בפעם השנייה: נדחתה עתירה של הח"כים מהליכוד נגד שריון כולנו

בפעם השנייה: נדחתה עתירה של הח"כים מהליכוד נגד שריון כולנו

בית המשפט המחוזי דחה את העתירות שהגישו שני חברי הכנסת מהליכוד, מיכל שיר ואריאל קלנר נגד הסכם המיזוג בין הליכוד וכולנו. השופט קבע: "אני מוצא לא בלי היסוס כי דין הבקשה להידחות"

נדחתה העתירה של הח"כים מהליכוד נגד שריון כולנו
  (צילום: Alex Kolomoisky/ פלאש 90)

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה הערב (רביעי) את העתירות שהגישו שני חברי הכנסת מהליכוד, מיכל שיר ואריאל קלנר נגד הסכם המיזוג בין הליכוד וכולנו, במסגרתו שוריינו ארבעה מקומות ברשימת הליכוד לכנסת ה-22.

מוקדם יורת הבוקר התקיים הדיון, במהלכו דנו בטענות קלנר ושיר שאמרו כי לפי חוק הבחירות סעיף 57 א' אינו מאפשר זאת בתקופה של מעל ל- 90 יום. כמו כן, הגוף היחיד אשר מוסמך לקבל החלטה בנושא שריון מועמדים ברשימת הליכוד הוא מרכז הליכוד, טענו השניים בנוסף.

בליכוד ביקשו במהלך המשפט לדחות את העתירה על הסף, עם זאת עורך הדין של הליכוד אבי הלוי הצהיר לפרוטוקול הדיון כי היה בין המפלגות הסכם פוליטי, לאחר שבליכוד טענו כי אין הסכם שכזה. בתשובת הליכוד נאמר עוד כי כולנו לא פיצלו סיעה, אלא עברו יחדיו בהתמזגות לליכוד וכי מטרת האיחוד עם כולנו היא להגדיל את מספר המנדטים.

לבסוף, השופט קבע כי לאחר שעיין בהכרעת בית הדין של המפלגה ושמע את טענות הצדדים היום בדיון, אני מוצא לא בלי היסוס כי דין הבקשה להידחות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יחי אדונינו ומנהיגנו ביבי היקר!!
אנטי אהוד ברק | 11-07-2019 8:17
אכי''ר
2
הח"כים האלה יראו את הכנסת הבאה רק בטלוויזיה
הבייתה! | 11-07-2019 10:07
שני אידיוטים שהצליחו להראות את טימטומם אפילו בזמן שהכנסת לא פעילה.