שידור ישיר: ארה"ב חוגגת את יום העצמאות במצעד ענק - סרוגים

שידור ישיר: ארה"ב חוגגת את יום העצמאות במצעד ענק

בארה"ב מציינים את יום העצמאות האמריקני, כשהבירה וושינגטון עורכת כמדי שנה מצעד חגיגי בהשתתפות נציגים ומשלחות מכל 50 המדינות. הלילה החגיגות יגיעו לשיאן בנאום של הנשיא טראמפ ומופע זיקוקים מעל הבית הלבן

שידור ישיר: ארה"ב חוגגת את יום העצמאות במצעד ענק
  רחבת הבית הלבן (צילום: יוסי זמיר\פלאש 90)

יום חג לאמריקה: בארה"ב מציינים היום (חמישי) את יום העצמאות האמריקני, כשמאות אלפי אזרחי המדינה יצאו לחגוג 243 שנים להקמתה של האומה.

כמדי שנה, בוושינגטון עורכים מצעד חגיגי לציון ה-4 ביולי, בהשתתפות נציגי קהילות מכל רחבי ארה"ב שנבחרו על ידי מושלי 50 המדינות. המצעד מתחיל בשדרה המרכזית של עיר הבירה ותגיע עד רחבת הבית הלבן- שם החגיגות יגיעו לשיאם הלילה בנאום חגיגי של הנשיא דונלד טראמפ ומופע זיקוקים מרהיב.

צפו בשידור חי מהצעדה:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חגשמח יום עצמאות שמח
אני | 04-07-2019 22:21
שתהיה בריאה מה לומר היא בטח בנבואות. ארצות הברית מזכירה נורא לי את השיר על אליעזר בן יהודה ההוזה מילים מילים איך שיצר ברא את השפה. היא כולה קודחת רעינות קדחתיים. הכי מיכל דיבר אליי רעיון הנבואה ושהרי כל הרעיונות שם בסוף מגיעים. מצאתי השראה וכלים להבנת מי אני למה שבתי וזה מיתחבר לשורשים המיזרחיים שלי שלא חמדו מה שלא צריך. ידידותיים לסביבה קליטים פנורמים. ואיפשרו לי לעלות קומה למדרגת הנבואה. מעולם בחגורת התנך, שריתי היפנמתי , מהאח עשיו . אבל בכל זאת אני ישראל שהרי גם יש לי משלי. עירבבתי עיבדתי מיקססתי פיקססתי צילמתי. אני נושאת עיני לעולם הנבואה לגן עדן הקסום. אני רוצה להיות עיברייה נוסעת בזמן רוצה להבין מה הסיבה לשיבה. נורא חבל שאין פה כלים השראה. באמת חג שמח לאחינו עשיו חג ניפלא אח שלנו חג טוב. כולך חלומות וחולמים. חג שמח שבת שלום.