אחרי שנה וחצי: המחבל מהפיגוע באריאל הורשע ברצח - סרוגים

אחרי שנה וחצי: המחבל מהפיגוע באריאל הורשע ברצח

בית המשפט המחוזי בלוד הרשיע בעבירת רצח את המחבל עבד אל חכים בן עדאל עאסי שרצח בדקירות סכין את הרב איתמר בן גל הי"ד בצומת אריאל. יוסי דגן: "כבר לא מאמין לפוליטיקאים לפני בחירות"

author-image
אחרי שנה וחצי: המחבל מהפיגוע באריאל הורשע ברצח
  (באדיבות המשפחה)

בית המשפט המחוזי בלוד הרשיע בעבירת רצח את המחבל עבד אל חכים בן עדאל עאסי שרצח בדקירות סכין את הרב איתמר בן גל הי"ד בצומת אריאל. עוד קבע בית המשפט כי הוא רצח את הרב בן גל, וזאת לאחר שהמחבל הודה ברצח בפני בימ"ש.

לאחר הרשעה קבע הרכב השופטים בראשותה של נשיאת בית המשפט המחוזי- מרכז, רות לורך, דיון בעוד כחודשיים ימים בו ישמעו טיעונים לעונש.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מייצג את משפחתו של הרב בן גל במימוש זכויותיהם כנפגעי עבירה מסר: "אתמול הורשע מחבל שרצח את הרב איתמר בן גל בשל היותו יהודי. המחבל הארור שמנסה לפגוע בזכות הקיום הבסיסי של העם היהודי בארצו לא ראוי לראות יותר את אור בשמש ובשלב הטיעונים לעונש נדרוש את הענישה המקסימאלית ביותר".

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית, הגיב להרשעת המחבל ואמר: "הציבור הרחב וגם אני לצערי כבר לא מאמינים לדיבורים של הפוליטיקאים לפני בחירות על עונש מוות למחבלים. לצערי המחבל הנפשע הזה יישב בכלא כמה שנים והלוואי שלא ישתחרר באיזו עסקה הזויה".

"אני קורא לממשלת ישראל לעשות מעשה מוסרי ונכון להודיע על הכפלת הישוב הר ברכה. דבר שגם יחזק את מדינת ישראל ויחזק את הרוח וייענה לדרישת המשפחה האמיצה הזו להתחזק בבניין הארץ. להעביר מסר ברור למחבלים- אתם הרסתם בית בהר ברכה כדי לפגוע בהתיישבות – תקבלו 800 בתים בהר ברכה. זו התשובה הציונית ההולמת לטרור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו