא עמדת הליכוד, תנועה לאומית ליברלית. אני העברתי תיקון לחוקת הליכוד שתימנע אפליה על רקע נטייה מינית. יש יהדות מכילה ומקבלת. נטייה מינית לא דורשת טיפול ולא המרה, בורות ודעות קדומות כן דורשים טיפול והמרה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מר ליברמן לעם ישראל יש חוקים משלו וזה ההלכה
אלי | 14-07-2019 12:22
מר ליברמן לעם ישראל יש חוקים משלו וזה ההלכה זכותך לחיות ככל העמים אבל אל תתכחש לכך שלעם ישראל יש חוקים משלו וזה ההלכה ובאנו וחזרנו ארצה לחיות כמדינה יהודית ולא כמדינה ככל העמים.
2
ליברמן
מירקו 1 | 14-07-2019 12:27
מולדובן יכולת למנוע זאת במקום להתלהם
3
דוברמן
מאיר | 14-07-2019 12:48
דוברמן איש לא מאמין לך.. לא מאמין לגחמות שלך. כולם מבינים שהתהפכת על כולם כי אתה הולך ונהיה קטן במנדטים.. לא עשית שום כלום 30 שנה.. תמיד ניתמכת באחרים ונעזרת באחרים בכדי להשיג את בקשותך ורצונך. לבד לא השגת דבר.. איש לא מאמין לך שפתאום שאכפת לך מהרוסים או מגיוס או מדינת הלכה... את במצוקה זה הכל.. ואתה תיענש..
4
ליברמן
דוד | 14-07-2019 14:59
ליברמן מגן הלהטבים תומך בהם ממולדתו ברוסיהחחחחחחח
5
ליברמן
סוסו | 14-07-2019 15:09
אני בהחלט תומך !!! החשש שלי,שלא תתהפך לי פתאום...