ברק מול אדלשטיין: "קצין המבצעים לחילוץ נתניהו" - סרוגים

ברק מול אדלשטיין: "קצין המבצעים לחילוץ נתניהו"

לאחר שיולי אדלשטיין תקף את אהוד ברק בדבריו בכנס הרצליה, ראש הממשלה לשעבר לא נשאר חייב וטען כי "יו"ר הכנסת ממשיך להיות קצין המבצעים לחילוץ החשוד מבלפור. לא טובת המדינה לנגד עיניו, אלא קומבינה"

ברק מול אדלשטיין: "קצין המבצעים לחילוץ נתניהו"
  (קרדיט: חשבון הפייסבוק של אהוד ברק)

שעות ספורות לאחר שיו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר כי "ביטול הבחירות טרם בוטל, ולא במקרה לא ראינו הודעות מתלהמות מאף צד"- הגיעה ההודעה המתלהמת הראשונה בנושא. מי שאחראי לאמירה היה ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, אשר תקף היום (ראשון) את אדלשטיין על דבריו בכנס הרצליה.

"יו"ר הכנסת ממשיך להיות קצין המבצעים לחילוץ החשוד מבלפור" אמר בטוויטר. "לא טובת המדינה או שמירה עליה כמדינה יהודית ודמוקרטית לנגד עיניו, אלא קומבינה חנפנית שתביא אותו אולי למשכן הנשיא. אבדן הממלכתיות כבר אמרנו? חייבים לוודא שזה לא קורה".

כזכור, במושב הפתיחה של כנס הרצליה תקף אדלשטיין את מפלגתו החדשה של אהוד ברק, ואמר כי "הוא ראש הממשלה הכי תבוסתני וכושל שהיה למדינת ישראל. הוא רוצה שנחזור לקונספציה של ויתורים – כך הגענו לאינתיפאדה השניה. מה רוצים? לעשות עוד ויתורים ולהגיע לאינתיפאדה שלישית? אני מקווה שהוא לא יעבור את אחוז החסימה".

על היוזמה לביטול הבחירות הוסיף: "ההערכה שלי שאם לא נצליח להגשים את היוזמה שלי אחרי 17.9 בדיוק אותם שחקנים ישבו סביב אותו שולחן ויצטרכו לדבר על הנושאים שהם כרגע מסרבים לדבר עליהם. עדיף היה למדינה שלנו ולציבור כולו לסכם את הדברים כבר עכשיו ולחסוך שלושה חודשים מיותרים ומיליארדים. לפחות אוכל להסתכל על עצמי במראה אחרי ה17.9 ולדעת שניסיתי. עוד לא איבדתי סופית את התקווה כי בכל זאת לפעמים השכל הישר גם צריך לעבוד. הרי מי מבטיח שלא יהיה בחירות גם בפעם השלישית?".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
''ברק'' אותיות ''רקב''. הוא בדרך לריקבון
עידו 2 | 30-06-2019 19:34
הכסף העביר אותו על דעתו שלא היה לו. ברק = ברח המקובלים: ברק לא יכנס לכנסת. כי קללו אותו בגלל מלחמתו בדת ובדתיים
סקר חשמונאים: 85 אחוז מהציבור: 'ברק חלאת אדם'
עידו 2 | 01-07-2019 7:28
ברק באישיותו = קצת משוגע. אסור למהלך על 2 זה להיכנס לכנסת. אסון למדינה
המקובלים: ביבי בדרך לכלא
עידו2 | 30-06-2019 20:39
שרה בדרך האישפוז פסיכיאטרי. עידו2 בדרך הבייתה לאמא שתקנח לו את האף מהנזלת שזורמת לו ומטפטת אל תוך פיו.
2
קצין מבצעים??
מוגזם | 30-06-2019 20:33
אולי כלבלבון צייתן
3
ברק
גבי | 16-07-2019 16:41
ברק מדבר הרבה ומאשים את ביבי בכל אשמות העולם ואישתו תיזהר ברק שלא יבדקו את עברך על מכירות הנשק והכי חשוב לאיזה ידיים זה הגיע כי לזה מלא עדים חיים ומתים