ארקיע על סגירת שדה דב: "קיבלנו בצער את ההחלטה" - סרוגים

ארקיע על סגירת שדה דב: "קיבלנו בצער את ההחלטה"

בחברת התעופה הגיבו להחלטה לסגור את נמל התעופה שדה דב, ואמרו כי "קיבלנו בצער רב את ההחלטה". עם זאת, בחברה התחייבו כי לוח הטיסות לאילת לא ייפגע

author-image
ארקיע על סגירת שדה דב: "קיבלנו בצער את ההחלטה"
  (צילום: פלאש 90)

חברת התעופה ארקיע, שמפעילה את מרבית הטיסות מתל אביב לאילת, הגיבה הערב (ראשון) להחלטת ראש הממשלה לסגור את שדה דב, ואמרה כי "קיבלנו בצער רב את ההחלטה".

"בראייה רחבה של תעופה המשרתת צורכי אזרחי מדינת ישראל בפריפריה ובמרכז, היינו שותפים למאבק כנגד הסגירה שהיא לדעתנו טעות חברתית, לאומית וכלכלית" נאמר בהודעה. "אבל – ארקיע כדרכה מיום תחילת הטיסות לאילת ב-1949 תמשיך עם הפנים קדימה ותעשה הכול כדי שהשירות בטיסות לאילת יהיה מיטבי והפגיעה בלקוחותינו כולם ותושבי אילת בפרט תהיה מזערית".

לדבריהם, "לוח הטיסות של החברה יועתק לנתב"ג, החברה תנסה בתאום עם נתב"ג לשמור ככל שיתאפשר על לוח הזמנים המקורי שתוכנן משדה דב, ולקוחותינו יעודכנו בהתאם".

במקביל,ח"כ אופיר סופר הגיב להחלטה ואמר: "‏לתושבי אילת: מבין אתכם, מסכים איתכם, כאב לי לראות את אקט זריקת תעודות הזהות.בואני מבטיח – כפי שיושב ראש מפלגתי הוביל את המאבק על הישארות השדה, כך נלחם שתקבלו כל חלק מתכנית הפיצויים של ראש הממשלה. אני אתכם".

גם ח"כ מוטי יוגב אמר לתושבי אילת כי "אני אתכם בכאב על ניתוק העיר משדה דב, שדה שחיבר את אילת לעיר ללא הפסקה. נעשה כל שביכולתנו לעמוד על שיפוי וחיזוק אילת ותושביה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אני
התמים | 01-07-2019 11:33
רק שאלה : לכל הפוליטיקאים והגורמים האחרים נודע על סגירת השדה רק אתמול ???? הרי החלטת הממשלה והחקיקה בכנסת והחלטות בתי המשפט נעשו כבר לפני שנים. למה חיכו עד הרגע האחרון ? ביבי מלך ישראל : למה לא הנחית את משרדי הממשלה להיערך מבעוד זמן ? למה צריך לשבת בלילה האחרון ולהחליט אז אם וכיצד לטפל בבעיה ? זה נורמלי ? כך מתנהלת מדינה מודרנית ?